Respect dat je weet dat het Federico is en niet Fredericoquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ja, je weet nooit wat Consuela nu weer tegen Hernandes wil zeggen en of Federico daar nog op moet ingrijpen! Dat kan je echt niet zomaar afkappen, dus dan is verlenging heus gerechtvaardigd!
Ik kan dat niemand kwalijk nemen, moet Spanje maar beter worden met het ESF!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het zal er de komende avonden drukker zijn dan in het Spanje-topic afgelopen 20 februari![]()
Hoewel San Remo berucht is om de lange uren en de ellenlange onbegrijpelijke intervals, is de kwaliteit van de muziek wel altijd geweldigquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan dat niemand kwalijk nemen, moet Spanje maar beter worden met het ESF!
Nou ja ik vond beide mogelijkheden veel beter dan Universo, en Voy a Quedarme staat vooralsnog in mijn top 5quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan dat niemand kwalijk nemen, moet Spanje maar beter worden met het ESF!
Goed bezig! Volgens mij gaat het steeds beterquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:38 schreef Aoibhin het volgende:
Lekker goed gehandeld vandaag. Ik kreeg de moeder van een gezin als casus die ook besmette kinderen had; aan de werkverdelers gevraagd of ik die uit efficiëntie er niet ook bij kon nemen. Ging als een trein
Ik hoop echt op een soortgelijk liedje als Ringo Starr dit jaar, dat vond ik vorig jaar echt leukquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoewel San Remo berucht is om de lange uren en de ellenlange onbegrijpelijke intervals, is de kwaliteit van de muziek wel altijd geweldig![]()
Ja!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Goed bezig! Volgens mij gaat het steeds beter
Die was zoooooo tofquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik hoop echt op een soortgelijk liedje als Ringo Starr dit jaar, dat vond ik vorig jaar echt leuk
Dat heeft even geduurd, maar inmiddels heb ik het in de smiezenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Respect dat je weet dat het Federico is en niet Frederico
Complimenten zijn altijd goedquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja!Heb het idee dat ze vanochtend ook wel versteld stonden om mijn progressie. Voor de pauze al een casus af, en toen ze zagen dat ik alles foutloos in het systeem had ingetypt zonder om hulp te vragen, kreeg ik daar echt een complimentje voor
Klinkt net alsof ik die kids in huis heb genomenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:38 schreef Aoibhin het volgende:
aan de werkverdelers gevraagd of ik die uit efficiëntie er niet ook bij kon nemen.
Jaquote:
Tussen welke clubs?quote:
Hup wespenquote:
Ahhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:03 schreef Aoibhin het volgende:
Doet me denken aan een gênante verspreking die ik vorige week maakte via de telefoon in gesprek met een contactpersoon
“Met” vergeten is inderdaad wel slordig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Hahaquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
“Met” vergeten is inderdaad wel slordig.
AOIquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha![]()
Per ongeluk gedelete toen ik mijn naam weghaalde denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |