Om het vervolgens uit te blazen. Zo maskeer je de poepluchtquote:Op maandag 1 maart 2021 16:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Steekt Jill nu een kaars aan op het toilet
Eens.quote:Op maandag 1 maart 2021 16:52 schreef Tourniquet het volgende:
Hopelijk eerst nomineren en dan pas terug het huis in. Of nomineren tijdens het eten of zo, zodat er niet meer afgesproken kan worden.
nooit van gehoord, ik leer elke dag bijquote:Op maandag 1 maart 2021 16:55 schreef Benny het volgende:
[..]
Om het vervolgens uit te blazen. Zo maskeer je de poeplucht
Voor meer verdieping:quote:Op maandag 1 maart 2021 16:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
nooit van gehoord, ik leer elke dag bij
Van mij mag het iets langer duren.quote:Op maandag 1 maart 2021 16:57 schreef aswesleep het volgende:
Nu samensmelten zou te vroeg zijn natuurlijk het begon eindelijk wat effect te hebben.
Haha ja, hij noemde zichzelf eerder een schele temeier omdat hij een kaart over het hoofd zag bij patiencequote:
Maar tegen Nick durven zeggen ohhhh dat is te moeilijk. Thomas had iets met eerlijke oprechte mensen .... Zoey dot het best vaak achter de rug om.quote:Op maandag 1 maart 2021 16:58 schreef engine het volgende:
Zoey ook gezien dat er altijd een achterlijke hoeveelheid spinazie in de stamp gaat
Daarom ligt bij sommige mensen een doosje lucifers op het toilet.quote:Op maandag 1 maart 2021 16:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
nooit van gehoord, ik leer elke dag bij
Ben er wel blij mee, had anders geweest als het gemixt was of met doorkijk. Die meiden liggen de hele tijd en af en toe wat zeggen.....Het werd er niet leuker op. Ja als er drank in zat.quote:Op maandag 1 maart 2021 16:57 schreef aswesleep het volgende:
Nu samensmelten zou te vroeg zijn natuurlijk het begon eindelijk wat effect te hebben.
Verse spinazie blijft niets van over als je het verhit. Een halve kilo slinkt tot één eetlepel vol bij wijze van spreken.quote:Op maandag 1 maart 2021 16:58 schreef engine het volgende:
Zoey ook gezien dat er altijd een achterlijke hoeveelheid spinazie in de stamp gaat
Het is niet alsof Nick nu in de buurt is om er iets van te zeggen. En bovendien, Nick heeft helemaal niemand anders de kans gegeven om een keer te koken (behalve zijn maatje michel)quote:Op maandag 1 maart 2021 17:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar tegen Nick durven zeggen ohhhh dat is te moeilijk. Thomas had iets met eerlijke oprechte mensen .... Zoey dot het best vaak achter de rug om.
Maar ook een verhaaltje op bed, dus denk dat ze terugkomen.quote:Op maandag 1 maart 2021 17:00 schreef cheanny het volgende:
Misschien mogen ze alleen op bezoek. Eten en hottub en dan terug in het hok.
Het wisselen van groep zou inderdaad de logische volgende stap zijn. Maar ja deze productie...quote:Op maandag 1 maart 2021 17:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben er wel blij mee, had anders geweest als het gemixt was of met doorkijk. Die meiden liggen de hele tijd en af en toe wat zeggen.....Het werd er niet leuker op. Ja als er drank in zat.
Heb niet het gevoel dat de rest zich heel erg gepasseerd voelde. Het is al weer een tijdje terug, maar Danielle bv zei dat ze het heerlijk vond dat ze gewoon aan tafel kon gaan zitten en eten, en niet elke dag hoefde te koken.quote:Op maandag 1 maart 2021 17:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is niet alsof Nick nu in de buurt is om er iets van te zeggen. En bovendien, Nick heeft helemaal niemand anders de kans gegeven om een keer te koken (behalve zijn maatje michel)
aha.. had niet begrepen dat het een bedtime story moest zijn. Dan zullen ze wel terugkomen. Had van mij ook wel pas na de nominatie gemogen.quote:Op maandag 1 maart 2021 17:01 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Maar ook een verhaaltje op bed, dus denk dat ze terugkomen.
Maar Zoey vond te veel spinazi. Dat ze er naar toe gaat straks en dat ze het eens zegt, dan kan nick er wat mee doen. Of moest ik Nick zijn hier doe het zelfquote:Op maandag 1 maart 2021 17:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is niet alsof Nick nu in de buurt is om er iets van te zeggen. En bovendien, Nick heeft helemaal niemand anders de kans gegeven om een keer te koken (behalve zijn maatje michel)
Ze heeft wat opmerkingen over het eten. Moet kunnen.quote:Op maandag 1 maart 2021 17:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar tegen Nick durven zeggen ohhhh dat is te moeilijk. Thomas had iets met eerlijke oprechte mensen .... Zoey dot het best vaak achter de rug om.
Maar hun stamp is zo groen dat je denkt dat ze de aardappelen vergeten zijn.quote:Op maandag 1 maart 2021 17:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Verse spinazie blijft niets van over als je het verhit. Een halve kilo slinkt tot één eetlepel vol bij wijze van spreken.
Denk de meesten zo denken. Zou het ook wel lekker vinden om alleen aan te schuiven ipv altijd te koken.quote:Op maandag 1 maart 2021 17:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heb niet het gevoel dat de rest zich heel erg gepasseerd voelde. Het is al weer een tijdje terug, maar Danielle bv zei dat ze het heerlijk vond dat ze gewoon aan tafel kon gaan zitten en eten, en niet elke dag hoefde te koken.
Als er stampot van gemaakt wordt kleuren de aardappels ook van de nog overgebleven vocht uit de spinazie....quote:Op maandag 1 maart 2021 17:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ze heeft wat opmerkingen over het eten. Moet kunnen.
[..]
Maar hun stamp is zo groen dat je denkt dat ze de aardappelen vergeten zijn.
Zoey naar die deur "hey nick, je gebruikt teveel spinazie"quote:Op maandag 1 maart 2021 17:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar Zoey vond te veel spinazi. Dat ze er naar toe gaat straks en dat ze het eens zegt, dan kan nick er wat mee doen. Of moest ik Nick zijn hier doe het zelf"
IS GEEN PROBLEEMquote:Op maandag 1 maart 2021 17:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ze heeft wat opmerkingen over het eten. Moet kunnen.
[..]
Maar hun stamp is zo groen dat je denkt dat ze de aardappelen vergeten zijn.
Ze hebben zelf ook nog wortelstamp en hamburgers.quote:Op maandag 1 maart 2021 17:04 schreef Krambo het volgende:
Een zakje diepvries spinazie voor 9 personen. dat wordt een bleek stamppotje
Daan was een lui wijf, die zat in BB om me-time te krijgen.quote:Op maandag 1 maart 2021 17:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heb niet het gevoel dat de rest zich heel erg gepasseerd voelde. Het is al weer een tijdje terug, maar Danielle bv zei dat ze het heerlijk vond dat ze gewoon aan tafel kon gaan zitten en eten, en niet elke dag hoefde te koken.
Ik ga het zien aan het eindresultaat. Dat zou dus hetzelfde moeten ogen.quote:Op maandag 1 maart 2021 17:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als er stampot van gemaakt wordt kleuren de aardappels ook van de nog overgebleven vocht uit de spinazie....
ZE komen samen terug straks, wat snap je niet?quote:Op maandag 1 maart 2021 17:05 schreef engine het volgende:
[..]
Zoey naar die deur "hey nick, je gebruikt teveel spinazie"
Ja, of ze moet maar een handje spinazie doen.quote:Op maandag 1 maart 2021 17:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ga het zien aan het eindresultaat. Dat zou dus hetzelfde moeten ogen.
En dan wil jij dat ze gaat zeiken over spinazie?quote:Op maandag 1 maart 2021 17:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ZE komen samen terug straks, wat snap je niet?
zo eet ik het ook hoorquote:Op maandag 1 maart 2021 17:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zal toegeven dat ik spinazie nog nooit als stamppot heb gegeten. Gewoon apart op de bord, hoeveel je wilt, en dan door elkaar... maar dat kan natuurlijk aan mij liggen
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 1 maart 2021 17:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, of ze moet maar een handje spinazie doen.
Nick voelt zich anders wel superbelangrijk door het koken. En hij bepaalt samen met Michel voor 95% wat er in de keuken en wat er met de boodschappen gebeurt.quote:Op maandag 1 maart 2021 17:05 schreef Verida het volgende:
er is een verschil tussen niet elke dag hoeven te koken of helemaal geen zeggenschap te hebben over wat er gekookt wordt en helemaal nooit te koken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |