Ze kan ook gewoon op vakantie een vent met een boot hebben genaaid.quote:Op zondag 28 februari 2021 23:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die boot zal ook wel niet gratis zijn geweest. Superstufi zeker.
Wie het kleine niet eert....quote:Op zondag 28 februari 2021 23:08 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Je studeert niet jaren lang om bij de McDonald's aan de gang te gaan, of wel dan?
quote:Op zondag 28 februari 2021 23:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met OnlyFans heb je DUO niet nodig.
SPquote:Op zondag 28 februari 2021 23:09 schreef Joooo-pi het volgende:
Welke linkse partij is niet klimaatwappie?
Elke boer die je die vraag geeft zal D66 antwoorden.quote:Op zondag 28 februari 2021 23:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wel in de perceptie van de gemiddelde boer en dat del van het electoraat.
SPquote:Op zondag 28 februari 2021 23:09 schreef Joooo-pi het volgende:
Welke linkse partij is niet klimaatwappie?
Al die vragenstellers zijn niet willekeurig van straat geplukt natuurlijk. Die boer en die toeslagenmoeder kwamen ook uit de activistische hoekquote:
Een van die acteurs heeft zijn hand om Ruttes nek.quote:
LOOOOOOOOLquote:Op zondag 28 februari 2021 23:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met OnlyFans heb je DUO niet nodig.
Jesse stond op dezelfde doodskist...quote:Op zondag 28 februari 2021 23:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Elke boer die je die vraag geeft zal D66 antwoorden.
Ja, ware het niet dat niet ieder hoogopgeleid beroep een hoog inkomen geeftquote:Op zondag 28 februari 2021 23:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je kunt dus ook bepleiten dat er dubbel genivelleerd wordt als nu ook de hogere inkomens zwaarder worden belast terwijl ze nog hun studieschuld terugbetalen.
https://www.parool.nl/nie(...)%2Fwww.google.com%2Fquote:Op zondag 28 februari 2021 23:09 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit klopt niet volgens mij, die vrouw tegenover wilders was nadia zerouali.
Edit: ah schoonzus. Nou nou, t is wat.
Bovendien is haar schoonzus politica, niet zijzelf.quote:Op zondag 28 februari 2021 23:10 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Al die vragenstellers zijn niet willekeurig van straat geplukt natuurlijk. Die boer en die toeslagenmoeder kwamen ook uit de activistische hoek
Kaasquote:Op zondag 28 februari 2021 23:10 schreef Minimunt het volgende:
Wat mijn part:
PVV -Wilders, op een paar discussie vooral onzichtbaar en weinig diepgang
VVD -Rutte, draait lekker mee maar maakt geen keuzes. Wil dus veel kiezers mee nemen, en liegt.
CDA -Wopke, robot en kontenlikker van Rutte, niet echt heel opvallend.
SP - Marijnissen, beste voor mij. komt sterk over en praat zich goed onder de druk, zeker een verrassing
GroenLinks -Klaver, valt me tegen, mist toch wel doortastendheid
D66 - Kaas, redelijk, maar niets bijzonders. Vond haar in het stikstofdebat niet sterk.
SP wil geen nexit, SP wil ontbinding van de EMU en een Neuro.quote:Op zondag 28 februari 2021 23:11 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ok, jammer. SP wil een nexit. Ook geen optie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |