Komt Jort ook nog dadelijk?quote:Op zondag 28 februari 2021 22:17 schreef Fred het volgende: Allemaal mensen die al een keer met Rutte hebben gepraat?
Daar ziet ze er minder tokkie uitquote:
Maar om dan uitgerekend díé Jan en alleman ook voor zo'n debat uit te nodigen...quote:Op zondag 28 februari 2021 22:18 schreef trein2000 het volgende:
Dat is deel van z’n stijl. Jan en alleman mag op de koffie komen.
Hoezo, is Rutte niet president?quote:Op zondag 28 februari 2021 22:19 schreef Zipportal het volgende:
Zijn wel veel buitenlanders gedupeerd in deze kwestie. Deze Rongen klinkt ook ABN.
HOE KAN DIT?~~~~!!!!!!!
Livebeelden vanuit zn kelder waar ie samen met Clinton de kinderen hun bloed aftaptquote:Op zondag 28 februari 2021 22:20 schreef Starhopper het volgende:
Wat doen die kinderjasjes op de achtergrond bij Rutte?
quote:
Dick Lukkien 4 prezquote:
quote:Op zondag 28 februari 2021 22:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Deze mevrouw heeft Rutte meer doen wankelen dan menig politici.
Had-ie eerder de eindbaas moeten zijn en dit op moeten lossen vóór het uit de klauwen liepquote:Op zondag 28 februari 2021 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geen al te sterke beurt van Rutte. Dit kan hij ook niet winnen
Dat gezeik om die uitkeringen weer? - VVD'erquote:
Hij fietst er toch vrij makkelijk doorheen vind ik.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geen al te sterke beurt van Rutte. Dit kan hij ook niet winnen
Goed puntquote:Op zondag 28 februari 2021 22:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat gezeik om die uitkeringen weer? - VVD'er
Ik ook, maar misschien dat sommige kiezers nu iets meer horen over de toeslagenaffaire.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, ik vind het hij zich er goed vanaf bracht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |