eensquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:33 schreef MissJ het volgende:
Dit vind ik dan wel stukken fijner en origineler dan die gillende meiden.
Trouwens, opvallend veel jongens in de live shows.
God nouquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dit is met afstand het slechtste voice seizoen van de laatste jaren.
Eigenlijk wel ja hahaquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:41 schreef BE het volgende:
Ik jen Maan eigenlijk niet, maar ziet ze er altijd uit als ‘ik ben twaalf en doe of ik zestien ben’?
What’s met dat achterlijk blije hoofd hierbij?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:43 schreef MissJ het volgende:
Nee Lucas, nee. Dit nummer moet je erg sexy zingen, laat Waylon dit maar doen
Kan jan smit ook niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:44 schreef BE het volgende:
[..]
God nou
Dit geschreeuw is ook echt slecht...
Inderdaad, zeker de laatste was baggerquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:44 schreef DKUp het volgende:
Dit kan niet, ze worden allemaal de hemel ingeprezen en de kwaliteit is zo bagger.
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:41 schreef BE het volgende:
Ik jen Maan eigenlijk niet, maar ziet ze er altijd uit als ‘ik ben twaalf en doe of ik zestien ben’?
Ze heeft die vreselijke pony vaarwel gezegdquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:44 schreef loezzzje het volgende:
Wat zie ik aan Maan? Heeft ze haar gezicht opgespoten ofzo?
Ik zit er met mevr Koen naar te kijken maar ook meer uit een soort van traditie, zeker niet door de kwaliteit dit jaarquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:47 schreef BE het volgende:
‘t Is dat mijn kinderen het zo gezellig vinden om samen te kijken, maar voor mij hoeft het echt niet meer...
Het is ook een beetje strak allemaal lijkt hetquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze heeft die vreselijke pony vaarwel gezegd
Dat ja, soort van traditie. En het is dat dit topic er is, want anders zou ik niet meer kijken denk ikquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zit er met mevr Koen naar te kijken maar ook meer uit een soort van traditie, zeker niet door de kwaliteit dit jaar
Hi!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]![]()
Prachtige omschrijving van Maan! Die ga ik nog wel eens van je lenen.
Hahaquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:58 schreef Mrmime het volgende:
Eens kijken of die Jasper dit live optreden overleeft. Denk dat ie nu aan de beademing ligt achter de coulissen ter voorbereiding op straks
Hoe oud is ze?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:59 schreef MissJ het volgende:
Oei, nee. Ook haar outfit enzo, heel erg ouwelijk.
Ja dus. Wat een fail zegquote:
Hij keek alsof ie bang was dat Geraldine hem zou opetenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:05 schreef MissJ het volgende:
Ik hoop zo dat Jasper het heel goed gaat doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |