Nee. Was net nog op TV. Ja, de meiden vroegen wel door, maar lokten niets uit hoor. Dat was echt Jill die zelf zei dat ze zich te weinig heeft opgesteld en er misschien wel meer is.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:37 schreef suzi1 het volgende:
was het niet zo dat de meiden wat meer door vroegen aan jill over haar en thomas wb verliefdheid. en dat ze mss wel inzag dat het verliefdheid KON zijn. niet dat het dat IS
?
tv geloof ik nietquote:Op maandag 1 maart 2021 22:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee. Was net nog op TV. Ja, de meiden vroegen wel door, maar lokten niets uit hoor. Dat was echt Jill die zelf zei dat ze zich te weinig heeft opgesteld en er misschien wel meer is.
Tegen Mike & Matt zegt ze exact het tegenovergestelde.
Ik vond het ook gezellie bij de meidenquote:Op maandag 1 maart 2021 22:40 schreef Whuzz het volgende:
Meiden over dat het zooooo gezellig was zonder de mannen.
Nou dames, als dat zo geweldig was, dan vraag je aan BB of jullie met zijn vijven naar "arm" mogen, om lekker met elkaar te zijn.
Nee? Dacht ik al
DGK heeft hetzelfde fragment ook online staan. Succes!quote:Op maandag 1 maart 2021 22:41 schreef suzi1 het volgende:
[..]
tv geloof ik niet
maar zal het eerdaags eens bekijken
Maar niet bij de mannelijke Cossers denk ik.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:40 schreef engine het volgende:
@:TT
Ik hoop hetJulie is een stuk leuker bij de meiden
Denk dat ze klaar is met het 'flirterige' gedrag van Liese en liever Michel zijn aandacht compleet voor zichzelf heeft. Snapte? Was op het feestje ook. Liese werd flirterig en Julie boos. Snapte wat ik bedoel?quote:Op maandag 1 maart 2021 22:34 schreef bb-fan-1999 het volgende:
heb zo het idee dat Julie beetje klaar is met Michel, maar dat kan ze nu niet openlijk uitspreken, moeilijke situatie voor haar
Zoey weer dat ze haar vriendinnen kwijt raakt,,,,,nee Zoey je pionnen.....want je was alweer bezig voordat de mannen binnen kwamen vandaag.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:40 schreef Jockari het volgende:
Julie, Zoey-shit waardig. Tekent haar doodvonnis.
Doen !!!quote:Op maandag 1 maart 2021 22:40 schreef Whuzz het volgende:
Nou dames, als dat zo geweldig was, dan vraag je aan BB of jullie met zijn vijven naar "arm" mogen, om lekker met elkaar te zijn.
Nee? Dacht ik al
Op een paar minuten na was het kapotsaai. Bij de mannen ook overigensquote:Op maandag 1 maart 2021 22:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vond het ook gezellie bij de meiden![]()
Bij mij ook.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:41 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Julie ziet dit volgens mij heel goed, scoort punten
metooquote:Op maandag 1 maart 2021 22:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vond het ook gezellie bij de meiden![]()
Ik heb mij anders prima vermaakt bij de meidenquote:Op maandag 1 maart 2021 22:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Op een paar minuten na was het kapotsaai. Bij de mannen ook overigens
Nomineren die mannen danquote:Op maandag 1 maart 2021 22:40 schreef Whuzz het volgende:
Nee? Dacht ik al
Voor vanavond.....quote:Op maandag 1 maart 2021 22:41 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Julie ziet dit volgens mij heel goed, scoort punten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |