Ze kan ook gewoon op vakantie een vent met een boot hebben genaaid.quote:Op zondag 28 februari 2021 23:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die boot zal ook wel niet gratis zijn geweest. Superstufi zeker.
Wie het kleine niet eert....quote:Op zondag 28 februari 2021 23:08 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Je studeert niet jaren lang om bij de McDonald's aan de gang te gaan, of wel dan?
quote:Op zondag 28 februari 2021 23:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met OnlyFans heb je DUO niet nodig.
SPquote:Op zondag 28 februari 2021 23:09 schreef Joooo-pi het volgende:
Welke linkse partij is niet klimaatwappie?
Elke boer die je die vraag geeft zal D66 antwoorden.quote:Op zondag 28 februari 2021 23:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wel in de perceptie van de gemiddelde boer en dat del van het electoraat.
SPquote:Op zondag 28 februari 2021 23:09 schreef Joooo-pi het volgende:
Welke linkse partij is niet klimaatwappie?
Al die vragenstellers zijn niet willekeurig van straat geplukt natuurlijk. Die boer en die toeslagenmoeder kwamen ook uit de activistische hoekquote:
Een van die acteurs heeft zijn hand om Ruttes nek.quote:
LOOOOOOOOLquote:Op zondag 28 februari 2021 23:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met OnlyFans heb je DUO niet nodig.
Jesse stond op dezelfde doodskist...quote:Op zondag 28 februari 2021 23:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Elke boer die je die vraag geeft zal D66 antwoorden.
Ja, ware het niet dat niet ieder hoogopgeleid beroep een hoog inkomen geeftquote:Op zondag 28 februari 2021 23:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je kunt dus ook bepleiten dat er dubbel genivelleerd wordt als nu ook de hogere inkomens zwaarder worden belast terwijl ze nog hun studieschuld terugbetalen.
https://www.parool.nl/nie(...)%2Fwww.google.com%2Fquote:Op zondag 28 februari 2021 23:09 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit klopt niet volgens mij, die vrouw tegenover wilders was nadia zerouali.
Edit: ah schoonzus. Nou nou, t is wat.
Bovendien is haar schoonzus politica, niet zijzelf.quote:Op zondag 28 februari 2021 23:10 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Al die vragenstellers zijn niet willekeurig van straat geplukt natuurlijk. Die boer en die toeslagenmoeder kwamen ook uit de activistische hoek
Kaasquote:Op zondag 28 februari 2021 23:10 schreef Minimunt het volgende:
Wat mijn part:
PVV -Wilders, op een paar discussie vooral onzichtbaar en weinig diepgang
VVD -Rutte, draait lekker mee maar maakt geen keuzes. Wil dus veel kiezers mee nemen, en liegt.
CDA -Wopke, robot en kontenlikker van Rutte, niet echt heel opvallend.
SP - Marijnissen, beste voor mij. komt sterk over en praat zich goed onder de druk, zeker een verrassing
GroenLinks -Klaver, valt me tegen, mist toch wel doortastendheid
D66 - Kaas, redelijk, maar niets bijzonders. Vond haar in het stikstofdebat niet sterk.
SP wil geen nexit, SP wil ontbinding van de EMU en een Neuro.quote:Op zondag 28 februari 2021 23:11 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ok, jammer. SP wil een nexit. Ook geen optie.
Je klinkt links georienteerd.quote:Op zondag 28 februari 2021 23:10 schreef Minimunt het volgende:
Wat mijn part:
VVD -Rutte, draait lekker mee maar maakt geen keuzes. Wil dus veel kiezers mee nemen, en liegt.
SP - Marijnissen, beste voor mij. komt sterk over en praat zich goed onder de druk, zeker een verrassing
D66 - Kaas, redelijk, maar niets bijzonders. Vond haar in het stikstofdebat niet sterk.
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat jij SP stemt.quote:Op zondag 28 februari 2021 23:10 schreef Minimunt het volgende:
Wat mijn part:
Jesse is alleen zo slim geweest om niet populistisch tegen de boeren te gaan deze campagne. Kaag heeft dat wel gedaan.quote:Op zondag 28 februari 2021 23:10 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Jesse stond op dezelfde doodskist...
Marijnissen het beste? Raap me op. Inhoudsloze nietszeggende muts.quote:Op zondag 28 februari 2021 23:10 schreef Minimunt het volgende:
Wat mijn part:
Niet als je gelooft dat corona een complot is om het volk klein te houden en het vaccin ook.quote:Op zondag 28 februari 2021 23:12 schreef Japepk het volgende:
Oké, Baudet zegt in zijn spotje dat hij oa wil stoppen met vaccineren en wil kiezen voor vrijheid. Die 2 zijn nu een beetje synoniem van elkaar toch?
Inderdaad netzoals dat "eerlijker" van pvda, had Cohen ook niet zo'n slagon jaren terug?quote:
ja leuk als je in Delft woont en geen technische studie wil doenquote:Op zondag 28 februari 2021 23:03 schreef Japepk het volgende:
Als je niet op kamers gaat is collegegeld prima te betalen.
Klopt, die kunnen kwijtschelding krijgen. En sommige laagopgeleide beroepen leveren een hoog inkomen op.quote:Op zondag 28 februari 2021 23:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja, ware het niet dat niet ieder hoogopgeleid beroep een hoog inkomen geeft
Ok thanksquote:Op zondag 28 februari 2021 23:11 schreef -XOR- het volgende:
[..]
SP wil geen nexit, SP wil ontbinding van de EMU en een Neuro.
Boeren in Nederland hebben geen bestaansrecht. Weg ermeequote:Op zondag 28 februari 2021 23:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jesse is alleen zo slim geweest om niet populistisch tegen de boeren te gaan deze campagne. Kaag heeft dat wel gedaan.
Kaas, gehaktbal. Krijg er honger van, maar pak toch een pilsjequote:
Ik wist niet dat hij er zo wappie in stond..quote:Op zondag 28 februari 2021 23:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet als je gelooft dat corona een complot is om het volk klein te houden en het vaccin ook.
Eén van de belangrijkste industrieën om zeep helpen ja?quote:Op zondag 28 februari 2021 23:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Boeren in Nederland hebben geen bestaansrecht. Weg ermee
Boeren zijn ook niet zo bang voor Groenlinks want die zitten nooit in een regeringquote:Op zondag 28 februari 2021 23:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jesse is alleen zo slim geweest om niet populistisch tegen de boeren te gaan deze campagne. Kaag heeft dat wel gedaan.
Davilex hahaha.quote:
WK vond ik leuker met al die typetjesquote:Op zondag 28 februari 2021 23:14 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Davilex hahaha.
Competitie Manager
Davilexquote:Op zondag 28 februari 2021 23:13 schreef timmmmm het volgende:
Deze man maakt de Red Cats van deze eeuw
Daar had je er meerdere van toch?quote:
Wel in de gaymen industriequote:Op zondag 28 februari 2021 23:14 schreef Gehrman het volgende:
In de gaming industrie verdien je niet veel.
Mobile games verdienen bakken met geld.quote:Op zondag 28 februari 2021 23:14 schreef Gehrman het volgende:
Autobahn Raserquote:Op zondag 28 februari 2021 23:15 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Daar had je er meerdere van toch?
Die heeft wel mazzelquote:Op zondag 28 februari 2021 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mooi moment voor Marijnissen om haar punt te maken
Rockstar Games is het hier niet mee eensquote:Op zondag 28 februari 2021 23:14 schreef Gehrman het volgende:
Klopt, stuk of 5 dacht ik.quote:Op zondag 28 februari 2021 23:15 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Daar had je er meerdere van toch?
Beetje belegenquote:Op zondag 28 februari 2021 23:10 schreef Minimunt het volgende:
Wat mijn part:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |