Oh die had je al, nvm. Spuit 11.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:37 schreef Freudie het volgende:
[..]
Helpt het overzicht op coronabeeld.nl niet met de gevaccineerden per doelgroep?
Geld nogsteeds dat ik wel bedenken heb bij hoe snel ze altijd met die conclusie kunnen komen. We hebben al vrij veel mutaties gehad en de laatste tijd zijn nieuwe mutaties ineens zo vele male besmettelijker.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:37 schreef nostra het volgende:
[..]
Die variant is dan ook helemaal niet nieuw en het is zelfs niet nieuw dat deze in Limburg is gevonden.
Heb in de meivakantie geboekt. Met in het achterhoofd dat het 'niet erger kan zijn qua faciliteiten' dan nu. Maar zou wel fijn zijn als het indoor speelparadijs voor die kleine open is. Omboeken is een optie naar de zomer maar we willen er allemaal graag even uitquote:Op maandag 1 maart 2021 12:30 schreef Tijn het volgende:
We hebben nu geboekt voor eind maart, begin mei en eind juni. Ik ga er wel van uit dat zeker bij 2 van deze 3 data er weer het een en ander open is.
sorry, beetje pet peeve van me. Het is geldtquote:
Is het niet in strijd met de NL grondwet om mensen uit te sluiten die vaccinatie willen?quote:Op maandag 1 maart 2021 12:16 schreef Red_85 het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)l#coral_talk_wrapper
Gaat er toch van komen dat vaccinatiepaspoort. Waar de eu al jaren een oog op had door de lobby van bigpharma.
Straks krijgen we alleen dat de generatie waarvoor de jongeren zich al een jaar opgesloten heeft, in de zomer geen kut kan uitvoeren en de boomers lekker vrij kunnen leven.
Dan liever een blaastest samenleving voor een jaartje. Dit is echt triest en je schept een 2deling in de maatschappij met deze vaccinatiedwang.
Groepsimmuniteit here we come.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:39 schreef Bosbeetle het volgende:
We hebben inmiddels wel meer prikken gezet (bron overheid dashboard) dan er mensen corona gehad hebben (bron world-o-meter)
Konden we die twee maar bij elkaar optellen.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:39 schreef Bosbeetle het volgende:
We hebben inmiddels wel meer prikken gezet (bron overheid dashboard) dan er mensen corona gehad hebben (bron world-o-meter)
"Ze" trekken dan ook geen conclusie, dat doet het verslaggevertje van het AD. Voor zover ik begreep is het een soort combinatie van twee reeds bestaande mutaties en ik kan me voorstellen dat de eerste aanname dan is dat je de effecten van die twee bij benadering bij elkaar op kan tellen. Maar goed, er zullen nog wel tientallen mutaties volgen met enerzijds de bijbehorende risico's en anderzijds de paniekinterpretatie van die risico's door sommige media, die alles in één alinea willen samenvatten.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:41 schreef Anton91 het volgende:
Geld nogsteeds dat ik wel bedenken heb bij hoe snel ze altijd met die conclusie kunnen komen. We hebben al vrij veel mutaties gehad en de laatste tijd zijn nieuwe mutaties ineens zo vele male besmettelijker.
Zitten waarschijnlijk wel mensen tussen die corona hebben gehad en een prik hebben gehad.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Konden we die twee maar bij elkaar optellen.
Zijn ook een boel mensen die wel corona hebben gehad maar niet in deze cijfers zitten.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Zitten waarschijnlijk wel mensen tussen die corona hebben gehad en een prik hebben gehad.
Ja, precies. Jammer. Maar ook wel weer begrijpelijk.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Zitten waarschijnlijk wel mensen tussen die corona hebben gehad en een prik hebben gehad.
Er zijn ook heel veel mensen die niet weten dat ze corona hebben gehadquote:Op maandag 1 maart 2021 12:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, precies. Jammer. Maar ook wel weer begrijpelijk.
Wat is heel veel?quote:Op maandag 1 maart 2021 12:58 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Er zijn ook heel veel mensen die niet weten dat ze corona hebben gehad
Daar kom je nooit achterquote:
Tis een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag. Dat heel Holland besmet is, dat heel Holland besmet is (met de Limburgse variantquote:Op maandag 1 maart 2021 12:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De Noord-Limburgse variant![]()
Voor wat betreft de vaccins: bestel mar, bestel mar, bestel mar
Er werd deze week toch niet / nauwelijks AZ vaccin geleverd? Misschien heeft het daarmee te maken.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:08 schreef falling_away het volgende:
Ik heb vanuit mijn kantoor zicht op een vaccinatie locatie en vandaag is het iig veel rustiger dan de afgelopen weken, geen idee waarom. Afgelopen donderdag was de drukste dag van wat ik kon zien.
Zal wel locatie afhankelijk zijn, in Utrecht waren ze vorige week volgens mij (bijna) door de voorraad heen.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:08 schreef falling_away het volgende:
Ik heb vanuit mijn kantoor zicht op een vaccinatie locatie en vandaag is het iig veel rustiger dan de afgelopen weken, geen idee waarom. Afgelopen donderdag was de drukste dag van wat ik kon zien.
Ik neem dan aan dat je met een test zoals nu nog steeds mag reizen, als je nog niet de mogelijkheid hebt gehad om je te laten vaccineren.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De broekjes kunnen weer uit in Brussel.
Ik denk, als ik het zo inschat, in de basis niet. Het is namelijk een tijdelijk iets en totdat iedereen die wil gevaccineerd is, moet deze 2deling er zijn.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is het niet in strijd met de NL grondwet om mensen uit te sluiten die vaccinatie willen?
Ik kan bijna alles vanuit huis doen gelukkig, maar hier ook.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:32 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Dat is dus ook mijn enige tegenargument. Ik mag blij zijn als ik dit jaar nog het vaccin krijg. Ik zal nog een aantal keren moeten reizen voor het werk, misschien als het mogelijk is dat ik dat dan maar met de auto moet doen.
Totdat er groepsimmuniteit bereikt is is enige druk natuurlijk wel nodig.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik kan bijna alles vanuit huis doen gelukkig, maar hier ook.
Maar ben echt tegen dit gekloot van pushen naar vaccinaties, propaganda voeren en nu zelfs vrijheden toekennen tov diegene die het niet heeft.
Ben absoluut geen antivaxxer, maar een vrije keuze moet het wel blijven. Zonder nadelige gevolgen.
Voorlopig lijkt de animo in elk geval in Nederland toch echt wel voldoende.quote:Op maandag 1 maart 2021 13:28 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Totdat er groepsimmuniteit bereikt is is enige druk natuurlijk wel nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |