Huhquote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:49 schreef Fcu030 het volgende:
Nee. Ik ben dol op dingen haten en seks is daar niet één van.
Je bent zeker niet intelligent? @phoenyxquote:
Je hebt mazzel dat je in een andere server zit. Had je de moeder gekaapt.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:50 schreef Makrelis het volgende:
Kaper. Ging over vrouwelijk gezelschap.. Vrouwenvrienden van mij zijn allemaal financieel onafhankelijk. Scheelt een bekkie.
Mosul was wel funquote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:56 schreef okselzweet het volgende:
Wie kan mij NU een leuke netflix suggestie geven?
Raar dat je dan toch op vrouwen van kleur valtquote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:59 schreef Makrelis het volgende:
Vind het ook stoer van een vrouw eigen zaken geregeld te hebben. Dat zijn de meiden die interessant zijn. Krijg je niet zomaar. Geen lulverhaal.
Ze is toch behoorlijk blank hoor.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Raar dat je dan toch op vrouwen van kleur valt
De oppervlakte is je niet vreemd blijkbaar. Ik ken iemand die het goed voor elkaar had, advocaat die goede zaken deed en ernaast ook nog een gezin had. Compleet fout gegaan en is alles kwijt geraakt. Die "zaken" en "verantwoordelijkheden" zijn een laagje bladgoud.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:59 schreef Makrelis het volgende:
Vind het ook stoer van een vrouw eigen zaken geregeld te hebben. Dat zijn de meiden die interessant zijn. Krijg je niet zomaar. Geen lulverhaal.
Goed verhaalquote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:03 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
De oppervlakte is je niet vreemd blijkbaar. Ik ken iemand die het goed voor elkaar had, advocaat die goede zaken deed en ernaast ook nog een gezin had. Compleet fout gegaan en is alles kwijt geraakt. Die "zaken" en "verantwoordelijkheden" zijn een laagje bladgoud.
Allee, da kan gechieden he. Alsof mijn leven zo gemakkelijk is, maar ik heb eer en een inkomen. Verder iedereen opzouten.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:03 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
De oppervlakte is je niet vreemd blijkbaar. Ik ken iemand die het goed voor elkaar had, advocaat die goede zaken deed en ernaast ook nog een gezin had. Compleet fout gegaan en is alles kwijt geraakt. Die "zaken" en "verantwoordelijkheden" zijn een laagje bladgoud.
Valt vies tegen. Je krijgt ook te horen wat je al verwacht op zo'n moment. Het ziet er allemaal zo spannend en leuk uit, maar het is zo marginaal allemaal.quote:
*Proest*quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Raar dat je dan toch op vrouwen van kleur valt
O daar prik ik zo doorheen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:06 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Valt vies tegen. Je krijgt ook te horen wat je al verwacht op zo'n moment. Het ziet er allemaal zo spannend en leuk uit, maar het is zo marginaal allemaal.
Dat zou gewoon normaal moeten zijn maar helaas leven er nog een paar vrouwen in 1940 waar het voor een vrouw normaal was je handje op te houdenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:59 schreef Makrelis het volgende:
1940 jaquote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:07 schreef Fugue het volgende:
[..]
Dat zou gewoon normaal moeten zijn maar helaas leven er nog een paar vrouwen in 1940 waar het voor een vrouw normaal was je handje op te houden
Boomervrouwen die huisvrouw zijn geworden of alleen nog een zeer lullig parttime baantje werken zijn volgens mij ook niet echt je ding, dus daar mis je weinig aan.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:59 schreef Makrelis het volgende:
Dat was dus een vrouw en zorgde voor brood op de plank, haar man is uiteindelijk met alles vertrokken en haar dochter is bij haar ouders gaan wonen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:07 schreef Fugue het volgende:
[..]
Dat zou gewoon normaal moeten zijn maar helaas leven er nog een paar vrouwen in 1940 waar het voor een vrouw normaal was je handje op te houden
Raakte ze aan de drugs?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:10 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Dat was dus een vrouw en zorgde voor brood op de plank, haar man is uiteindelijk met alles vertrokken en haar dochter is bij haar ouders gaan wonen.
Schrijnende shit hoor.
Alcohol. Uiteindelijk zelfs even dakloos geweest.quote:
Het is helaas nog steeds zo dat vrouwen in dezelfde funktie een lager salaris hebben. Marjan van Loon is echter wel de directrice van Shell NL Ursula Von Der Leyen en Christine Lagarde zijn ook geen lage dames. Ik juich het toe. Mij valt niets te verwijten wat betreft feminisme. Mannen zijn ook nodig. We doen het samen. Een mannelijke kijk op zaken, misschien is dat een klassiek iets, ook belangrijk. Samenwerken, daar gaat het me om. Mannen en vrouwen kunnen prima samenwerken. Daar is het hele leven op gebaseerd. Kinderen erbij, en huisdieren.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:07 schreef Fugue het volgende:
[..]
Wilde je haar redden?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:12 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Alcohol. Uiteindelijk zelfs even dakloos geweest.
Maar hij zou echt goed voor haar zijn geweest, beter dan haar ex hoor.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee dat zou toxic masculinity zijn
Ik ben in zeer extreme mate intelligent. Wat is er gaande?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:54 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Je bent zeker niet intelligent? @:phoenyx
Meer vrouwen in de mijnen en zware industrie! Oh wacht, dan hoor je ze niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:16 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Het is helaas nog steeds zo dat vrouwen in dezelfde funktie een lager salaris hebben. Marjan van Loon is echter wel de directrice van Shell NL Ursula Von Der Leyen en Christine Lagarde zijn ook geen lage dames. Ik juich het toe. Mij valt niets te verwijten wat betreft feminisme. Mannen zijn ook nodig. We doen het samen. Een mannelijke kijk op zaken, misschien is dat een klassiek iets, ook belangrijk. Samenwerken, daar gaat het me om. Mannen en vrouwen kunnen prima samenwerken. Daar is het hele leven op gebaseerd. Kinderen erbij, en huisdieren.
Hij snapte niet wat ik bedoelde. Wij wel gelukkig.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:22 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik ben in zeer extreme mate intelligent. Wat is er gaande?
WW2 geschiedenis? Vrouwen bouwden de spullen terwijl hun mannen aan het front stonden. Franse vrouwen die het hadden aangelegd met duitsers werden erna kaalgeschoren.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:25 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Meer vrouwen in de mijnen en zware industrie! Oh wacht, dan hoor je ze niet.
Ligt eraan in welke zin. Ze wilde het vooral zelf doen en dat lijkt me verstandig.quote:
Uiteindelijk beslist mijn vuist wie gelijk heeftquote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:31 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Hij snapte niet wat ik bedoelde. Wij wel gelukkig.
Primaquote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:34 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ligt eraan in welke zin. Ze wilde het vooral zelf doen en dat lijkt me verstandig.
Maar dat staat niet in de geschiedenisboekjes!quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:32 schreef Makrelis het volgende:
[..]
WW2 geschiedenis? Vrouwen bouwden de spullen terwijl hun mannan aan het front stonden. Franse vrouwen die het hadden aangelegd met duitsers werden erna kaalgeschoren.
Vrouwen kunnen prima werken in industrieele zaken. Moeten ze voor kiezen. Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid.
En nu?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:32 schreef Makrelis het volgende:
[..]
WW2 geschiedenis? Vrouwen bouwden de spullen terwijl hun mannen aan het front stonden. Franse vrouwen die het hadden aangelegd met duitsers werden erna kaalgeschoren.
Vrouwen kunnen prima werken in industrieele zaken. Moeten ze voor kiezen. Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid.
Waarom zou je een gans aan zn cloaca likken?quote:
Wat een janboel in de wereld.quote:
Het zal je bekaaien in het volgende levenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:40 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Wat een janboel in de wereld.![]()
Zelf maar zo goed mogelijk zijn. Heb ik geen God voor nodig. Ik drijf op karma.Best een mooi leven zo, ben zelfs trots.
Volgende leven? Ik hoop een verkenningssterrenschip. Zal ook niet makkelijk wezen. Spanning, sensatie en correctheid.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:42 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Het zal je bekaaien in het volgende leven
Die droom komt wel uit, vaccinatie geïntegreerd met 5G netwerk. Allemaal naar Mars met een hoedje van aluminiumquote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:47 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Volgende leven? Ik hoop een verkenningssterrenschip. Zal ook niet makkelijk wezen. Spanning, sensatie en correctheid.
Gekkigheid, toch vind ik dat.
Komt voor elkaar makker.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Tvp
Graag een mention bij het antwoord
Kusjes
Probeer mij maar eens te raken als ik wegrenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Uiteindelijk beslist mijn vuist wie gelijk heeft
Jouw focus ligt zo op een vloggende chipszak dat je Makrelis' hobbies niet kent.quote:
Volgens mij heeft de eerste hulp het druk zat zonder mij op rolschaatsen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:57 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Jouw focus ligt zo op een vloggende chipszak dat je Makrelis' hobbies niet kent.
Gooi de meubels eens buiten en ga eens rolschaatsen
Wie?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:01 schreef SignificanteAnder het volgende:
Bedoel je soms BlauweLamp?
Zo is het Remqo.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:57 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Jouw focus ligt zo op een vloggende chipszak dat je Makrelis' hobbies niet kent.
Gooi de meubels eens buiten en ga eens rolschaatsen
Dat zou er nog eens bij moeten komenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:24 schreef isax het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de eerste hulp het druk zat zonder mij op rolschaatsen.
Lezen vooral, geen romans, technische informatie met name. Rakettechnologie en alles wat er omheenhangt. Lastige zooi, maar voor mij leuk om over na te denken. Ik ben gek op techniek. Dat is ook beroepsmatig zo.quote:
Wat heb je ineens tegen Guus?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:50 schreef Makrelis het volgende:
Zat wel te denken he. Dat doe ik af en toe. Waar dan toch die Guus zijn achterlijke menszijn, als ik zo zelfs mag noemen, vandaan haalt. Is ' ie echt pas 15? Toch maar even z'n leraar aanspreken dan.
Waarom heb jij niets tegen Guus?quote:Op zondag 28 februari 2021 09:17 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Wat heb je ineens tegen Guus?
Elitair gedrag en geen kleur bekennen.quote:Op zondag 28 februari 2021 09:17 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Wat heb je ineens tegen Guus?
Heb ik ook zo'n hekel aanquote:Op zondag 28 februari 2021 09:24 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Elitair gedrag en geen kleur bekennen.
Ja dat vind ik ook kutgedrag inderdaad.quote:Op zondag 28 februari 2021 09:24 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Elitair gedrag en geen kleur bekennen.
Haha weet je wat dan leuk is, dan ben je zo'n vrouw, en dan is het direct bedreigend voor al die lapzwansen en dan 'doe je weer teveel'.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:59 schreef Makrelis het volgende:
@Domme_Gans pik je dit zomaarquote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:36 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Waarom zou je een gans aan zn cloaca likken?
Wel in contreien waar mbo het maximaal haalbare is ja.quote:Op zondag 28 februari 2021 10:54 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Haha weet je wat dan leuk is, dan ben je zo'n vrouw, en dan is het direct bedreigend voor al die lapzwansen en dan 'doe je weer teveel'.
Het is godverredomme nooit goed.
Hoe kun je als vrouw die niet aan de man is je eigen zaken niet op orde hebben dan? Als je niemand hebt om afhankelijk van te zijn is het nogal logisch dat je onafhankelijk bent lijkt me.quote:Op zondag 28 februari 2021 10:54 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Haha weet je wat dan leuk is, dan ben je zo'n vrouw, en dan is het direct bedreigend voor al die lapzwansen en dan 'doe je weer teveel'.
Oke Thierryquote:Op zondag 28 februari 2021 10:59 schreef Fugue het volgende:
[..]
Wel in contreien waar mbo het maximaal haalbare is ja.
Veel alleenstaande vrouwen hangen aan de tiet van overheid. Dus dat onafhankelijke is niet vanzelfsprekend als je geen man hebt.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:01 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Hoe kun je als vrouw die niet aan de man is je eigen zaken niet op orde hebben dan? Als je niemand hebt om afhankelijk van te zijn is het nogal logisch dat je onafhankelijk bent lijkt me.
Op FOK! doet ie stoer, achter gesloten deuren smeekt hij erom om z'n bek volgescheten te hebben. Gewoon lekker laten lullen dusquote:Op zondag 28 februari 2021 10:57 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
@:Domme_Gans pik je dit zomaar
lang leve de toeslagenquote:Op zondag 28 februari 2021 11:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Veel alleenstaande vrouwen hangen aan de tiet van overheid. Dus dat onafhankelijke is niet vanzelfsprekend als je geen man hebt.
Kan ik wel doorheen kijken hoor. Het is indd nooit goed. Gelukkig heb ik een geoefend oog.quote:Op zondag 28 februari 2021 10:54 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Las juist dat laagopgeleide mannen oververtegenwoordigd zijn in de bijstand.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Veel alleenstaande vrouwen hangen aan de tiet van overheid. Dus dat onafhankelijke is niet vanzelfsprekend als je geen man hebt.
Zeker weer in een of ander feministisch nieuwetijds krantje gelezenquote:Op zondag 28 februari 2021 11:04 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Las juist dat laagopgeleide mannen oververtegenwoordigd zijn in de bijstand.
Oh maar het geldt ook voor mannen hoor. (Maar daar ging het nu niet over)quote:Op zondag 28 februari 2021 11:04 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Las juist dat laagopgeleide mannen oververtegenwoordigd zijn in de bijstand.
Nee feministen boeit dat niet volgens mij. Net zoals de zelfmoordcijfers onder mannen, daar hoor je ze ook nooit over.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:05 schreef Fugue het volgende:
[..]
Zeker weer in een of ander feministisch nieuwetijds krantje gelezen
Lol inderdaad.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh maar het geldt ook voor mannen hoor. (Maar daar ging het nu niet over)
En mannen worden niet gevierd als ze “strong and independent” zijn.
Vrouwen met een eigen inkomen hopelijk ook niet. Dat zou de normaalste zaak van de wereld moeten zijnquote:Op zondag 28 februari 2021 11:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh maar het geldt ook voor mannen hoor. (Maar daar ging het nu niet over)
En mannen worden niet gevierd als ze “strong and independent” zijn.
Ik ookquote:Op zondag 28 februari 2021 11:08 schreef SignificanteAnder het volgende:
Ik leef blijkbaar weer eens in een bijzondere wereldvreemde bubbel waarin iedereen werkt en in principe ook economisch zelfstandig is na een scheiding qua inkomen.
Naja er zijn genoeg vrouwen die wachten tot er een rijke suikerpaps voorbij komt zodat ze iemand hebben die hen kan onderhouden. En in de tussentijd doen wat @datismijnmening zegt.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:01 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Hoe kun je als vrouw die niet aan de man is je eigen zaken niet op orde hebben dan? Als je niemand hebt om afhankelijk van te zijn is het nogal logisch dat je onafhankelijk bent lijkt me.
Generatiekloofje misschien.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:09 schreef Makrelis het volgende:
Rustag. Of heb ikzelf iets aangezwengeld? Leeg je hart danmaar. Ik begrijp stress wel.
Klopt. Maar er wordt in de media een hoop nadruk gelegd op carrièrevrouwen en “powervrouwen”quote:Op zondag 28 februari 2021 11:07 schreef Fugue het volgende:
[..]
Vrouwen met een eigen inkomen hopelijk ook niet. Dat zou de normaalste zaak van de wereld moeten zijn
Oh ja als je een eigen bedrijfje (webshop) in prullaria hebt ben je al een carrièrevrouwquote:Op zondag 28 februari 2021 11:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klopt. Maar er wordt in de media een hoop nadruk gelegd op carrièrevrouwen en “powervrouwen”
Ik heb eens gedated met een zelfbenoemde'zakenvrouw'. Bleek dat ze een woonwinkeltje had, die na 6 maanden failliet gegaan wasquote:Op zondag 28 februari 2021 11:15 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Oh ja als je een eigen bedrijfje (webshop) in prullaria hebt ben je al een carrièrevrouwIs wel een lachwekkend verschijnsel inderdaad.
En hun hele LinkedIn staat dan vol met inspirerende quotes over het ondernemerschap
Ach ja, de zogenaamde "Boss babesquote:Op zondag 28 februari 2021 11:15 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Oh ja als je een eigen bedrijfje (webshop) in prullaria hebt ben je al een carrièrevrouwIs wel een lachwekkend verschijnsel inderdaad.
En hun hele LinkedIn staat dan vol met inspirerende quotes over het ondernemerschap
Met een cursus binnenhuisarchitectuur. Vent wel ingenieur, maar een watje.quote:Op zondag 28 februari 2021 12:48 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ach ja, de zogenaamde "Boss babes"
Die voor haar maar 1 vriendin heeft gehad, en denk dat de huidige "boss babequote:Op zondag 28 februari 2021 13:33 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Met een cursus binnenhuisarchitectuur. Vent wel ingenieur, maar een watje.
Dus je bent zelf ook zo'n hoer. Jammer voor je.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:41 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Die voor haar maar 1 vriendin heeft gehad, en denk dat de huidige "boss babe" het beste is wat hem is overkomen.
Nee ik beschreef een sitautie die ik van dichtbij ken, helaasquote:Op zondag 28 februari 2021 13:48 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Dus je bent zelf ook zo'n hoer. Jammer voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |