Omdat de VAR het kennelijk niks vondquote:Op zondag 28 februari 2021 16:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Maar waarom greep de VAR niet in bij Martinez?
Dat vraag ik me dan ook wel weer af, dat was toch zeker het bekijken waard en ook wel rood lijkt mequote:Op zondag 28 februari 2021 16:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Vreemdquote:Op zondag 28 februari 2021 16:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat de VAR het kennelijk niks vond
Was het ook terecht dat Martinez geen rood kreeg?quote:Op zondag 28 februari 2021 16:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat die goal werd afgekeurd was hartstikke terecht, hoe zuur ook.
Omdat ajax. Zie de bekerwedstrijd.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Whahahahaquote:Op zondag 28 februari 2021 16:24 schreef PSVCL het volgende:
Die Tadic gun je wel een dubbele beenbreuk
Tering KNjb
Geen Willem2 of Zwollequote:Op zondag 28 februari 2021 16:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
quote:Op zondag 28 februari 2021 16:41 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Was het ook terecht dat Martinez geen rood kreeg?
quote:Op zondag 28 februari 2021 16:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hier de beelden.
Uiteindelijk wel logisch, hij kijkt ook verbaasd naar achteren van "huh, raak ik daar iets?"
Denk niet dat hij de intentie had om op zijn voet te staan.
Was net te laat, hooguit geel, psv’er stelde zich wel erg aanquote:Op zondag 28 februari 2021 16:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hier de beelden.
Uiteindelijk wel logisch, hij kijkt ook verbaasd naar achteren van "huh, raak ik daar iets?"
Ik zou hem geven maar ik klaag nietquote:Op zondag 28 februari 2021 16:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hier de beelden.
Lol hij ziet dat wel duidelijk. Was volgens mij wel heel licht maar wel gewoon rood.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hier de beelden.
Nee. Dat leek me een donkerrode kaart. Ik snap daar niets van.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:41 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Was het ook terecht dat Martinez geen rood kreeg?
Door de manier waarop hij zijn been strekt/neerzet kan ik me rood wel voorstellenquote:Op zondag 28 februari 2021 16:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hier de beelden.
Beetje een schwalbe.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee. Dat leek me een donkerrode kaart. Ik snap daar niets van.
Verder vond ik de arbitrage wel prima, eigenlijk.
Hier heb je toch een Var voor, lijkt me.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Je moet het niet té dik er bovenop leggen. Beetje sneaky zuigerig zijn, dan ben je op je best maat.quote:
Dat lijkt mij ook ja. En uiteindelijk kan zo'n moment wel de rest van de wedstrijd beïnvloeden.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hier heb je toch een Var voor, lijkt me.
Het is toch schandalig dat het niet eens door de VAR werd bekeken? IEDEREEN die je erover hoort op radio of TV vindt het 100% rood.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook ja. En uiteindelijk kan zo'n moment wel de rest van de wedstrijd beïnvloeden.
Maar eigenlijk vind ik dat niet eens het belangrijkste, dit soort kortsluiting bij spelers moet gewoon bestraft worden.
Hij gaf voordeel. Toen werd Dumfries neergehaald en gaf ie ineens alsnog de vrije trap ipv voordeel door te laten gaan en dan de volgende situatie, de strafschop, te beoordelen.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:59 schreef Lemming22 het volgende:
PSV heeft Ajax op de best mogelijke manier bestreden. Ajax kwam er daardoor niet in, PSV kon verder niet beter. Zuur dat Vertessen die bal niet in één keer binnen schiet. Zuur dat Martinez geen rood krijgt. Zuur dat we weer net voor tijd ten onder gaan. En had PSV daar niet een penalty moeten hebben bij Dumfries? Zou daar de beelden wel van willen zien nog. Hij floot in ieder geval na dat voorval.
Hij floot voor de overtreding op Zahavi daarvoor, maar het had de schijn dat hij die in eerste instantie liet doorspelen omdat er voordeel was. Dan is het wel raar om dan na een overtreding in de 16 alsnog te fluiten voor de eerste overtreding. Volgens mij is dat niet correct.quote:Op zondag 28 februari 2021 16:59 schreef Lemming22 het volgende:
PSV heeft Ajax op de best mogelijke manier bestreden. Ajax kwam er daardoor niet in, PSV kon verder niet beter. Zuur dat Vertessen die bal niet in één keer binnen schiet. Zuur dat Martinez geen rood krijgt. Zuur dat we weer net voor tijd ten onder gaan. En had PSV daar niet een penalty moeten hebben bij Dumfries? Zou daar de beelden wel van willen zien nog. Hij floot in ieder geval na dat voorval.
Wie ben jij nou weer engerd?quote:Op zondag 28 februari 2021 16:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je moet het niet té dik er bovenop leggen. Beetje sneaky zuigerig zijn, dan ben je op je best maat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |