abonnement Unibet Coolblue
pi_198254108
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 18:09 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat kan. Hij begreep het wel, dus dat is prima :)
Hij is het met me eens dat je zijn punt verkeerd representeerde ja :D
pi_198254115
Het meest belangrijke cijfer lijkt mij naast ziekenhuisopnames het percentage van positieve testen. Ik vind het echter gevaarlijk om uit te gaan van het totaalpercentage positieve testen, wat enorm is gedaald de afgelopen weken. Het percentage daalt natuurlijk op het moment dat hele klassen getest moeten worden, met veel asymptomatische leerlingen erin. Wat dat betreft snijdt dit mes ook aan twee kanten. Mooier zou het zijn als dit per leeftijdsgroep weergegeven kan worden in bijvoorbeeld een (gecombineerde) lijndiagram, waarbij over tijd zich dan een patroon afspeelt. Zou iemand een voorzetje kunnen doen? @Serial @Oliver23 @DireStraits7 @Zipportal

[ Bericht 1% gewijzigd door Oidipous op 28-02-2021 18:19:34 ]
  Moderator zondag 28 februari 2021 @ 18:15:50 #53
5428 crew  miss_sly
pi_198254143
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 18:13 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Hij is het met me eens dat je zijn punt verkeerd representeerde ja :D
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 17:15 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

Hoho, ik heb het over een lichte daling ;)

Maar deel je mening absoluut dat het een langere periode al stabiel is. Alleen de ophef over De Derde Golf, Britse Variant, Code Zwart en de paniek die we begin Maart zouden krijgen is allemaal overdreven geweest.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_198254184
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 17:39 schreef halfway het volgende:
Hoe is het trouwens met die veel geprezen Corona-app?
Ik ben in het wild echt maar één persoon tegen gekomen die hem op zijn telefoon had staan.
  zondag 28 februari 2021 @ 18:18:18 #55
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_198254206
Hoe zit het eigenlijk met die Britse variant?

Horen we ook steeds minder over..
Zuiger van het FOK!-OMT
  zondag 28 februari 2021 @ 18:18:42 #56
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_198254211
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 18:17 schreef maan_man het volgende:

[..]

Ik ben in het wild echt maar één persoon tegen gekomen die hem op zijn telefoon had staan.
Ik hoor er ook weinig over. Is er überhaupt reclame voor gemaakt? Maar ook in de nieuwsberichtgeving speelt die app nauwelijks een rol heb ik het idee.
pi_198254215
dubbel
pi_198254294
quote:
2s.gif Op zondag 28 februari 2021 18:18 schreef Tijn het volgende:

[..]

Ik hoor er ook weinig over. Is er überhaupt reclame voor gemaakt? Maar ook in de nieuwsberichtgeving speelt die app nauwelijks een rol heb ik het idee.
Eerste weken is er volgens mij beperkt reclame gemaakt.
  zondag 28 februari 2021 @ 18:24:37 #59
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_198254313
quote:
2s.gif Op zondag 28 februari 2021 18:18 schreef Tijn het volgende:

[..]

Ik hoor er ook weinig over. Is er überhaupt reclame voor gemaakt? Maar ook in de nieuwsberichtgeving speelt die app nauwelijks een rol heb ik het idee.
Er is een campagne geweest. Maar de nut en noodzaak is nu wel weer achterhaald door het ruimere testbeleid en de vele negatieve berichtgeving, Het is eigenlijk een best wel goede app qua privacy, durf wel te zeggen toonaangevend. Maar er waren al zoveel indianen verhalen dat het gedoemd was te mislukken. Als ze het een beetje sneller hadden kunnen inzetten, zeg april, en niet eerst een speciale wet ervoor moesten gaan uitwerken was het misschien een groter succes geworden. Voor nu is het too little too late.

Voor degenen die hem wel gebruikte zijn er al best wel veel besmettingen mee opgespoord dacht ik. zeker gezien de hoeveelheid gebruikers. https://www.volkskrant.nl(...)een-succes~b37c0641/
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_198254409
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 18:24 schreef zalkc het volgende:

[..]

Er is een campagne geweest. Maar de nut en noodzaak is nu wel weer achterhaald door het ruimere testbeleid en de vele negatieve berichtgeving, Het is eigenlijk een best wel goede app qua privacy, durf wel te zeggen toonaangevend. Maar er waren al zoveel indianen verhalen dat het gedoemd was te mislukken. Als ze het een beetje sneller hadden kunnen inzetten, zeg april, en niet eerst een speciale wet ervoor moesten gaan uitwerken was het misschien een groter succes geworden. Voor nu is het too little too late.

Voor degenen die hem wel gebruikte zijn er al best wel veel besmettingen mee opgespoord dacht ik. zeker gezien de hoeveelheid gebruikers. https://www.volkskrant.nl(...)een-succes~b37c0641/
Ik meende laatst via de msm gelezen te hebben dat een kwart van alle NL'ers de app had gedownload? :?

Maar ik kan abuis zijn
  Moderator zondag 28 februari 2021 @ 18:31:30 #61
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_198254467
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 17:39 schreef halfway het volgende:
Hoe is het trouwens met die veel geprezen Corona-app?
pi_198254492
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 17:54 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ingrijpen op wat precies?
Hierop.

p zondag 28 februari 2021 16:31 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Donder op mens.
____________________________________________________________________________

Bericht is inmiddels alweer weg
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  Public Relations / Redactie Film zondag 28 februari 2021 @ 18:48:04 #63
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_198254798
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 17:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
+6K nog maar in de UK.

Die hebben straks nog minder besmettingen per dag dan wij _O-

Zie hier waarom je snel moet vaccineren en niet je tijd moet gaan verdoen met testsamenlevingen en andere onzin.
Spijker op zijn kop. Eer dat al die proeven klaar zijn is iedereen gevaccineerd. Dat had afgelopen juni moeten starten.
  Public Relations / Redactie Film zondag 28 februari 2021 @ 18:49:35 #64
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_198254838
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 18:14 schreef Oidipous het volgende:
Het meest belangrijke cijfer lijkt mij naast ziekenhuisopnames het percentage van positieve testen. Ik vind het echter gevaarlijk om uit te gaan van het totaalpercentage positieve testen, wat enorm is gedaald de afgelopen weken. Het percentage daalt natuurlijk op het moment dat hele klassen getest moeten worden, met veel asymptomatische leerlingen erin. Wat dat betreft snijdt dit mes ook aan twee kanten. Mooier zou het zijn als dit per leeftijdsgroep weergegeven kan worden in bijvoorbeeld een (gecombineerde) lijndiagram, waarbij over tijd zich dan een patroon afspeelt. Zou iemand een voorzetje kunnen doen? @:serial @:oliver23 @:direstraits7 @:zipportal
Die heb ik gezien op de twitter van Yorick. Spoiler: ze zijn er en de jeugd 0-9 stijgt het hardst waar die van 80-90 blijft dalen.
pi_198254928
The Big data gathering maar dan voor de overheden is een vaccinatiepaspoort.

Klok jij elke maandag avond al in bij de kroeg om de hoek met je gekoppelde DIGID vaccinbewijs?
Klok jij elke donderdag avond in bij de lokale dames van plezier? Ga jij naar de coffeeshop elke dag?

Is er wat gestolen in de Hema rond 10:00 en 11:00? Iedereen die via zijn gekoppelde DIGID vaccinbewijs op dat moment aanwezig was in de Hema wordt gevraagd om zich te melden op bureau.

Ben jij toevallig een niet geregistreerde EU burger? je verblijft illegaal in Nederland? doei vrijheden. Je komt nergens meer binnen. Valse ID's? werkt niet, moet gekoppeld zijn aan DIGID.

Een slechte black mirror aflevering zitten wij in.
pi_198254939
Vraag mij af als de meeste 18+ gevaccineerd zijn of de groep 0-18 jaar dan aan de beurt is, anders blijft het probleem maar door etteren.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_198254969
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 18:54 schreef JosMert het volgende:
The Big data gathering maar dan voor de overheden is een vaccinatiepaspoort.

Klok jij elke maandag avond al in bij de kroeg om de hoek met je gekoppelde DIGID vaccinbewijs?
Klok jij elke donderdag avond in bij de lokale dames van plezier? Ga jij naar de coffeeshop elke dag?

Is er wat gestolen in de Hema rond 10:00 en 11:00? Iedereen die via zijn gekoppelde DIGID vaccinbewijs op dat moment aanwezig was in de Hema wordt gevraagd om zich te melden op bureau.

Ben jij toevallig een niet geregistreerde EU burger? je verblijft illegaal in Nederland? doei vrijheden. Je komt nergens meer binnen. Valse ID's? werkt niet, moet gekoppeld zijn aan DIGID.

Een slechte black mirror aflevering zitten wij in.
Volgens mij zit dat vooral in je hoofd. Overigens denk ik dat vele Fok-users op de banken staan als illegalen getraceerd en rechteloos gemaakt kunnen worden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_198254975
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 18:55 schreef halfway het volgende:
Vraag mij af als de meeste 18+ gevaccineerd zijn of de groep 0-18 jaar dan aan de beurt is, anders blijft het probleem maar door etteren.
Ik vraag me sws af of het niet blijft dooretteren.
Duur van werken van de vaccins is ook nog allerzins onzeker.
"Life's a Bitch"
  Moderator zondag 28 februari 2021 @ 18:59:05 #69
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_198254984
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 18:55 schreef halfway het volgende:
Vraag mij af als de meeste 18+ gevaccineerd zijn of de groep 0-18 jaar dan aan de beurt is, anders blijft het probleem maar door etteren.
Ze zijn bezig met testen op de groep 0-18 jaar in verschillende landen en ook in andere specifieke groepen zoals zwangeren.
pi_198255010
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 18:58 schreef Ebinas het volgende:

[..]

Ik vraag me sws af of het niet blijft dooretteren.
Duur van werken van de vaccins is ook nog allerzins onzeker.
Als we ook maar een fractie van de vaccins krijgen in Q4 dan hoeft dat helemaal geen probleem te zijn en ik kan mij voorstellen dat de nieuwe contracten van vaccins ook iets specifieks zal zeggen over eventuele aanpassing aan nieuwe mutaties.
pi_198255023
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 19:00 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Als we ook maar een fractie van de vaccins krijgen in Q4 dan hoeft dat helemaal geen probleem te zijn en ik kan mij voorstellen dat de nieuwe contracten van vaccins ook iets specifieks zal zeggen over eventuele aanpassing aan nieuwe mutaties.
zodat ze weer opnieuw kunnen beginnen.
De eerste van nu, dan weer op herhaling kunnen.
Bedoel je dat?
"Life's a Bitch"
pi_198255027
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 18:58 schreef Ebinas het volgende:

[..]

Ik vraag me sws af of het niet blijft dooretteren.
Duur van werken van de vaccins is ook nog allerzins onzeker.
Je ziet landen waar de vaccinatie al flink gevorderd is toch hele bemoedigende resultaten. Sowieso hoeft natuurlijk niet iedereen gevaccineerd te worden, als de R maar structureel ver genoeg gedrukt kan worden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator zondag 28 februari 2021 @ 19:01:51 #73
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_198255028
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 18:54 schreef JosMert het volgende:
The Big data gathering maar dan voor de overheden is een vaccinatiepaspoort.

Klok jij elke maandag avond al in bij de kroeg om de hoek met je gekoppelde DIGID vaccinbewijs?
Klok jij elke donderdag avond in bij de lokale dames van plezier? Ga jij naar de coffeeshop elke dag?

Is er wat gestolen in de Hema rond 10:00 en 11:00? Iedereen die via zijn gekoppelde DIGID vaccinbewijs op dat moment aanwezig was in de Hema wordt gevraagd om zich te melden op bureau.

Ben jij toevallig een niet geregistreerde EU burger? je verblijft illegaal in Nederland? doei vrijheden. Je komt nergens meer binnen. Valse ID's? werkt niet, moet gekoppeld zijn aan DIGID.

Een slechte black mirror aflevering zitten wij in.
Dit is allemaal per heel vergezocht. Voorlopig is alleen relevant bij reizen naar het buitenland. Wordt eventueel gesproken over festivals.
pi_198255045
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 19:01 schreef Ebinas het volgende:

[..]

zodat ze weer opnieuw kunnen beginnen.
De eerste van nu, dan weer op herhaling kunnen.
Bedoel je dat?
Als dat nodig zou zijn wel natuurlijk. Maar dan zijn we het virus wel een paar stappen voor.
  zondag 28 februari 2021 @ 19:03:12 #75
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_198255053
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 19:01 schreef Momo het volgende:

[..]

Dit is allemaal per heel vergezocht. Voorlopig is alleen relevant bij reizen naar het buitenland. Wordt eventueel gesproken over festivals.
Maar een paar maanden geleden zou ook dat niet gaan gebeuren, toch?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_198255074
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 19:01 schreef Monolith het volgende:

[..]

Je ziet landen waar de vaccinatie al flink gevorderd is toch hele bemoedigende resultaten. Sowieso hoeft natuurlijk niet iedereen gevaccineerd te worden, als de R maar structureel ver genoeg gedrukt kan worden.
Ah kijk.
Veel van jullie zitten veel dieper in de materie.
Ik vroeg me al af wanneer die eerste resultaten ongeveer zouden komen.
Eind december begonnen sommige landen vol gas te vaccineren. Dan zou je idd nu zo ongeveer de verhalen kunnen verwachten van de eerste gevaccineerde die toch nog besmet raken.
En die komen dus al blijkt.
"Life's a Bitch"
pi_198255085
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 18:54 schreef JosMert het volgende:
The Big data gathering maar dan voor de overheden is een vaccinatiepaspoort.

Klok jij elke maandag avond al in bij de kroeg om de hoek met je gekoppelde DIGID vaccinbewijs?
Klok jij elke donderdag avond in bij de lokale dames van plezier? Ga jij naar de coffeeshop elke dag?

Is er wat gestolen in de Hema rond 10:00 en 11:00? Iedereen die via zijn gekoppelde DIGID vaccinbewijs op dat moment aanwezig was in de Hema wordt gevraagd om zich te melden op bureau.

Ben jij toevallig een niet geregistreerde EU burger? je verblijft illegaal in Nederland? doei vrijheden. Je komt nergens meer binnen. Valse ID's? werkt niet, moet gekoppeld zijn aan DIGID.

Een slechte black mirror aflevering zitten wij in.
maar wel betalen overal met je telefoon/pinpas .....ze weten alles al en ze doen het ook al.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  Moderator zondag 28 februari 2021 @ 19:05:01 #78
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_198255086
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 19:03 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Maar een paar maanden geleden zou ook dat niet gaan gebeuren, toch?
Een paar maanden geleden werd er al besproken dat bepaalde landen zouden checken op covid vaccinatie.
pi_198255103
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 18:14 schreef Oidipous het volgende:
Het meest belangrijke cijfer lijkt mij naast ziekenhuisopnames het percentage van positieve testen. Ik vind het echter gevaarlijk om uit te gaan van het totaalpercentage positieve testen, wat enorm is gedaald de afgelopen weken. Het percentage daalt natuurlijk op het moment dat hele klassen getest moeten worden, met veel asymptomatische leerlingen erin. Wat dat betreft snijdt dit mes ook aan twee kanten. Mooier zou het zijn als dit per leeftijdsgroep weergegeven kan worden in bijvoorbeeld een (gecombineerde) lijndiagram, waarbij over tijd zich dan een patroon afspeelt. Zou iemand een voorzetje kunnen doen? @:serial @:oliver23 @:direstraits7 @:zipportal
Ik zal eens kijken of deze gegevens bekend zijn en dan ga ik er binnenkort weleens mee aan de slag
pi_198255114
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 19:02 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Als dat nodig zou zijn wel natuurlijk. Maar dan zijn we het virus wel een paar stappen voor.
Okee
Net als bij de griep van nu dan.
Heel simpel gezegd, proberen te voorspellen wat de mutatie is.
"Life's a Bitch"
pi_198255124
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 19:05 schreef Momo het volgende:

[..]

Een paar maanden geleden werd er al besproken dat bepaalde landen zouden checken op covid vaccinatie.
we moesten ook vaccineren voor indonesie en zuid afrika, lekker boeiend allemaal
mensen maken van een mug een olifant terwijl de meesten elk jaar naar een camping gaan in zuid frankrijk tussen de rest van de tokkies.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198255127
quote:
14s.gif Op zondag 28 februari 2021 19:07 schreef Ebinas het volgende:

[..]

Okee
Net als bij de griep van nu dan.
Heel simpel gezegd, proberen te voorspellen wat de mutatie is.
Ook als ze erop moeten reageren als ze het sequencen. Want voor een aangepaste versie van de variant kunnen ze sneller goedkeuring krijgen.
pi_198255144
quote:
14s.gif Op zondag 28 februari 2021 19:07 schreef Ebinas het volgende:

[..]

Okee
Net als bij de griep van nu dan.
Heel simpel gezegd, proberen te voorspellen wat de mutatie is.
vaccins kunnen heel snel worden aangepast, versnelde goedkeuring en de productie capaciteit zal dan ook op orde zijn.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198255152
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 19:08 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Ook als ze erop moeten reageren als ze het sequencen. Want voor een aangepaste versie van de variant kunnen ze sneller goedkeuring krijgen.
hmmmm tx voor je uitleg.
Geeft tegelijkertijd meer perspectief dan de overheid dat weet over te brengen ^O^
"Life's a Bitch"
pi_198255161
quote:
14s.gif Op zondag 28 februari 2021 19:04 schreef Ebinas het volgende:

[..]

Ah kijk.
Veel van jullie zitten veel dieper in de materie.
Ik vroeg me al af wanneer die eerste resultaten ongeveer zouden komen.
Eind december begonnen sommige landen vol gas te vaccineren. Dan zou je idd nu zo ongeveer de verhalen kunnen verwachten van de eerste gevaccineerde die toch nog besmet raken.
En die komen dus al blijkt.
Oh maar er raken altijd nog gevaccineerden alsnog besmet. Een vaccin beschermt heel fors tegen enerzijds besmetting en anderzijds een ernstig ziekteverloop bij besmetting, maar nooit volledig. Je ziet echter in Israël een sterke reductie in zowel besmettingen als ernstige gevallen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_198255232
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 19:10 schreef Monolith het volgende:

[..]

Oh maar er raken altijd nog gevaccineerden alsnog besmet. Een vaccin beschermt heel fors tegen enerzijds besmetting en anderzijds een ernstig ziekteverloop bij besmetting, maar nooit volledig. Je ziet echter in Israël een sterke reductie in zowel besmettingen als ernstige gevallen.
ZIe nu ook pas dat mijn laatste zin dubbel geïnterpreteerd kan worden. "en die komen dus al blijkt
Ik bedoelde meer de onderzoeksresultaten over of het vaccin nog wel werkt na zoveel maanden .
Dus maw eer de laatste gevaccineerd zijn, zijn de eerste al weer volledig bevattelijk.
"Life's a Bitch"
pi_198255305
Het gaat in Israel nu wel heel erg hard naar beneden, van 5500 cases vorige week zondag naar 1144 cases vandaag....
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198255479
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 19:25 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Leg mij dan eens uit waarom dat niet aan de hand is? Toen er minder positief geteste mensen waren lag dat aan het aantal afgenomen testen en nu opeens niet meer?
Ik ga niets uitleggen.

Zinloze zaak. Dat is vaak genoeg gedaan door mensen die het beter kunnen dan ik, bovendien lult iedereen maar wat hem of haar op dat moment het beste uitkomt. Maak ik mij ook schuldig aan hoor, maar het is zinloos.
pi_198255506
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 19:14 schreef Ebinas het volgende:

[..]

ZIe nu ook pas dat mijn laatste zin dubbel geïnterpreteerd kan worden. "en die komen dus al blijkt
Ik bedoelde meer de onderzoeksresultaten over of het vaccin nog wel werkt na zoveel maanden .
Dus maw eer de laatste gevaccineerd zijn, zijn de eerste al weer volledig bevattelijk.
Nou ja, bescherming zal iets afnemen in de loop van de tijd waarschijnlijk, net als dat geldt voor immuniteit door besmetting, maar je kunt herhaaldelijk blijven vaccineren net zoals je dat bij de griep doet met ook nieuwe vaccins met bescherming tegen varianten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_198255519
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 19:14 schreef Ebinas het volgende:

[..]

Ik bedoelde meer de onderzoeksresultaten over of het vaccin nog wel werkt na zoveel maanden .
Dus maw eer de laatste gevaccineerd zijn, zijn de eerste al weer volledig bevattelijk.
Hoe kom je daar bij?
  zondag 28 februari 2021 @ 19:30:15 #91
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_198255540
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 19:18 schreef Predator40 het volgende:
Het gaat in Israel nu wel heel erg hard naar beneden, van 5500 cases vorige week zondag naar 1144 cases vandaag....
Als je een deel van de bevolking uitsluit van de samenleving kan je inderdaad veel bereiken.
De vraag is dan wel het wel zo vriendelijk is tegenover de mensen die nog geen kans hebben gehad een prik te halen.
So we just called him Fred
pi_198255554
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 19:28 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nou ja, bescherming zal iets afnemen in de loop van de tijd waarschijnlijk, net als dat geldt voor immuniteit door besmetting, maar je kunt herhaaldelijk blijven vaccineren net zoals je dat bij de griep doet met ook nieuwe vaccins met bescherming tegen varianten.
Werd me idd nu wat duidelijker.
Jammer dat daar (door de overheid) wat minder gehoor aan wordt gegeven aan leken op dit gebied.
"Life's a Bitch"
pi_198255579
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 19:28 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Hoe kom je daar bij?
Mijn eigen denkwijze gevormd obv wat ik een beetje bij elkaar gis obv de info via de media.
Maar door wat uitleg hier gegeven, is het wat duidelijker nu
"Life's a Bitch"
pi_198255605
quote:
7s.gif Op zondag 28 februari 2021 19:30 schreef Fred het volgende:

[..]

Als je een deel van de bevolking uitsluit van de samenleving kan je inderdaad veel bereiken.
De vraag is dan wel het wel zo vriendelijk is tegenover de mensen die nog geen kans hebben gehad een prik te halen.
Maar hoe leidt dat tot een reductie in gevallen?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 28 februari 2021 @ 19:42:14 #95
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_198255714
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 18:54 schreef JosMert het volgende:
The Big data gathering maar dan voor de overheden is een vaccinatiepaspoort.

Klok jij elke maandag avond al in bij de kroeg om de hoek met je gekoppelde DIGID vaccinbewijs?
Klok jij elke donderdag avond in bij de lokale dames van plezier? Ga jij naar de coffeeshop elke dag?

Is er wat gestolen in de Hema rond 10:00 en 11:00? Iedereen die via zijn gekoppelde DIGID vaccinbewijs op dat moment aanwezig was in de Hema wordt gevraagd om zich te melden op bureau.

Ben jij toevallig een niet geregistreerde EU burger? je verblijft illegaal in Nederland? doei vrijheden. Je komt nergens meer binnen. Valse ID's? werkt niet, moet gekoppeld zijn aan DIGID.

Een slechte black mirror aflevering zitten wij in.
Nog nooit Hunted gekeken zeker? Dat is allemaal al lang te achterhalen.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_198255780
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 19:18 schreef Predator40 het volgende:
Het gaat in Israel nu wel heel erg hard naar beneden, van 5500 cases vorige week zondag naar 1144 cases vandaag....
Exponentiele daling. In Nederland gaat het komende weken ook rap dalen.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 februari 2021 @ 19:53:19 #97
862 Arcee
Look closer
pi_198255915
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 18:54 schreef JosMert het volgende:
The Big data gathering maar dan voor de overheden is een vaccinatiepaspoort.

Klok jij elke maandag avond al in bij de kroeg om de hoek met je gekoppelde DIGID vaccinbewijs?
Klok jij elke donderdag avond in bij de lokale dames van plezier? Ga jij naar de coffeeshop elke dag?

Is er wat gestolen in de Hema rond 10:00 en 11:00? Iedereen die via zijn gekoppelde DIGID vaccinbewijs op dat moment aanwezig was in de Hema wordt gevraagd om zich te melden op bureau.

Ben jij toevallig een niet geregistreerde EU burger? je verblijft illegaal in Nederland? doei vrijheden. Je komt nergens meer binnen. Valse ID's? werkt niet, moet gekoppeld zijn aan DIGID.

Een slechte black mirror aflevering zitten wij in.
Black Mirror. _O_
pi_198256437
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 19:46 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Exponentiele daling. In Nederland gaat het komende weken ook rap dalen.
hoezo er is nog maar een fractie gevaccineerd

[ Bericht 11% gewijzigd door wolfrolf op 28-02-2021 20:25:12 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 28 februari 2021 @ 20:21:17 #99
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_198256479
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 19:34 schreef Monolith het volgende:
Maar hoe leidt dat tot een reductie in gevallen?
In Israël zijn mensen zonder vaccinatie op veel plaatsen niet welkom en blijkbaar zijn mensen met vaccinatie minder besmettelijk.
So we just called him Fred
pi_198256538
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 20:21 schreef Fred het volgende:

[..]

In Israël zijn mensen zonder vaccinatie op veel plaatsen niet welkom en blijkbaar zijn mensen met vaccinatie minder besmettelijk.
Ja, maar was iedereen voorheen welkom of is er nu juist weer beperkte openstelling?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')