het gaat echt niet om liefhebben in deze lockdown, typisch voorbeeld van mensen die zicht niet aan de lockdown houden!quote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:10 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Hoezo bedrijven? Ik zit sinds een paar weken alweer een dag per week op kantoor en denk er over om dat aantal dagen uit te breiden. En ik ken wel meer mensen die geen liefhebber van thuis werken zijn.
In de categorie 'de maatregelen zijn onnodig want bij een flinke griepgolf sterven ook veel mensen' kunnen ook de mensen 'ik werk liever op kantoor maar vind het belachelijk dat de avondklok wordt ingevoerd'quote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het gaat echt niet om liefhebben in deze lockdown, typisch voorbeeld van mensen die zicht niet aan de lockdown houden!
onzin?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:14 schreef Multatilu het volgende:
[..]
In de categorie 'de maatregelen zijn onnodig want bij een flinke griepgolf sterven ook veel mensen' kunnen ook de mensen 'ik werk liever op kantoor maar vind het belachelijk dat de avondklok wordt ingevoerd'
Op vrijdagen ben ik inderdaad lekker egoïstisch en trek ik me niets aan van het "blijf thuis". advies.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het gaat echt niet om liefhebben in deze lockdown, typisch voorbeeld van mensen die zicht niet aan de lockdown houden!
Het ligt er ook aan hoe druk het is op kantoor. Ik ga ook soms maar dan is er maar 1 andere collega.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:24 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Op vrijdagen ben ik inderdaad lekker egoïstisch en trek ik me niets aan van het "blijf thuis". advies.
Nog een weekje 'daling' daar, daarna plateau, en dan lichte stijging.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Mooi, de ziekenhuisbedden gaan wel echt naar beneden, de echte daling op de IC zal wel volgen nog, mensen liggen daar ook lang.
Je duim heeft het er maar druk meequote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nog een weekje 'daling' daar, daarna plateau, en dan lichte stijging.
Hoezo?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 15:03 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Je duim heeft het er maar druk mee
Prima acties wat mij betreft. Beter dan uit protest daadwerkelijk volledig open gaan zoals soms gedreigd wordt.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 15:06 schreef maan_man het volgende:
Het blijft tot nu toe bij brave acties vanuit de horeca.
[ afbeelding ]
Een picknick
[ twitter ]
Een terras waar men niet mag zitten.
[ afbeelding ]
Een ludiek bord: “Weerter Museum. Was héél vroeger een café…. Hier kon je gewoon binnen lopen en wat drinken. Misschien binnenkort weer open!!”.
Ah interessant, wist niet dat mensen echt massaal de oproep weigeren om die reden. Dacht dat het puur met de strategie te maken had (eerst zorgpersoneel en hoogbejaarden, maar geen AZ voor die groepen). Wat een kutvolk zijn die moffen ook. Waterstofbommen op Mofrika?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:07 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Wanneer degenen, die uitgenodigd zijn voor de vaccinatie, wegblijven op de dag en het tijdstip van uitnodiging blijven de vaccins vanzelf liggen. Twee weken geleden toonde men in het journaal een vaccinatielocatie in Berlijn waar maar liefst acht mensen zich op die dag hadden laten vaccineren.
De Duitsers klagen steen en been over het lage vaccinatietempo en dat men Otto Normalverbraucher met AZ "probeert af te schepen".
Volgens mij is er geen enkele ondernemer die gedreigd heeft met een volledige openen of ik moet het gemist hebben. De meesten spreken alleen maar over het terras.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 15:07 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Prima acties wat mij betreft. Beter dan uit protest daadwerkelijk volledig open gaan zoals soms gedreigd wordt.
Die is fijn idd.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 15:18 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
en percentage daalt ook weer verder, van 8,8% naar 8,5%
Dat gebeurt automatisch. De besmettingspercentages lopen 1 dag langer achter.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 17:58 schreef Za het volgende:
[..]
Please, zou je hier de 54.000 van gisteren en 58.000 van vandaag willen bijzetten voor het effect?
De komende 2 weken kunnen belangrijk zijn voor de verder versoepelingenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 15:18 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
en percentage daalt ook weer verder, van 8,8% naar 8,5%
Ik bedoelde in jouw overzicht.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 15:19 schreef _serial_ het volgende:
Dat gebeurt automatisch. De besmettingspercentages lopen 1 dag langer achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |