Vanaf 20-11-2020 elke vrijdag om 20:00 uur op RTL4quote:The Voice of Holland komt terug! Op 20 november barst het alweer elfde seizoen los van de populaire zangshow. Hieronder wat we nu al weten over de nieuwe reeks.
Nieuwe coach
Na twee spraakmakende seizoen kwam er en einde aan het Voice-avontuur van Lil’ Kleine. Zijn vervanger is Jan Smit, die sinds zijn grote klus voor het Eurovisiesongfestival en na zijn heftige burn-out weer voor het eerst te zien is op tv.
"Toen ze mij vroegen, zei ik volmondig: ja", liet Jan eerder weten aan RTL Boulevard. "Ik denk en hoop dat ik met mijn ervaring zowel talenten als artiesten die al enige tijd op weg zijn, een podium kan bieden en kan ondersteunen."
Anouk op een scherm
Het komende seizoen is Anouk met behulp van een scherm te zien op haar stoel. De reden hiervoor is dat de zangeres zware astma heeft en niet het risico durft te lopen dat ze corona krijgt. Om alsnog de uitzending bij te wonen, kijkt ze mee vanaf een plek net buiten de studio.
Eerste beelden
Inmiddels zijn ook de eerste beelden vrijgegeven van het nieuwe seizoen. Hierin is te zien dat Anouk ondanks het scherm haar ongezouten mening geeft en dat Ali B soms best blij is dat ze niet in real-life aanwezig is. Ook Jan Smit deelt waarschijnlijk deze mening, want hij krijgt het zwaar te verduren met Anouk. "Hou je bek, Jan!" roept ze in de promo.
Dat maakte het zo grappig.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:31 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben vooral verrast dat zij dacht dat ze een kans maakte in dat team.
Bij iemand anders misschien wel. Niet hier
Ff serieus.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
Had voor een andere coach moeten gaan
Vond het wel sneu, ik vond haar leukquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:31 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben vooral verrast dat zij dacht dat ze een kans maakte in dat team.
Bij iemand anders misschien wel. Niet hier
Schei uit. Ze zingt echt prachtigquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
Maar wil er iemand serieus meer dan drie minuten naar dat meisje luisteren? Het is heel lieflijk maar precies wat Anouk zegt.
Ja ik. Maar is wel kwestie van smaak. Ik hou ook bvb van celine dionquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
Maar wil er iemand serieus meer dan drie minuten naar dat meisje luisteren? Het is heel lieflijk maar precies wat Anouk zegt.
Zet haar eens naast andere goeie vrouwen. Iedereen blaast haar weg.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Schei uit. Ze zingt echt prachtig
Die heeft een bereik van hier tot morgen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:39 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ja ik. Maar is wel kwestie van smaak. Ik hou ook bvb van celine dion
nee, onzin. Genoeg die veel slechter zijn.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zet haar eens naast andere goeie vrouwen. Iedereen blaast haar weg.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:39 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ja ik. Maar is wel kwestie van smaak.
Niet iedereen houdt van schreeuwlelijkerds. Bijvoorbeeld Julia Michaels is ook niet heel luid.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zet haar eens naast andere goeie vrouwen. Iedereen blaast haar weg.
Dit.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:41 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Niet iedereen houdt van schreeuwlelijkerds. Bijvoorbeeld Julia Michaels is ook niet heel luid.
Met ‘fly me to the moon’ kun je ook niet echt je maximale bereik laten horen. Met al haar tot nu toe gezongen nummers trouwens niet. Ik denk dat ze wel potentie heeft daarin hoor. Maar natuurlijk niet zo goed en ver als Celine Dion.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die heeft een bereik van hier tot morgen.Dit meisje zingt net een high school musical. Mooi schattig.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:49 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dit.
Ik vind niet dat iemand perse goed kan zingen hij of zij anderen *wegblaast", oftewel ontzettend veel uithalen en riedeltjes doet. In mijn optiek kan je echt goed zingen als je met gevoel zingt en al dat gegil niet nodig hebt.
De eerste wel de tweede (Bram) had ik geruild met Hanin.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:52 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb die eerste 2 gasten van Anouk niet gehoord, was dat echt zo goed?
Dan hopen dat die laatste goed is zodat die die Bram eruit kegeltquote:
Dit is de laatstequote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan hopen dat die laatste goed is zodat die die Bram eruit kegelt
Volgens mij is de rest ook niet al te bestquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:04 schreef potjecreme het volgende:
Nee, dit gaat hem niet worden. Jan heeft ook niet de ballen om de stoel leeg te laten.
Slecht teamquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:06 schreef Magica het volgende:
[..]
Volgens mij is de rest ook niet al te best
Ik ken dit serieus niet eensquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:10 schreef potjecreme het volgende:
Ze missen duidelijk het geld van John voor leuke nummers.
Het is the Voice he, niet xFactorquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:14 schreef leolinedance het volgende:
Haak net in maar die vorige was best een mokkeltje niet?
Beter dan Bramquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:25 schreef Magica het volgende:
Veel beter dan wat nu op de stoel zit.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:27 schreef Koen66 het volgende:
Z'n vader wilde hem eigenlijk Tim noemen maar was een beetje verkouden bij aangeven
Knap dat het nog lukte.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:32 schreef MissJ het volgende:
Dit is een nummer uit Dirty Dancing en ik zag Patrick Swayze geil dansend voor me
Ja.. RIP Patrickquote:
Gekocht uit een oostblokland.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:40 schreef Magica het volgende:
Raar koppel hij en zijn vrouw of ligt dat aan mij
Ze is eigenlijk te knap voor hem.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:40 schreef Magica het volgende:
Raar koppel hij en zijn vrouw of ligt dat aan mij
Vast welquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wie weet is ie een charmeur uit de buitenklasse
Haha, ja, snap ik ook niks vanquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:58 schreef Koen66 het volgende:
Degenen die steady zingen gaan eruit en degenen waar ze wat aan moeten verbeteren naar de live shows
Die zijn saai. Senja was niet prettig om naar te kijken.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:58 schreef Koen66 het volgende:
Degenen die steady zingen gaan eruit en degenen waar ze wat aan moeten verbeteren naar de live shows
Dat is niet belangrijk, ik wil juist de kandidaten met goede stemmen die mij aanspreken zo vaak mogelijk horen, dat vind ik toch echt belangrijker. Liever 8 kandidaten die echt goed kunnen zingen in de liveshows dan 8 leuke dames met zwakke stemmen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:01 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Die zijn saai. Senja was niet prettig om naar te kijken.
Jan had een zwak team. De rest is wel prima.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:17 schreef Robinson00 het volgende:
[..]
Dat is niet belangrijk, ik wil juist de kandidaten met goede stemmen die mij aanspreken zo vaak mogelijk horen, dat vind ik toch echt belangrijker. Liever 8 kandidaten die echt goed kunnen zingen in de liveshows dan 8 leuke dames met zwakke stemmen.
Dit roep ik al jaren.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:51 schreef Chiappucci het volgende:
Ze moeten bij TVOH echt eens goed over hun concept gaan nadenken, want het wordt steeds frusterender zo. De schifting gaat veel te snel en echt goede kandidaten gaan eruit omdat er te weinig plekken in de liveshows zijn of omdat ze toevallig net te veel concurrentie bij hun coach hebben, terwijl mindere kandidaten bij een andere coach wel doorgaan. Er zit nu echt te veel willekeur in.
En die redenaties van Waylon en Jan maken het niet veel beter... Maar die keuzes moeten ze ook maken doordat er gewoon te weinig plekken zijn en alles te snel afgeraffeld wordt.
Ja, echt lachwekkend. Kan zijn dat ze wat moeten bezuinigen ivm corona, maar dit is gewoon niet eerlijk t.o.v. de kandidaten. Als je pakweg 5 jaar geleden had meegedaan, had je veel meer kans gehad jezelf te laten zien en je te ontwikkelen. Nu mag je als topkandidaat na 2,5 optreden alweer naar huis als je pech hebt.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:56 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dit roep ik al jaren.
Teveel auditierondes, teveel afvalrondes en te weinig liveshows. En nu ineens maar 2... 2! kandidaten per team?
vind het ook apart dat er bij de Battles zo ongeveer 3/4 vrouw was en we nu de finales ingaan met mannen in de meerderheidquote:Op zaterdag 27 februari 2021 00:20 schreef IxCalypso het volgende:
Evie niet, Job wel.
Bram was ontzettend muzikaal maar die keuze vanavond (als er maar 2 stoelen zijn) snap ik dan weer wel. Iets in z'n stem maakte dat ik het niet prettig vond om naar te luisteren ondanks dat ik z'n muzikaliteit zag. Smaakkwestie.
Dionne had absoluut het foute nummer en dat meisje met die scheve haren (ben haar naam even vergeten was dat Robin?) die had er inderdaad ook bij moeten zitten net als Sezina en Senja.
Nee, dat was Inge. Die was ook best goed inderdaad.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 00:20 schreef IxCalypso het volgende:
Evie niet, Job wel.
Bram was ontzettend muzikaal maar die keuze vanavond (als er maar 2 stoelen zijn) snap ik dan weer wel. Iets in z'n stem maakte dat ik het niet prettig vond om naar te luisteren ondanks dat ik z'n muzikaliteit zag. Smaakkwestie.
Dionne had absoluut het foute nummer en dat meisje met die scheve haren (ben haar naam even vergeten was dat Robin?) die had er inderdaad ook bij moeten zitten net als Sezina en Senja.
De beste strategie is om de zwakste coach te kiezen. Dan kom je het verst. Leuk dat alle goede zangers bij Anouk willen, maar je weet van te voren dat er geen 'rommel' in haar team zit.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:24 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Jan had een zwak team. De rest is wel prima.
Echt hoor. Niemand van deze mensen kan aan Bono tippenquote:
En die Canadese al helemaal nietquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:17 schreef potjecreme het volgende:
Ja dit zie ik Sezina(?) niet doen. Die kan alleen maar schreeuwen.
Niet alleen dat denk ikquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heeft ze er een spuit in laten jassen?
Ene Marco B. heeft er denk ik ook wat ingejastquote:
Ghehequote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:23 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ene Marco B. heeft er denk ik ook wat ingejast '-)
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:23 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ene Marco B. heeft er denk ik ook wat ingejast
eensquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:33 schreef MissJ het volgende:
Dit vind ik dan wel stukken fijner en origineler dan die gillende meiden.
Trouwens, opvallend veel jongens in de live shows.
God nouquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dit is met afstand het slechtste voice seizoen van de laatste jaren.
Eigenlijk wel ja hahaquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:41 schreef BE het volgende:
Ik jen Maan eigenlijk niet, maar ziet ze er altijd uit als ‘ik ben twaalf en doe of ik zestien ben’?
What’s met dat achterlijk blije hoofd hierbij?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:43 schreef MissJ het volgende:
Nee Lucas, nee. Dit nummer moet je erg sexy zingen, laat Waylon dit maar doen
Kan jan smit ook niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:44 schreef BE het volgende:
[..]
God nou
Dit geschreeuw is ook echt slecht...
Inderdaad, zeker de laatste was baggerquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:44 schreef DKUp het volgende:
Dit kan niet, ze worden allemaal de hemel ingeprezen en de kwaliteit is zo bagger.
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:41 schreef BE het volgende:
Ik jen Maan eigenlijk niet, maar ziet ze er altijd uit als ‘ik ben twaalf en doe of ik zestien ben’?
Ze heeft die vreselijke pony vaarwel gezegdquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:44 schreef loezzzje het volgende:
Wat zie ik aan Maan? Heeft ze haar gezicht opgespoten ofzo?
Ik zit er met mevr Koen naar te kijken maar ook meer uit een soort van traditie, zeker niet door de kwaliteit dit jaarquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:47 schreef BE het volgende:
‘t Is dat mijn kinderen het zo gezellig vinden om samen te kijken, maar voor mij hoeft het echt niet meer...
Het is ook een beetje strak allemaal lijkt hetquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze heeft die vreselijke pony vaarwel gezegd
Dat ja, soort van traditie. En het is dat dit topic er is, want anders zou ik niet meer kijken denk ikquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zit er met mevr Koen naar te kijken maar ook meer uit een soort van traditie, zeker niet door de kwaliteit dit jaar
Hi!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]![]()
Prachtige omschrijving van Maan! Die ga ik nog wel eens van je lenen.
Hahaquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:58 schreef Mrmime het volgende:
Eens kijken of die Jasper dit live optreden overleeft. Denk dat ie nu aan de beademing ligt achter de coulissen ter voorbereiding op straks
Hoe oud is ze?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:59 schreef MissJ het volgende:
Oei, nee. Ook haar outfit enzo, heel erg ouwelijk.
Ja dus. Wat een fail zegquote:
Hij keek alsof ie bang was dat Geraldine hem zou opetenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:05 schreef MissJ het volgende:
Ik hoop zo dat Jasper het heel goed gaat doen
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hij keek alsof ie bang was dat Geraldine hem zou opeten
Argumenten vorige week sloegen echt nergens opquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:08 schreef DKUp het volgende:
Oh ja die slechte zanger is natuurlijk ook door.
Dat was exact wat ik net zeiquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:11 schreef DKUp het volgende:
Er zijn veel betere mensen vorige week naar huis gestuurd die er vanavond hebben opgetreden
'je zingt prima maar je kan niks meer bijleren'quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:11 schreef DKUp het volgende:
Er zijn veel betere mensen vorige week naar huis gestuurd die er vanavond hebben opgetreden
Dit jaquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:11 schreef DKUp het volgende:
Ja dat zou lachen zijn dat die arme man elke live show doorkomt uit medelijdenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:15 schreef Koen66 het volgende:
Coaches hebben er geen vertrouwen in.
Maar het NL publiek zal hem wel weer zielig vinden
Die zaten helaas allemaal bij Anouk.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:11 schreef DKUp het volgende:
Echt gelul, maar ja er waren deelnemers die te goed waren.....quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:18 schreef BE het volgende:
Echt hoor...
Echt een van de beste van allemaal...
Kan je nagaan hoe baggerslecht de rest is!![]()
Na de battles zou feitelijk hetzelfde aantal per coach om die reden al losgelaten moeten wordenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:19 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Die zaten helaas allemaal bij Anouk.
Ja, die andere Jasper was een stuk beter dan die matige zanger uit de horeca en Engeland blablablabla.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:19 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Die zaten helaas allemaal bij Anouk.
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:56 schreef BE het volgende:
[..]
Hi!
Weet je, ik zit al over de 50, en dat na 2 jaar!![]()
Zo bizar! Wie had dat gedacht!
Iets minder strak en fijn....quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:32 schreef chufi het volgende:
Live klinkt het allemaal toch net ff anders ...
Ik zei net hier thuis exact hetzelfdequote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:32 schreef MissJ het volgende:
Is er soms iets mis daar in de studio? Hoe kan het dat tot nu toe niemand het echt heel goed doet?
Geen publiek?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:32 schreef MissJ het volgende:
Is er soms iets mis daar in de studio? Hoe kan het dat tot nu toe niemand het echt heel goed doet?
Live is toch wat moeilijker te maskeren.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:32 schreef MissJ het volgende:
En weer 20 kilo erbijquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:36 schreef Mrmime het volgende:
Martijn heeft geen kappertje gepakt deze week zo te zien
Als die 2 laatste jongens het ook slecht doen weet ik het zekerquote:
Ja viel mij ook op. Maakt hem oud.quote:
Volgens mij zijn die te duur (er moet flink gedokt worden om op tv een nummer te coveren kennelijk). De Mol zit er nu niet meer achter met zijn grote budgetten, toch?quote:
Dit is ook mijn idee. John is er niet meer.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die te duur (er moet flink gedokt worden om op tv een nu mer te coveren kennelijk). De Mol zit er nu niet meer achter met zijn grote budgetten, toch?
Dit! Deze jongen heeft ook gewoon de X-factor vind ik.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:57 schreef BE het volgende:
Nou, hier hebben we de winnaar.
Skip de rest van de uitzendingen maar... scheelt een hoop verloren tijd voor iedereen.
Ja, jij wil Jasper nog een keer af zien gaan?quote:
Hij mag ook wel wegquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:03 schreef BE het volgende:
[..]
Ja, jij wil Jasper nog een keer af zien gaan?
(Ik vond haar ook niks, maar alles op zijn tijd)
quote:
Nou echt? Nee toch???quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:14 schreef Mrmime het volgende:
Hahahahaha zei ik Jasper heeft een gunfactor, die arme man komt nog ver
precies, ik wist dit ook vrijwel zekerquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:14 schreef Mrmime het volgende:
Hahahahaha zei ik Jasper heeft een gunfactor, die arme man komt nog ver
ze heeft gelijk, maar om zich op deze manier te laten kennenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:17 schreef FlippingCoin het volgende:
Anouk hoort echt in een inrichting wth
Het is inderdaad wel echt typerend voor het gemiddelde Nederlandse stemvolk ja om op de underdog te stemmenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
precies, ik wist dit ook vrijwel zeker
ja, maar om dan ook als jury de matig zingende Lucas door te laten ganaquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:18 schreef MissJ het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel echt typerend voor het gemiddelde Nederlandse stemvolk ja om op de underdog te stemmen
Werd toch nog een leuke avondquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:19 schreef DKUp het volgende:
Ik heb in tijden niet zo moeten lachen om The Voice![]()
vroeger had dit wellicht indruk gemaakt, met een Live show topic met een stuk of 10 delen per showquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:17 schreef potjecreme het volgende:
Volgende week gaan we van Fok! niet kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |