Alcohol. Uiteindelijk zelfs even dakloos geweest.quote:
Het is helaas nog steeds zo dat vrouwen in dezelfde funktie een lager salaris hebben. Marjan van Loon is echter wel de directrice van Shell NL Ursula Von Der Leyen en Christine Lagarde zijn ook geen lage dames. Ik juich het toe. Mij valt niets te verwijten wat betreft feminisme. Mannen zijn ook nodig. We doen het samen. Een mannelijke kijk op zaken, misschien is dat een klassiek iets, ook belangrijk. Samenwerken, daar gaat het me om. Mannen en vrouwen kunnen prima samenwerken. Daar is het hele leven op gebaseerd. Kinderen erbij, en huisdieren.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:07 schreef Fugue het volgende:
[..]
Dat zou gewoon normaal moeten zijn maar helaas leven er nog een paar vrouwen in 1940 waar het voor een vrouw normaal was je handje op te houden
Wilde je haar redden?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:12 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Alcohol. Uiteindelijk zelfs even dakloos geweest.
Maar hij zou echt goed voor haar zijn geweest, beter dan haar ex hoor.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee dat zou toxic masculinity zijn
Ik ben in zeer extreme mate intelligent. Wat is er gaande?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:54 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Je bent zeker niet intelligent? @:phoenyx
Meer vrouwen in de mijnen en zware industrie! Oh wacht, dan hoor je ze niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:16 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Het is helaas nog steeds zo dat vrouwen in dezelfde funktie een lager salaris hebben. Marjan van Loon is echter wel de directrice van Shell NL Ursula Von Der Leyen en Christine Lagarde zijn ook geen lage dames. Ik juich het toe. Mij valt niets te verwijten wat betreft feminisme. Mannen zijn ook nodig. We doen het samen. Een mannelijke kijk op zaken, misschien is dat een klassiek iets, ook belangrijk. Samenwerken, daar gaat het me om. Mannen en vrouwen kunnen prima samenwerken. Daar is het hele leven op gebaseerd. Kinderen erbij, en huisdieren.
Hij snapte niet wat ik bedoelde. Wij wel gelukkig.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:22 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik ben in zeer extreme mate intelligent. Wat is er gaande?
WW2 geschiedenis? Vrouwen bouwden de spullen terwijl hun mannen aan het front stonden. Franse vrouwen die het hadden aangelegd met duitsers werden erna kaalgeschoren.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:25 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Meer vrouwen in de mijnen en zware industrie! Oh wacht, dan hoor je ze niet.
Ligt eraan in welke zin. Ze wilde het vooral zelf doen en dat lijkt me verstandig.quote:
Uiteindelijk beslist mijn vuist wie gelijk heeftquote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:31 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Hij snapte niet wat ik bedoelde. Wij wel gelukkig.
Primaquote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:34 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ligt eraan in welke zin. Ze wilde het vooral zelf doen en dat lijkt me verstandig.
Maar dat staat niet in de geschiedenisboekjes!quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:32 schreef Makrelis het volgende:
[..]
WW2 geschiedenis? Vrouwen bouwden de spullen terwijl hun mannan aan het front stonden. Franse vrouwen die het hadden aangelegd met duitsers werden erna kaalgeschoren.
Vrouwen kunnen prima werken in industrieele zaken. Moeten ze voor kiezen. Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid.
En nu?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:32 schreef Makrelis het volgende:
[..]
WW2 geschiedenis? Vrouwen bouwden de spullen terwijl hun mannen aan het front stonden. Franse vrouwen die het hadden aangelegd met duitsers werden erna kaalgeschoren.
Vrouwen kunnen prima werken in industrieele zaken. Moeten ze voor kiezen. Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid.
Waarom zou je een gans aan zn cloaca likken?quote:
Wat een janboel in de wereld.quote:
Het zal je bekaaien in het volgende levenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:40 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Wat een janboel in de wereld.![]()
Zelf maar zo goed mogelijk zijn. Heb ik geen God voor nodig. Ik drijf op karma.Best een mooi leven zo, ben zelfs trots.
Volgende leven? Ik hoop een verkenningssterrenschip. Zal ook niet makkelijk wezen. Spanning, sensatie en correctheid.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:42 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Het zal je bekaaien in het volgende leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |