Je doet haar toch niets? Ze kan zich alleen maar gevleid voelen denk ik dan.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:32 schreef M.isdenaam het volgende:
[..]
DOE EENS GEK inderdaad. Leef het leven! Grijp je kansen toch?
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:35 schreef M.isdenaam het volgende:
[..]
Altijd gezellig om nieuwe mensen te ontmoeten!
You two; get a room mailboxquote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:36 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh ik ben op zich wel in voor die dingen.
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:38 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
You two; get a room mailbox![]()
TS, wel 2x bellen he?!
Zo soort van dacht ik ook. Niet dat ik te hoog over mezelf wil spreken, maar ik zou het zelf ook wel leuk vinden denk ik.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:37 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je doet haar toch niets? Ze kan zich alleen maar gevleid voelen denk ik dan.
Let's go dan!quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:36 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh ik ben op zich wel in voor die dingen.
Nee precies, dat wil ik ook zeker niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:37 schreef Keep_Walking het volgende:
Kijk uit dat je haar niet afschrikt.
Nee, maar mocht er nog contact zijn, dan is dat het eerste dat ik moet verduidelijken hahaquote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:48 schreef K21 het volgende:
Ik zou bang zijn dat als ik de pakketbezorger afwijs hij voortaan zo met m'n spullen omgaat:
Nu was het TS zijn laatste dag, maar weet zij dat ook?
Natuurlijk bel ik 2x!quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:38 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
You two; get a room mailbox![]()
TS, wel 2x bellen he?!
Haha gotcha gotchaquote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:55 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]![]()
Ik bedoelde: het gaat over die dame, niet over mij
What are you doing step bro?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:11 schreef spierbal het volgende:
Ga nog een keer terug man. Misschien hoor je dan wel als je de brievenbus open doet; help help ik zit vast in de oven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |