Kut @Bluedisplayquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:39 schreef Mortaxx het volgende:
Ik hoorde dat er een plekje vrij is. Tot zo!
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:28 schreef Oriente het volgende:
[..]
gelukkig was dit slechts een warming-up maat, over een kwartier gaan we echt los!
@:DJ_Day-V Kom je ook straks?
@:T3hTommay
@:MC-Morgan
komt allen!
Waarom noem je mij als laatste?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:28 schreef Oriente het volgende:
[..]
gelukkig was dit slechts een warming-up maat, over een kwartier gaan we echt los!
@:DJ_Day-V Kom je ook straks?
@:T3hTommay
@:MC-Morgan
komt allen!
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=kQaNV9qMM_Iquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:49 schreef Mortaxx het volgende:
You have been kicked from this room by the host [reason: -]
Uh oké?
Je bent nu weer welkomquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:49 schreef Mortaxx het volgende:
You have been kicked from this room by the host [reason: -]
Uh oké?
SPOILER: Mooiste van de avond ;)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja coco liep hier gvd opeens achteruit om "davy te dekken"SPOILER: Mooiste van de avond ;)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had verwacht dat hij zou inlopen.
Ik ben woedend.
Eens, je stond compleet verkeerdquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja coco liep hier gvd opeens achteruit om "davy te dekken"
Ik ben woedend.
Ja, eens. Dat maakte me een beetje onzeker!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens, je stond compleet verkeerd
Betrek Coco niet bij deze grove fout.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja coco liep hier gvd opeens achteruit om "davy te dekken"
Ik ben woedend.
Gewoon mokerdom, waarom davy "dekken" die was totaal niet relevant, dele was dan nog een betere optiequote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:12 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Betrek Coco niet bij deze grove fout.
Ik helaas nietquote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:13 schreef MC-Morgan het volgende:
Heeft iemand de 'speeld' van user GGMM er nog op staan?
Ik heb toch regelmatig tranen gelachen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik helaas niet
Ik vond dit maar een grimmig avondje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(deze raakte je dan net niet, maar laat ik er tussen staan omdat ik zo prima schoot)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat jij je altijd voor het goal weet te positioneren![]()
![]()
We hebben wel eens erger meegemaakt.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik helaas niet
Ik vond dit maar een grimmig avondjeOh.![]()
En ten slotte het licht uit gedaan?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:20 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ik heb toch regelmatig tranen gelachen.![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:20 schreef GGMM het volgende:
@:jr-style-93 ik vond ons een goed duo vandaag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(deze raakte je dan net niet, maar laat ik er tussen staan omdat ik zo prima schoot)Lekkere voorzetjes ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat jij je altijd voor het goal weet te positionerenOh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: