Tja, de familie Stroetinga.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
Heeft @:wimderon al een traantje weggepinkt vanwege het stoppen van de Stroet?
Sander Dekker drinkt niet, hij zuipt.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:54 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)blad/2021/02/27/#114
Dit is echt heel eng.
De whatsapp-groep van 50-plus, dat lijkt mij echt uitstekend vermaak.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:30 schreef AllesKaputt het volgende:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)lt-in-oude-gewoontes
Deze rubriek wordt wel een beetje oubollig.
Wat een genot vanaf de start:quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is echt heel eng.
quote:Minister van Economische Zaken Eric Wiebes (VVD) vertelde over zijn brave zoons die met hun hoofd in de wolken zo tegen een lantaarnpaal konden botsen. „Wat een dotjes”, noemde hij hen. Staatssecretaris Mona Keijzer van Economische Zaken (CDA), die na hem aan de beurt was, zei dat háár zoons heel anders waren. Zij was allang blij als ze die lantaarnpalen niet zouden slopen.
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 07:48 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Wat een genot vanaf de start:
[..]
Genotsartikel is ditquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is echt heel eng.
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:05 schreef El-Stinho het volgende:
Wel heel eng en vermoeiend dat Sander Dekker achter de schermen blijkbaar een grotere rol speelt dan op de voorgrond.
Moet jou toch wel aanspreken dat, wanneer je een verstandshouding met Dekker opbouwt, je allemaal biertjes krijgt.quote:
Zou Sander die cocktailtjes van Mani ook 'bocht' vinden?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Moet jou toch wel aanspreken dat, wanneer je een verstandshouding met Dekker opbouwt, je allemaal biertjes krijgt.
En Bruno Bruins oogt nog de menselijkste in de openingsalinea.
quote:Rutte kon woedend worden om grote dingen – toen er vorig najaar een golf van letterlijke citaten uit de ministerraad lekte bijvoorbeeld. Maar ook over kleinere kwesties, waar hij zich aan ergerde. Wie niet goed te verstaan was, kreeg te horen: „In de microfoon graag!” Het overkwam Grapperhaus vaak. Hij moest zich over de tafel heenbuigen om dichter bij de microfoon te komen, maar anderen zagen dat zijn buik hem dan in de weg zat. Op een dag hadden de medewerkers van Ruttes ministerie het opgelost: hij had een speciale, wat langere microfoon voor zich op tafel staan.
Onmogelijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou Sander die cocktailtjes van Mani ook 'bocht' vinden?
Rutte heeft geen vrouw en we gaan steeds beter begrijpen waarom. Achter de schermen schijnt Markie zich te gedragen als de tweelingbroer van Poetin, waarbij hij het niet nalaat om regelmatig boos naar ambtenaren en zelfs bewindslieden te bellen om ze uit te schelden, las ik in het boek van Petra de Koning. Dat boze belletje naar Sybrand sprak wat dat betreft ook boekdelen.quote:
Het is wel een fenomeen die Rutten, je zou het nooit achter hem zoeken als je hem voor de camera ziet. Nog nooit uit de bocht geschoten.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Rutte heeft geen vrouw en we gaan steeds beter begrijpen waarom. Achter de schermen schijnt Markie zich te gedragen als de tweelingbroer van Poetin, waarbij hij het niet nalaat om regelmatig boos naar ambtenaren te bellen om ze uit te schelden, las ik in het boek van Petra de Koning. Dat boze belletje naar Sybrand sprak wat dat betreft ook boekdelen.
Gewoon je bek houden.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is wel een fenomeen die Rutten, je zou het nooit achter hem zoeken als je hem voor de camera ziet. Nog nooit uit de bocht geschoten.
Wat begrijp je?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:06 schreef El-Stinho het volgende:
Ik denk dat ik de MLR/Gorman-ophef beter begrijp, maar wat een gekrijs en gillende keukenmeiden weer. Daar kan ik echt niet tegen.
Spoken word, achterliggende techniek gedicht, voordracht schrijven etc.quote:
Gokje: ze hebben een profielfoto gejat zonder bronvermelding.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Steef heeft weer eens ruzie met cyclingfever.
Leuke rubriek.
Nee, het gaat over welke renners er namens Wallonie Bruxelles Kuurne-Brussel-Kuurne en weer terug rijden godbetert.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gokje: ze hebben een profielfoto gejat zonder bronvermelding.
Autist in optima formaquote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, het gaat over welke renners er namens Wallonie Bruxelles Kuurne-Brussel-Kuurne en weer terug rijden godbetert.
[ twitter ]
Ik vond het in eerste instantie maar matig met "het beeld is dit, het beeld is dat", maar die coalitie in Brabant was wel een goeie vondst.quote:
Sjoerd schreef dan ook liedjes over broodjes sperma waar je aids van kreegquote:Op zondag 28 februari 2021 01:27 schreef El-Stinho het volgende:
Sjoerd van Ramshorst blijkt ook maar een mens en kan enorm genieten van een André Hazes (de echte) documentaire.
Meer dan 100 jaar geleden zorgden de industriëlen in de stad voor huisvestingquote:Op zondag 28 februari 2021 10:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van Ark: Overheid moet regie oppakken om woningen te bouwen
Wat een fantastisch idee. Hopen dat VVD in regering komt zodat ze het een keer kunnen realiseren haha
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Steef heeft weer eens ruzie met cyclingfever.
Leuke rubriek.
Schuld van Sylvana en Yassir Klaver.quote:Op zondag 28 februari 2021 12:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
VKZ is wel enorm dood. Fok-politiek is een tikje versplinterd
Vanwege het streven naar een soort vaccinatiebewijs en/of -paspoort, wat gelijk zou moeten staan aan meer vrijheden. Dat lijkt me op zich geen onterechte kritiek. Mij mogen ze lek prikken verder, maar iemand moet toch zelf moeten kunnen bepalen of hij wel of geen spuitje neemt, dunkt me. Directe of indirecte vaccinatiedwang vind ik nat dan. De andere kant is overigens net zo eng.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:38 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom is het voetvolk eigenlijk boos op mevrouw Kaag vandaag?
Is ze nog steeds gelukkig met je?quote:Op zondag 28 februari 2021 20:26 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat mijn Polska en ik een lugubere smaak hebben dat wist ik wel, maar wat doe jij op Youtube in de commentsectie van een Britney Spears nummer? @:Mani89
Kan het me niet voorstellen.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Is ze nog steeds gelukkig met je?
Ik houd wel van Wimquote:Op zondag 28 februari 2021 20:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zou Willem ook KutKaag roepen?
https://nos.nl/video/2370(...)-een-wappie-ben.html
Ligt eraan welk liedje.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:26 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat mijn Polska en ik een lugubere smaak hebben dat wist ik wel, maar wat doe jij op Youtube in de commentsectie van een Britney Spears nummer? @:Mani89
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mark heeft het bij afwezigheid van Kees op zich genomen de teruggetrokken haarlijnen te representeren. Moeder gods, dit is geen gezicht.Put these foolish ambitions to rest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 februari 2021 21:52 schreef Slobeend het volgende:
https://keezersquest.nl/Ik kreeg een tomaat te zien op het eindeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 28 februari 2021 21:52 schreef Slobeend het volgende:
https://keezersquest.nl/Ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 februari 2021 20:56 schreef Koffieplanter het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mark heeft het bij afwezigheid van Kees op zich genomen de teruggetrokken haarlijnen te representeren. Moeder gods, dit is geen gezicht.quote:Over zijn haar is Rutte niet helemaal tevreden. Hij is al tijden niet naar de kapper geweest. "Daarom heb ik er maar een pot gel in gegooid."
Ja dat standpunt wordt op 18 maart weer uit het raam gegooid. De inkomensafhankelijke zorgpremie hield het ook nog geen maand vol in het regeerakkoord met de PvdAquote:Op zondag 28 februari 2021 22:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Duidelijk verkiezingstijd. VVD is opeens voor de rijken zwaarder belasten
Ik doe als Maarten van Rossem en vind iedereen die zijn stem laat afhangen van een verkiezingsdebat een miserabele kiezer.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik keek vijf minuten en nu doet mijn tv het niet meer.
Ik vind sowieso bijna iedereen een miserabele kiezer.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik doe als Maarten van Rossem en vind iedereen die zijn stem laat afhangen van een verkiezingsdebat een miserabele kiezer.
Goed nummer.quote:
Volgens mij verkoopt Rutte nog z’n moeder met een glimlach.quote:Op zondag 28 februari 2021 23:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Rutte lult een eind weg, maar doet dat met een glimlach dus zal ie er wel weer het best uitkomen.
Rutte wil de doelstellingen uit het klimaatakkoord van Parijs halen, daarom ging ie ook in hoger beroep en later in cassatie tegen de uitspraken van de rechter en het hof in de Urgenda-zaak hahahahaahahahahahahaahahahahaahah nee dit is eigenlijk helemaal niet grappig gewoon vier jaar weggegooid met nutteloze procedures terwijl je in die tijd daadwerkelijk iets had kunnen verzinnen om de doelstellingen te halen nou lachen dolletjesquote:Op zondag 28 februari 2021 23:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Rutte lult een eind weg, maar doet dat met een glimlach dus zal ie er wel weer het best uitkomen.
Die is afgelopen jaar overleden, geen idee hoeveel ie ervoor gekregen heeftquote:Op zondag 28 februari 2021 23:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij verkoopt Rutte nog z’n moeder met een glimlach.
Net toen hij de aanval in wilde zetten op Rutte begon Frits Wester te schreeuwen, jammer. Je bemerkt bij Wopke heel erg dat hij is volgestampt met voorlichtersjargon. Als enige kijkt hij continu in de camera en er is erg nagedacht over de oneliners.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:53 schreef El-Stinho het volgende:
Ik lees dat Hoekstra er geen kut van bakt, shocking.
Zijn Pinkpopgrapje was wel geslaagdquote:Op zondag 28 februari 2021 23:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fritsje Wester is enorm rechts
Betfair.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:54 schreef Steven184 het volgende:
Jongens, wat is eigenlijk de beste site om account te openen om wat op wielerwedstrijden te gokken?
Geen enkele.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:54 schreef Steven184 het volgende:
Jongens, wat is eigenlijk de beste site om account te openen om wat op wielerwedstrijden te gokken?
Wel geslaagd zeker, maar ik dacht ook van; oei als presentator zou je eigenlijk niet moeten onderbreken op dit momentquote:Op zondag 28 februari 2021 23:27 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zijn Pinkpopgrapje was wel geslaagd
Ja, Jan Dijkgraaf zijn stukjes zijn zo onleesbaar geworden dat zelfs zijn internetprovider dit niet langer met goed fatsoen in de lucht kan houden.quote:
Halfzusjes en zo. Ingewikkeld.quote:Op maandag 1 maart 2021 10:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
dwfpijwfoijwefipjeroipvjewdfpwef
Woningtekort niet weggewerkt voor einde volgende kabinetsperiode!!quote:Op maandag 1 maart 2021 11:29 schreef El-Stinho het volgende:
De obsessie met het doorrekenen van partijprogramma's.
Haha, deelt @Koffieplanter een stukje van de totaalmongool Jan Dijkgraaf?quote:Op maandag 1 maart 2021 10:49 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja, Jan Dijkgraaf zijn stukjes zijn zo onleesbaar geworden dat zelfs zijn internetprovider dit niet langer met goed fatsoen in de lucht kan houden.
Alleen zwakkeren doen aan dit soort hokjesdenken. De kritiek is terecht, maar, oh, de auteur deugt niet helemaal, dus we schuiven het aan de kant.quote:Op maandag 1 maart 2021 11:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Haha, deelt @:Koffieplanter een stukje van de totaalmongool Jan Dijkgraaf?
JE MOET KRITIEK HEBBENquote:Op maandag 1 maart 2021 12:03 schreef Felagund het volgende:
Volgens mij doet die vrouw bij Binnenstebuiten vooral iets met koken, ik zie niet in hoe dat zou helpen bij een politieke discussie.
Ik kan daar heel weinig mee, inderdaad. Net zoals er mensen blij zijn dat de rancuneuze Johan Derksen iets vindt over Qatar.quote:Op maandag 1 maart 2021 11:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Alleen zwakkeren doen aan dit soort hokjesdenken. De kritiek is terecht, maar, oh, de auteur deugt niet helemaal, dus we schuiven het aan de kant.
Ik kan mijn rekeningnummer wel even sturen?quote:Op maandag 1 maart 2021 12:17 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hoe moet ik dan mijn geld weggooien?
Maar dan heb ik geen theoretische kans om meer geld te winnen.quote:Op maandag 1 maart 2021 12:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik kan mijn rekeningnummer wel even sturen?
Doorrekenen klimaatplannen vind ik op zich wel handig, PBL is wel een wereldwijd topinstituut ook. Maar je moet het niet als veel meer zien dan een globale inschatting natuurlijk.quote:Op maandag 1 maart 2021 11:29 schreef El-Stinho het volgende:
Ik vind het wel fijn dat de partijen daardoor iets terughoudender zijn met het verzinnen van gratis geld en ook gedwongen worden om op bepaalde vlakken concreter te zijn.quote:Op maandag 1 maart 2021 11:29 schreef El-Stinho het volgende:
Qua klimaatplannen dan weer niet, VVD levert die gewoon niet in. Je krijgt zo onderhand zelfs voor het CDA meer respect.quote:Op maandag 1 maart 2021 16:03 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn dat de partijen daardoor iets terughoudender zijn met het verzinnen van gratis geld en ook gedwongen worden om op bepaalde vlakken concreter te zijn.
VVD is echt koning kiezersbedrog aan het wordenquote:Op maandag 1 maart 2021 16:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Qua klimaatplannen dan weer niet, VVD levert die gewoon niet in. Je krijgt zo onderhand zelfs voor het CDA meer respect.
Nederlanders zijn op het geld he, plannen moet je enkel doorrekenen vanuit een economisch oogpunt!quote:Op maandag 1 maart 2021 16:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Qua klimaatplannen dan weer niet, VVD levert die gewoon niet in.
Ja, die neiging heb ik ook wel eens en dan kijk ik naar een foto van Henk Bleker om te compenseren. Of Annie Schreijerquote:Je krijgt zo onderhand zelfs voor het CDA meer respect.
Wel handig dat het CDA een wereldvreemde McKinsey-man als lijsttrekker heeft zodat je er makkelijker van afschrikt.quote:Op maandag 1 maart 2021 16:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Qua klimaatplannen dan weer niet, VVD levert die gewoon niet in. Je krijgt zo onderhand zelfs voor het CDA meer respect.
Conclusie: begeef je vooral niet rechtser dan D66quote:Op maandag 1 maart 2021 16:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wel handig dat het CDA een wereldvreemde McKinsey-man als lijsttrekker heeft zodat je er makkelijker van afschrikt.
Bedankt, nu doe ik vannacht geen oog meer dichtquote:Op maandag 1 maart 2021 16:42 schreef VoMy het volgende:
Ja, die neiging heb ik ook wel eens en dan kijk ik naar een foto van Henk Bleker om te compenseren. Of Annie Schreijer
Er is denk ik geen enkele partij die ik meer minacht dan de VVD. Ik zou nog eerder op Baudet stemmen dan op Rutte.quote:Op maandag 1 maart 2021 16:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
VVD is echt koning kiezersbedrog aan het worden
Zo streep ik het wel een beetje weg, ja.quote:Op maandag 1 maart 2021 16:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Conclusie: begeef je vooral niet rechtser dan D66
Het niveau van de te kiezen lijsten is wel eens beter geweest he.quote:Op maandag 1 maart 2021 16:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zo streep ik het wel een beetje weg, ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als er dan toch een nieuwe partij in moet komen.quote:Op maandag 1 maart 2021 17:12 schreef Slobeend het volgende:
Hoeveel zetels gaat Volt pakken?
Qua endorsements hebben ze niks te klagen zijnde AJ Boekestijn, Sander S., Arjan Lubach en Geert Mak.
quote:Op maandag 1 maart 2021 17:12 schreef Slobeend het volgende:
Qua endorsements hebben ze niks te klagen zijnde AJ Boekestijn, Sander S., Arjan Lubach en Geert Mak.2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er een dubbel gevoel bij. Prima partij, maar nog meer versplintering![]()
Qua endorsements hebben ze niks te klagen zijnde AJ Boekestijn, Sander S., Arjan Lubach en Geert Mak.1 of 2. Wat ze daarmee willen doen is me niet helemaal duidelijk, hebben ze standpunten behalve dat ze 'het' Europees geregeld willen zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gratis schoolmaaltijden.quote:Op maandag 1 maart 2021 17:21 schreef VoMy het volgende:
[..]
1 of 2. Wat ze daarmee willen doen is me niet helemaal duidelijk, hebben ze standpunten behalve dat ze 'het' Europees geregeld willen zien?
Beetje D66, maar dan wat positiever. En 1 partij in meerdere EU landen (in plaats van die inefficiënte samenwerkingen). En kernenergie niet van de tafel vegenquote:Op maandag 1 maart 2021 17:21 schreef VoMy het volgende:
[..]
1 of 2. Wat ze daarmee willen doen is me niet helemaal duidelijk, hebben ze standpunten behalve dat ze 'het' Europees geregeld willen zien?
Ik zie het al, een aanval op de traditionele Nederlandse boterhamcultuur. Oikifoibie.quote:
Qua endorsements hebben ze niks te klagen zijnde AJ Boekestijn, Sander S., Arjan Lubach en Geert Mak.Paar zeteltjes wel, denk dat er genoeg linkse kiezers zullen zijn die dat geluid wel gehoord willen laten worden. Kans lijkt vrij klein op een linkse partij in het kabinet (nouja, op CU na dan). Waar de linkse partijen in de range van 6 tot 14 zetels precies op uitkomen is ook weer niet zo relevant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat D66 ook nog wel wat gaan winnen omdat links / progressief die meer gewicht in de onderhandelingen wil geven.
Baudet heeft zich dan weer uitgesproken tegen onze 'kleffe broodjescultuur'.quote:Op maandag 1 maart 2021 17:32 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik zie het al, een aanval op de traditionele Nederlandse boterhamcultuur. Oikifoibie.
Wat een hele domme tactiek is. Je moet juist zorgen dat VVD+CDA+D66 niet aan de 75 zetels komen zodat er links van die partijen nog een partij bij moet. Nog een keer dezelfde samenstelling zal D66 ook niet willen lijkt me.quote:Op maandag 1 maart 2021 17:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Paar zeteltjes wel, denk dat er genoeg linkse kiezers zullen zijn die dat geluid wel gehoord willen laten worden. Kans lijkt vrij klein op een linkse partij in het kabinet (nouja, op CU na dan). Waar de linkse partijen in de range van 6 tot 14 zetels precies op uitkomen is ook weer niet zo relevant.
Denk dat D66 ook nog wel wat gaan winnen omdat links / progressief die meer gewicht in de onderhandelingen wil geven.
Worst-kaas-prikkertjes.quote:Op maandag 1 maart 2021 17:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Baudet heeft zich dan weer uitgesproken tegen onze 'kleffe broodjescultuur'.
40+20+16 = huilen.quote:Op maandag 1 maart 2021 17:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat een hele domme tactiek is. Je moet juist zorgen dat VVD+CDA+D66 niet aan de 75 zetels komen zodat er links van die partijen nog een partij bij moet. Nog een keer dezelfde samenstelling zal D66 ook niet willen lijkt me.
Het is volgens de Peilingwijzer nu 40+19+15. Maar ik vermoed dat CDA en D66 nog wel gaan winnen inderdaad. Hopelijk ten koste van de VVD.quote:
De dreiging van een gedoogconstructie met PVV is niet helemaal weg, denk ik.quote:Op maandag 1 maart 2021 17:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat een hele domme tactiek is. Je moet juist zorgen dat VVD+CDA+D66 niet aan de 75 zetels komen zodat er links van die partijen nog een partij bij moet. Nog een keer dezelfde samenstelling zal D66 ook niet willen lijkt me.
CDA zie ik eigenlijk niet stijgen, maar je hebt altijd linkse mensen die er bij D66 in het stemhokje toch weer in trappen.quote:Op maandag 1 maart 2021 17:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is volgens de Peilingwijzer nu 40+19+15. Maar ik vermoed dat CDA en D66 nog wel gaan winnen inderdaad. Hopelijk ten koste van de VVD.
Maar welke linkse partij gaat in zo'n samenstelling instappen dan?quote:Op maandag 1 maart 2021 17:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Goeie vraag. Links kan niet teveel eisen zo lang de deur naar de PVV nog op een kiertje staat en CU zichzelf ook nog een keer beschikbaar stelt.quote:Op maandag 1 maart 2021 17:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar welke linkse partij gaat in zo'n samenstelling instappen dan?
Ik neem aan dat D66 en CDA echt nooit in een gedoogconstructie met PVV gaan, wat blijft er dan nog over?quote:Op maandag 1 maart 2021 17:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Goeie vraag. Links kan niet teveel eisen zo lang de deur naar de PVV nog op een kiertje staat en CU zichzelf ook nog een keer beschikbaar stelt.
D66 krijgt sowieso een sleutelrol in de formatie.
Die sector mag nog wel wat langer dicht blijvenquote:Op maandag 1 maart 2021 18:20 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
JAAAAA, nog een sector die een kort geding aanspant
Nee.quote:Op maandag 1 maart 2021 18:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Mag ik het vreemd vinden dat partijen als de PVV en FVD te pas en te onpas worden uitgesloten, maar dat de SGP maar normaal gevonden wordt?
Zou het wat uitmaken?quote:Op maandag 1 maart 2021 18:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Mag ik het vreemd vinden dat partijen als de PVV en FVD te pas en te onpas worden uitgesloten, maar dat de SGP maar normaal gevonden wordt?
Die hebben ook nooit in een regering gezeten en ik kan me ook geen formatie herinneren waarin ze actief betrokken warenquote:Op maandag 1 maart 2021 18:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Zeker. De PVV stemmer zou moeten overwegen SGP te stemmen, heeft je stem nog daadwerkelijk effect ook.quote:
Ze hebben een tijdje een meerderheid gefaciliteerd in de Eerste Kamer toen een coalitie die kwijt was toch? Denk tijdens Rutte IIquote:Op maandag 1 maart 2021 18:24 schreef noodgang het volgende:
[..]
Die hebben ook nooit in een regering gezeten en ik kan me ook geen formatie herinneren waarin ze actief betrokken waren
VVD/CDA/PVV hebben in de Eerste Kamer inderdaad gedoogsteun gehad van de SGP.quote:Op maandag 1 maart 2021 18:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze hebben een tijdje een meerderheid gefaciliteerd in de Eerste Kamer toen een coalitie die kwijt was toch? Denk tijdens Rutte II
Groningen, jeetje.quote:Op maandag 1 maart 2021 18:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
https://deculinaire4mijl.nl/product/frituurloop-053-incl-quiz/
@:Immersdebestebob
Aftellen naar het enquetejaar 2022.quote:Op maandag 1 maart 2021 18:29 schreef Slobeend het volgende:
Van mij mogen de verkiezingen zo snel mogelijk voorbij zijn.
Lex Immersdebestebobquote:Op maandag 1 maart 2021 18:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
https://deculinaire4mijl.nl/product/frituurloop-053-incl-quiz/
@:Immersdebestebob
Er kwam vorige week bij WNL inhoudelijk echt geen nuttig woord uit, alleen van die kansloze oneliners.quote:Op maandag 1 maart 2021 18:41 schreef El-Stinho het volgende:
Richard de Mos krijgt irritant veel mediamomentjes aangeboden. Het enige wat hij steeds zegt is: "Haha we gaan de meningen en onze inbreng ophalen bij de kiezer, ombudspolitiek!!!!". Wat heb je er in godsnaam aan.
Het is onzinnig een partij met een potentie van 4 zetels uit te sluiten. PVV en FvD kunnen veel hoger komen.quote:Op maandag 1 maart 2021 18:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Laatst bij het Oog ook alleen maar holle frasen, met een politicoloog ook te gast die duiding gaf. Hij werd toen boos omdat die politicoloog veronderstelde dat de 'stroming' van Code Oranje veel te breed is qua onderwerp om kans te maken.quote:Op maandag 1 maart 2021 18:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er kwam vorige week bij WNL inhoudelijk echt geen nuttig woord uit, alleen van die kansloze oneliners.
Ik heb het denk ik al een keer gezegd, maar ik heb daadwerkelijk een keer een wedstrijd frikandellen eten gewonnenquote:Op maandag 1 maart 2021 19:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
en als ultieme prijs een jaarvoorraad frikandellen, want frikandellen zijn life!
Goede reden om op Splinter te stemmenquote:Op maandag 1 maart 2021 17:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
2.
Ik heb er een dubbel gevoel bij. Prima partij, maar nog meer versplintering
Ja. Enig verschil tussen PvV en SGP is dat de SGP het baseert op een eeuwenoud fabeltje en de PvV op de grote blonde leider.quote:Op maandag 1 maart 2021 18:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Weet je nog hoeveel?quote:Op maandag 1 maart 2021 19:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb het denk ik al een keer gezegd, maar ik heb daadwerkelijk een keer een wedstrijd frikandellen eten gewonnen
En ook nog bij Jimek.quote:Op maandag 1 maart 2021 19:10 schreef maxi-mus het volgende:
Het voetvolk van het RTL debat mag nog een nabespreking bij De Vooravond doen ook. Geen leuke rubriek.
Wat een genot...quote:Op maandag 1 maart 2021 19:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb het denk ik al een keer gezegd, maar ik heb daadwerkelijk een keer een wedstrijd frikandellen eten gewonnen
Mayo+ketchup+uitjesquote:Op maandag 1 maart 2021 19:28 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Wat een genot...
Vertel maar, hoe eet je ze het liefst? Naturel? Mayo? Speciaal? A la Mani?
Maar Richard de Mos doet het zo fantastisch in Den Haag!!!!quote:Op maandag 1 maart 2021 18:41 schreef El-Stinho het volgende:
Richard de Mos krijgt irritant veel mediamomentjes aangeboden. Het enige wat hij steeds zegt is: "Haha we gaan de meningen en onze inbreng ophalen bij de kiezer, ombudspolitiek!!!!". Wat heb je er in godsnaam aan.
En de taxichauffeur in Tilburg?quote:Op maandag 1 maart 2021 19:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar Richard de Mos doet het zo fantastisch in Den Haag!!!!
Net zoals de Lasbril het zogenaamd ook zo fantastisch doet in Rotterdam.
Permanent, stel ik voor. Huidkankerkwekerijen kun je missen als kiespijn.quote:Op maandag 1 maart 2021 18:22 schreef noodgang het volgende:
[..]
Die sector mag nog wel wat langer dicht blijven
Helaquote:Op maandag 1 maart 2021 19:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De versie met Hela is ook heel goed
Moet altijd denken aan onze burgemeesterquote:Op maandag 1 maart 2021 19:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar Richard de Mos doet het zo fantastisch in Den Haag!!!!
Net zoals de Lasbril het zogenaamd ook zo fantastisch doet in Rotterdam.
Wel opmerkelijk op hoe veel vlakken ze falen. Welk stukje beleid zijn mensen/groepen dan we tevreden over? Alleen de multinationals? Of zelfs die niet? (Zie Unilever en KLM)quote:Op maandag 1 maart 2021 20:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
https://threadreaderapp.com/thread/1366334291999924226.html
Wij zijn Nederland wij zijn de slechtste!!
Nog vier jaar Rutte jaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Mhmm. Is een contractje niet mogelijk dan? Deelnemer verplicht zich bla bla te testen bla bla op straffe van boete bla blaquote:
Hier zijn D66, CU en PvdA dus mede verantwoordelijk voor...quote:Op maandag 1 maart 2021 20:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lichamelijke integriteit. Gaat nooit afdwingbaar zijn.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mhmm. Is een contractje niet mogelijk dan? Deelnemer verplicht zich bla bla te testen bla bla op straffe van boete bla bla
Ja, treurig. Gelukkig betaalt de industrie wel degressieve belasting op energie en water. Anders zouden al die bedrijven vertrekken uit Nederland.quote:Op maandag 1 maart 2021 20:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Alles beter dan dat groene woke linkse ongein.quote:Op maandag 1 maart 2021 20:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Johan wordt echt ziekelijk rechts inderdaad. En daar lopen dan weer tig mensen achteraan, treurig.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Alles beter dan dat groene woke linkse ongein.
De concurrentiepositie van Nederland staat al onder druk. We moeten alles op alles zetten om die grote bedrijven naar Nederland te lokken.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, treurig. Gelukkig betaalt de industrie wel degressieve belasting op energie en water. Anders zouden al die bedrijven vertrekken uit Nederland.
En die bedrijven moeten het klimaatprobleem lekker zelf oplossen, volgens Rutte. Dat is genieten.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, treurig. Gelukkig betaalt de industrie wel degressieve belasting op energie en water. Anders zouden al die bedrijven vertrekken uit Nederland.
Het enige belangrijke klimaat is het vestigingsklimaatquote:Op maandag 1 maart 2021 21:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De concurrentiepositie van Nederland staat al onder druk. We moeten alles op alles zetten om die grote bedrijven naar Nederland te lokken.
Weet jij wie de favoriete presentator van Koffieplanter is?quote:Op maandag 1 maart 2021 21:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Alles beter dan dat groene woke linkse ongein.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
En dan heb je grote bedrijven die subsidies binnen halen, omdat zij de kennis en kunde hebben om te weten waar je geld vandaan kan trekken en hoe je ze kan gebruiken onder het mom van duurzaamheid en energietransitiequote:Op maandag 1 maart 2021 21:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En die bedrijven moeten het klimaatprobleem lekker zelf oplossen, volgens Rutte. Dat is genieten.
Goh, waar kennen we dit toch van. Leuke rubriek.quote:De Jonge stemt niet op CDA-lijsttrekker Hoekstra
Ja, dat heb ik dus echt nooit begrepen. Waar is dat op gebaseerd?quote:
Ze hebben wat bevriende media opgebeld toen ze hun verkiezingsprogramma presenteerden,die gingen dat vervolgens beweren.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus echt nooit begrepen. Waar is dat op gebaseerd?
En iedereen neemt het over. Leuk.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze hebben wat bevriende media opgebeld toen ze hun verkiezingsprogramma presenteerden,die gingen dat vervolgens beweren.
Dat is gebaseerd op hun verkiezingsprogramma ('de rafelranden van het kapitalisme moeten worden bijgeschaafd', etc.).quote:Op maandag 1 maart 2021 22:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus echt nooit begrepen. Waar is dat op gebaseerd?
Sowieso zijn ze op het gebied van rechtspraak, criminaliteit, immigratie, woningmarkt en economie nog steeds harstikke rechts. Maar dan met een beetje extra publieke uitgaven op het gebied van onderwijs en zorg.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is gebaseerd op hun verkiezingsprogramma ('de rafelranden van het kapitalisme moeten worden bijgeschaafd', etc.).
Feitelijk niet meer dan, wij mogen ingrijpen als de vrije markt een steuntje nodig heeftIets wat links altijd heeft verkondigd natuurlijk. Corona laat wel zien dat rechts beleid zonder overheidsingrijpen kansloos is. Maar om dat nu links te noemen
En Rutte drukte gisteren op de groene knop bij een stelling over meer belasting voor de hoogste inkomens.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sowieso zijn ze op het gebied van rechtspraak, criminaliteit, immigratie, woningmarkt en economie nog steeds harstikke rechts. Maar dan met een beetje extra publieke uitgaven op het gebied van onderwijs en zorg.
https://www.vvd.nl/links-of-rechts/quote:Op maandag 1 maart 2021 22:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sowieso zijn ze op het gebied van rechtspraak, criminaliteit, immigratie, woningmarkt en economie nog steeds harstikke rechts. Maar dan met een beetje extra publieke uitgaven op het gebied van onderwijs en zorg.
Hopelijk degraderen we naar de 2e wereldlanden. Kunnen we daar kampioen worden.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Om een of andere reden kijk ik nu naar Jinek en Richard de Mos heeft het steeds over de wijken. Hij wil de wijken in.
Jopie Munsterman-doctrine.
Die hele ombudspolitiek is toch ook weer een nieuwe variant op die domme referenda van de FvD? Lekker de onderbuik een stem geven.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Om een of andere reden kijk ik nu naar Jinek en Richard de Mos heeft het steeds over de wijken. Hij wil de wijken in.
Dan heb ik liever zo'n Nanninga die zegt we gaan gewoon bouwen en dan laten we de stikstofeissn vallen.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die hele ombudspolitiek is toch ook weer een nieuwe variant op die domme referenda van de FvD? Lekker de onderbuik een stem geven.
Ja, natuurlijk.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die hele ombudspolitiek is toch ook weer een nieuwe variant op die domme referenda van de FvD? Lekker de onderbuik een stem geven.
Ja, daar schieten we wat mee op.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dan heb ik liever zo'n Nanninga die zegt we gaan gewoon bouwen en dan laten we de stikstofeissn vallen.
Op welke partij lijkt Volt en op welke punten vallen ze op?quote:Op maandag 1 maart 2021 22:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Voltmannetje heeft de beste teksten.
Maar die komt dan ook uit Knegsel, topdorp.
D66. Meer Europa is meer beter.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Op welke partij lijkt Volt en op welke punten vallen ze op?
Nee, ik word de nieuwe Marinus van der Lubbe. De fik erin.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:50 schreef Aguero het volgende:
[..]
Jij gaat over een paar jaar niet het Europese leger in?
Hoogerland maakte heel veel rode bolletjesquote:Op maandag 1 maart 2021 22:56 schreef AllesKaputt het volgende:
Waar zou de gemiddelde wielrenner op stemmen? Bij de DSM sekte moeten ze allemaal Ds. Spekenbrink machtigen. Niki Terpstra is PVV en/of FvD. Alle Limbo's zijn CDA of VVD, wie er maar het meeste betaald. De broertjes Van Poppel stemmen altijd ongeldig, want één zo'n bolletje rood kleuren lukt ze maar niet.
Groenewegen stemt VVD met z'n dikke BMW Porsche. Kelderman kiest voor D66, lekker nietszeggend, Mollema komt uit het rode noorden. Tom stemt vanuit schuldgevoel op de PvdD. Sam Oomen denkt er teveel overna en stemt uiteindelijk niet.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:56 schreef AllesKaputt het volgende:
Waar zou de gemiddelde wielrenner op stemmen? Bij de DSM sekte moeten ze allemaal Ds. Spekenbrink machtigen. Niki Terpstra is PVV en/of FvD. Alle Limbo's zijn CDA of VVD, wie er maar het meeste betaald. De broertjes Van Poppel stemmen altijd ongeldig, want één zo'n bolletje rood kleuren lukt ze maar niet.
Alleen dat accentje alquote:Op maandag 1 maart 2021 22:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja, wat kan daar nou op tegen zijn he.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dan heb ik liever zo'n Nanninga die zegt we gaan gewoon bouwen en dan laten we de stikstofeissn vallen.
quote:Op maandag 1 maart 2021 23:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alleen dat accentje al
Gelukkig heeft ie in ieder geval al één stem. Die van @:nattekat, jawel!
quote:Op zondag 28 februari 2021 23:16 schreef Nattekat het volgende:
Help, SP wordt een reëel alternatief in mijn hoofd
Nee dat lijkt me niet haalbaar. Lichamelijke integriteit enzo.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mhmm. Is een contractje niet mogelijk dan? Deelnemer verplicht zich bla bla te testen bla bla op straffe van boete bla bla
Binnen een dag geswitchedquote:
quote:Op maandag 1 maart 2021 22:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben heel erg naar Code Oranje aan het neigen ja.
Robert Gesink - CDA? Hij komt tenminstequote:Op maandag 1 maart 2021 22:56 schreef AllesKaputt het volgende:
Robert Gesink is geboren in Varsseveld, maar komt van de boer, dus CDA, anders wordt hij in de gierkelder geworpen.quote:Op maandag 1 maart 2021 23:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Robert Gesink - CDA? Hij komt tenminste
uit Aalten.
Van Emden - Partij voor de dieren.
Elke 4 jaar je stem weggooien aan nieuwe rechtspopulistische partijen en dan verbaasd zijn dat het maar niet gaat zoals je hoopt in dit land.quote:
Hé, mijn aanwezigheid maakt veel users in deze reeks ongelukkigquote:Op maandag 1 maart 2021 23:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alleen dat accentje al
Gelukkig heeft ie in ieder geval al één stem. Die van @:nattekat, jawel!
Ja, weet ik, maar hij woonde ook een tijd in Aalten toch? Dat is zo'n beetje de gelovige hotspot van de Achterhoek.quote:Op maandag 1 maart 2021 23:14 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Robert Gesink is geboren in Varsseveld, maar komt van de boer, dus CDA, anders wordt hij in de gierkelder geworpen.
Kelderman komt uit Veenendaal, Kruijswijk oogt ook christelijk, het past wel in het straatje.quote:Op maandag 1 maart 2021 23:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, weet ik, maar hij woonde ook een tijd in Aalten toch? Dat is zo'n beetje de gelovige hotspot van de Achterhoek.
Het Jeruzalem van de Achterhoek.quote:Op maandag 1 maart 2021 23:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, weet ik, maar hij woonde ook een tijd in Aalten toch? Dat is zo'n beetje de gelovige hotspot van de Achterhoek.
Kruijswijk komt uit Nuenen, daar wonen alleen maar rijke mensen. Ik noteer VVD.quote:Op maandag 1 maart 2021 23:21 schreef VoMy het volgende:
[..]
Kelderman komt uit Veenendaal, Kruijswijk oogt ook christelijk, het past wel in het straatje.
Kruijswijk lijkt me zo'n Brabantse cultuurkatholiek, dus doe maar CDA.quote:Op maandag 1 maart 2021 23:21 schreef VoMy het volgende:
[..]
Kelderman komt uit Veenendaal, Kruijswijk oogt ook christelijk, het past wel in het straatje.
Kelderman sowieso ChristenUniequote:Op maandag 1 maart 2021 23:21 schreef VoMy het volgende:
[..]
Komt uit Nuenen, dat is meer een VVD dorp.quote:Op maandag 1 maart 2021 23:22 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Kruijswijk lijkt me zo'n Brabantse cultuurkatholiek, dus doe maar CDA.
Dit zei ik al Hans.quote:Op maandag 1 maart 2021 23:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Komt uit Nuenen, dat is meer een VVD dorp.
Ze sport toch gewoon op zondagquote:Op maandag 1 maart 2021 23:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hasselt dus misschien ook wel meer richting SGP.
Niet, denk ik.quote:Op maandag 1 maart 2021 23:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waar zou Mathieu op stemmen?
N-VAquote:Op maandag 1 maart 2021 23:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waar zou Mathieu op stemmen?
Ik wist dat zo'n reactie zou komen.quote:
Antwan zit bij Ome Dion op de kinderafdeling van de PVVquote:Op maandag 1 maart 2021 23:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Antwan Tolhoek, zeg het maar.
Code Oranje, gok ik. Of misschien toch de SP.
Quinn Simmons ook.quote:Op maandag 1 maart 2021 23:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Denk dat Sam Oomen hier met zijn voorkeur uitstekend zou passen.
Zeeuw toch? SGP.quote:Op maandag 1 maart 2021 23:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Antwan Tolhoek, zeg het maar.
Code Oranje, gok ik. Of misschien toch de SP.
Denk dat Kees van der Staaij het niet kan waarderen dat Antwanito feestjes viert met slaappillen. Al komt Snushoorn ook uit een SGP-gemeente.quote:
Stiekem aan de pillen is wel kenmerkend voor dat soort biblebeltgemeentes.quote:Op maandag 1 maart 2021 23:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Denk dat Kees van der Staaij het niet kan waarderen dat Antwanito feestjes viert met slaappillen. Al komt Snushoorn ook uit een SGP-gemeente.
Kees is ook populair in Urk en daar gebruiken ze zwaardere middelen.quote:Op maandag 1 maart 2021 23:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Denk dat Kees van der Staaij het niet kan waarderen dat Antwanito feestjes viert met slaappillen. Al komt Snushoorn ook uit een SGP-gemeente.
Dit beschreef Pieter uitgebreid in zijn fantastische boek. Maar zo werkt het niet. De koopkrachtplaatjes zijn geen middel, maar een doel, zodat hysterische NOS journalisten naar het Binnenhof kunnen rennen om te constateren dat de plaatjes er weer ge-wel-dig uitzien. De immer incompetente Ron Fresen betrapte ik er vanmiddag alweer op.quote:
Stel je aan.quote:Op maandag 1 maart 2021 23:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Zwartewaterland
CU en SGP. Dit lijkt me de hel op aarde.
Dit ja, in Urk en Staphorst wordt wat weggesnoven hoorquote:Op maandag 1 maart 2021 23:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Stiekem aan de pillen is wel kenmerkend voor dat soort biblebeltgemeentes.
Ze eten pepermuntjes in de kerk als pepmiddel. Zo komt Antwan er prima mee weg.quote:Op maandag 1 maart 2021 23:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zou niet graag tussen de grefo's wonen hoor.quote:
Even @heywoodu vragen om een second opinion.quote:Op maandag 1 maart 2021 23:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zou niet graag tussen de grefo's wonen hoor.
In Duitsland mag je ook op zondag niet teveel lawaai maken zoals grasmaaien. Lege flessen weggooien is ook verboden op zondag.quote:Op maandag 1 maart 2021 23:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zondag was ophangen dan worden ze woest. Nee daar hoef ik niet naast te wonen
Autoloze zondag ben ik wel voor.quote:Op maandag 1 maart 2021 23:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
In Duitsland mag je ook op zondag niet teveel lawaai maken zoals grasmaaien. Lege flessen weggooien is ook verboden op zondag.
Jeetje...quote:Op maandag 1 maart 2021 23:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
In Duitsland mag je ook op zondag niet teveel lawaai maken zoals grasmaaien. Lege flessen weggooien is ook verboden op zondag.
Anna 100% CU, zelfde school als mij gezeten en dat was Pure CU.quote:Op maandag 1 maart 2021 23:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hasselt dus misschien ook wel meer richting SGP.
"Rasenmäherlärmverordnung", tot 50.000 euro boete.quote:
Mond vol tandenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 09:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
"Rasenmäherlärmverordnung", tot 50.000 euro boete.
https://www.bussgeldkatal(...)idrigkeiten/bimschv/
Erg mooi dat meer en meer mensen zich verzetten tegen deze mensonterende toestanden.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 08:57 schreef VoMy het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)ren-uit-protest.html
Om klokslag 9.00 uur openen de winkeliers van het Drentse dorpje Klazienaveen dinsdag de deuren om te laten zien dat het volgens hen mogelijk is om veilig te winkelen. "We hebben geen keuze. Met de huidige regels vanuit Den Haag is het onmogelijk om nog omzet te draaien", zegt Harrie van der Velde van winkeliersvereniging Klazienaveen tegen NU.nl.
Ja, leuk. Leveren al die winkels dan ook hun overheidssteun in? Bvd.
Wonen in Klazienaveen bedoel je?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 09:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Erg mooi dat meer en meer mensen zich verzetten tegen deze mensonterende toestanden.
Je kunt er een grapje over maken, maar deze mensen, deze hardwerkende mensen, kunnen zonder het openen van de deuren blijkbaar niet overleven ondanks de geweldige staatssteun, die niet zo geweldig blijkt te zijn. Dat is een heel jammere constatering. Gelukkig zal Hugo over een maand of twee de resultaten van de field labs presenteren, waarna we nog een paar weken zullen overleggen wat de mogelijkheden zijn voor versoepelingen in de winkels. Nog even volhouden jongens.quote:
Maar een boete van 4000e kan er nog wel vanaf. Ze zijn ook nog niet failliet, en dat ze niet kunnen overleven zeggen ze pas een maand of 5.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je kunt er een grapje over maken, maar deze mensen, deze hardwerkende mensen, kunnen zonder het openen van de deuren blijkbaar niet overleven ondanks de geweldige staatssteun,
Wat stel je zelf voor? Nog meer gratis geld?quote:die niet zo geweldig blijkt te zijn.
Wat ik voorstel? Dat ze überhaupt nooit dicht hadden gehoeven.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:08 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar een boete van 4000e kan er nog wel vanaf. Ze zijn ook nog niet failliet, en dat ze niet kunnen overleven zeggen ze pas een maand of 5.
[..]
Wat stel je zelf voor? Nog meer gratis geld?
Je benadert het niveau wat Mani vandaag de dag te berde brengt, en dat is geen compliment.quote:
@Mani89 is mijn favoriete user dus mijn dag is nu goed.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je benadert het niveau wat Mani vandaag de dag te berde brengt, en dat is geen compliment.
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste.quote:De man die zegt dat hij in juli in een loods in Abcoude is neergestoken door Quincy Promes, heeft beslag laten leggen op een huis van de topvoetballer in Utrecht. Dat bevestigt advocaat Yehudi Moszkowicz van het slachtoffer in gesprek met NU.nl na berichtgeving van De Telegraaf.
De rechter heeft maandag toestemming gegeven voor een beslag ter waarde van 600.000 euro. Het huis heeft, inclusief bijgebouw, een waarde van 1,8 miljoen euro, meldt De Telegraaf.
Ajax heeft er niets meer mee te makenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:29 schreef VoMy het volgende:
https://www.nu.nl/voetbal(...)omes-in-utrecht.html
[..]
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste.
Dat hebben ze wel handig gedaan.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ajax heeft er niets meer mee te maken.
Quincy Promesquote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:29 schreef VoMy het volgende:
https://www.nu.nl/voetbal(...)omes-in-utrecht.html
[..]
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |