Is dat niet vreemd? Dat moet dan in mijn eigen tijd hè. Niet dat ik dat erg vind ofzo, maar zou dat niet raar worden opgevat als ik random langsrijd in mijn eigen auto, een briefje in de bus stop en dan weer weg rijd?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:49 schreef Spanky78 het volgende:
Ga nog een keer terug met je 06 nummer dan. Weinig kans, maar niet geschoten is altijd mis.
Ja dan kan iedereen mij vinden hahaha. Niet het beste idee, maar wel EEN idee.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:49 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Zet je naam in dit topic, dan ben je wel te Googlen
Deze snap ik niet!quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:02 schreef maily het volgende:
De jongedame M.istdenaam en je 06-nummer.
Stuur het dan op. Dat is minder daar-ben-ik-weer zoals wanneer je het in de bus doet.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:14 schreef M.isdenaam het volgende:
[..]
Is dat niet vreemd? Dat moet dan in mijn eigen tijd hè. Niet dat ik dat erg vind ofzo, maar zou dat niet raar worden opgevat als ik random langsrijd in mijn eigen auto, een briefje in de bus stop en dan weer weg rijd?
Zoals gezegd was het mijn laatste dag vandaag. Ik zou het graag goed willen aanpakken, maar ik weet gewoon even de juiste richting niet.
Ja nou precies dat dacht ik ook. Ik dacht ook dat het misschien ook minder raar zou zijn omdat ik al die adressen al weet. Dus niet dat gevoel overbreng van "holy shit hij heeft mijn adres enzo opgezocht, jakkie".quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Stuur het dan op. Dat is minder daar-ben-ik-weer zoals wanneer je het in de bus doet.
Ik zou me gevleid voelen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:20 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Ik zou zeggen laat gaan.
Zo'n opdringerige actie zou ik niet op zitten te wachten.
En je vriendin heeft je gedumpt of wat?
Nu snappen we waarom jij het altijd had over 5 pakketten per dag. Snappen alleen niet waarom je met de halve crew op FOK! zit en zat te flirten ondertussen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:26 schreef Fugue het volgende:
Jammer dat het je laatste dag is want nu gaat ze superveel online bestellen en komt er steeds een andere bezorger
Hoogstwaarschijnlijk weet ze niet eens meer hoe je eruit ziet, dus hoezo zou je een briefje sturen met 'als je eens wilt praten'. Hoe kom je er bij dat ze dat zou willen? Ze woont daar wellicht niet eens, dat 1e briefje kwam al heel raar over denk ik.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:18 schreef M.isdenaam het volgende:
[..]
Ja nou precies dat dacht ik ook. Ik dacht ook dat het misschien ook minder raar zou zijn omdat ik al die adressen al weet. Dus niet dat gevoel overbreng van "holy shit hij heeft mijn adres enzo opgezocht, jakkie".
Dit.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:20 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Ik zou zeggen laat gaan.
Zo'n opdringerige actie zou ik niet op zitten te wachten.
En je vriendin heeft je gedumpt of wat?
Kansen een beetje spreiden tochquote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nu snappen we waarom jij het altijd had over 5 pakketten per dag. Snappen alleen niet waarom je met de halve crew op FOK! zit en zat te flirten ondertussen.
Jawel! Doe eens gek!quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:27 schreef Granqvist het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk weet ze niet eens meer hoe je eruit ziet, dus hoezo zou je een briefje sturen met 'als je eens wilt praten'. Hoe kom je er bij dat ze dat zou willen? Ze woont daar wellicht niet eens, dat 1e briefje kwam al heel raar over denk ik.
Nee, gewoon nee.
[..]
Dit.
Ja nou ik was de jongste daar en zij was van vergelijkbare leeftijd. De rest is allemaal 50+. Is ook echt de eerste keer dat ik die meid heb gezien, vreemd genoeg.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:26 schreef Fugue het volgende:
Jammer dat het je laatste dag is want nu gaat ze superveel online bestellen en komt er steeds een andere bezorger
Volgens mij moet jij eens een pakketje bezorgen bij @Boca_Ratonquote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:32 schreef M.isdenaam het volgende:
[..]
DOE EENS GEK inderdaad. Leef het leven! Grijp je kansen toch?
Altijd gezellig om nieuwe mensen te ontmoeten!quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:34 schreef maily het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij eens een pakketje bezorgen bij @:Boca_Raton
Oh ik ben op zich wel in voor die dingen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:34 schreef maily het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij eens een pakketje bezorgen bij @:Boca_Raton
Je doet haar toch niets? Ze kan zich alleen maar gevleid voelen denk ik dan.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:32 schreef M.isdenaam het volgende:
[..]
DOE EENS GEK inderdaad. Leef het leven! Grijp je kansen toch?
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:35 schreef M.isdenaam het volgende:
[..]
Altijd gezellig om nieuwe mensen te ontmoeten!
You two; get a room mailboxquote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:36 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh ik ben op zich wel in voor die dingen.
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:38 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
You two; get a room mailbox![]()
TS, wel 2x bellen he?!
Zo soort van dacht ik ook. Niet dat ik te hoog over mezelf wil spreken, maar ik zou het zelf ook wel leuk vinden denk ik.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:37 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je doet haar toch niets? Ze kan zich alleen maar gevleid voelen denk ik dan.
Let's go dan!quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:36 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh ik ben op zich wel in voor die dingen.
Nee precies, dat wil ik ook zeker niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:37 schreef Keep_Walking het volgende:
Kijk uit dat je haar niet afschrikt.
Nee, maar mocht er nog contact zijn, dan is dat het eerste dat ik moet verduidelijken hahaquote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:48 schreef K21 het volgende:
Ik zou bang zijn dat als ik de pakketbezorger afwijs hij voortaan zo met m'n spullen omgaat:
Nu was het TS zijn laatste dag, maar weet zij dat ook?
Natuurlijk bel ik 2x!quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:38 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
You two; get a room mailbox![]()
TS, wel 2x bellen he?!
Haha gotcha gotchaquote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:55 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]![]()
Ik bedoelde: het gaat over die dame, niet over mij
What are you doing step bro?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:11 schreef spierbal het volgende:
Ga nog een keer terug man. Misschien hoor je dan wel als je de brievenbus open doet; help help ik zit vast in de oven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |