Doorgegeven in DE APP.quote:
geen dankquote:Op zondag 28 februari 2021 22:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doorgegeven in DE APP.
(hij kijkt nu ook)
de app? zit jij in de app toevallig René?quote:Op zondag 28 februari 2021 22:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doorgegeven in DE APP.
(hij kijkt nu ook)
@Scrummie is vooral druk op de appquote:Op zondag 28 februari 2021 23:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
de app? zit jij in de app toevallig René?
@:ggmm
Krijg de tering met je tering app.quote:Op maandag 1 maart 2021 08:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
@:Scrummie is vooral druk op de app
Goedemorgenquote:
Nee. (Zie ook antwoord scrummie)quote:Op zondag 28 februari 2021 23:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
de app? zit jij in de app toevallig René?
@:ggmm
ga je netjes je btc aangeven?quote:Op maandag 1 maart 2021 09:28 schreef aTypisch het volgende:
Technische problemen met inloggen
Mijn Belastingdienst is op dit moment niet beschikbaar.
We zoeken naar een oplossing en informeren u over de voortgang.
Do you like to tease men?quote:Op maandag 1 maart 2021 09:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb geen bitcoin, ik doe maar alsof
Wat een achterlijke poppenkast.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:48 schreef fetX het volgende:
Goedemorgen.
Hardop gelachen om de gehaktbal van Geert.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)en-tweederangsburger
Vanaf 3:30
Deze uitzending een debat durven noemenquote:Op maandag 1 maart 2021 09:48 schreef fetX het volgende:
Goedemorgen.
Hardop gelachen om de gehaktbal van Geert.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)en-tweederangsburger
Vanaf 3:30
Gisteren maar een stukje gekeken.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Deze uitzending een debat durven noemen_!
Mooier kunnen we het niet maken.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:28 schreef aTypisch het volgende:
Technische problemen met inloggen
Mijn Belastingdienst is op dit moment niet beschikbaar.
We zoeken naar een oplossing en informeren u over de voortgang.
Zeg dat, moet zeggen dat ik Marciano Vink gisteren goeie analyses vond maken, is wel een leuk duo met Perez, daar kunnen de Van Halsten en Mulders een puntje aan zuigen .quote:Op maandag 1 maart 2021 11:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ twitter ]
Dat zijn teksten zeg van die Maduro.
Ik ben tegen racisme en mind-games.quote:Hij moet zich realiseren dat ik een Serviër ben. Elke Serviër is beter in mind-games dan elke Nederlander.
Ik durfde het niet te posten als Ajacied. Hoe ver kun je er naast zitten.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:06 schreef Coco het volgende:
van-hanegem-haalt-in-column-hard-uit-naar-gedrag-van-tadic
[..]
Ik ben tegen racisme en mind-games.
Wiedergutmachungs schnitzel.quote:
maar is Dumfries een hoerenjong?quote:Op maandag 1 maart 2021 12:06 schreef Coco het volgende:
van-hanegem-haalt-in-column-hard-uit-naar-gedrag-van-tadic
[..]
Ik ben tegen racisme en mind-games.
Maduro is een lts'er.quote:Op maandag 1 maart 2021 11:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ twitter ]
Dat zijn teksten zeg van die Maduro.
Ach, ik kan niet in ESF posten.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:27 schreef tong80 het volgende:
Ik kan niet meer in KLB posten. Is dat niet beklagingswaardig?
Ik had te veel terecht weerwoord denk ik. Nu kunnen de makke schapen los op me.
Ik heb een perm ban op het VIVAforum.quote:
Ja de nietjes deden pijn. Net randje eikel.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een admin geneukt daar? Heb je nog een leuke anekdote daarover?
Misschien heb je hier wat aan!quote:
Pics?quote:Op maandag 1 maart 2021 13:21 schreef tong80 het volgende:
Zo lieve vriendin uit Tiel op bezoek. Geen Flipje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |