Vandaag eindelijk mijn pakketje van de Bijenkorf gekregen. Duurde al even, maar kwam door de drukte bij de pakketbezorging zeiden ze.
Maar goed er werd aangebeld en ik deed open en de bezorger die mijn pakketje kwam brengen stond daar toen maar een beetje stom te staren met dat pakketje in zijn handen. Normaal is het altijd snel snel snel met die bezorgers want ze krijgen natuurlijk betaald per afgeleverd pakketje.
Ik schoot even in de lach wat het zag er heel stom uit zo'n lange slungel die met een pakket in zijn armen een beetje onnozel voor zich uit stond te koekeloeren. Uiteindelijk gaf hij mij stamelend mijn pakketje en reed weer weg.
Nou dus ik gelijk een beetje jurkjes passen, hoor ik half uurtje later de brievenbus weet klepperen. Heeft die mafketel zo'n niet thuis briefje door de brievenbus gegooid met "... pakje afgegeven aan de mooie dame : )" erop geschreven en een naam en een initiaal. Even op google gekeken, maar geen hits.
Dus ik heb PostNL maar gebeld een gelijk een klacht ingediend dat ik word lastig gevallen door één van hun werknemers.
Ben bang dat hij nu terugkomt om mij te stalken en nog meer briefjes door mijn brievenbus te gooien of dat hij door mijn ramen naar binnen gaat gluren ofzo
Klacht: Avances van vreemde vogel van PostNL.