quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=VhmQ6Ud6DYcquote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit was alleen maar te danken aan een kutbug die ik heb in ChromeUnplug je controller.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 23:31 schreef GGMM het volgende:
Wederom gelachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 23:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]Walgelijk gedrag van jullie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een slechte kwaliteit tekst trouwens.
Ik neem op in 1080p terwijl mijn schermresolutie 1440p isquote:Op vrijdag 19 maart 2021 23:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Walgelijk gedrag van jullie!
Wat een slechte kwaliteit tekst trouwens.
Laat maar. Kuthost.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@3rr0r![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@-jos-
quote:Op maandag 22 maart 2021 23:50 schreef GGMM het volgende:
Oei, deze is wel erg hard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:3rr0r
quote:Op maandag 22 maart 2021 23:57 schreef GGMM het volgende:
@CocoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:-jos-
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
slipte van toets, je ziet ook dat kans op de pass naar dele al weg was dus geen logica om daar in te stappenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze goal vond ik persoonlijk wel mooi![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 00:02 schreef GGMM het volgende:
Echt een heerlijke teamgoal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze goal vond ik persoonlijk wel mooi
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 00:02 schreef GGMM het volgende:
Ja goed gepositioneerd van zowel jou als JRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze goal vond ik persoonlijk wel mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |