Het is te makkelijk om het een trainer aan te rekenen wanneer een speler zijn niveau niet haalt. Je zou de schuld ook bij de speler kunnen zoeken. Zeker wanneer deze te dik is, en na 5 minuten met z’n handen op de knietjes staat te hijgen op het veld.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, maar een echt goede trainer kan het beste uit zo’n jongen halen. Met de Duitse mentaliteit duw je zo’n speler naar de uitgang. Je grootste talent.
1 Jaar vlammen en je dan zo vol vreten en keer op keer afmelden voor trainingen omdat je je niet lekker voelt.quote:Nog 1 jaar vlammen want ik heb nog niks laten zien
Als hij maar vaak genoeg blijft herhalen, zal hij echt wel een keertje gelijk krijgen. Ik vrees vandaag overigens niet.quote:Op zondag 28 februari 2021 07:59 schreef Elan het volgende:
TS lijkt wel wat hardleers met zijn opportunistische tt's elke keer.
Waarom even je er van overtuigd dat het vandaag wel gaat lukken?
Vreselijk puberaal, "neusjes slopen" 010, 020, kakkerlakken, lampjes, joden aan het gas en dat soort terminologie. Dan heb je ergens een afslag gemist in het leven.quote:Op zondag 28 februari 2021 07:59 schreef Elan het volgende:
TS lijkt wel wat hardleers met zijn opportunistische tt's elke keer.
Waarom even je er van overtuigd dat het vandaag wel gaat lukken?
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op zondag 28 februari 2021 08:12 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Vreselijk puberaal, "neusjes slopen" 010, 020, kakkerlakken, lampjes, joden aan het gas en dat soort terminologie. Dan heb je ergens een afslag gemist in het leven.
@GGMM doet dit wel voor ons.quote:Op zondag 28 februari 2021 08:23 schreef tompsv18 het volgende:
Kan die TT niet worden aangepast? Niemand staat hier achter, behalve PSVCL.
Ik altijd maar denken dat die trainers verantwoordelijk zijn voor dit soort zaken.quote:Op zondag 28 februari 2021 07:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het is te makkelijk om het een trainer aan te rekenen wanneer een speler zijn niveau niet haalt. Je zou de schuld ook bij de speler kunnen zoeken. Zeker wanneer deze te dik is, en na 5 minuten met z’n handen op de knietjes staat te hijgen op het veld.
Het is ook behoorlijk generaliserend dat een Duitse trainer een Duitse mentaliteit heeft. Alsof alle Duitse trainers hetzelfde zijn. Tuchel, Klopp, Schmidt, Low allemaal dezelfde “Duitse” mentaliteit.
Zeker wanneer het een Marokkaans talent is bij PSV zie je dit patroon. Gigantisch talent tot het eerste elftal en dan begint het gesodemieter.
Hij zinspeelt gewoon op een vertrek, dat gaf hij vorige zomer ook gewoon aan.
[..]
1 Jaar vlammen en je dan zo vol vreten en keer op keer afmelden voor trainingen omdat je je niet lekker voelt.
https://www.veronicainsid(...)-nog-niks-laten-zien
Natuurlijk is de trainer verantwoordelijk maar de liefde moet wel van 2 kanten komen, het probleem is wat tweeledig denk ik, Ihattaren was het mannetje en is nu nummer 13 om het zo maar even te zeggen en het voetbal wat Schmidt voorstaat ligt Ihattaren niet dus de vooruitzichten voor hem zijn ook niet enorm.quote:Op zondag 28 februari 2021 09:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik altijd maar denken dat die trainers verantwoordelijk zijn voor dit soort zaken.
Wat is hun functie dan als ze hier niet verantwoordelijk voor zijn?
Verantwoordelijk ja.quote:Op zondag 28 februari 2021 09:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik altijd maar denken dat die trainers verantwoordelijk zijn voor dit soort zaken.
Wat is hun functie dan als ze hier niet verantwoordelijk voor zijn?
Vind ik niet zo'n sterke vergelijking en we hebben het hier over wat ooit het beste jongetje van de klas was zonder dat hij z'n huiswerk hoefde te doen.quote:Op zondag 28 februari 2021 10:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Verantwoordelijk ja.
Zelfde als met een leraar.
Maar als een leerling er met de pet naar gooit, zich niet opstelt op een manier die bij z’n opleiding/leeftijd past. Zich te pas en te onpas volvreet met friet en zich keer op keer ziek meldt, dan is dat natuurlijk de schuld van de leraar?
Die kwaliteiten laat hij al ruim 1,5 jaar niet meer zien.quote:Op zondag 28 februari 2021 10:23 schreef tja77 het volgende:
Maar hey, als jullie het prima vinden dat Ihattaren zich keer op keer ziek meldt omdat die zich niet lekker voelt (3 keer dit seizoen) en z’n ploeg in de steek laat omdat het systeem het niet bevalt of omdat het niet botert tussen hem en z’n trainer. Prima toch.
Maar dat je dan vervolgens na afloop je meer bezigt met (spelers van) Ajax dan je eigen club/ploeg is gewoon not done.
Als Ihattaren de voetballende kwaliteiten van Rosario zou hebben, dan had hij natuurlijk net zo veel krediet gekregen?
Waarom is hij niet 25+ waard denk je?quote:Op zondag 28 februari 2021 10:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik niet zo'n sterke vergelijking en we hebben het hier over wat ooit het beste jongetje van de klas was zonder dat hij z'n huiswerk hoefde te doen.
En een onwillige leerling stuur je van school, dit is een speler die vorig seizoen 25+ waard was en nu nog niet de helft.
Denk je dat dit z'n waarde goed doet? Het wordt nu een geval "blij dat hij weg is" en die leveren meestal geen 25 miljoen op.quote:Op zondag 28 februari 2021 10:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarom is hij niet 25+ waard denk je?
Spelers als Malen en Gakpo kunnen zich ook ontwikkelen, ik vind het te kort door de bocht om dat Schmidt aan te rekenen. Schmidt geeft Mauro jr. de voorkeur omdat die wel discipline heeft in een wedstrijd. Schmidt kijkt niet naar de potentie van een speler die hij heeft over zoveel jaar, maar hij kijkt wat die speler kan betekenen voor het team. En dan heb je aan Ihattaren schijnbaar niet zo heel veel. Als Ijattaren zich dan ook nog keer op keer afmeldt vanwege “ziekte” dan werkt dat ook niet mee natuurlijk.
De geschiedenisboeken staan vol met gigantische talenten die de stap naar de grote mensenwereld niet konden maken vanwege een rukinstelling. Ihattaren is de volgende paragraaf in het hoofdstuk Marokkaanse PSV talenten in de traditie Aissati, Bakkali, Labyad. Klein tegenslagje op de weg naar zelfverklaarde roem en ze worden opstandig. Vinden zichzelf god op aarde, terwijl ze nog niet een half seizoen lang elke wedstrijd een voldoende hebben gehaald.quote:Op zondag 28 februari 2021 10:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik niet zo'n sterke vergelijking en we hebben het hier over wat ooit het beste jongetje van de klas was zonder dat hij z'n huiswerk hoefde te doen.
En een onwillige leerling stuur je van school, dit is een speler die vorig seizoen 25+ waard was en nu nog niet de helft.
+ stempel "moeilijke jongen"quote:Op zondag 28 februari 2021 10:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
24 wedstrijden dit seizoen. 2 goals, 1 assist
+ halverwege het seizoen nog niet op topsport gewicht.quote:
Dat z’n waarde om zeep wordt geholpen heeft hij toch ECHT volledig aan zichzelf en z’n dikke kont te danken. 3 Keer in 1 seizoen ziek melden kan gewoon niet.quote:Op zondag 28 februari 2021 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk je dat dit z'n waarde goed doet? Het wordt nu een geval "blij dat hij weg is" en die leveren meestal geen 25 miljoen op.
Schmidt is de coach dus uiteraard vrij om te bepalen hoe hij wil spelen en met wie maar hij is wel coach van PSV wat een opleidingsclub is, dus spelers afschrijven en door selecteren is er gewoon niet zo eenvoudig bij.
En wat heeft Schmidt nu opgebouwd? Ik zie PSV niet iedere wedstrijd maar zie er toch te weinig progressie in, ik vond ze de 1e helft tegen Olympiakos goed spelen maar de 2e helft zie je het langzaam maar zeker instorten, ook conditioneel is het dus nog steeds niet op orde.
De keeper die op zijn voorspraak is gekomen pakt ook geen punten, hij had uitschakeling EL kunnen voorkomen.
Natuurlijk is een speler uiteindelijk zelf verantwoordelijk en dat hypen deed iedereen hier aan mee en dat was ook niet geheel onterecht want aan de bal was hij toch wel bijzonder.quote:Op zondag 28 februari 2021 10:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De geschiedenisboeken staan vol met gigantische talenten die de stap naar de grote mensenwereld niet konden maken vanwege een rukinstelling. Ihattaren is de volgende paragraaf in het hoofdstuk Marokkaanse PSV talenten in de traditie Aissati, Bakkali, Labyad. Klein tegenslagje op de weg naar zelfverklaarde roem en ze worden opstandig. Vinden zichzelf god op aarde, terwijl ze nog niet een half seizoen lang elke wedstrijd een voldoende hebben gehaald.
Hadden ze maar allemaal de instelling van Otman Bakkal. Helaas was dat een uitzondering, maar had hij het talent van Ihattaren gehad dan had hij FC Barcelona gehaald.
Overigens, Ihattaren werd voor zijn vader overleed ook al wel gruwelijk de hemel in geprezen op basis van een paar leuke acties. Niet veel anders dan al die andere talenten. Kunnen ze een leuk schot produceren of een eredivisie verdediger poorten/passeren dan zijn ze al de nieuwe Robben, Sneijder of van Basten en 25+ waard.
Beoordeel een speler maar als hij het punt bereikt waarop hij een half seizoen bepalend is. Dan praten we wel over wat hij waard kan zijn.
Klinkt allemaal logisch maar hoe kan het dat er bij PSV blijkbaar niemand in de staf is die tot die jongen door kan dringen?quote:Op zondag 28 februari 2021 10:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
+ halverwege het seizoen nog niet op topsport gewicht.
Dat zegt echt alles over je instelling. Kun je hakken op de trainer, maar als het je als prof niet lukt om topsport fit te zijn, dan ben je je salaris niet waard.
Die gozer krijgt alles tot zijn beschikking om superfit te zijn, krijgt op zijn lichaam en stofwisseling afgestemde voeding van de club, trainingsprogramma's op maat gemaakt. En dan nog niet fit? Daar zou gewoon inhouding van salaris op moeten staan, niets minder.
Zo simpel is het gewoon. Dat heeft niets te maken met slecht gemotiveerd worden door je trainer of een overleden papa, je lichaam is als sporter je enige tool die er toe doet. Als je dat al niet op niveau kunt houden ben je geen topsporter.
Talent ja, absoluut.quote:Op zondag 28 februari 2021 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk is een speler uiteindelijk zelf verantwoordelijk en dat hypen deed iedereen hier aan mee en dat was ook niet geheel onterecht want aan de bal was hij toch wel bijzonder.
Ligt dat aan de staf, of aan die jongen zelf?quote:Op zondag 28 februari 2021 11:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klinkt allemaal logisch maar hoe kan het dat er bij PSV blijkbaar niemand in de staf is die tot die jongen door kan dringen?
Geen idee, ik was hier niet toen. Ik weet alleen dat ik terughoudend ben met het prijzen van talenten.quote:Op zondag 28 februari 2021 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk is een speler uiteindelijk zelf verantwoordelijk en dat hypen deed iedereen hier aan mee en dat was ook niet geheel onterecht want aan de bal was hij toch wel bijzonder.
Daar ben ik het toch niet helemaal mee eens, ik vind het sowieso vreemd van PSV dat ze een trainer aanstellen die het helemaal anders doet met een systeem wat enorm verschilt met dat van je jeugdopleiding en hij er na 6 maanden nog steeds niet in heeft geslepen, mede omdat hij er de spelers niet voor heeft.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Talent ja, absoluut.
Maar wat je ermee doet en hoe je instelling is, is net zo belangrijk. Beste jongetje van een paar klassen terug is niet relevant als je niks met je talent doet en geen goede instelling hebt.
Ik vind het ook eeuwig zonde, maar ik kan Schmidt heel weinig kwalijk nemen in deze.
Omdat niet iedereen mentaal geschikt is voor topsport. Hersens kennen ook genetische, culturele en opvoedkundige beperkingen.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klinkt allemaal logisch maar hoe kan het dat er bij PSV blijkbaar niemand in de staf is die tot die jongen door kan dringen?
nee dat is wat te makkelijk, jij bent niet onder de indruk dus dan is het gewoon niksquote:Op zondag 28 februari 2021 11:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Geen idee, ik was hier niet toen. Ik weet alleen dat ik terughoudend ben met het prijzen van talenten.
We zijn in Nederland nogal snel onder de indruk omdat we niks meer gewend zijn. Afdankertjes uit de middenmoot en subtop van Engeland zijn hier de absolute sterren en onze absolute sterren belanden in Engeland binnen een half seizoen op een zijspoor. Nederland heeft de afgelopen jaren bar weinig afgeleverd dat in de top ook presteert. Een handjevol, hooguit.
Dan ben ik niet onder de indruk van een straatvoetballertje als Ihattaren of Brobbey die wat eredivisie verdedigers in de luren legt hoor.
Zo is het. Dat wereldje is echt heel zwaar en vooral de druk om te presteren is enorm.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen mentaal geschikt is voor topsport. Hersens kennen ook genetische, culturele en opvoedkundige beperkingen.
Gewoon een lichaamsdeel met beperkingen. Net als een knie, een enkel of je hart.
Moet ik het dan wel wat vinden als ik niet onder de indruk ben? Dat zou raar zijn.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee dat is wat te makkelijk, jij bent niet onder de indruk dus dan is het gewoon niks
Dan nog moet je je als speler professioneel opstellen. Het systeem kan niet werken (door gebrek aan kunde bij de spelers of trainer) maar dan nog doe je wat de trainer je opdraagt.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar ben ik het toch niet helemaal mee eens, ik vind het sowieso vreemd van PSV dat ze een trainer aanstellen die het helemaal anders doet met een systeem wat enorm verschilt met dat van je jeugdopleiding en hij er na 6 maanden nog steeds niet in heeft geslepen, mede omdat hij er de spelers niet voor heeft.
Kijk naar een Jordi Hoogstrate. Misschien wel een groter talent dan Robben, maar mentaal gewoon niet in staat om topsporter te zijn.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:19 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Zo is het. Dat wereldje is echt heel zwaar en vooral de druk om te presteren is enorm.
Er zijn genoeg boerenlullen die denken dat het "gewoo nen bietje trappe tegenen balleke" is, maar het ligt iets genuanceerder dan dat.
Hier ben ik het wel met je eens. PSV heeft de afgelopen jaren een aantal keer, soms ook met groot vertoon, getracht een bepaalde koers in te zetten. Hard op zoek naar een eigen identiteit, een clubcultuur en wat nog meer. En elke keer wordt dat na een minder seizoen overboord gegooid en wordt er iets nieuws bedacht.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar ben ik het toch niet helemaal mee eens, ik vind het sowieso vreemd van PSV dat ze een trainer aanstellen die het helemaal anders doet met een systeem wat enorm verschilt met dat van je jeugdopleiding en hij er na 6 maanden nog steeds niet in heeft geslepen, mede omdat hij er de spelers niet voor heeft.
Gakpo bewezen? Is ook nog heel jong hoor dus die kan ook zomaar nog een dip krijgen maar die is wel in de gelukkige omstandigheid dat het huidige systeem beter bij hem past.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Moet ik het dan wel wat vinden als ik niet onder de indruk ben? Dat zou raar zijn.
Nogmaals, beoordeel spelers maar als ze een half seizoen een voldoende scoren. Niet als ze een paar leuke straatacties hebben gemaakt.
Jongens als Malen en Gakpo, die hebben zich inmiddels bewezen en als die een slechte periode hebben en ze worden direct afgeschreven door Schmidt, dan mag je oordelen over de trainer.
Gakpo is 21 en draait al anderhalf seizoen op een dikke voldoende. Natuurlijk kan hij een terugslag krijgen maar hij heeft 10x meer laten zien dan Mo. Vorig seizoen ook 7 goals en 7 assist in 25 wedstrijden waarvan hij gemiddeld maar 55 minuten per wedstrijd speelde. Trek je dat door in hele wedstrijden dan liep hij zowat 1 op1 qua goals/assist per 90 minuten. Minder minuten dan Ihattaren vorig seizoen, maar wel betere statistieken.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gakpo bewezen? Is ook nog heel jong hoor dus die kan ook zomaar nog een dip krijgen maar die is wel in de gelukkige omstandigheid dat het huidige systeem beter bij hem past.
Totdat blijkt dat er bij Ajax nog een speler is voor zijn positie die er net iets harder voor werkt en daardoor een basisplek heeft. Dan belandt hij daar ook op de bank.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:43 schreef Zorro het volgende:
Ihattaren wil gewoon weg maar hij wil Nederland niet uit. Dus blijft ajax over. En dat laat ie zelf vaak genoeg zien met zijn instatwitterdinges.
Dus gooit hij er nu met de pet naar om te zorgen dat er niemand uit het buitenland voor hem met de buidel rammelt en PSV hem liever kwijt is dan rijk.
Dan loopt hij goedkoop naar ajax, doel bereikt, gaat weer 100% inzet tonen en vraagt iedereen zich af waarom hij het ineens weer kan.
Ik vind het echt een leuke speler hoor, had mits fit het EK kunnen halen denk ik maar ook hij is nog vrij jong, verder vind ik het wat moeilijk om deze spelers te vergelijken qua type maar op statistieken wint Gakpo het met 2 vingers in z'n neus @PSVCLquote:Op zondag 28 februari 2021 11:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Gakpo is 21 en draait al anderhalf seizoen op een dikke voldoende. Natuurlijk kan hij een terugslag krijgen maar hij heeft 10x meer laten zien dan Mo. Vorig seizoen ook 7 goals en 7 assist in 25 wedstrijden waarvan hij gemiddeld maar 55 minuten per wedstrijd speelde. Trek je dat door in hele wedstrijden dan liep hij zowat 1 op1 qua goals/assist per 90 minuten.
Ik vind hem geen wereldklasse ofzo, maar voor PSV inmiddels vaste waarde. En als hij een terugslag krijgt zal hij echt wel de nodige kansen krijgen om zich te herpakken en die ook aangrijpen. Want hij is namelijk wel een voorbeeldprof in gedrag.
El Ghazi kreeg het ook aan de stok met de trainer, niet zo'n talent als Ihattaren maar die doet het nu toch best aardig bij Aston Villa dus het is nog niet te laat.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Totdat blijkt dat er bij Ajax nog een speler is voor zijn positie die er net iets harder voor werkt en daardoor een basisplek heeft. Dan belandt hij daar ook op de bank.
Twee jaartjes ergens naar een laagvlieger in Turkije ofzo en dan aan de slag bij een club in de categorie Twente of in de Belgische competitie.
En ik begrijp het enthousiasme over Ihattaren ook best. Net als dat ik dat destijds over Aissati snapte nadat hij Jaap Stam over zijn eigen voeten liet struikelen en de ene na de andere bal richting de ruising krulde. Het ziet er spectaculair uit, maar uiteindelijk is het qua rendement te weinig en zodra ze daar op aangesproken worden blijken ze mentaal ook snel getroffen.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het echt een leuke speler hoor, had mits fit het EK kunnen halen denk ik maar ook hij is nog vrij jong, verder vind ik het wat moeilijk om deze spelers te vergelijken qua type maar op statistieken wint Gakpo het met 2 vingers in z'n neus @:PSVCL
Ja, dat is wel mooi om te zien hè? Maar bij mijn weten heeft hij ook wel altijd een goede instelling gehad, of vergis ik me daarin?quote:Op zondag 28 februari 2021 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
El Ghazi kreeg het ook aan de stok met de trainer, niet zo'n talent als Ihattaren maar die doet het nu toch best aardig bij Aston Villa dus het is nog niet te laat.
Het feit dat hij onterecht ruzie maakte met de trainer al zat er toen wel een kleine kern van waarheid in (hij verweet Bosz toen altijd Traore op te stellen omdat hij die gehaald had) ipv te vechten voor z'n plek is dan op dat moment een gebrek aan instelling.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ja, dat is wel mooi om te zien hè? Maar bij mijn weten heeft hij ook wel altijd een goede instelling gehad, of vergis ik me daarin?
jij durft.quote:Op zondag 28 februari 2021 12:03 schreef damsco het volgende:
Wat een ontzettende anti semitische topic titel is dit. Bij deze cancel ik PSV.
Tja. Wellicht kun je beter de TS cancellen. Al vermoed ik dat hij zelf afstamt van semitische moslims en dat maakt het dan weer erg ingewikkeld.quote:Op zondag 28 februari 2021 12:03 schreef damsco het volgende:
Wat een ontzettende anti semitische topic titel is dit. Bij deze cancel ik PSV.
Kan gebeuren. Sommige mensen hebben gewoon pech.quote:
Het begint een klein beetje vermoeiend te worden eerlijk gezegd. Ihattaren is volgens mij geen moment topfit geweest dit seizoen, maar om de een of andere reden is het allemaal de schuld van Schmidt.quote:Op zondag 28 februari 2021 12:26 schreef RipCity het volgende:
Ihattaren is beetje niveau Mokhtar dit seizoen.
Inderdaad. Een trainer is een passant. Dus ‘we gaan het even allemaal totaal anders doen’ werkt zelden, of je moet een trainer aan willen stellen voor 5-10 jaar en veel geduld hebben. Dat kan ik mij voorstellen bij Feyenoord, niet bij PSV.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zou bij een Ihattaren eens kijken hoe je hem wel kan laten renderen.quote:Op zondag 28 februari 2021 10:14 schreef tja77 het volgende:
Verantwoordelijk ja.
Zelfde als met een leraar.
Maar als een leerling er met de pet naar gooit, zich niet opstelt op een manier die bij z’n opleiding/leeftijd past. Zich te pas en te onpas volvreet met friet en zich keer op keer ziek meldt, dan is dat natuurlijk de schuld van de leraar?
Jammer inderdaad. Hopen dat hij nog even goed naar Götze kijkt hoe het moet, zowel het voetballende als alles er omheen.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:39 schreef GotenSSJ het volgende:
19 jaar en blijkbaar oncoachbaar. Ben benieuwd waar die gaat eindigen, zal niet de top worden helaas.
Nu al indekkenquote:Op zondag 28 februari 2021 13:01 schreef WaikikiWim het volgende:
Dit wordt 1-5 o.i.d. No way dat dit PSV het Ajax moeilijk gaat maken.
Bij Ajax als topscorer, daarna door voor 60 miljoen.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:39 schreef GotenSSJ het volgende:
19 jaar en blijkbaar oncoachbaar. Ben benieuwd waar die gaat eindigen, zal niet de top worden helaas.
Zelf bij elkaar geharkt, kan je wat van leren.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:48 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Houdt alsjeblieft op met je selectie van 300 miljoen.
Blabla. Gewoon doordat je de grootste club van NL bent. Dat flinke gedrag van Ajacieden begint wel sneu te worden.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:51 schreef Leonos het volgende:
[..]
Zelf bij elkaar geharkt, kan je wat van leren.
nee door goed opleiden van jeugd en Europa serieus te nemen. En niet elke speler voor een habbekrats te verkopen 'als dank voor al die jaren en omdat we het hem gunnen', zoals we na elke transfer van John de Jong/Brandts hoorde.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:53 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Blabla. Gewoon doordat je de grootste club van NL bent. Dat flinke gedrag van Ajacieden begint wel sneu te worden.
BiJ AjAx.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:51 schreef Leonos het volgende:
[..]
Bij Ajax als topscorer, daarna door voor 60 miljoen.
Deels waar en deels ligt het ook wat genuanceerder. Voor wat betreft de prestaties in Europa League en opleiden heb je helemaal gelijk. En ook als het gaat om een duidelijke koers varen als club kan PSV van Ajax leren.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
nee door goed opleiden van jeugd en Europa serieus te nemen. En niet elke speler voor een habbekrats te verkopen 'als dank voor al die jaren en omdat we het hem gunnen', zoals we na elke transfer van John de Jong/Brandts hoorde.
Echt weer te triest voor woorden dit. Die kan dus in het rijtje met Labyad en Bakkali.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:39 schreef GotenSSJ het volgende:
Ajax KAN nee verkopen wanneer een ploeg voor een speler 30 miljoen biedt. PSV moet ja zeggen tegen dat soort bedragen.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
nee door goed opleiden van jeugd en Europa serieus te nemen. En niet elke speler voor een habbekrats te verkopen 'als dank voor al die jaren en omdat we het hem gunnen', zoals we na elke transfer van John de Jong/Brandts hoorde.
quote:Op zondag 28 februari 2021 13:51 schreef Leonos het volgende:
[..]
Zelf bij elkaar geharkt, kan je wat van leren.
Hardop gelachen, bedankt.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
Rosario paalt de zoon/dochter van de trainer, daar kom je nooit vanaf.quote:Op zondag 28 februari 2021 15:15 schreef Cherni het volgende:
Toch vreemd dat ik niet geheel juich. Soms hoop je eigenlijk op een pak rammel zodat het bij de PSV technische staf eens duidelijk gaat worden dat het volgend seizoen anders moet. Zeker een CV aankoop en Rosario vervangen.
Wanneer ze daar na de slechte prestaties tegen Feyenoord, AZ, Olympiakos, Sparta en Volendam nog niet achter zijn, dan gaat dat nooit meer gebeuren. Dus ik weet niet of dat nou per se gaat helpen.quote:Op zondag 28 februari 2021 15:15 schreef Cherni het volgende:
Toch vreemd dat ik niet geheel juich. Soms hoop je eigenlijk op een pak rammel zodat het bij de PSV technische staf eens duidelijk gaat worden dat het volgend seizoen anders moet. Zeker een CV aankoop en Rosario vervangen.
Zo'n vrije trap mag er gewoon niet in, tussen de palen maar daar is ook alles mee gezegd.quote:Op zondag 28 februari 2021 15:13 schreef tja77 het volgende:
Vrije trap was niet eens zo scherp ingeschoten, maar die knakker begint wel steeds makkelijker te scoren.
Wel fijn zo’n vrije trappen specialist in je ploeg.
Speelt gewoon degelijk. Hij knapt duidelijk op met een andere buurman.quote:Op zondag 28 februari 2021 15:20 schreef Longcat. het volgende:
Rosario deze wedstrijd niet gezien. Weet niet of dit goed of slecht is
Dan zal Sangare straks na zijn schorsing wel weer gewoon spelen en Boscagli in de verdediging staan, Schmidt kennende.quote:Op zondag 28 februari 2021 15:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Speelt gewoon degelijk. Hij knapt duidelijk op met een andere buurman.
Is weer zo nuttig aanwezig overal.quote:Op zondag 28 februari 2021 15:21 schreef Buitendam het volgende:
Als die Götze toch eens het hele seizoen fit was hè.
Misschien Sangare eens proberen in de verdediging.quote:Op zondag 28 februari 2021 15:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan zal Sangare straks na zijn schorsing wel weer gewoon spelen en Boscagli in de verdediging staan, Schmidt kennende.
En dan een opstelling met Sangare als stofzuiger voor de defensie, Gakpo op de flank.quote:Op zondag 28 februari 2021 15:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Is weer zo nuttig aanwezig overal.
Beetje de verbindende speler tussen al die losse zooi.
Verschrikkelijk beest als CVquote:Op zondag 28 februari 2021 15:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Misschien Sangare eens proberen in de verdediging.
Sangaré als aus putzer?quote:Op zondag 28 februari 2021 15:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En dan een opstelling met Sangare als stofzuiger voor de defensie, Gakpo op de flank.
Hoop dat het volgend jaar nog altijd te realiseren is.
quote:Op zondag 28 februari 2021 15:29 schreef PSVCL het volgende:
Ze hoeven niet eens vol in te spannen.. gaat lekker zo
PSV kan niet veel beter, Ajax niet veel slechter.quote:Op zondag 28 februari 2021 15:29 schreef PSVCL het volgende:
Wacht nog maar ff 45 minuten aubquote:Op zondag 28 februari 2021 15:29 schreef PSVCL het volgende:
Was tegen Olympiakos ook een goed idee ja.quote:Op zondag 28 februari 2021 15:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Gaan we gewoon weer niet wisselen of wat?
Precies. Ik zie Thomas dalijk alweer met de tong op de schoenen lopenquote:Op zondag 28 februari 2021 15:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Was tegen Olympiakos ook een goed idee ja.
Wie wil je brengen?quote:Op zondag 28 februari 2021 15:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Gaan we gewoon weer niet wisselen of wat?
Van Ginkel of Guti? Vertessen voor z'n snelheid?quote:
Spoeling is dun...quote:Op zondag 28 februari 2021 15:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Van Ginkel of Guti? Vertessen voor z'n snelheid?
Ik zie het gewoon alweer gebeuren dat, net als tegen Olympiakos, er straks iemand is die het niet meer kan belopen zodat Haller hem vrij voor het inkoppen heeft ofzo.
Weet ik, en ik ben het met je eens dat je van veel spelers op de bank niet vrolijk wordt, maar dan zie ik toch een van Ginkel liever dan een bijv. Thomas die dood op is. Of wellicht Vertessen ipv Gotze ofzo.quote:
Te veel blessures beperken je mogelijkheden met wisselen. Dat gaat je vandaag opbreken, ze lopen stuk voor stuk op hun tandvlees.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Weet ik, en ik ben het met je eens dat je van veel spelers op de bank niet vrolijk wordt, maar dan zie ik toch een van Ginkel liever dan een bijv. Thomas die dood op is. Of wellicht Vertessen ipv Gotze ofzo.
Maar laten we hopen dat Schmidt weet wat die doet
Vertessenquote:Op zondag 28 februari 2021 15:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Van Ginkel of Guti? Vertessen voor z'n snelheid?
Ik zie het gewoon alweer gebeuren dat, net als tegen Olympiakos, er straks iemand is die het niet meer kan belopen zodat Haller hem vrij voor het inkoppen heeft ofzo.
Voordat die kopte al kreeg ie m tegen zn arm aanquote:
Zag het in de herhaling van achter.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:13 schreef RipCity het volgende:
[..]
Voordat die kopte al kreeg ie m tegen zn arm aan
Jij vond dat geen hands?quote:Op zondag 28 februari 2021 16:28 schreef Longcat. het volgende:
Waarom was dat geen rood? waarom krijgt Tadic geen geel? waarom was dat hands?
Nou nou nou. Maar hoe kan dit nu? PSV zou vandaag toch gaan slopen?quote:Op zondag 28 februari 2021 16:24 schreef PSVCL het volgende:
Die Tadic gun je wel een dubbele beenbreuk
Tering KNjb
quote:Op zondag 28 februari 2021 16:28 schreef Longcat. het volgende:
Waarom was dat geen rood? waarom krijgt Tadic geen geel? waarom was dat hands?
Oh je bedoelt die goal van PSVquote:Op zondag 28 februari 2021 16:31 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Arm was letterlijk langs zijn lichaam, tenzij je een andere foto hebt.
Haha watquote:Op zondag 28 februari 2021 16:31 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Inderdaad, heb het over vertessen. Niet van dumbfriesquote:Op zondag 28 februari 2021 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh je bedoelt die goal van PSV
Dan lach ik je minder hard uit.
Dat heb ik niet zo goed gezien, dus helaas heb ik daar geen oordeel over.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:33 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Inderdaad, heb het over vertessen. Niet van dumbfries
Leuke post.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:37 schreef Printerkabel het volgende:
[ [url= https://upload.wikimedia.(...)m.svg.png]afbeelding[/url] ]
Moeilijk he plaatjes postenquote:Op zondag 28 februari 2021 16:37 schreef Printerkabel het volgende:
Mooie deze!quote:Op zondag 28 februari 2021 16:37 schreef Printerkabel het volgende:
Hier gaat iets misquote:Op zondag 28 februari 2021 16:37 schreef Printerkabel het volgende:
Aanvallend hands wordt altijd afgefloten ongeacht hoe of watquote:Op zondag 28 februari 2021 16:33 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Inderdaad, heb het over vertessen. Niet van dumbfries
Dat maakt niet uit. Als je voordeel haalt uit een handsbal in de 16 wordt er altijd afgefloten, ongeacht de opzet.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:31 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Dus het was terecht?quote:Op zondag 28 februari 2021 16:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Als je voordeel haalt uit een handsbal in de 16 wordt er altijd afgefloten, ongeacht de opzet.
Omdat de VAR het kennelijk niks vondquote:Op zondag 28 februari 2021 16:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Maar waarom greep de VAR niet in bij Martinez?
Dat vraag ik me dan ook wel weer af, dat was toch zeker het bekijken waard en ook wel rood lijkt mequote:Op zondag 28 februari 2021 16:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Vreemdquote:Op zondag 28 februari 2021 16:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat de VAR het kennelijk niks vond
Was het ook terecht dat Martinez geen rood kreeg?quote:Op zondag 28 februari 2021 16:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat die goal werd afgekeurd was hartstikke terecht, hoe zuur ook.
Omdat ajax. Zie de bekerwedstrijd.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Whahahahaquote:Op zondag 28 februari 2021 16:24 schreef PSVCL het volgende:
Die Tadic gun je wel een dubbele beenbreuk
Tering KNjb
Geen Willem2 of Zwollequote:Op zondag 28 februari 2021 16:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
quote:Op zondag 28 februari 2021 16:41 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Was het ook terecht dat Martinez geen rood kreeg?
quote:Op zondag 28 februari 2021 16:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hier de beelden.
Uiteindelijk wel logisch, hij kijkt ook verbaasd naar achteren van "huh, raak ik daar iets?"
Denk niet dat hij de intentie had om op zijn voet te staan.
Was net te laat, hooguit geel, psv’er stelde zich wel erg aanquote:Op zondag 28 februari 2021 16:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hier de beelden.
Uiteindelijk wel logisch, hij kijkt ook verbaasd naar achteren van "huh, raak ik daar iets?"
Ik zou hem geven maar ik klaag nietquote:Op zondag 28 februari 2021 16:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hier de beelden.
Lol hij ziet dat wel duidelijk. Was volgens mij wel heel licht maar wel gewoon rood.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hier de beelden.
Nee. Dat leek me een donkerrode kaart. Ik snap daar niets van.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:41 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Was het ook terecht dat Martinez geen rood kreeg?
Door de manier waarop hij zijn been strekt/neerzet kan ik me rood wel voorstellenquote:Op zondag 28 februari 2021 16:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hier de beelden.
Beetje een schwalbe.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee. Dat leek me een donkerrode kaart. Ik snap daar niets van.
Verder vond ik de arbitrage wel prima, eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |