Komt Jort ook nog dadelijk?quote:Op zondag 28 februari 2021 22:17 schreef Fred het volgende: Allemaal mensen die al een keer met Rutte hebben gepraat?
Daar ziet ze er minder tokkie uitquote:
Maar om dan uitgerekend díé Jan en alleman ook voor zo'n debat uit te nodigen...quote:Op zondag 28 februari 2021 22:18 schreef trein2000 het volgende:
Dat is deel van z’n stijl. Jan en alleman mag op de koffie komen.
Hoezo, is Rutte niet president?quote:Op zondag 28 februari 2021 22:19 schreef Zipportal het volgende:
Zijn wel veel buitenlanders gedupeerd in deze kwestie. Deze Rongen klinkt ook ABN.
HOE KAN DIT?~~~~!!!!!!!
Livebeelden vanuit zn kelder waar ie samen met Clinton de kinderen hun bloed aftaptquote:Op zondag 28 februari 2021 22:20 schreef Starhopper het volgende:
Wat doen die kinderjasjes op de achtergrond bij Rutte?
quote:
Dick Lukkien 4 prezquote:
quote:Op zondag 28 februari 2021 22:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Deze mevrouw heeft Rutte meer doen wankelen dan menig politici.
Had-ie eerder de eindbaas moeten zijn en dit op moeten lossen vóór het uit de klauwen liepquote:Op zondag 28 februari 2021 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geen al te sterke beurt van Rutte. Dit kan hij ook niet winnen
Dat gezeik om die uitkeringen weer? - VVD'erquote:
Hij fietst er toch vrij makkelijk doorheen vind ik.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geen al te sterke beurt van Rutte. Dit kan hij ook niet winnen
Goed puntquote:Op zondag 28 februari 2021 22:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat gezeik om die uitkeringen weer? - VVD'er
Ik ook, maar misschien dat sommige kiezers nu iets meer horen over de toeslagenaffaire.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, ik vind het hij zich er goed vanaf bracht
Hindsight is 20/20quote:Op zondag 28 februari 2021 22:21 schreef Fred het volgende:
[..]
Had-ie eerder de eindbaas moeten zijn en dit op moeten lossen vóór het uit de klauwen liep
Dat staat buiten kijf maar helaas mag je bij VVD een hele hoop fouten makenquote:Op zondag 28 februari 2021 22:21 schreef Fred het volgende:
[..]
Had-ie eerder de eindbaas moeten zijn en dit op moeten lossen vóór het uit de klauwen liep
Hooguit een procent of 25 en dat is dalende.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:21 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Rutte staat op 40 zetels ofzo dus Nederland wilt Rutte. Einde discussie.
SP is voor dacht ikquote:Op zondag 28 februari 2021 22:22 schreef TigerXtrm het volgende:
KlimaatcrisisWaarbij de groene partijen faliekant tegen kernenergie zijn.
Kiezers die onder een steen hebben geleefd?quote:Op zondag 28 februari 2021 22:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ook, maar misschien dat sommige kiezers nu iets meer horen over de toeslagenaffaire.
Wel de goede bouten gebruiken anders valt ie.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:21 schreef Coco het volgende:
'klimaatcrisis'
Mooi moment om de droger op the hangen
quote:Op zondag 28 februari 2021 22:22 schreef Luiki het volgende:
Klaver zijn zus zat laatst op een windmolen en toen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |