Ja, dan duurt het nog lang tot de finale.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:40 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Jill voelt zich gewoon niet thuis in deze groep. Dat is een groter probleem dan het gemis van die slang
Ze lijkt zich juist best goed op haar gemak te voelen bij de meiden. Maar misschien zie ik dat verkeerdquote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:40 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Jill voelt zich gewoon niet thuis in deze groep. Dat is een groter probleem dan het gemis van die slang
Dan nog liever Matt en Mike.....of zal ze dan weer zeggen dat ze hun niet wil??quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:40 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ze wil dollen, maar de meiden zijn te serieus vergeleken met haar dol-niveau.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ze lijkt zich juist best goed op haar gemak te voelen bij de meiden. Maar misschien zie ik dat verkeerd
zal het geen viseitjes wezen want couscous staat er niet op,op het menuquote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
Witte ronde balletjes is waarschijnlijk parelcouscous, gegeerd door onze geïntegreerde belgische parelzoekers.
Lekker ff op de wc brullen en klaar.....maar het moet voor de camera.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:42 schreef Silves het volgende:
Waarom toch altijd dat zelfmedelijden voor de camera?
zijn viseitjes ja, couscous is altijd geligquote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zal het geen viseitjes wezen want couscous staat er niet op,op het menu
Naomi niet hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:43 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ze wil dollen, maar de meiden zijn te serieus vergeleken met haar dol-niveau.
Ze hadden geen couscous, waren crackers die ook niet op het menu staan, was een amuse. De viseitjes moeten nog komen, ze gaan nu pas beginnen met het tweede gerecht, de bouillon.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zal het geen viseitjes wezen want couscous staat er niet op,op het menu
ja stel je voor je komt niet in de uitzending , om nu punten te scoren ..quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Lekker ff op de wc brullen en klaar.....maar het moet voor de camera.
Het is een bouillon.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:48 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ze denken dat het sausje een soepje is
quote:
was dat hun eigen vraag ja?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:51 schreef Silves het volgende:
Bah wat een stijfvreters..vraag dan niet om een menu wat door een echte chef is gemaakt.
ik kon de reactie van julie niet verstaan , maar het was iets , dat ze het niet lekker vindtquote:
Doe dat, dan eet je alle soorten organen, maar dan van het paard..quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:53 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Je brengt me op een idee
kan ook culinairquote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:53 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Je brengt me op een idee
Met Thomas deed ze altijd gekquote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:53 schreef Lillfex het volgende:
Jill mist het gek doen en dat is deze groep veel minder
Een verneukte binary.quote:
Het was de wens van Naomi op het moodboard.quote:
Ze kan iedergeval nooit ontkennen, dat ze niet is opgevangen door de meiden.zij is degene wat zich altijd afzondert met die kleuters.quote:
Ik niet Vind het maar een saaie bedoeningquote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel blij dat ik van dat gek doen af ben.
Ik vind dat BB ze wel verwent hebben....quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:57 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het was de wens van Naomi op het moodboard.
Een 5-gangen sterrendiner.
Maar die heeft natuurlijk een vegan menu zonder ‘enge’ dingen zoals oester, hart en visseneitjes.
cos is leuker dan de streams...quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:57 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik niet Vind het maar een saaie bedoening
stukken, ook meer dronken..quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:59 schreef odie22 het volgende:
ik vond het vorige week zaterdag gezelliger
Saaie bedoening is het maar het gek doen haalde de saaiheid niet op voor mij.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:57 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik niet Vind het maar een saaie bedoening
Er staan nog aardig wat gerechten op het menu, vermoedelijk allemaal met een bijpassende wijn. Wat niet is kan nog komen....quote:
met auster? ieeuwwwwquote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik vind dat BB ze wel verwent hebben....
Is nog niet het hoofdgerecht. Ze zijn nu bij de biet (derde gerecht). Of ze hebben toch niet het 6-gangenmenu maar het 4-gangenmenu.quote:
Weke slang? Nick zit er nog in?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:40 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
de is vor drinken?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:07 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is nog niet het hoofdgerecht. Ze zijn nu bij de biet (derde gerecht).
Tomasu is een sojasaus.
Lolquote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Jill is niet volwassen genoeg voor deze groep.
Straks is Matt weer los en dan gaan die weer afzonderen.
Ik ookquote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:11 schreef Kinga het volgende:
Ik vind het wel leuk dat Julie en Jill naar elkaar toe trekken.
Maar Jill is een zestienjarige en dat is nog hoog ingeschat....quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:11 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
LolNee de groep is lekker volwassen. De enige volwassen mensen in het huis zijn Michel en Nick. Voila, Julie ook natuurlijk door haar ervaring. De rest zijn allemaal net student af.
Ja.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geloven jullie dat ze Thomas echt mist?
het is alles.....het contact met jongensaandacht. En niet alleen deze rit uitzitten.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zonder twijfel, was de meest authentieke band in het huis.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Rawr. Vrouwen die kattig doenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar Jill is een zestienjarige en dat is nog hoog ingeschat....
Ja, ze is volledig van de kaart. Geloof wel dat dit echt is.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die had ze zelf even niet doorquote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:17 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Gevaarlijke uitspraak Julie. Vriendschap en liefde ligt heel dicht bij elkaar.
Ja dat denk ik wel, doet me denken aan BB 6 met die melissa en jeroen. Die terug kwam in het huis en vertelde dat ze verliefd op jeroen was.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Haha ja, nog 25 kg extra eraf en met een paar tattoos.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:17 schreef Kinga het volgende:
Let op. Thomas valt verder af.. en over 5? 6? weken...wanneer is die finale.. Herkent Jill hem niet meer omdat ie zo afgetraint is... Die springt er vol op.
Ja! Nu je het zegt herinner me dat nu ook.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel, doet me denken aan BB 6 met die melissa en jeroen. Die terug kwam in het huis en vertelde dat ze verliefd op jeroen was.
Ja, Thomas wacht vast en zeker op haar. Van zijn kant was ik er al zeker van dat hij echt stapelgek op Jill is.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:17 schreef Clasientje het volgende:
Dus Jill is toch wel verliefd op Thomas. Thomas zie ik wel wachten op Jill ik zie hem niet vooraan om nu buiten een dame aan de haak te slaan want hij is ook gewoon verliefd op Jill.
Ik denk wel dat het heel goed is dat ze nog 6 weken de tijd heeft en zo haar eigen verwarring en gevoelens wat duidelijker kan krijgen. want ze mist hem , staat er nu 'alleen' voor en maakt er nu misschien meer van in haar hoofd. Misschien ook niet, en daarom goed dat ze nu op afstand haar gevoelens wat meer op een rijtje krijgtquote:
betje welquote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En Jeroen liet haar slim even in het ongewisse. Al die tijd had ze met hem zitten kutten met Etienne.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel, doet me denken aan BB 6 met die melissa en jeroen. Die terug kwam in het huis en vertelde dat ze verliefd op jeroen was.
en het klopt niet eensquote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:17 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Gevaarlijke uitspraak Julie. Vriendschap en liefde ligt heel dicht bij elkaar.
Hee Paul, ik zag je quote alert naar ONZ, maar dat is verboden terrein voor mijquote:
Oh echt joh!?!quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
En Jeroen liet haar slim even in het ongewisse. Al die tijd had ze met hem zitten kutten met Etienne.
Na het eindfeest zijn ze samen weg gegaan en meteen bij elkaar ingetrokken. Inmiddels een huwelijk en 2 kids verder.
Hejje een ONZ-ban heequote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hee Paul, ik zag je quote alert naar ONZ, maar dat is verboden terrein voor mij
Ja. Leuk stel. Ben bevriend geweest met hen en Hilde. Is na het overlijden van Hilde verwaterd. Leuke tijd met ze gehad. Marcel was er ook vaak bij.quote:
Alweer?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:20 schreef Joyce-43 het volgende:
lekker overal andere wijn bijen zoey is moe hoe dan ?
Nee joh Ze bedoeld dat ze dat in de dagboekkamer aan haar hebben gevraagd nadat Thomas naar huis wasquote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:27 schreef zodeju het volgende:
Oh. Jill kan goed om de hete brij draaien
Eingelijk toen duidelijk was wat Mike allemaal kletste dacht ze nee he,
Ze wilde eigenlijk op Mike stemmen maar dacht nee, die jongen moet ook een kans krijgen. En heb het toen niet gedaan..
Terwijl ze eigenlijk moet zeggen...... Ik wilde niet op Mike stemmen want ik wilde Michel eruit en Mike moest eigenlijk onze kant op maar was niet te vertrouwen.
Milica heeft niet zitten kutten met Etienne die had toen een vriend buiten schiet me ineens te binnen. Die etienne had met die dochter van die man zitten klooien terwijl zij ook een relatie had. En geloof met een van die blonde zussen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
En Jeroen liet haar slim even in het ongewisse. Al die tijd had ze met hem zitten kutten met Etienne.
Na het eindfeest zijn ze samen weg gegaan en meteen bij elkaar ingetrokken. Inmiddels een huwelijk en 2 kids verder.
quote:
was het een quizquote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:17 schreef Lavenderr het volgende:
Dank voor de antwoorden. Ik ga ook steeds meer geloven dat ze hem oprecht mist.
Hoorde duidelijk en toen heb ik het niet gedaan.......wat heeft ze volgens jou dan niet gedaan.??quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:28 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nee joh Ze bedoeld dat ze dat in de dagboekkamer aan haar hebben gevraagd nadat Thomas naar huis was
Zo als dat gedaan wordt bij ons aan tafel onploft mijn vrouw. Smerig gedrag aan tafel.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:30 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Er zit serieus een varken aan tafel mee te vreten
.
[ afbeelding ]
ik zou daar geen probleem mee hebben. als je dat zo lekker vindt lik je bord dan maar af hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zo als dat gedaan wordt bij ons aan tafel onploft mijn vrouw. Smerig gedrag aan tafel.
Nee. Etienne kwam steeds tussen Jeroen en Milica. Had later een korte relatie met Sabrina.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Milica heeft niet zitten kutten met Etienne die had toen een vriend buiten schiet me ineens te binnen. Die etienne had met die dochter van die man zitten klooien terwijl zij ook een relatie had. En geloof met een van die blonde zussen.
Ja joh tafelmanieren is zooooooo 1968quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:32 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik zou daar geen probleem mee hebben. als je dat zo lekker vindt lik je bord dan maar af hoor
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:30 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Er zit serieus een varken aan tafel mee te vreten
.
[ afbeelding ]
Oh ja inderdaad is al tijd terug.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nee. Etienne kwam steeds tussen Jeroen en Milica. Had later een korte relatie met Sabrina.
Milica had net voor BB iemand ontmoet. Was pas 2 weken. Toen ze buiten kwam, had die gozer al een ander.
Dan doe je dit met je mes en vork, of brood , niet met haar koeientongquote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:32 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik zou daar geen probleem mee hebben. als je dat zo lekker vindt lik je bord dan maar af hoor
Ik niet..te druk met streams kijkenquote:
ik zou t met mn wijsvinger doenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:34 schreef Silves het volgende:
[..]
Dan doe je dit met je mes en vork, of brood , niet met haar koeientong
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:34 schreef Silves het volgende:
[..]
Dan doe je dit met je mes en vork, of brood , niet met haar koeientong
Edit, heb terug gekeken en je hebt gelijk ....Ze heeft zijn naam niet genoemd.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoorde duidelijk en toen heb ik het niet gedaan.......wat heeft ze volgens jou dan niet gedaan.??
Ook niet. Het ging over de vraag in de gameroom (waar ze donderdag samen met Thomas zat). Een van de vragen die ze kregen is wie ze het liefst het huis uit wilden hebben.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:28 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nee joh Ze bedoeld dat ze dat in de dagboekkamer aan haar hebben gevraagd nadat Thomas naar huis was
Moeilijkheidsgraad 5quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:21 schreef Tourniquet het volgende:
Voor wie het volgende gerecht nog eens zelf wil maken:![]()
https://www.lindenhoff.nl(...)tomasu-beurre-blanc/
Boooringquote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:38 schreef suzi1 het volgende:
liese en zoey zullen dan zo wel naar bed gaan
hoezo het wasquote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:38 schreef suzi1 het volgende:
liese en zoey zullen dan zo wel naar bed gaan
wij zitten al bij het nagerecht hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo het was
erst dat hoofdgerecht
wat is het 6 gangen menu?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:39 schreef Tourniquet het volgende:
Ze hebben dus nog geeneens voor het 6-gangenmenu gekozen, maar voor het 4-gangen menu. Het dessert:
Witte chocolade, bloedsinaasappel, chocolade meringue
Jij bent liese fan waarom staat hier Naomiquote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo het was
erst dat hoofdgerecht
Nee geen ideequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |