Volgens mij zijn die te duur (er moet flink gedokt worden om op tv een nummer te coveren kennelijk). De Mol zit er nu niet meer achter met zijn grote budgetten, toch?quote:
Dit is ook mijn idee. John is er niet meer.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die te duur (er moet flink gedokt worden om op tv een nu mer te coveren kennelijk). De Mol zit er nu niet meer achter met zijn grote budgetten, toch?
Dit! Deze jongen heeft ook gewoon de X-factor vind ik.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:57 schreef BE het volgende:
Nou, hier hebben we de winnaar.
Skip de rest van de uitzendingen maar... scheelt een hoop verloren tijd voor iedereen.
Ja, jij wil Jasper nog een keer af zien gaan?quote:
Hij mag ook wel wegquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:03 schreef BE het volgende:
[..]
Ja, jij wil Jasper nog een keer af zien gaan?
(Ik vond haar ook niks, maar alles op zijn tijd)
quote:
Nou echt? Nee toch???quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:14 schreef Mrmime het volgende:
Hahahahaha zei ik Jasper heeft een gunfactor, die arme man komt nog ver
precies, ik wist dit ook vrijwel zekerquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:14 schreef Mrmime het volgende:
Hahahahaha zei ik Jasper heeft een gunfactor, die arme man komt nog ver
ze heeft gelijk, maar om zich op deze manier te laten kennenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:17 schreef FlippingCoin het volgende:
Anouk hoort echt in een inrichting wth
Het is inderdaad wel echt typerend voor het gemiddelde Nederlandse stemvolk ja om op de underdog te stemmenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
precies, ik wist dit ook vrijwel zeker
ja, maar om dan ook als jury de matig zingende Lucas door te laten ganaquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:18 schreef MissJ het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel echt typerend voor het gemiddelde Nederlandse stemvolk ja om op de underdog te stemmen
Werd toch nog een leuke avondquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:19 schreef DKUp het volgende:
Ik heb in tijden niet zo moeten lachen om The Voice![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |