Denk ook omdat hij dacht dat Juli haar het best zou begrijpen. Hebben ook tijdens ze wisten dat ze genomineerd waren een gesprek met Juli gehad nog voordat ze wisten wie van de twee zou gaan.quote:Op maandag 1 maart 2021 18:19 schreef suzi1 het volgende:
[..]
tnx, heb ik gemist. wist niet dat die 3 vaker samen spraken.
geen idee of het werkt hoor mensen, was mn 1e xquote:Op maandag 1 maart 2021 18:20 schreef rinardo het volgende:
OMG volgens mij heb ik zojuist voor het eerst een video geupload ?
Ja !!quote:Op maandag 1 maart 2021 18:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
geen idee of het werkt hoor mensen, was mn 1e x
Goed zo, nu zien hoelang het online blijft omwille van de rechten enzoquote:Op maandag 1 maart 2021 18:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 maart 2021 18:20 schreef rinardo het volgende:
we hadden het dus gemist hahahahaha, en ik heb wat geleerd, een video uploadenquote:Op maandag 1 maart 2021 18:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]![]()
- Als ze binnenkomen moeten ze binnen 2 uur in de hottub zitten met een biertje
- Ze moeten een liedje zingen waar "klassebak" in voorkomt. (dus niet: glasbak)
- Ze moeten ze op tijd in bed krijgen
- Ieder moet individueel een verhaal vertellen
quote:Op maandag 1 maart 2021 18:20 schreef rinardo het volgende:
Het werktquote:Op maandag 1 maart 2021 18:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
beter dat je hier niet de link direkt plaatst, om dat je helequote:Op maandag 1 maart 2021 18:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee zolang die schreeuwende stalkende Matt er in zit is het niet leuker samen.quote:Op maandag 1 maart 2021 18:31 schreef Rhosyn het volgende:
Eerlijk is eerlijk. Het is gewoon leuker met mannen en vrouwen samen.
Ben al blij dat dit gelukt is, en ze mogen hem verwijderen we hebben het nu gehoord immersquote:Op maandag 1 maart 2021 18:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
beter dat je hier niet de link direkt plaatst, om dat je hele
videos verwijdeerd werden kunnen
In het algemeen bedoel ik. Ik heb het niet over individuele personen.quote:Op maandag 1 maart 2021 18:32 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Nee zolang die schreeuwende stalkende Matt er in zit is het niet leuker samen.
ook geen idee hoe ik die link hier plaatsquote:Op maandag 1 maart 2021 18:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
beter dat je hier niet de link direkt plaatst, om dat je hele
videos verwijdeerd werden kunnen
Op die stem van Mike na die ik nu weer overal hoorquote:Op maandag 1 maart 2021 18:31 schreef Rhosyn het volgende:
Eerlijk is eerlijk. Het is gewoon leuker met mannen en vrouwen samen.
en wat heeft jill hier gemakt? is ook en opdracht?quote:Op maandag 1 maart 2021 18:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]![]()
- Als ze binnenkomen moeten ze binnen 2 uur in de hottub zitten met een biertje
- Ze moeten een liedje zingen waar "klassebak" in voorkomt. (dus niet: glasbak)
- Ze moeten ze op tijd in bed krijgen
- Ieder moet individueel een verhaal vertellen
Logsich ze werden daar zo goed als uitgehongerdquote:Op maandag 1 maart 2021 18:34 schreef Harry het volgende:
Wat een naarling!!! Michel bidt bij de dames om een extra portie eten voor hem
Dat is van een paar uur geleden grapjasquote:Op maandag 1 maart 2021 18:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
en wat heeft jill hier gemakt? is ook en opdracht?
[ afbeelding ]
Is om kaars uit te blazen zodat ze geen stront ruikenquote:Op maandag 1 maart 2021 18:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij vraagt het alleen voor zichzelf....quote:Op maandag 1 maart 2021 18:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Logsich ze werden daar zo goed als uitgehongerd
en urquote:Op maandag 1 maart 2021 18:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is van een paar uur geleden grapjas
Misschien omdat het de waarheid is....in luxe waren ze zowat al de hele dag aan het slapen ....Niet op kunnen maken geen spiegel. geen Badje geen buitengebeuren....quote:Op maandag 1 maart 2021 18:33 schreef Koos1958 het volgende:
Wat is dat toch van die mannen dat ze blijven zeggen dat die vrouwen dat niet hadden volgehouden daar. En dat die vrouwen dat laten zeggen.
Volgens mij mag de jeugd van Ajax alleen trainen. Of wedstrijdjes tegen elkaar..quote:Op maandag 1 maart 2021 18:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Horen jullie ook kinderen schreeuwen? jeugd wedsrijd van Ajax aan de gang?
om 18:45, maar ze spelen uitquote:Op maandag 1 maart 2021 18:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Horen jullie ook kinderen schreeuwen? jeugd wedsrijd van Ajax aan de gang?
Dat is de urn van Thomas met een gedenkkaarsje.quote:Op maandag 1 maart 2021 18:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bleh! Daar is vast wel een website voor met kotsende mensen ofzo. Hoef je ons niet in mee te sleurenquote:Op maandag 1 maart 2021 18:36 schreef suzi1 het volgende:
met wie heeft zoey eigenlijk echt een band gehad na jowi?
want bedenk me net ineens dat ze daarom jill wat bestookt. ze moet tenslotte met iemand game kunnen spelen
jammer weer, zakt ze van de ladder bij mij, want zie graag een viespeuk op tv. liefst zie ik haar echt de boel voor een camera uitkotsen ipv alleen de geluiden maken
Er was vanmorgen nog twee sneetjes brood. Dus zullen ze een beste honger hebben,quote:Op maandag 1 maart 2021 18:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Logsich ze werden daar zo goed als uitgehongerd
quote:Op maandag 1 maart 2021 18:37 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Dat is de urn van Thomas met een gedenkkaarsje.
Die andere monden zitten dicht geplakt??quote:Op maandag 1 maart 2021 18:36 schreef Harry het volgende:
[..]
Hij vraagt het alleen voor zichzelf....
Ojee hopelijk zegt jill snel wat ze ook tegen de meiden heeft gezegdquote:Op maandag 1 maart 2021 18:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Matt uit de hottub. Klaar om Jill te stalken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |