Ik wil het niet wetenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:08 schreef suzi1 het volgende:
haakt zoey haar neus nu leeg met een wattenstaaf!?!
als je zelf slappe rugvellen hebt kan je daar indd weinig over zeggen tegen een anderquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
niemand die ff eerlijk zegt tegen JIll
mop die verrollen op je rug
Ja zou het zo ook niet aantrekken vind het haar wel mooi staan idd jammerquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
niemand die ff eerlijk zegt tegen JIll
mop die verrollen op je rug
staat dr goed ..alleen die rugquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:12 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja zou het zo ook niet aantrekken vind het haar wel mooi staan idd jammer
ik dacht dat ze spierballen op haar rug hadquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
staat dr goed ..alleen die rug
oh met mazzel valt dr haar over het spekkie gedeelte
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het lijkt mij wel wat, vijf minuten voor ze aan tafel gaan de groepen te laten wisselen met elkaar ....
Daar had ik ook al aan zitten denken ja. Ze eerst helemaal lekker maken, en dan snel wisselen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het lijkt mij wel wat, vijf minuten voor ze aan tafel gaan de groepen te laten wisselen met elkaar ....
Ze krijgen een uitgebreid dinerquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:18 schreef Kinga het volgende:
Ik zie de dames zich optutten... gaan er eindelijk iets gebeuren vanavond?
Ze krijgen een "sterrendiner". Enige kans op actie aan die kant is als er weer genoeg drank in wordt gegoten.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:18 schreef Kinga het volgende:
Ze krijgen 4* eten van Febo .. ehhh dat is de Regie dusquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:18 schreef Kinga het volgende:
Studio Vlemmix was de allerbeste RLS ever!quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Onvergetelijke topshow, foor wijnig .. En Vlemmix boven maar lachen
Doe's niet zo gillen joh! Ze heeft hoofdpijn.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:19 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zoey heeft er ook zin in straalt helemaal
Peper en zout zijn luxeartikelen.quote:
Oooooo sorry is dat hetquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:20 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Doe's niet zo gillen joh! Ze heeft hoofdpijn.
Tja, je hebt nu eenmaal stralende sterren en zwarte gaten die alleen alles opzuigenquote:
En jij denkt dat er nog een volgend seizoen komt?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:08 schreef freaky40 het volgende:
Dat arm/rijk had veel beter uitgevoerd kunnen worden maar dan hadden ze deze hele editie van BB zo moeten doen. Ik had even de stille hoop dat ze naar een ander deel van het terrein zouden gaan waar een arm/rijk gedeelte was gebouwd, maar nee, niets van dit alles. Het is gewoon allemaal net niet, er valt zoveel aan te verbeteren dat het volgend seizoen echt beter zal zijn want ze hebben van dit seizoen hopelijk wel geleerd hoe het vooral niet moet...
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Toch raar hé? hoe dat laagdrempelige initiatief zo'n succes was.. Streamers Onlyquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Studio Vlemmix was de allerbeste RLS ever!![]()
Nooit geëvenaard en zal waarschijnlijk ook nooit meer gebeuren.
Even de tarrels wegwerken.quote:
was zeker gierenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Studio Vlemmix was de allerbeste RLS ever!![]()
Nooit geëvenaard en zal waarschijnlijk ook nooit meer gebeuren.
Die hadden we toch al weggestemd? Hardnekkige shit kennelijkquote:
Kwam ook mede doordat er interactie met de streamers was en bovenal door het geweldige Fawlty Towers-gehalte.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Toch raar hé? hoe dat laagdrempelige initiatief zo'n succes was.. Streamers Only
Lekker, met spinazie?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:26 schreef Kinga het volgende:
Jongens, ik probeer een pizza te eten hier...
ik ben ook aan het eten.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:26 schreef Kinga het volgende:
Hapje voor Liese....quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:26 schreef Kinga het volgende:
Julie hep nooit trekquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hapje voor Liese....![]()
Hapje voor Jill![]()
Hapje voor Naomi![]()
Hapje voor Julie![]()
Hapje voor Zoey
hahahahahahahhahahaquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:30 schreef Tourniquet het volgende:
Zoey voert straks een ballet-act op tussen de gangen door.
[ afbeelding ]
De stervende zwaanquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:30 schreef Tourniquet het volgende:
Zoey voert straks een ballet-act op tussen de gangen door.
[ afbeelding ]
Neptietenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:33 schreef Don_Pesto het volgende:
stomme zoe
schreef nog op haar doos toen ze binnenkwam 'draag nooit een bh"
pfff dat is dan ook het enige dat ik van je wil zien, je tieten
Wie heeft die tafel gedekt ?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:33 schreef 5thencounter het volgende:
Maar wie is de Ober.. welke BN'r of is het daar nog te vroeg voor
[ afbeelding ]
We hebben de Z!quote:
Beschamend Kintje.. loopt voor gek.. maar "Influencers" maken de trend dus morgen allemaal roze clowns pakjes bestellenquote:
Precies.. die Faal dusquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:35 schreef Gerrie_55 het volgende:
Mannen zijn ook niet te zien wat gebeurt er
Ik heb de mijne zojuist besteldquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Beschamend Kintje.. loopt voor gek.. maar "Influencers" maken de trend dus morgen allemaal roze clowns pakjes bestellen
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
We hebben de Z!
We hebben de O!
We hebben de E!
We hebben de HEY GODVER ME POMPOM RENT WEG!
Dat geeft Noomie niet het recht er even belachelijk bij te gaan lopenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:38 schreef Ebinas het volgende:
[..]
is dit niet dat ding waarmee zoey binnenkwam?
influencers? wie zal die dan beïnvloeden???quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Beschamend Kintje.. loopt voor gek.. maar "Influencers" maken de trend dus morgen allemaal roze clowns pakjes bestellen
Yes it isquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:38 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ben je daar nu pas achter Zoey is haar artiestennaamquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:41 schreef Whuzz het volgende:
Heh. Zoey's echte naam is kennelijk Sarah.... Dan past Zoey toch beter
MIJ NIET BELLENquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah. Wissikniequote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:42 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Ben je daar nu pas achter Zoey is haar artiestennaam
Dan is het nu 2e hands dan mag Naomi er nu wel in lopenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:38 schreef Ebinas het volgende:
[..]
YT abbo's Likes & InstaSuckers... ik gun ze allemaal Mallootje Zooyquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:39 schreef Don_Pesto het volgende:
[..]
influencers? wie zal die dan beïnvloeden???
ja, ik weet, toch zijn er die daar een voorbeeld aan zulle pakken
Ziet er wel goed uit, jaquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:15 schreef 5thencounter het volgende:
Geile Jillie.... Geeft TomassieThuis wat af te trekken .. ghoe gedaan![]()
[ afbeelding ]
Ah. Dit is je eerste kennismaking met vrouwen zie ik. Er zal een wereld voor je open gaanquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:44 schreef RobjeGeus het volgende:
Waarom staan ze in godsnaam 2 uur voor de spiegel zich vol te plamuren?
Eten 2 uurtjes en dan moet alles er weer af
Ze komen op TV....quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:44 schreef RobjeGeus het volgende:
Waarom staan ze in godsnaam 2 uur voor de spiegel zich vol te plamuren?
Eten 2 uurtjes en dan moet alles er weer af
Ik bedoel meer van ze lopen de hele dag op camera in hun vrijetijds kleding... man man man als je dat nog niet begrijpt.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ah. Dit is je eerste kennismaking met vrouwen zie ik. Er zal een wereld voor je open gaan
Geeft niets. Ik snap best dat vrouwen nieuw voor je zijn en je probeert hun acties te begrijpen. Tip: Stop daar mee. Het is verspilde energie. just "go with the flow" en laat ze hun gang gaan.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:46 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Ik bedoel meer van ze lopen de hele dag op camera in hun vrijetijds kleding... man man man als je dat nog niet begrijpt.
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:48 schreef Kinga het volgende:
[..]
Tering. Als die zich klaarmaakt.... alsof je bladgoud op een drol legt.
Wees niet bang dat doe ik ook wel. Ik vind het gewoon heel vreemd dat ze de hele dag maar in slodderkleding rondlopen en nu denken ze oehhh dit kan op tv laten we 3 uur voor de spiegel staan...terwijl alles op tv kan komen. Domme kutjesquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Geeft niets. Ik snap best dat vrouwen nieuw voor je zijn en je probeert hun acties te begrijpen. Tip: Stop daar mee. Het is verspilde energie. just "go with the flow" en laat ze hun gang gaan.
Wat Julie aanheeft is van Zoeyquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:50 schreef Ebinas het volgende:
Maar even serieus die julie ziet er toch ook niet uit.
De kleur van zoey maakt het af, maar anders deed julie er niet voor onder
Moa, is ook niet perfect nee, maar er zit wel een behooooorlijk gat tussen hoe Julie er nu uit ziet en hoe Zoey er bij loopt.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:50 schreef Ebinas het volgende:
Maar even serieus die julie ziet er toch ook niet uit.
De kleur van zoey maakt het af, maar anders deed julie er niet voor onder
Zal wel gezegd zijn dat ze zich "mooi" moeten maken.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:50 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Wees niet bang dat doe ik ook wel. Ik vind het gewoon heel vreemd dat ze de hele dag maar in slodderkleding rondlopen en nu denken ze oehhh dit kan op tv laten we 3 uur voor de spiegel staan...terwijl alles op tv kan komen. Domme kutjes
Man dat vraagt de regie toch, dat je dat niet snaptquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:50 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Wees niet bang dat doe ik ook wel. Ik vind het gewoon heel vreemd dat ze de hele dag maar in slodderkleding rondlopen en nu denken ze oehhh dit kan op tv laten we 3 uur voor de spiegel staan...terwijl alles op tv kan komen. Domme kutjes
Dat lijkt me ook, want ze hebben in Rijk nog geen elke actie ondernomen die niet door BB was opgedragen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:51 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zal wel gezegd zijn dat ze zich "mooi" moeten maken.
Heeft ze dit keer wel een onderbroek aan.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Moa, is ook niet perfect nee, maar er zit wel een behooooorlijk gat tussen hoe Julie er nu uit ziet en hoe Zoey er bij loopt.
Ah sorry hoor dat ik het niet begrijp. Zit hier niet 24/7 zoals jou.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:52 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Man dat vraagt de regie toch, dat je dat niet snapt
Schoot ook wel even door me heenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:52 schreef 5thencounter het volgende:
Mama Julie zit wederom Ubergeil in d'r pakje... Vrindje Thuis heeft ook wat af te trekken gelukkig
De Kintjes moeten wel naar bed... Die mogen Mama niet zien zo
Veel erger... Mr. Ero in "Arm" ziet er ook nix van
[ afbeelding ]
Zoey draagt normaal géén onderbroek en ook nooit BH's.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:52 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heeft ze dit keer wel een onderbroek aan.
Daar is ze toch ook niet van?
Datquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zoey draagt normaal géén onderbroek en ook nooit BH's.
Er werd in de douche over gesproken toen ze besloot haar kont te gaan wassen.
Waarom weet ik dit?
Ik citeer Zoey Nu moet Ik een onderbroek aan anders kruipt die stof in mijn foef. Einde citaatquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:52 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heeft ze dit keer wel een onderbroek aan.
Daar is ze toch ook niet van?
Smerig mormel.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zoey draagt normaal géén onderbroek en ook nooit BH's.
Er werd in de douche over gesproken toen ze besloot haar kont te gaan wassen.
Waarom weet ik dit?
Omg.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:55 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Ik citeer Zoey Nu moet Ik een onderbroek aan anders kruipt die stof in mijn foef. Einde citaat
Heb de vorige aflevering van sterke verhalen van Mike gemist. Snel switchen nuquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:56 schreef freaky40 het volgende:
Mike weer in het zoveelste sterke verhaal beland...
Kijk die Julie ook staanquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:57 schreef 5thencounter het volgende:
Jahh Hoerehhh..... ( grapje...of toch niet..)
[ afbeelding ]
De mannen zou leuk zijn. En dan krijgen ze de restjesquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:58 schreef 5thencounter het volgende:
Nou... het is zo ver..
WIE KOMT OPDIENEN ???
Ik hoop nog steeds op een ruil van ruimte.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:59 schreef Kinga het volgende:
Ik lach me kapot als ze alles per gang de DBK inflikkeren...
Ja, ik voel em ook.... heel vreemd.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:59 schreef Tourniquet het volgende:
Vreemde vibe bij de vrouwen. Wat is er aan de hand?
welja... is normaalquote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:00 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja, ik voel em ook.... heel vreemd.
Reken daar maar niet op... ik verwacht óf een BN'r óf wéér een geheime kamer waar alle Mc Donald tasjes staanquote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:00 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
De mannen zou leuk zijn. En dan krijgen ze de restjes
Kantquote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:02 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dat wat Julie aanheeft is dat nou stuk op haar rug rechts dat kant
Neuhh Alle Bn'rs zitten al een jaar in quarantaine en zijn dagelijks getest ...quote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:03 schreef Kefke04 het volgende:
Een Bner of een bv lijkt me moeilijk met corona
En ze hebben geen magnetronquote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:11 schreef 5thencounter het volgende:
Voorgerecht...
Kouwe Soep via Drone in de pato ... zelf ophalen en opwarmen in de magnetron
Hoofdgerecht
Biefstuk 's la Creme via Drone in de patio ... zelf opwarmen inde magnetron
Nagerecht
Dame Blance ijs... via Drone in de patio ... NIET OPWARMEN
is oliver's crazy kitchenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zou een luxe diner worden
sterren rest
bakken van Oliver's amsterdam
zat tafelmeuk in
die naam ookquote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ze zitten te fucken met Matt.
Oproep om foto's te sturen naar snapchat. Matthefner@69.
Blijkt dat zijn zusje zijn account nu beheert.
Goeiemorgen!quote:
Nope is in slaap gevallen op zn toetsenbordquote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:17 schreef RobjeGeus het volgende:
Gaat niet zo goed met de stagelopert
1 Michelinsterquote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:53 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik had serieus verwacht dat ze een menu van bijvoorbeeld iets als Rijks (Joris Bijdendijk) o.i.d. zouden regelen.
Recept lezenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:23 schreef suzi1 het volgende:
ik krijg hier zelf al hardkloppingen van
Mn man kijkt me aan van huh? Ben je niet helemaal goed of zo.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:21 schreef Gerrie_55 het volgende:
Toch niet te volgen die instructies lijkt wel puzzel diner
echt hequote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:23 schreef Ireth het volgende:
Ik zweer je, ik had een zak friet uit die frigo getrokken en in de airfryer geflikkerd
Kan je een auto besturen?quote:
toch hebben ze beter dannquote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Dames zijn flink genaaid
eindelijk![]()
![]()
Ze hoeven alleen even de oven aan te zettenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:26 schreef RobjeGeus het volgende:
Hebben ze zich toch mooi gemaakt om in de keuken te staan
Doe maar luxequote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:27 schreef suzi1 het volgende:
[..]
niet echt. daarom laat ik me rijden
Nou ze staan al 20 minuten dus zo even is het nietquote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:27 schreef Collide het volgende:
[..]
Ze hoeven alleen even de oven aan te zetten
Ja dat dusquote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:27 schreef Collide het volgende:
[..]
Ze hoeven alleen even de oven aan te zetten
Hoe zie je dat voor je een 5-gangenmaaltijd warm bezorgen? Dat is gewoon niet mogelijk als je ook nog kwaliteit wilt leveren/behouden. Veel betere restaurants leveren dit soort boxen momenteel. Is vooral opwarmen en de gerechten opmaken.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:22 schreef Kinga het volgende:
Dit is echt belachelijk hoor. Alsof er geen restaurants zijn die hun shit warm bezorgen... heis je Michel in een kek kelner pakje, hatsee... leuke tv...
Dit is
Het hele menu zou ik niet hoeven..quote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:28 schreef waxmask het volgende:
volgens mij vinden ze de amuses niet zo amusant
ik ook, zonder autoquote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:27 schreef suzi1 het volgende:
[..]
niet echt. daarom laat ik me rijden
Jill ziet er prachtig uit..die andere dames nogal hoerrrrrig..quote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:29 schreef Soury het volgende:
Jill ziet er weer uit als een Oostblok worstenlaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |