Die zaten helaas allemaal bij Anouk.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:11 schreef DKUp het volgende:
Er zijn veel betere mensen vorige week naar huis gestuurd die er vanavond hebben opgetreden
Echt gelul, maar ja er waren deelnemers die te goed waren.....quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:18 schreef BE het volgende:
Echt hoor...
Echt een van de beste van allemaal...
Kan je nagaan hoe baggerslecht de rest is!![]()
Na de battles zou feitelijk hetzelfde aantal per coach om die reden al losgelaten moeten wordenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:19 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Die zaten helaas allemaal bij Anouk.
Ja, die andere Jasper was een stuk beter dan die matige zanger uit de horeca en Engeland blablablabla.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:19 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Die zaten helaas allemaal bij Anouk.
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:56 schreef BE het volgende:
[..]
Hi!
Weet je, ik zit al over de 50, en dat na 2 jaar!![]()
Zo bizar! Wie had dat gedacht!
Iets minder strak en fijn....quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:32 schreef chufi het volgende:
Live klinkt het allemaal toch net ff anders ...
Ik zei net hier thuis exact hetzelfdequote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:32 schreef MissJ het volgende:
Is er soms iets mis daar in de studio? Hoe kan het dat tot nu toe niemand het echt heel goed doet?
Geen publiek?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:32 schreef MissJ het volgende:
Is er soms iets mis daar in de studio? Hoe kan het dat tot nu toe niemand het echt heel goed doet?
Live is toch wat moeilijker te maskeren.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:32 schreef MissJ het volgende:
En weer 20 kilo erbijquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:36 schreef Mrmime het volgende:
Martijn heeft geen kappertje gepakt deze week zo te zien
Als die 2 laatste jongens het ook slecht doen weet ik het zekerquote:
Ja viel mij ook op. Maakt hem oud.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |