Tja, de familie Stroetinga.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
Heeft @:wimderon al een traantje weggepinkt vanwege het stoppen van de Stroet?
Sander Dekker drinkt niet, hij zuipt.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:54 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)blad/2021/02/27/#114
Dit is echt heel eng.
De whatsapp-groep van 50-plus, dat lijkt mij echt uitstekend vermaak.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:30 schreef AllesKaputt het volgende:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)lt-in-oude-gewoontes
Deze rubriek wordt wel een beetje oubollig.
Wat een genot vanaf de start:quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is echt heel eng.
quote:Minister van Economische Zaken Eric Wiebes (VVD) vertelde over zijn brave zoons die met hun hoofd in de wolken zo tegen een lantaarnpaal konden botsen. „Wat een dotjes”, noemde hij hen. Staatssecretaris Mona Keijzer van Economische Zaken (CDA), die na hem aan de beurt was, zei dat háár zoons heel anders waren. Zij was allang blij als ze die lantaarnpalen niet zouden slopen.
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 07:48 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Wat een genot vanaf de start:
[..]
Genotsartikel is ditquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is echt heel eng.
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:05 schreef El-Stinho het volgende:
Wel heel eng en vermoeiend dat Sander Dekker achter de schermen blijkbaar een grotere rol speelt dan op de voorgrond.
Moet jou toch wel aanspreken dat, wanneer je een verstandshouding met Dekker opbouwt, je allemaal biertjes krijgt.quote:
Zou Sander die cocktailtjes van Mani ook 'bocht' vinden?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Moet jou toch wel aanspreken dat, wanneer je een verstandshouding met Dekker opbouwt, je allemaal biertjes krijgt.
En Bruno Bruins oogt nog de menselijkste in de openingsalinea.
quote:Rutte kon woedend worden om grote dingen – toen er vorig najaar een golf van letterlijke citaten uit de ministerraad lekte bijvoorbeeld. Maar ook over kleinere kwesties, waar hij zich aan ergerde. Wie niet goed te verstaan was, kreeg te horen: „In de microfoon graag!” Het overkwam Grapperhaus vaak. Hij moest zich over de tafel heenbuigen om dichter bij de microfoon te komen, maar anderen zagen dat zijn buik hem dan in de weg zat. Op een dag hadden de medewerkers van Ruttes ministerie het opgelost: hij had een speciale, wat langere microfoon voor zich op tafel staan.
Onmogelijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou Sander die cocktailtjes van Mani ook 'bocht' vinden?
Rutte heeft geen vrouw en we gaan steeds beter begrijpen waarom. Achter de schermen schijnt Markie zich te gedragen als de tweelingbroer van Poetin, waarbij hij het niet nalaat om regelmatig boos naar ambtenaren en zelfs bewindslieden te bellen om ze uit te schelden, las ik in het boek van Petra de Koning. Dat boze belletje naar Sybrand sprak wat dat betreft ook boekdelen.quote:
Het is wel een fenomeen die Rutten, je zou het nooit achter hem zoeken als je hem voor de camera ziet. Nog nooit uit de bocht geschoten.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Rutte heeft geen vrouw en we gaan steeds beter begrijpen waarom. Achter de schermen schijnt Markie zich te gedragen als de tweelingbroer van Poetin, waarbij hij het niet nalaat om regelmatig boos naar ambtenaren te bellen om ze uit te schelden, las ik in het boek van Petra de Koning. Dat boze belletje naar Sybrand sprak wat dat betreft ook boekdelen.
Gewoon je bek houden.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is wel een fenomeen die Rutten, je zou het nooit achter hem zoeken als je hem voor de camera ziet. Nog nooit uit de bocht geschoten.
Wat begrijp je?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:06 schreef El-Stinho het volgende:
Ik denk dat ik de MLR/Gorman-ophef beter begrijp, maar wat een gekrijs en gillende keukenmeiden weer. Daar kan ik echt niet tegen.
Spoken word, achterliggende techniek gedicht, voordracht schrijven etc.quote:
Gokje: ze hebben een profielfoto gejat zonder bronvermelding.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Steef heeft weer eens ruzie met cyclingfever.
Leuke rubriek.
Nee, het gaat over welke renners er namens Wallonie Bruxelles Kuurne-Brussel-Kuurne en weer terug rijden godbetert.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gokje: ze hebben een profielfoto gejat zonder bronvermelding.
Autist in optima formaquote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, het gaat over welke renners er namens Wallonie Bruxelles Kuurne-Brussel-Kuurne en weer terug rijden godbetert.
[ twitter ]
Ik vond het in eerste instantie maar matig met "het beeld is dit, het beeld is dat", maar die coalitie in Brabant was wel een goeie vondst.quote:
Sjoerd schreef dan ook liedjes over broodjes sperma waar je aids van kreegquote:Op zondag 28 februari 2021 01:27 schreef El-Stinho het volgende:
Sjoerd van Ramshorst blijkt ook maar een mens en kan enorm genieten van een André Hazes (de echte) documentaire.
Meer dan 100 jaar geleden zorgden de industriëlen in de stad voor huisvestingquote:Op zondag 28 februari 2021 10:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van Ark: Overheid moet regie oppakken om woningen te bouwen
Wat een fantastisch idee. Hopen dat VVD in regering komt zodat ze het een keer kunnen realiseren haha
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Steef heeft weer eens ruzie met cyclingfever.
Leuke rubriek.
Schuld van Sylvana en Yassir Klaver.quote:Op zondag 28 februari 2021 12:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
VKZ is wel enorm dood. Fok-politiek is een tikje versplinterd
Vanwege het streven naar een soort vaccinatiebewijs en/of -paspoort, wat gelijk zou moeten staan aan meer vrijheden. Dat lijkt me op zich geen onterechte kritiek. Mij mogen ze lek prikken verder, maar iemand moet toch zelf moeten kunnen bepalen of hij wel of geen spuitje neemt, dunkt me. Directe of indirecte vaccinatiedwang vind ik nat dan. De andere kant is overigens net zo eng.quote:Op zondag 28 februari 2021 13:38 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom is het voetvolk eigenlijk boos op mevrouw Kaag vandaag?
Is ze nog steeds gelukkig met je?quote:Op zondag 28 februari 2021 20:26 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat mijn Polska en ik een lugubere smaak hebben dat wist ik wel, maar wat doe jij op Youtube in de commentsectie van een Britney Spears nummer? @:Mani89
Kan het me niet voorstellen.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Is ze nog steeds gelukkig met je?
Ik houd wel van Wimquote:Op zondag 28 februari 2021 20:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zou Willem ook KutKaag roepen?
https://nos.nl/video/2370(...)-een-wappie-ben.html
Ligt eraan welk liedje.quote:Op zondag 28 februari 2021 20:26 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat mijn Polska en ik een lugubere smaak hebben dat wist ik wel, maar wat doe jij op Youtube in de commentsectie van een Britney Spears nummer? @:Mani89
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mark heeft het bij afwezigheid van Kees op zich genomen de teruggetrokken haarlijnen te representeren. Moeder gods, dit is geen gezicht.Put these foolish ambitions to rest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 februari 2021 21:52 schreef Slobeend het volgende:
https://keezersquest.nl/Ik kreeg een tomaat te zien op het eindeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 28 februari 2021 21:52 schreef Slobeend het volgende:
https://keezersquest.nl/Ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 februari 2021 20:56 schreef Koffieplanter het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mark heeft het bij afwezigheid van Kees op zich genomen de teruggetrokken haarlijnen te representeren. Moeder gods, dit is geen gezicht.quote:Over zijn haar is Rutte niet helemaal tevreden. Hij is al tijden niet naar de kapper geweest. "Daarom heb ik er maar een pot gel in gegooid."
Ja dat standpunt wordt op 18 maart weer uit het raam gegooid. De inkomensafhankelijke zorgpremie hield het ook nog geen maand vol in het regeerakkoord met de PvdAquote:Op zondag 28 februari 2021 22:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Duidelijk verkiezingstijd. VVD is opeens voor de rijken zwaarder belasten
Ik doe als Maarten van Rossem en vind iedereen die zijn stem laat afhangen van een verkiezingsdebat een miserabele kiezer.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik keek vijf minuten en nu doet mijn tv het niet meer.
Ik vind sowieso bijna iedereen een miserabele kiezer.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik doe als Maarten van Rossem en vind iedereen die zijn stem laat afhangen van een verkiezingsdebat een miserabele kiezer.
Goed nummer.quote:
Volgens mij verkoopt Rutte nog z’n moeder met een glimlach.quote:Op zondag 28 februari 2021 23:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Rutte lult een eind weg, maar doet dat met een glimlach dus zal ie er wel weer het best uitkomen.
Rutte wil de doelstellingen uit het klimaatakkoord van Parijs halen, daarom ging ie ook in hoger beroep en later in cassatie tegen de uitspraken van de rechter en het hof in de Urgenda-zaak hahahahaahahahahahahaahahahahaahah nee dit is eigenlijk helemaal niet grappig gewoon vier jaar weggegooid met nutteloze procedures terwijl je in die tijd daadwerkelijk iets had kunnen verzinnen om de doelstellingen te halen nou lachen dolletjesquote:Op zondag 28 februari 2021 23:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Rutte lult een eind weg, maar doet dat met een glimlach dus zal ie er wel weer het best uitkomen.
Die is afgelopen jaar overleden, geen idee hoeveel ie ervoor gekregen heeftquote:Op zondag 28 februari 2021 23:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij verkoopt Rutte nog z’n moeder met een glimlach.
Net toen hij de aanval in wilde zetten op Rutte begon Frits Wester te schreeuwen, jammer. Je bemerkt bij Wopke heel erg dat hij is volgestampt met voorlichtersjargon. Als enige kijkt hij continu in de camera en er is erg nagedacht over de oneliners.quote:Op zondag 28 februari 2021 22:53 schreef El-Stinho het volgende:
Ik lees dat Hoekstra er geen kut van bakt, shocking.
Zijn Pinkpopgrapje was wel geslaagdquote:Op zondag 28 februari 2021 23:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fritsje Wester is enorm rechts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |