Nee kan niet. Schande!quote:
Goed verhaal.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:25 schreef GGMM het volgende:
Davy had die bal gewoon gehad als hij door was gelopen. Zelfs nu had hij hem nog in moeten schieten maar hij neemt teveel tijd waardoor error kan onderscheppen.
Dat gezegd hebbende, die "pass" was mokerdom.
En daarom heb ik op 'Zowel Davy als Scrummie' gestemd!
Intussen heb je 50% van de stemmen te pakken in die poll, dus ik zou maar gewoon het boetekleed aantrekken en excuses maken voor deze erg domme foutquote:Op dinsdag 9 maart 2021 10:28 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd waarom Davy daar op mij af komt rennen. Alsof ie de bal wil afpakken ofzo. SLAAT HELEMAAL NERGENS OP!
Wanneer ben jij mod af? Dan kan ik je blokkeren. Zou erg fijn zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 10:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Intussen heb je 50% van de stemmen te pakken in die poll, dus ik zou maar gewoon het boetekleed aantrekken en excuses maken voor deze erg domme fout
Zodra ik FA wordquote:Op dinsdag 9 maart 2021 10:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wanneer ben jij mod af? Dan kan ik je blokkeren. Zou erg fijn zijn.
Chevy for FAquote:Op dinsdag 9 maart 2021 10:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mag ook, dan stop ik voor altijd met FOK!
Ook al loop ik terug naar onze eigen doelquote:Op dinsdag 9 maart 2021 08:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom loop je daar in HEMELSNAAM richting mij? Daar snap ik dus echt helemaal niets van.
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ook al loop ik terug naar onze eigen doelZoiets schiet je gewoon in een lege doel.
quote:Dit is dom van...
Scrummie 53.8% (7)
Laten we het gezellig houden. Dit soort berichten is niet goed voor de sfeerquote:
Er is maar 1 ding niet goed voor de sfeer en dat is je aanwezigheid.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Laten we het gezellig houden. Dit soort berichten is niet goed voor de sfeer
Als jij er niet tegen kan dat ik aanwezig ben kan je beter zelf weggaan want ik loop niet constant te scheldenquote:Op woensdag 10 maart 2021 11:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er is maar 1 ding niet goed voor de sfeer en dat is je aanwezigheid.
Ja, dat zei je vrijdag ook. Om 3 seconden erna als eerst te lopen schelden.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als jij er niet tegen kan dat ik aanwezig ben kan je beter zelf weggaan want ik loop niet constant te schelden
Blijf dan wegquote:Op woensdag 10 maart 2021 11:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dat zei je vrijdag ook. Om 3 seconden erna als eerst te lopen schelden.
Je bent een verschrikkelijk mens Chevy. Ik haat je oprecht.
Ja, dat was ik van plan. Alleen overwon de zin in haxball afgelopen maandag het van mijn aversie richting jou. Wie weet hoe het vrijdag loopt!quote:
Mocht je toch aanwezig zijn, hoop ik dat je haat jegens mij niet groter is dan het willen behouden van een goede sfeer in de sessiequote:Op woensdag 10 maart 2021 11:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dat was ik van plan. Alleen overwon de zin in haxball afgelopen maandag het van mijn aversie richting jou. Wie weet hoe het vrijdag loopt!
Het feit dat het áltijd gezelliger is zodra jij weer een RQ doet zegt genoeg ouwe reus.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mocht je toch aanwezig zijn, hoop ik dat je haat jegens mij niet groter is dan het willen behouden van een goede sfeer in de sessie
Dat ligt waarschijnlijk aan je ziekelijke haatgedrag inderdaad, dat er niet meer is zodra ik weg benquote:Op woensdag 10 maart 2021 11:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het feit dat het áltijd gezelliger is zodra jij weer een RQ doet zegt genoeg ouwe reus.
Klopt, en het gaat voorin ook altijd beter als jij weer als een dwaas naar voren rentquote:Op woensdag 10 maart 2021 11:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat ligt waarschijnlijk aan je ziekelijke haatgedrag inderdaad, dat er niet meer is zodra ik weg ben
Nee, slechte pass.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@RamboDirk![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:30 schreef GGMM het volgende:
Ard van PeppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=h1hnGvqvO0kquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alhoewel deze er ook mag zijn. @FireFox1 @-jos-
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 23:48 schreef GGMM het volgende:
Persoonlijk vond ik dit dé goal van de avond.Ik hoopte al op deze. Prima goal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was netjes @ChevyCapriceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was netjes @ScrummieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Dj_Day-V @ChevyCaprice @ScrummieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 00:10 schreef GGMM het volgende:
Dat ging nog bijna 2 keer fout.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:dj_day-v @:chevycaprice @:scrummie![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=1S07YqVMbOIquote:What can change the nature of a man?![]()
Messi niet echt tochquote:Op maandag 15 maart 2021 23:43 schreef Scrummie het volgende:
#bedanktvoorhethostenCoco
Jammer dat chevy en Messi weer de sfeer aan het verpesten waren.![]()
![]()
Dit mag wmb gewoon banbaar worden hoor.
Zeker als het 3 keer gebeurt.
Iedereen typt wel eens ongelukkig, maar dit is gewoon wel echt treurig![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier mijn mooiste goal van de dag![]()
![]()
quote:Op maandag 15 maart 2021 23:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet zo erg als chevy. Maar toch.
Wel gelachen.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Kijk jongens, wat @GGMM deed met de beste pass van de avond
En dan anderen zwakzinnig noemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
POLL![]()
quote:Op maandag 15 maart 2021 23:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kijk jongens, wat @:GGMM deed met de beste pass van de avond
En dan anderen zwakzinnig noemenWaar is die vent mee bezig hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En dan anderen zwakzinnig noemenAnderen is meervoudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noemde enkel Gert zwakzinnig![]()
(dit was wel mokerdom van mij ja)
![]()
En dan anderen zwakzinnig noemenGewoon een goeie reddingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Tijd om hier een groot drama van te maken en theatraal afscheid te nemen van het haxballquote:
Oh nee, ik ben hetero![]()
Met ontzettend slecht spelen.quote:
Ach kan gebeuren
Alleen jammer dat het dus tijdens de beste pass van de avond (en misschien wel week/maand) wasGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Mijn excuses maatquote:Op maandag 15 maart 2021 23:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Met ontzettend slecht spelen.
Ach kan gebeuren
Alleen jammer dat het dus tijdens de beste pass van de avond (en misschien wel week/maand) was![]()
quote:Op maandag 15 maart 2021 23:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tijd om hier een groot drama van te maken en theatraal afscheid te nemen van het haxball
Oh nee, ik ben hetero![]()
![]()
Goed dat je je fout toegeeftquote:Op maandag 15 maart 2021 23:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Anderen is meervoud
Ik noemde enkel Gert zwakzinnig![]()
(dit was wel mokerdom van mij ja)
Ik vergeef het je.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prima afgerond @Dj_Day-VSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prima afgerond @-jos-![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat had die gast in hemelsnaam opGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekkere goal @Scrummie![]()
![]()
Ik wil nog even kwijt dat ik het hier mee eens ben. Wat ik gister al zei; dit is gewoon bewust spelbederf en mag tegen opgetreden worden.quote:Op maandag 15 maart 2021 23:45 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Dit mag wmb gewoon banbaar worden hoor.
Zeker als het 3 keer gebeurt.
Iedereen typt wel eens ongelukkig, maar dit is gewoon wel echt treurig
@Gert/tommy/hoeheetdiegast waarom doe je dit?![]()
Ach die jongen is hier voor de gezelligheid
Maar als je typt, doe het dan zo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 00:29 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk was dit de goal van @FireFox1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekkere goal @:scrummie
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Gewoon perfect aangenomen en ingeschoten, onhoudbaar.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 13:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eigenlijk was dit de goal van @:firefox1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee. Doe niet zo verslaafd.quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:53 schreef Scrummie het volgende:
Is er vanavond nog een verkiezingen potje?![]()
Haxball in de rust? @CocoWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@-jos- @Oriente![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:27 schreef GGMM het volgende:
Ik was bang dat ik die nog zou missen ook, gek hoe je zo snel uit een ritme kunt raken (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:-jos- @:oriente)
![]()
Dit was alleen maar te danken aan een kutbug die ik heb in ChromeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:-jos- @:orienteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit was alleen maar te danken aan een kutbug die ik heb in ChromeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik stapte ook lekker mokerdom inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:-jos- @:oriente
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=VhmQ6Ud6DYcquote:What can change the nature of a man?![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit was alleen maar te danken aan een kutbug die ik heb in ChromeUnplug je controller.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 23:31 schreef GGMM het volgende:
Wederom gelachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 23:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]Walgelijk gedrag van jullie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een slechte kwaliteit tekst trouwens.![]()
Ik neem op in 1080p terwijl mijn schermresolutie 1440p isquote:Op vrijdag 19 maart 2021 23:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Walgelijk gedrag van jullie!
Wat een slechte kwaliteit tekst trouwens.
Dit boeit niemand.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Blijft apart hoe scrummie loopt, als hij bij chevy gaat staan hoef ik geen keuze te maken.
Dus niet mijn schuld![]()
![]()
Bedankt voor het hosten God.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Laat maar. Kuthost.quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@3rr0r![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@-jos-![]()
quote:Op maandag 22 maart 2021 23:50 schreef GGMM het volgende:
Oei, deze is wel erg hard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:3rr0r![]()
quote:Op maandag 22 maart 2021 23:57 schreef GGMM het volgende:
@CocoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:-jos-
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
slipte van toets, je ziet ook dat kans op de pass naar dele al weg was dus geen logica om daar in te stappenquote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze goal vond ik persoonlijk wel mooi![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 00:02 schreef GGMM het volgende:
Echt een heerlijke teamgoal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze goal vond ik persoonlijk wel mooi![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 00:02 schreef GGMM het volgende:
Ja goed gepositioneerd van zowel jou als JRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze goal vond ik persoonlijk wel mooi
Forum Opties Forumhop: Hop naar: