Jesus oliebol. Natuurlijk welquote:Op maandag 1 maart 2021 19:09 schreef MissyZ het volgende:
Heeft Zoey nu al eens onder de douche gestaan? Ik heb die nog nooit zien douchen.
Dat zou inderdaad mooi zijn!quote:Op maandag 1 maart 2021 19:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ook mogelijk: in het huis nomineert niemand, alleen de kijkers, dan zijn we het gezeik in die hut een heel eind kwijt, denk ik
Goed bezig die Jillebilquote:Op maandag 1 maart 2021 19:12 schreef Koos1958 het volgende:
Jill zegt tegen de meiden ik vond het heel fijn met jullie de afgelopen dagen. De meiden beaamde het.
Goed idee. Gewoon iedereen op de bank. En soms eens een immuniteit opdracht geven zodat jejezf safe kan stellen. Ook geen huismeesterquote:Op maandag 1 maart 2021 19:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ook mogelijk: in het huis nomineert niemand, alleen de kijkers, dan zijn we het gezeik in die hut een heel eind kwijt, denk ik
Waarom halfgebakken werk. Gewoon zeggen ik mot je niet. Klaarquote:Op maandag 1 maart 2021 19:12 schreef Toweler het volgende:
Jill heeft het Matt vertelt dat hij geen hoop moet hebben
zelfs dan denk ik niet dat het werktquote:Op maandag 1 maart 2021 19:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarom halfgebakken werk. Gewoon zeggen ik mot je niet. Klaar
Eerlijk en direct je gevoel uiten? Da's zo 2020.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarom halfgebakken werk. Gewoon zeggen ik mot je niet. Klaar
mike verkrachtergezicht ,,matt stalkerquote:Op maandag 1 maart 2021 19:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Goed idee. Gewoon iedereen op de bank. En soms eens een immuniteit opdracht geven zodat jejezf safe kan stellen. Ook geen huismeester
jill is toch nu wel met de meiden denk ikquote:Op maandag 1 maart 2021 19:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Goed idee. Gewoon iedereen op de bank. En soms eens een immuniteit opdracht geven zodat jejezf safe kan stellen. Ook geen huismeester
Waar leef jij nog dan 1940quote:Op maandag 1 maart 2021 19:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Eerlijk en direct je gevoel uiten? Da's zo 2020.
Ze moesten binnen 2 uur in de hottub zitten, met een biertje en een lied zingen waar klassenbak in voor komt.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:15 schreef Hznootje het volgende:
Opdracht nu mislukt? Ik dacht dat er stond 2 uur in de hottub?
Of 24 uur met z'n tweeën in de arme kant opsluiten. Dan Jill en Michel maar doen ipv Zoey en Michel.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nu moet Big Brother een opdracht erin gooien waar Zoey/Michel verplicht moet samenwerken Naomi/Mike ook
Er moet gewoon een twist komen. Dat nominatiegelul moet aangepakt worden. Als ze denken dat gaan we doen, dan een twist erin flikkeren.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:15 schreef Verida het volgende:
Publieksstemmen zou ook nog een idee zijn. Net als bij Uto
Moest ik matt zijn zou ik nu heel triestig op bed liggen, zielig doen enzo. dreigen met opstappenquote:Op maandag 1 maart 2021 19:12 schreef Toweler het volgende:
Jill heeft het Matt vertelt dat hij geen hoop moet hebben
Binnen 2 uur.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:15 schreef Hznootje het volgende:
Wat is een verkrachtersgezichtquote:Op maandag 1 maart 2021 19:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
mike verkrachtergezicht ,,matt stalker
Aha binnen 2 uur..dan is dat oke..klassebak ook gezongen?quote:Op maandag 1 maart 2021 19:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze moesten binnen 2 uur in de hottub zitten, met een biertje en een lied zingen waar klassenbak in voor komt.
Dacht ik.
JAWOHL!quote:
Binnen de 2 uur dacht ik.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:15 schreef Hznootje het volgende:
Je bent toch geen kleuter die zijn zin niet krijgtquote:Op maandag 1 maart 2021 19:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Moest ik matt zijn zou ik nu heel triestig op bed liggen, zielig doen enzo. dreigen met opstappen
Zodat Jill zich erg onzeker en schuldig voelt
quote:Op maandag 1 maart 2021 19:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
JAWOHL!
Wir müssen alle nominatiegeloel AUSRADIEREN!
Niet gehoord. Maar misschien mag dat tijdens het eten?quote:Op maandag 1 maart 2021 19:17 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Aha binnen 2 uur..dan is dat oke..klassebak ook gezongen?
Michel ookquote:Op maandag 1 maart 2021 19:19 schreef Lavenderr het volgende:
Vooral Nick kan het over niets anders meer hebben dan stemmen, stemmen en stemmen.
Wel schattig dat hij zei dat er thuis alleen maar een hond op hem wacht. Dacht misschien dat Jill het anders verkeerd zou begrijpen.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moest ik matt zijn zou ik nu heel triestig op bed liggen, zielig doen enzo. dreigen met opstappen
Zodat Jill zich erg onzeker en schuldig voelt
hoort bij de game. Mensen een schuldgevoel aansmerenquote:Op maandag 1 maart 2021 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je bent toch geen kleuter die zijn zin niet krijgt
Jij neemt het allemaal wel heel persoonlijk op he?quote:Op maandag 1 maart 2021 19:09 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Als ik de COS moet geloven is Michel al smerig bezig sinds dag 1.
Maar heb hier nog geen hol van gezien, leugenaars
Ik weet dat je een Michel-fan bent, maar een beetje eerlijkheid mag wel hoor.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik zit maar terug te kijken en terug te kijken en vind niet wat ik hier allemaal lees.
Kennelijk zijn gelijk met Michel ook de bashers weer uit hun holletjes gekropen.
Eindelijk weer rellen.
Waar was je net, michel begon gelijk te stoken over Jill. En mike te verdedigen. Maar de meiden zijn het dus niet met hem eens.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik zit maar terug te kijken en terug te kijken en vind niet wat ik hier allemaal lees.
Kennelijk zijn gelijk met Michel ook de bashers weer uit hun holletjes gekropen.
Eindelijk weer rellen.
Nick begint helaas trekjes te hebben van Nathaliequote:Op maandag 1 maart 2021 19:19 schreef Lavenderr het volgende:
Vooral Nick kan het over niets anders meer hebben dan stemmen, stemmen en stemmen.
Ja, en ik vind het leuk dat hij daar ligtquote:Op maandag 1 maart 2021 19:20 schreef M.Ritcher het volgende:
Jill zou eigenlijk bij de meiden moeten gaan slapen maar daar ligt die Michel ook met zijn gestook.
Ik dacht al! Is zijn kin nou groter geworden? Maar dit verklaart het!quote:Op maandag 1 maart 2021 19:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nick begint helaas trekjes te hebben van Nathalie
over nominaties lullen en op bed liggen
Nou, zoiets vind ik echt nog done om te zeggen.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
mike verkrachtergezicht ,,matt stalker
Juist wel daar gaan liggen dan moet hij in ieder geval zn kwaak houden als zij op de kamer is,dat zou al veel schelenquote:Op maandag 1 maart 2021 19:20 schreef M.Ritcher het volgende:
Jill zou eigenlijk bij de meiden moeten gaan slapen maar daar ligt die Michel ook met zijn gestook.
En Julie, weet jij hoe zij reageerde?quote:Op maandag 1 maart 2021 19:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Waar was je net, michel begon gelijk te stoken over Jill. En mike te verdedigen. Maar de meiden zijn het dus niet met hem eens.
Ze gaan morgen terug naar hun eigen bed. Ik denk Julie vanavond al.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:20 schreef M.Ritcher het volgende:
Zd heeft het Matt kunnen zeggen ze wou zeggenschap me gevoel is bij iemand anders maar dat durfde ze nietquote:Op maandag 1 maart 2021 19:20 schreef zodeju het volgende:
Vindt Jill weer super blij.....dus het gesprek heeft haar goed gedaan.
soms lijkt de huiskamer op sl, maar blijkbaar hoor je ze dan soms wel praten. daar hoorde je veel van wat hier besproken werdquote:Op maandag 1 maart 2021 19:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Eindelijk weer rellen.
als het maar zo isquote:Op maandag 1 maart 2021 19:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, zoiets vind ik echt nog done om te zeggen.
wanneer en waar want ik ben terug aan het kijken hahaquote:Op maandag 1 maart 2021 19:12 schreef Koos1958 het volgende:
Jill zegt tegen de meiden ik vond het heel fijn met jullie de afgelopen dagen. De meiden beaamde het.
quote:Op maandag 1 maart 2021 19:09 schreef Whuzz het volgende:
Ik denk dat we ze gewoon alle 9 weg moeten stemmen.
Mike: Leugenachtige lul
Matt: Enge stalker
Michel: manipulerende dictator
Nick: manipulerende hypocriet
Liese: Arrogant manwijf
Jill: Vervelende kleuter
Zoey: Vieze slang
Julie: zeurende bitch
Naomi: Schelschreeuwende oma
Helaas. BB afgelopen, iedereen naar huis, geen winnaar, huis affikken, einde.
Pas op. Mario zijn bloedhonden liggen op de loer. onder de straatverlichtingquote:Op maandag 1 maart 2021 19:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, zoiets vind ik echt nog done om te zeggen.
Terug bij afquote:Op maandag 1 maart 2021 19:23 schreef Angel79 het volgende:
Michel heeft 3 dagen weinig gegeten dus hij moet veel![]()
toen ik het opschreefquote:Op maandag 1 maart 2021 19:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wanneer en waar want ik ben terug aan het kijken haha
Michel vroeg of ze het al besproken hadden over dat het eigenlijk niet kon....maar de meiden hebben het er niet over gehad. En legde uit waarom een excuus op zijn plaats zou zijn....het was al daarvoor besproken wat iedereen dwars zat met het liegen. En dat het niet netjes is om voor een deur dat soort dingen te roepen en niet een keer gezongen maar steeds weer.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Waar was je net, michel begon gelijk te stoken over Jill. En mike te verdedigen. Maar de meiden zijn het dus niet met hem eens.
Ik hoorde het ook..niet te geloven..geen klassebak maar een afvalbak diequote:Op maandag 1 maart 2021 19:22 schreef utopia2.0 het volgende:
Michel heeft 3 dagen te weinig gevreten en schooiert naar vreten.
Hoop dat ze hem morgen een mes in de rug steken,lekker stemmen die hij niet ziet aankomenquote:Op maandag 1 maart 2021 19:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik heb niemand meerquote:Op maandag 1 maart 2021 19:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]![]()
![]()
Om het iedereen even lastig te maken, is het ook weer eens tijd voor de populariteitspoll.
[poll=1859]
lsof ie de enige is de andere 3 mannen hebben hetzelfde gegeten bah naarlingquote:Op maandag 1 maart 2021 19:23 schreef Angel79 het volgende:
Michel heeft 3 dagen weinig gegeten dus hij moet veel![]()
Hij heeft 4 dagen maar heel weinig gegeten.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:24 schreef Ebinas het volgende:
De dames gaan eerst maar alles verdelen.
Wat overblijft is voor Michel.
Dat besloten ze omdat hij meer wilde tijden het opscheppen.
Hij krijgt een bord en zegt dat is goed om mee te beginnen.
Gigantisch wat daar in verdwijnt op een dag
Ik sta er weer niet tussen.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]![]()
![]()
Om het iedereen even lastig te maken, is het ook weer eens tijd voor de populariteitspoll.
[poll=1859]
Lijkt lijky dit weer vrij makkelijk te winnenquote:Op maandag 1 maart 2021 19:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]![]()
![]()
[poll=1859]
Supergezellig stokenquote:Op maandag 1 maart 2021 19:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vind het veel gezelliger met zijn allen.
Te erg voor woorden. Egotripper is het.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:24 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook..niet te geloven..geen klassebak maar een afvalbak die
Maar hij verbruikt het ook, want hij heeft geen gram te veel vet.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:25 schreef Angelique61 het volgende:
A
[..]
lsof ie de enige is de andere 3 mannen hebben hetzelfde gegeten bah naarling
Gewoon associaalquote:Op maandag 1 maart 2021 19:24 schreef Ebinas het volgende:
De dames gaan eerst maar alles verdelen.
Wat overblijft is voor Michel.
Dat besloten ze omdat hij meer wilde tijden het opscheppen.
Hij krijgt een bord en zegt dat is goed om mee te beginnen.
Gigantisch wat daar in verdwijnt op een dag
er was nog 1 bed over maar denk dat ze niet uit tomas zijn bed gaat helaasquote:Op maandag 1 maart 2021 19:20 schreef M.Ritcher het volgende:
Vind het wel mooi om te zien, hij is positie aan het zoeken..is de grip een beetje kwijt. Wordt een avond flink lullen voor hem..quote:Op maandag 1 maart 2021 19:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Te erg voor woorden. Egotripper is het.
Hoort bij de opdracht.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:28 schreef Ebinas het volgende:
Ze doen niet mee en die meiden maar zingen
Handig moment ook, tijdens het etenquote:Op maandag 1 maart 2021 19:28 schreef Ebinas het volgende:
Ze doen niet mee en die meiden maar zingen
Verrassendquote:Op maandag 1 maart 2021 19:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]![]()
![]()
[poll=1859]
Vind dat zo vies jus.. doe het ook nooitquote:Op maandag 1 maart 2021 19:26 schreef Angelique61 het volgende:
Zo raar dat ze nooit jus over het eten nemen lijkt me zooooo droog.
Vreten joh, vooral aan jezelf denken. Hij zou niet delen met een zwerver.quote:
Ja en het deed mij ook een beetje denken aan "Mike is een lul" .quote:
Nietquote:Op maandag 1 maart 2021 19:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Matt lijkt Jill te verliezen . Kan ook nog interessant zijn hoe Matt hiermee omgaat
Vandaag hebben ze zich ook niet echt veel opgemaakt.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:30 schreef Jockari het volgende:
Hopelijk de meiden straks in de basic. Houden het anderhalve dag uit zonder plamuur.
Gaat donderdag naar huis. Hoop alleen dat er goede nazorg is voor die jongen.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Matt lijkt Jill te verliezen . Kan ook nog interessant zijn hoe Matt hiermee omgaat
Papa en mamaquote:Op maandag 1 maart 2021 19:31 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Gaat donderdag naar huis. Hoop alleen dat er goede nazorg is voor die jongen.
Klopt,... maar die kunnen hem vast wel troosten met zijn verliesquote:
Vast wel zo "correct" is meneertje welquote:Op maandag 1 maart 2021 19:32 schreef Koos1958 het volgende:
Ben benieuwd of michel ook nog tegen Jill zegt dat het niet netjes van haar was.
Weten wij ook nog nietquote:Op maandag 1 maart 2021 19:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hoe wordt de stemming nu?
Kan het niet meer volgen.
Hoezo de jongens zijn toch al bij haar geweest.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:32 schreef Koos1958 het volgende:
Ben benieuwd of michel ook nog tegen Jill zegt dat het niet netjes van haar was.
Mike is 100% zeker, de vraag is wie er naast (wellicht een sterke speler)quote:Op maandag 1 maart 2021 19:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hoe wordt de stemming nu?
Kan het niet meer volgen.
Dat dan wel weerquote:Op maandag 1 maart 2021 19:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klopt,... maar die kunnen hem vast wel troosten met zijn verlies
Michelquote:Op maandag 1 maart 2021 19:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mike is 100% zeker, de vraag is wie er naast (wellicht een sterke speler)
begrijp ik ook niet inderdaadquote:Op maandag 1 maart 2021 19:26 schreef Angelique61 het volgende:
Hamburgerquote:Op maandag 1 maart 2021 19:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat en stuk vlees is dat naast de stampf?
aardig bordjequote:
Heerlijk, hij geniet en vindt het eten heerlijk zei hij tegen Zoey....quote:Op maandag 1 maart 2021 19:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vreten joh, vooral aan jezelf denken. Hij zou niet delen met een zwerver.
Brrrrrrrrquote:Op maandag 1 maart 2021 19:35 schreef puzziepie het volgende:
Michel voelt zich weer helemaal de man.
eet niet .. die vreet ..quote:Op maandag 1 maart 2021 19:35 schreef puzziepie het volgende:
Totaal niet mijn type. Lichaam is ok, maar ook niet meer dan dat.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:35 schreef Hznootje het volgende:
Ik vind Michel dus verre van knap..zal aan mij liggen, maar ik vind m veel te happy met zichzelf.
Ik vind hem ook helemaal niets geen uitstraling hebben. Te glad en ik heb niets met knap .quote:Op maandag 1 maart 2021 19:35 schreef Hznootje het volgende:
Ik vind Michel dus verre van knap..zal aan mij liggen, maar ik vind m veel te happy met zichzelf.
Neeee, laat de kijker stemmen! (quote:Op maandag 1 maart 2021 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Big Brother moet eigenlijk NU nomineren
Michel mag gewoon naar huis met piemel en alquote:Op maandag 1 maart 2021 19:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee de is de normalste van de bewohner met pimmel
Gewoon vragen aan iemand die nog aan het eten was.Moet jij je hamburger nog?quote:Op maandag 1 maart 2021 19:36 schreef greysbones het volgende:
En die
[..]
eet niet .. die vreet ..
Schooit bij iedereen wat weg
Bedankt voor je bijdragequote:Op maandag 1 maart 2021 19:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heerlijk, hij geniet en vindt het eten heerlijk zei hij tegen Zoey....
En natuurlijk deelt hij het niet met een zwerver want die mag daar niet komen.
En in de buitenwereld weten we dat niet.
quote:Op maandag 1 maart 2021 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Michel mag gewoon naar huis met piemel en al
Narcist ten top.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:35 schreef puzziepie het volgende:
Oh, wel netjes van je dat hij zijn piemel niet in het huis hoeft achter te latenquote:Op maandag 1 maart 2021 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Michel mag gewoon naar huis met piemel en al
Het is echt niet te gelovenquote:
Karakter verpest veelquote:Op maandag 1 maart 2021 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Totaal niet mijn type. Lichaam is ok, maar ook niet meer dan dat.
Hoofd staat me echt niet aan
Michel is god in Vlaanderen.....quote:
Ja bah. Jus maakt het juist helemaal af. Jus in een kuiltje.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:26 schreef Angelique61 het volgende:
Gaat niet gebeuren. Moeten eerst nog een dag nominatie gezwam aanhoren.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Big Brother moet eigenlijk NU nomineren
Maakt toch niemand gebruik vanquote:Op maandag 1 maart 2021 19:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oh, wel netjes van je dat hij zijn piemel niet in het huis hoeft achter te laten
Dus je vind Liese niet de normaalstequote:Op maandag 1 maart 2021 19:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee de is de normalste van de bewohner met pimmel
Niet in NL.. FB maffia maakt hem nog net niet afquote:Op maandag 1 maart 2021 19:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Michel is god in Vlaanderen.....
Volgens mij in de badkamer, toen Mike weg was gelopen. Maar de stream switchte toen net naar de hottub, dus het zal op stream 2 misschien te zien zijn geweest.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:39 schreef Joyce-43 het volgende:
ik heb veel terug gezien maar nog niet dat jill matt niet moet
was voor het eten? was het al bij het gesprek van mike in de douche?
God nog wel.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Michel is god in Vlaanderen.....
Hij moet niet tekort komen. Bepaald niet bescheiden.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:37 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Gewoon vragen aan iemand die nog aan het eten was.Moet jij je hamburger nog?
Er is iemand in dat huis die daar wel gebruik van wil maken hoorquote:
Ja en grootbek Michel hield zijn mond tijden dit gesprekquote:Op maandag 1 maart 2021 19:39 schreef Koos1958 het volgende:
Mike zegt dat hij dat lul helemaal geen moeite mee had. En michel dat straks maar slecht neerzetten van Jill. Jill zegt je hebt mij 3 weken gezegd dat je wilde nomineren om mijn bed te hebben dus kan je het terug krijgen.
Beetje hetzelfde als altijd zout over je eten gooien wat mij betreft. Altijd jus betekent dat je eraan gewend bent geraakt. Zij zijn dat niet, persoonlijk ik ook niet.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja bah. Jus maakt het juist helemaal af. Jus in een kuiltje.
met ineens een dijkdoorbraakquote:Op maandag 1 maart 2021 19:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja bah. Jus maakt het juist helemaal af. Jus in een kuiltje.
Ja had hem gesierd als hij had gezegd, van oh dan heb ik het verkeerd over Jill.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:41 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja en grootbek Michel hield zijn mond tijden dit gesprek
Opdracht is voorbijquote:Op maandag 1 maart 2021 19:40 schreef D. het volgende:
@:TT
Opdracht is voorbij? Of alleen even om te nomineren?
Die dacht: Mijn plan wat doe je!? Fucking keukenboer!quote:Op maandag 1 maart 2021 19:41 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Gemist.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:39 schreef Koos1958 het volgende:
Mike zegt dat hij dat lul helemaal geen moeite mee had. En michel dat straks maar slecht neerzetten van Jill. Jill zegt je hebt mij 3 weken gezegd dat je wilde nomineren om mijn bed te hebben dus kan je het terug krijgen.
3000 calorieën eet hij.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:38 schreef Ebinas het volgende:
Het is
[..]
Het is echt niet te geloven
Heeft hij een lintworm of zo![]()
Ik wil niet weten wat hij op een dag afvoert
rot op met dit grützequote:Op maandag 1 maart 2021 19:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus je vind Liese niet de normaalste
Persoonlijk persoonlijk. Ik vind het vooral niet fair tegenover Michel.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij neemt het allemaal wel heel persoonlijk op he?
Jep want die piemel hoort bij een andere man..quote:Op maandag 1 maart 2021 19:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Er is iemand in dat huis die daar wel gebruik van wil maken hoor
Stel dat Michel door Greysbones uit het huis gepleurd wordt, zonder piemel... en Julie gebruikt dan die piemel als een paarse dildo... is dat dan vreemdgaan of niet
(Julie vraagt dit voor een vriend)
Ik ben er ook niet zo van, net als overal zout op strooien ..bahquote:Op maandag 1 maart 2021 19:41 schreef tomic het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als altijd zout over je eten gooien wat mij betreft. Altijd jus betekent dat je eraan gewend bent geraakt. Zij zijn dat niet, persoonlijk ik ook niet.
kamp geen-jus
Eerlijk? Het is geen ganzenborden op de spellendag van de basisschoolquote:Op maandag 1 maart 2021 19:42 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Persoonlijk persoonlijk. Ik vind het vooral niet fair tegenover Michel.
Het is een spel, maar moet wel eerlijk blijven
Een vriend van Julie vind dit jammer.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep want die piemel hoort bij een andere man..
oh ja, lekkerquote:Op maandag 1 maart 2021 19:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
met ineens een dijkdoorbraak
en op de rand picelilly
lkkr heur
Doe ik ook niet.. vind dat zoquote:Op maandag 1 maart 2021 19:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet zo van, net als overal zout op strooien ..bah
Zoey heeft het zelf klaargemaakt tochquote:Op maandag 1 maart 2021 19:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
zoe kijkte al rar![]()
ze heeft wattedingen al vorbereitet denk ik
Is een schild.....quote:Op maandag 1 maart 2021 19:35 schreef Hznootje het volgende:
Mooie!quote:Op maandag 1 maart 2021 19:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als ze straks met even getal zijn zou het tof zijn om in duo's te nomineren
Big Brother deelt de 8 personen in 4 groepjes van 2 ( meestal 2 tegenpoolen )
(hier in dit voorbeeld is matt naar huis)
Naomi en Mike moeten 2 namen kiezen (mag niet 1 van hun zelf zijn)
Zoey en Michel
Jill en Nick
Liese en Julie (komen wel goed overeen, maar er is geen andere optie)
Toen het gedaan werd keek hij niet zo blij.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:39 schreef Koos1958 het volgende:
Jill heeft het hem daarnet duidelijk gemaakt ze wou zeggen dat haar gevoel bij iemand anders is maar durfde dat nietquote:Op maandag 1 maart 2021 19:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Uh nee? Ik heb zelf een piemel. Heb die van Michel niet nodigquote:
Waar bemoeid hij zich mee. Het is haar vader niet. Opzouten. Niet mee te maken.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:32 schreef Koos1958 het volgende:
Zou dat betekenen dat ze hem ook niet meer in bed gaat liggen opgeilen?quote:Op maandag 1 maart 2021 19:44 schreef Toweler het volgende:
[..]
Jill heeft het hem daarnet duidelijk gemaakt ze wou zeggen dat haar gevoel bij iemand anders is maar durfde dat niet
Slecht excuus. Nu ga je hem krijgen ook.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uh nee? Ik heb zelf een piemel. Heb die van Michel niet nodig
Dit is de COS.. iedereen mag zeggen wat hij wil.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:42 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Persoonlijk persoonlijk. Ik vind het vooral niet fair tegenover Michel.
Zo ga je mij ook niet horen zeggen dat Jill een vuile manipulator is.
Als Jill met matt bed in duikt dan is ze voor mij een vieze sletquote:Op maandag 1 maart 2021 19:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zou dat betekenen dat ze hem ook niet meer in bed gaat liggen opgeilen?
quote:Op maandag 1 maart 2021 19:46 schreef engine het volgende:
[..]
Slecht excuus. Nu ga je hem krijgen ook.
Dit is wel te hopen dat je die niet nodig hebtquote:Op maandag 1 maart 2021 19:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uh nee? Ik heb zelf een piemel. Heb die van Michel niet nodig
quote:Op maandag 1 maart 2021 19:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als Jill met matt bed in duikt dan is ze voor mij een vieze slet
quote:Op maandag 1 maart 2021 19:46 schreef engine het volgende:
[..]
Slecht excuus. Nu ga je hem krijgen ook.
Bedoel nog een keer. nadat ze dit heeft gezegd tegen Mattquote:
quote:Op maandag 1 maart 2021 19:47 schreef Ebinas het volgende:
Boeren
[..]
Boerenkool met braadworst (denk ik)
Nee nooitquote:Op maandag 1 maart 2021 19:48 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Je gooit toch zout op je aardappels en groente als je het kookt ik tenminste wel
Ben het met je eens. Heb deze discussie al zo vaak gevoerd.quote:Persoonlijk persoonlijk. Ik vind het vooral niet fair tegenover Michel.
Zo ga je mij ook niet horen zeggen dat Jill een vuile manipulator is. Ik zie er de lol niet van in om te liegen over mensen.
ja die had ik ook terug gespoeld maar die was geloof ik niet in de badkamer, gaweer checkenquote:Op maandag 1 maart 2021 19:40 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens mij in de badkamer, toen Mike weg was gelopen. Maar de stream switchte toen net naar de hottub, dus het zal op stream 2 misschien te zien zijn geweest.
Oh shit.quote:
Sauerkraut mit Bratwürst ????quote:Op maandag 1 maart 2021 19:48 schreef mario390 het volgende:
[..]heb ik ook nog nie gegeten
is uit duitsland
Dit is echt onzin..quote:Op maandag 1 maart 2021 19:49 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
[..]
Ben het met je eens. Heb deze discussie al zo vaak gevoerd.
Deels jalousie, deels graag willen rellen.
Gelukkig is het niet representatief voor het sentiment buiten Fok.
nee laatste opdr nog, ze moeten de mannen vroeg op bed krijgenquote:Op maandag 1 maart 2021 19:40 schreef D. het volgende:
@:TT
Opdracht is voorbij? Of alleen even om te nomineren?
Ja maar Michelquote:Op maandag 1 maart 2021 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit is echt onzin..
Jullie mogen dus wel anderen bashen.. maar als anderen iets tegen Michel hebben is dit allemaal niet waar??
Kom op zeg
Nick zevert al sinds binnenkomst en die staat ook nog top 3 toch?quote:Op maandag 1 maart 2021 19:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Naomi zal niet zo lang moeten zeuren of ze gaat een duikje maken in mijn lijst der favorieten.
Wij al 35 jaar niet meerquote:Op maandag 1 maart 2021 19:48 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Je gooit toch zout op je aardappels en groente als je het kookt ik tenminste wel
En ze moeten ook nog een individueel verhaal vertellen.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:50 schreef rinardo het volgende:
[..]
nee laatste opdr nog, ze moeten de mannen vroeg op bed krijgen
Vervelend he mies als ze tege je ingaanquote:Op maandag 1 maart 2021 19:49 schreef puzziepie het volgende:
Miche tegen Naomi :' Wat ben je opstandig vandaag'![]()
Jaquote:Op maandag 1 maart 2021 19:51 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Vervelend he mies als ze tege je ingaan
Hij zit er niet ver naastquote:Op maandag 1 maart 2021 19:52 schreef engine het volgende:
Michel " volgens mij hebben jullie 3 dagen bestaan uit wijn "
Toen die meiden het eten aan het opscheppen waren, liepen mat en jill naar achter toe. Hoorde je hun praten op de achtergrond maar ze waren niet op de streams.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja die had ik ook terug gespoeld maar die was geloof ik niet in de badkamer, gaweer checken
Ja dat zit hem niet helemaal lekkerquote:Op maandag 1 maart 2021 19:51 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Dat was als grap bedoelt.....quote:Op maandag 1 maart 2021 19:51 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Nee ..quote:
Die meiden worden morgen wakker zonder ontbijt. Allemaal door Michel opgevretenquote:
deed het lachend af die gek liese zei al ik hoor allemaal tegenstrijdige dingenquote:Op maandag 1 maart 2021 19:41 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik was behoorlijk verbaasd waar die flessen iedere keer maar vandaan kwamenquote:
Ja daag. Kijk naar je eigen.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:49 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[ afbeelding ] Op maandag 1 maart 2021 19:42 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
[..]
Ben het met je eens. Heb deze discussie al zo vaak gevoerd.
Deels jalousie, deels graag willen rellen.
Gelukkig is het niet representatief voor het sentiment buiten Fok.
Gaat weer een kilo yoghurt....vreet iedere dag zo'n bak leeg volgens mij.quote:
Verwegiestan ,, int legerquote:Op maandag 1 maart 2021 19:54 schreef puzziepie het volgende:
55 graden in de gameroom .. Michel moest afzien
Je weet dan wel hoe ik er bij lag snachts....quote:Op maandag 1 maart 2021 19:54 schreef puzziepie het volgende:
FTFYquote:Op maandag 1 maart 2021 19:54 schreef engine het volgende:
[..]
Gaat weer een kilo yoghurt....vreet iedere dag maaltijd zo'n bak leeg volgens mij.
Niet in de gameroom. Goed je oortjes openen , dat was in afghanistan...quote:Op maandag 1 maart 2021 19:54 schreef puzziepie het volgende:
Ik had het verkeerd gehoord, mijn excuusquote:Op maandag 1 maart 2021 19:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je weet dan wel hoe ik er bij lag snachts....
De meiden Hoe???
Geen klokken in huis maar gelukkig wel een thermostaatquote:Op maandag 1 maart 2021 19:54 schreef puzziepie het volgende:
was hij in afghanisitan?quote:Op maandag 1 maart 2021 19:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Niet in de gameroom. Goed je oortjes openen , dat was in afghanistan...
Ik ook , ik heb het warmquote:Op maandag 1 maart 2021 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen klokken in huis maar gelukkig wel een thermostaat
ze zal moe zijn en mist thomas en vraagt zich waarschijnlijk af hoe ze de komende weken door moet komen.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:57 schreef Ebinas het volgende:
Jill zit er erg verveelt bij, of is kapot moe of.....
[ afbeelding ]
wat is gvd Sauerkraut-Schnitzel?quote:Op maandag 1 maart 2021 19:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ich habe 12 monate im Soest (Sauerland) gewesen. Saurerkraut Schnitsel --> Herlich !!!
Cool, ik wil die staafjes wel zien. Heb ik gemist de vorige keerquote:Op maandag 1 maart 2021 19:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oh shit.
VERSTOP DE WATTENSCHIJFJES! Ieder voor zich! Red jezelf! Vlucht nu het nog kannnnnnnnn!![]()
![]()
![]()
Nee. Had ik wel. Kwam er zo'n arrogante marinier langs. Schreewde iets over een bak yoghurt, maar dat had ik niet. Toen vrat ie mijn kameel op. Ik helemaal flippen... hij zo van "ja wat? Heb ik zo geleerd".quote:
Heeft ook Matt van haar afgestoten...quote:Op maandag 1 maart 2021 19:58 schreef Verida het volgende:
[..]
ze zal moe zijn en mist thomas en vraagt zich waarschijnlijk af hoe ze de komende weken door moet komen.
gezicht werd pampfigerquote:Op maandag 1 maart 2021 19:57 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]
-edit- inmiddel alweer tot leven gekomen
Ze zei daarnet tegen Zoey dat ze zich nu nog meer realiseert dat Thomas er niet meer is nu alle mannen er weer zijnquote:Op maandag 1 maart 2021 19:57 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]
-edit- inmiddel alweer tot leven gekomen
quote:Op maandag 1 maart 2021 19:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee. Had ik wel. Kwam er zo'n arrogante marinier langs. Schreewde iets over een bak yoghurt, maar dat had ik niet. Toen vrat ie mijn kameel op. Ik helemaal flippen... hij zo van "ja wat? Heb ik zo geleerd".
Einde verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |