wanneer is het carnaval?quote:
40 dagen voor Pasenquote:
Is het ook.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wow!
< Zwaar impressed. Lijkt me fascinerend.
slaan we toch weer overquote:
Nee. Zijn van vóór de eerste filosofen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kwamen de Sumeriërs ook voor in je opleiding?
Hmm met alle respect.. Dat durf ik te betwijfelen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Zijn van vóór de eerste filosofen.
Doe je nog wat met je studie, of is het een ander vakgebied geworden?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Zijn van vóór de eerste filosofen.
Ik ben andere dingen gaan doen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 00:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe je nog wat met je studie, of is het een ander vakgebied geworden?
Nou ja, volgend jaar mag het wel weer echt gevierd worden hoorquote:
Blijft interessant dusquote:Op zaterdag 27 februari 2021 00:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben andere dingen gaan doen.
Maar ik ben nog veel met mijn vak bezig. Ik mag ook nog steeds aanschuiven bij lezingen en colloquia.
Ik vind het vooral erg fascinerendquote:Op zaterdag 27 februari 2021 00:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben andere dingen gaan doen.
Maar ik ben nog veel met mijn vak bezig. Ik mag ook nog steeds aanschuiven bij lezingen en colloquia.
Ieder zijn meningquote:Op zaterdag 27 februari 2021 00:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm met alle respect.. Dat durf ik te betwijfelen.![]()
De verhalen op de gevonden kleitabletten zijn indien waarheidsgetrouw al bijna ongelooflijk, echter de andere optie.. dan zijn ze filosofisch.. en dat maakt het net zo ongelooflijk.
Is ook niet veel over bekend.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 00:11 schreef Domnivoor het volgende:
Sumeriërs zijn echt heel veel ouder. Daar weet ik niets van.
Ik kop hem wel ff in:quote:Op zaterdag 27 februari 2021 00:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mijn voorouders kwamen van Atlantis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |