abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 februari 2021 @ 11:03:06 #26
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_198246495
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 10:58 schreef Tarado het volgende:

[..]

Natuurlijk is een speler uiteindelijk zelf verantwoordelijk en dat hypen deed iedereen hier aan mee en dat was ook niet geheel onterecht want aan de bal was hij toch wel bijzonder.
Talent ja, absoluut.
Maar wat je ermee doet en hoe je instelling is, is net zo belangrijk. Beste jongetje van een paar klassen terug is niet relevant als je niks met je talent doet en geen goede instelling hebt.
Ik vind het ook eeuwig zonde, maar ik kan Schmidt heel weinig kwalijk nemen in deze.
  zondag 28 februari 2021 @ 11:06:33 #27
342627 tja77
pi_198246538
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 11:00 schreef Tarado het volgende:

[..]

Klinkt allemaal logisch maar hoe kan het dat er bij PSV blijkbaar niemand in de staf is die tot die jongen door kan dringen?
Ligt dat aan de staf, of aan die jongen zelf?
Vorige zomer gaf hij al aan nog een jaar bij PSV te willen blijven. Dat joch wil gewoon weg en heeft schijnbaar geen zin om zich aan te passen aan de wensen van de trainer.
pi_198246553
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 10:58 schreef Tarado het volgende:

[..]

Natuurlijk is een speler uiteindelijk zelf verantwoordelijk en dat hypen deed iedereen hier aan mee en dat was ook niet geheel onterecht want aan de bal was hij toch wel bijzonder.
Geen idee, ik was hier niet toen. Ik weet alleen dat ik terughoudend ben met het prijzen van talenten.

We zijn in Nederland nogal snel onder de indruk omdat we niks meer gewend zijn. Afdankertjes uit de middenmoot en subtop van Engeland zijn hier de absolute sterren en onze absolute sterren belanden in Engeland binnen een half seizoen op een zijspoor. Nederland heeft de afgelopen jaren bar weinig afgeleverd dat in de top ook presteert. Een handjevol, hooguit.

Dan ben ik niet onder de indruk van een straatvoetballertje als Ihattaren of Brobbey die wat eredivisie verdedigers in de luren legt hoor.
  zondag 28 februari 2021 @ 11:08:17 #29
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198246562
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 11:03 schreef tja77 het volgende:

[..]

Talent ja, absoluut.
Maar wat je ermee doet en hoe je instelling is, is net zo belangrijk. Beste jongetje van een paar klassen terug is niet relevant als je niks met je talent doet en geen goede instelling hebt.
Ik vind het ook eeuwig zonde, maar ik kan Schmidt heel weinig kwalijk nemen in deze.
Daar ben ik het toch niet helemaal mee eens, ik vind het sowieso vreemd van PSV dat ze een trainer aanstellen die het helemaal anders doet met een systeem wat enorm verschilt met dat van je jeugdopleiding en hij er na 6 maanden nog steeds niet in heeft geslepen, mede omdat hij er de spelers niet voor heeft.
pi_198246589
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 11:00 schreef Tarado het volgende:

[..]

Klinkt allemaal logisch maar hoe kan het dat er bij PSV blijkbaar niemand in de staf is die tot die jongen door kan dringen?
Omdat niet iedereen mentaal geschikt is voor topsport. Hersens kennen ook genetische, culturele en opvoedkundige beperkingen.

Gewoon een lichaamsdeel met beperkingen. Net als een knie, een enkel of je hart.
  zondag 28 februari 2021 @ 11:13:30 #31
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198246623
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 11:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Geen idee, ik was hier niet toen. Ik weet alleen dat ik terughoudend ben met het prijzen van talenten.

We zijn in Nederland nogal snel onder de indruk omdat we niks meer gewend zijn. Afdankertjes uit de middenmoot en subtop van Engeland zijn hier de absolute sterren en onze absolute sterren belanden in Engeland binnen een half seizoen op een zijspoor. Nederland heeft de afgelopen jaren bar weinig afgeleverd dat in de top ook presteert. Een handjevol, hooguit.

Dan ben ik niet onder de indruk van een straatvoetballertje als Ihattaren of Brobbey die wat eredivisie verdedigers in de luren legt hoor.
nee dat is wat te makkelijk, jij bent niet onder de indruk dus dan is het gewoon niks
pi_198246708
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 11:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Omdat niet iedereen mentaal geschikt is voor topsport. Hersens kennen ook genetische, culturele en opvoedkundige beperkingen.

Gewoon een lichaamsdeel met beperkingen. Net als een knie, een enkel of je hart.
Zo is het. Dat wereldje is echt heel zwaar en vooral de druk om te presteren is enorm.
Er zijn genoeg boerenlullen die denken dat het "gewoo nen bietje trappe tegenen balleke" is, maar het ligt iets genuanceerder dan dat.
pi_198246715
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 11:13 schreef Tarado het volgende:

[..]

nee dat is wat te makkelijk, jij bent niet onder de indruk dus dan is het gewoon niks
Moet ik het dan wel wat vinden als ik niet onder de indruk ben? Dat zou raar zijn.

Nogmaals, beoordeel spelers maar als ze een half seizoen een voldoende scoren. Niet als ze een paar leuke straatacties hebben gemaakt.

Jongens als Malen en Gakpo, die hebben zich inmiddels bewezen en als die een slechte periode hebben en ze worden direct afgeschreven door Schmidt, dan mag je oordelen over de trainer.
  zondag 28 februari 2021 @ 11:20:21 #34
342627 tja77
pi_198246728
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 11:08 schreef Tarado het volgende:

[..]

Daar ben ik het toch niet helemaal mee eens, ik vind het sowieso vreemd van PSV dat ze een trainer aanstellen die het helemaal anders doet met een systeem wat enorm verschilt met dat van je jeugdopleiding en hij er na 6 maanden nog steeds niet in heeft geslepen, mede omdat hij er de spelers niet voor heeft.
Dan nog moet je je als speler professioneel opstellen. Het systeem kan niet werken (door gebrek aan kunde bij de spelers of trainer) maar dan nog doe je wat de trainer je opdraagt.
Je doet je best voor je werkgever, ook al ben je het niet eens met de richting die wordt ingeslagen.
pi_198246764
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 11:19 schreef Ramboetan het volgende:

[..]

Zo is het. Dat wereldje is echt heel zwaar en vooral de druk om te presteren is enorm.
Er zijn genoeg boerenlullen die denken dat het "gewoo nen bietje trappe tegenen balleke" is, maar het ligt iets genuanceerder dan dat.
Kijk naar een Jordi Hoogstrate. Misschien wel een groter talent dan Robben, maar mentaal gewoon niet in staat om topsporter te zijn.
pi_198246883
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 11:08 schreef Tarado het volgende:

[..]

Hier ben ik het wel met je eens. PSV heeft de afgelopen jaren een aantal keer, soms ook met groot vertoon, getracht een bepaalde koers in te zetten. Hard op zoek naar een eigen identiteit, een clubcultuur en wat nog meer. En elke keer wordt dat na een minder seizoen overboord gegooid en wordt er iets nieuws bedacht.

En elke keer kost dat bakken met geld, want er moeten weer spelers komen die binnen de nieuwe ideeën passen. Toen PSV in de Cocu tijd meer op eigen jeugd ging focussen en het uitgangspunt werd dat alle elftallen in dienst van het eerste stonden (en dus hetzelfde systeem speelde of in elk geval alleen met een logische gedachte daarvan af mochten wijken) leek het alsof men een keuze maakte voor een bepaald soort voetbal.

Alles werd vervolgens in die richting gedaan. Gerichte aankopen, wijze van opleiden. Trainers vanuit de Hiddink gedachte van 'gedoseerd aanvallen'. Vertrouwen op een goed georganiseerde achterhoede waarbij je als tegenstander alleen vanuit de tweede lijn een kans had.

En zodra het even minder gaat, gooit men alles weer om en gaat het ineens om aanvallend voetbal in een ander systeem. Worden er miljoenen uitgegeven aan spelers voor dat systeem (die dan ook nog eens de verkeerde keuze blijken) en zit je met een bank vol jeugd die op een andere manier zijn opgeleid.

Overigens reken in dat Schmidt niet aan, want het bestuur wist dat hij dit ging doen. Het is echt de koers vanuit PSV die zwabbert.

Ik ben overigens niet heel enthousiast over Schmidt en vind dat hij een paar flinke blinde vlekken heeft, maar Ihattaren had onder een andere trainer waarschijnlijk nog minder kansen gekregen.
  zondag 28 februari 2021 @ 11:37:18 #37
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198246994
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 11:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Moet ik het dan wel wat vinden als ik niet onder de indruk ben? Dat zou raar zijn.

Nogmaals, beoordeel spelers maar als ze een half seizoen een voldoende scoren. Niet als ze een paar leuke straatacties hebben gemaakt.

Jongens als Malen en Gakpo, die hebben zich inmiddels bewezen en als die een slechte periode hebben en ze worden direct afgeschreven door Schmidt, dan mag je oordelen over de trainer.
Gakpo bewezen? Is ook nog heel jong hoor dus die kan ook zomaar nog een dip krijgen maar die is wel in de gelukkige omstandigheid dat het huidige systeem beter bij hem past.
  FOK!fotograaf zondag 28 februari 2021 @ 11:43:36 #38
842 Zorro
Z
pi_198247083
Ihattaren wil gewoon weg maar hij wil Nederland niet uit. Dus blijft ajax over. En dat laat ie zelf vaak genoeg zien met zijn instatwitterdinges.
Dus gooit hij er nu met de pet naar om te zorgen dat er niemand uit het buitenland voor hem met de buidel rammelt en PSV hem liever kwijt is dan rijk.

Dan loopt hij goedkoop naar ajax, doel bereikt, gaat weer 100% inzet tonen en vraagt iedereen zich af waarom hij het ineens weer kan.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_198247094
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 11:37 schreef Tarado het volgende:

[..]

Gakpo bewezen? Is ook nog heel jong hoor dus die kan ook zomaar nog een dip krijgen maar die is wel in de gelukkige omstandigheid dat het huidige systeem beter bij hem past.
Gakpo is 21 en draait al anderhalf seizoen op een dikke voldoende. Natuurlijk kan hij een terugslag krijgen maar hij heeft 10x meer laten zien dan Mo. Vorig seizoen ook 7 goals en 7 assist in 25 wedstrijden waarvan hij gemiddeld maar 55 minuten per wedstrijd speelde. Trek je dat door in hele wedstrijden dan liep hij zowat 1 op1 qua goals/assist per 90 minuten. Minder minuten dan Ihattaren vorig seizoen, maar wel betere statistieken.

Ik vind hem geen wereldklasse ofzo, maar voor PSV inmiddels vaste waarde. En als hij een terugslag krijgt zal hij echt wel de nodige kansen krijgen om zich te herpakken en die ook aangrijpen. Want hij is namelijk wel een voorbeeldprof in gedrag.

[ Bericht 2% gewijzigd door BehoorlijkKritisch op 28-02-2021 11:49:51 ]
pi_198247118
quote:
6s.gif Op zondag 28 februari 2021 11:43 schreef Zorro het volgende:
Ihattaren wil gewoon weg maar hij wil Nederland niet uit. Dus blijft ajax over. En dat laat ie zelf vaak genoeg zien met zijn instatwitterdinges.
Dus gooit hij er nu met de pet naar om te zorgen dat er niemand uit het buitenland voor hem met de buidel rammelt en PSV hem liever kwijt is dan rijk.

Dan loopt hij goedkoop naar ajax, doel bereikt, gaat weer 100% inzet tonen en vraagt iedereen zich af waarom hij het ineens weer kan.
Totdat blijkt dat er bij Ajax nog een speler is voor zijn positie die er net iets harder voor werkt en daardoor een basisplek heeft. Dan belandt hij daar ook op de bank.

Twee jaartjes ergens naar een laagvlieger in Turkije ofzo en dan aan de slag bij een club in de categorie Twente of in de Belgische competitie.
  zondag 28 februari 2021 @ 11:49:38 #41
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198247176
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 11:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Gakpo is 21 en draait al anderhalf seizoen op een dikke voldoende. Natuurlijk kan hij een terugslag krijgen maar hij heeft 10x meer laten zien dan Mo. Vorig seizoen ook 7 goals en 7 assist in 25 wedstrijden waarvan hij gemiddeld maar 55 minuten per wedstrijd speelde. Trek je dat door in hele wedstrijden dan liep hij zowat 1 op1 qua goals/assist per 90 minuten.

Ik vind hem geen wereldklasse ofzo, maar voor PSV inmiddels vaste waarde. En als hij een terugslag krijgt zal hij echt wel de nodige kansen krijgen om zich te herpakken en die ook aangrijpen. Want hij is namelijk wel een voorbeeldprof in gedrag.
Ik vind het echt een leuke speler hoor, had mits fit het EK kunnen halen denk ik maar ook hij is nog vrij jong, verder vind ik het wat moeilijk om deze spelers te vergelijken qua type maar op statistieken wint Gakpo het met 2 vingers in z'n neus @PSVCL
  zondag 28 februari 2021 @ 11:51:26 #42
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198247208
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 11:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Totdat blijkt dat er bij Ajax nog een speler is voor zijn positie die er net iets harder voor werkt en daardoor een basisplek heeft. Dan belandt hij daar ook op de bank.

Twee jaartjes ergens naar een laagvlieger in Turkije ofzo en dan aan de slag bij een club in de categorie Twente of in de Belgische competitie.
El Ghazi kreeg het ook aan de stok met de trainer, niet zo'n talent als Ihattaren maar die doet het nu toch best aardig bij Aston Villa dus het is nog niet te laat.
pi_198247282
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 11:49 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik vind het echt een leuke speler hoor, had mits fit het EK kunnen halen denk ik maar ook hij is nog vrij jong, verder vind ik het wat moeilijk om deze spelers te vergelijken qua type maar op statistieken wint Gakpo het met 2 vingers in z'n neus @:PSVCL
En ik begrijp het enthousiasme over Ihattaren ook best. Net als dat ik dat destijds over Aissati snapte nadat hij Jaap Stam over zijn eigen voeten liet struikelen en de ene na de andere bal richting de ruising krulde. Het ziet er spectaculair uit, maar uiteindelijk is het qua rendement te weinig en zodra ze daar op aangesproken worden blijken ze mentaal ook snel getroffen.

quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 11:51 schreef Tarado het volgende:

[..]

El Ghazi kreeg het ook aan de stok met de trainer, niet zo'n talent als Ihattaren maar die doet het nu toch best aardig bij Aston Villa dus het is nog niet te laat.
Ja, dat is wel mooi om te zien hè? Maar bij mijn weten heeft hij ook wel altijd een goede instelling gehad, of vergis ik me daarin?

Sowieso mooi als spelers het in het buitenland tegen de verwachting goed doen. Ook zo'n gozer als Mertens, nooit gedacht dat hij zo goed zou worden in Italië.
  zondag 28 februari 2021 @ 11:59:59 #44
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198247354
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 11:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ja, dat is wel mooi om te zien hè? Maar bij mijn weten heeft hij ook wel altijd een goede instelling gehad, of vergis ik me daarin?

Het feit dat hij onterecht ruzie maakte met de trainer al zat er toen wel een kleine kern van waarheid in (hij verweet Bosz toen altijd Traore op te stellen omdat hij die gehaald had) ipv te vechten voor z'n plek is dan op dat moment een gebrek aan instelling.
  zondag 28 februari 2021 @ 12:03:32 #45
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_198247420
Wat een ontzettende anti semitische topic titel is dit. Bij deze cancel ik PSV.
  zondag 28 februari 2021 @ 12:04:58 #46
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_198247445
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 12:03 schreef damsco het volgende:
jij durft.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  zondag 28 februari 2021 @ 12:05:30 #47
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_198247459
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 12:04 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

jij durft.
Ik ben een linkse moraalridder
pi_198247471
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 12:03 schreef damsco het volgende:
Tja. Wellicht kun je beter de TS cancellen. Al vermoed ik dat hij zelf afstamt van semitische moslims en dat maakt het dan weer erg ingewikkeld.
  zondag 28 februari 2021 @ 12:06:16 #49
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_198247473
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2021 12:05 schreef damsco het volgende:

[..]

Ik ben een linkse moraalridder
Kan gebeuren. Sommige mensen hebben gewoon pech.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_198247831
Ihattaren is beetje niveau Mokhtar dit seizoen.

Daley blind doet toch mee vandaag :') Dat wordt dus zeker een verliespot. 1-3.

[ Bericht 66% gewijzigd door RipCity op 28-02-2021 13:03:15 ]
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')