Jaloers op Michel? Moet ik je teleurstellen. Ik hoef niet jaloers op die conjo te zijn.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:49 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[ afbeelding ] Op maandag 1 maart 2021 19:42 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
[..]
Ben het met je eens. Heb deze discussie al zo vaak gevoerd.
Deels jalousie, deels graag willen rellen.
Gelukkig is het niet representatief voor het sentiment buiten Fok.
Daar heeft hij natuurlijk een punt. Dat jengelding mag je van mij kapot tegen de muur meppenquote:Op maandag 1 maart 2021 20:00 schreef Whuzz het volgende:
Liese: Is toch lief dat we af en toe kwamen babbelen?
Michel: Zeker (maar laat je gitaar achterwege, dacht hij er achter aan)
Niet netjes om zo over Naomi te spreken.quote:Op maandag 1 maart 2021 20:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daar heeft hij natuurlijk een punt. Dat jengelding mag je van mij kapot tegen de muur meppen
Tenzij er mike is een lul mee gezongen wordt hoeft het van mij ook niet.quote:Op maandag 1 maart 2021 20:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daar heeft hij natuurlijk een punt. Dat jengelding mag je van mij kapot tegen de muur meppen
Wat valt het op he dat het zo een zeur is.quote:Op maandag 1 maart 2021 20:00 schreef puzziepie het volgende:
OMG Michel![]()
Dit gaat hem echt stemmen kosten![]()
Heb ik iets gemistquote:Op maandag 1 maart 2021 20:00 schreef puzziepie het volgende:
OMG Michel![]()
Dit gaat hem echt stemmen kosten![]()
schitterende locatie is datquote:Op maandag 1 maart 2021 20:01 schreef Jockari het volgende:
Ooit in Kurhauss scheveningen geslapen via werkgever. 250 euro per nacht, maar eigenlijk veel blabla voor dat geld. O.K. ontbijt dik in orde was met champagne. Spreek van 20 jaar geleden.
Hij zet ze heel nasty neer. Minnetjesquote:Op maandag 1 maart 2021 20:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wat valt het op he dat het zo een zeur is.
Zou het? EEn kwartier over aftrekken en anusen spreken. De hormonen druipen er van afquote:
Zie dat geld niet terug in hetgeen wat je krijgt. Meerdere malen in vertoefd. Pit nog liever in een 2 sterren hotel in Scheveningen. Lekker knus aan de bar beneden met normale lui en niet van die gemaakte sjambekken.quote:Op maandag 1 maart 2021 20:01 schreef Jockari het volgende:
Ooit in Kurhauss scheveningen geslapen via werkgever. 250 euro per nacht, maar eigenlijk veel blabla voor dat geld. O.K. ontbijt dik in orde was met champagne. Spreek van 20 jaar geleden.
Die mep je na die gitaar tegen de muurquote:Op maandag 1 maart 2021 20:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Niet netjes om zo over Naomi te spreken.
Ze bedoelen een aftrekker:quote:Op maandag 1 maart 2021 20:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zou het? EEn kwartier over aftrekken en anusen spreken. De hormonen druipen er van af
Ok. Wat is dan een vlaamse anusquote:Op maandag 1 maart 2021 20:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze bedoelen een aftrekker:
Vlaams voor wisser:
[ afbeelding ]
Ik vind Michel een grotere eikel dan Mike. Ow wacht, ik ben nu jaloers op Michel. Blurpppquote:Op maandag 1 maart 2021 20:01 schreef engine het volgende:
[..]
Tenzij er mike is een lul mee gezongen wordt hoeft het van mij ook niet.
quote:Op maandag 1 maart 2021 20:04 schreef Whuzz het volgende:
Mike kreeg naaktfotos van random dames op snapchat. Toen was zijn vriendin boos.
die heeft zeker zo en thekla als vriendinquote:Op maandag 1 maart 2021 20:04 schreef Whuzz het volgende:
Mike kreeg naaktfotos van random dames op snapchat. Toen was zijn vriendin boos.
Vreten joh, je ziet er zwaar vermagerd uit.quote:Op maandag 1 maart 2021 20:02 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
hadden MNMM dit opgevangen in het donkeren wc-tje ?
Pruim of Preutquote:
Dat is Matt. Ik denk eigenlijk dat het een advertentie voor een onlyfans was.quote:Op maandag 1 maart 2021 20:04 schreef Whuzz het volgende:
Streams zijn aan, met een koptelefoon. Mijn vrouw praat soms tegen me en zet dan dat ding even van mijn bakkus afquote:
Crap. 4 weken verder, en ik haal die namen nog steeds door elkaarquote:Op maandag 1 maart 2021 20:06 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Dat is Matt. Ik denk eigenlijk dat het een advertentie voor een onlyfans was.
Mijn huwelijksnacht daar doorgebracht in de bruidssuite...quote:Op maandag 1 maart 2021 20:01 schreef Jockari het volgende:
quote:Op maandag 1 maart 2021 20:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind Michel een grotere eikel dan Mike. Ow wacht, ik ben nu jaloers op Michel. Blurppp
Maar nu heb je in het kurhaus kunnen neuken. Dat kan niet iedereen zeggenquote:Op maandag 1 maart 2021 20:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mijn huwelijksnacht daar doorgebracht in de bruidssuite...
had er 2 weken all in voor in Turkije kunnen zitten
How howquote:Op maandag 1 maart 2021 20:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Maar nu heb je in het kurhaus kunnen neuken. Dat kan niet iedereen zeggen
nah je kan daar heel leuk lunchenquote:Op maandag 1 maart 2021 20:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Maar nu heb je in het kurhaus kunnen neuken. Dat kan niet iedereen zeggen
Zou hij dit echt zelf geloven?quote:Op maandag 1 maart 2021 20:04 schreef Whuzz het volgende:
Ah!!quote:Op maandag 1 maart 2021 20:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Streams zijn aan, met een koptelefoon. Mijn vrouw praat soms tegen me en zet dan dat ding even van mijn bakkus af
ik wilde in me korte broek een bakje komen doen, maar een lapzwans met een raar petje bij de deur liet me niet binnenquote:Op maandag 1 maart 2021 20:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Alles ziet er historisch uit, maar daar betaal je dan ook voor.quote:Op maandag 1 maart 2021 20:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
nah je kan daar heel leuk lunchen
dr zijn prachtige toiletten .garderobe .
voozemoos kan overal
Dan liever 1 nacht in Kurhauss...quote:Op maandag 1 maart 2021 20:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |