Gaat hij weer oproepen tot het plegen van verkiezingsfraude?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:21 schreef Jor_Dii het volgende:
Forum voor Democratie is vandaag hier in Oss:
https://www.facebook.com/nick.vink1/videos/10222972831728180/?d=n
Ja, ons beleid is ook absoluut niet prettig.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteindelijk hebben zij minder lockdown dagen dan wij waarschijnlijk maar verder moeilijk te vergelijken met NL en EU.
Grappig genoeg vandaag nog ruzie over met een kennis van me en FVD-stemmer: dat is fake news...quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:34 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Gaat hij weer oproepen tot het plegen van verkiezingsfraude?
Is een psychologisch mechanisme om hunzelf te beschermen. Toegeven dat iets waarin je heilig gelooft toch niet helemaal deugt is namelijk erg pijnlijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Grappig genoeg vandaag nog ruzie over met een kennis van me en FVD-stemmer: dat is fake news...
Sommige mensen kiezen er bewust voor om blind te zijn...
Het verbaasd mij wel hoe de Amerikaanse mechanismes hier ineens relevant worden, zo is er aan de ander kant ineens een roep over een hoger minimumloon. Aan de rechterkant wordt vol op het fake news, complotten, stembusfraude en deep state.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:41 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Is een psychologische mechanisme om hunzelf te beschermen. Toegeven dat iets waarin je heilig gelooft toch niet helemaal deugt is namelijk erg pijnlijk.
Wat we niet zien, dat is er niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:34 schreef Fred het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor minder coronaslachtoffers.
Menig kind wordt as we speak mishandelt door de impact van de maatregelen.
Óók dat zijn slachtoffers van corona, al lijken we daar liever niet over na te denken.
Dus dan moeten we onze ogen maar blijven sluiten?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:45 schreef Janneke141 het volgende:
Wat we niet zien, dat is er niet.
Iets wat in het geval van kindermishandeling en -misbruik altijd geldt, ook buiten coronatijd.
Nee, juist niet. Het is slechts een cynische constatering van de realiteit.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:47 schreef Fred het volgende:
[..]
Dus dan moeten we onze ogen maar blijven sluiten?
Ik vind het zelf voornamelijk lastig omdat de gevolgen vrij groot kunnen zijn als je het mis hebt. Mijn eigen kleuter heeft ook een complete fantasiewereld waarin van alles gebeurd. Als zij iets verteld aan een ander vanuit de fantasie wereld en diegene denkt dar het in de echte wereld gebeurd kun je hele ongemakkelijke situaties krijgen die met redelijke gevolgen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Het is slechts een cynische constatering van de realiteit.
Het aantal kinderen dat mishandeld, verwaarloosd of misbruikt wordt is dermate groot dat het niet kan dat er zo weinig van 'gezien' wordt. Dat is deels omdat we liever de andere kant op kijjken, en deels omdat we bang zijn om te melden. En misschien zijn er ook nog wel andere redenen voor, maar feit is dat er heel veel onder de radar blijft en dat we het ook gewoon liever niet willen zien. Want het is lelijk, en naar lelijke dingen kijken is nu eenmaal niet zo fijn.
Het is zelfs beroepsmatig lastig. Vooral als signalen zich op een helling bevinden vind ik het nog steeds moeilijk om te bepalen wanneer we nu actie moeten ondernemen. Gelukkig zijn er mensen in de organisatie die ervoor door hebben geleerd, dus die kunnen daar goed in adviseren - maar dan moet het dus wel eerst bij hun terechtkomen.
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 12:25 schreef MoreDakka het volgende:
Ik vind terugkijken op dat soort voorspellingen niet heel productief eigenlijk. Valt er wat uit te leren?
Hey Fred, welke kinderen dan? Mijn zoontje traint en voetbalt onderlinge partijtjes, mag met vriendjes spelen, gaat gewoon naar school. Ik heb niet het gevoel dat hij er last van heeft. Het enige is dat verjaardagsfeestjes niet door gaan.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:34 schreef Fred het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor minder coronaslachtoffers.
Menig kind wordt as we speak mishandelt door de impact van de maatregelen.
Óók dat zijn slachtoffers van corona, al lijken we daar liever niet over na te denken.
Voornamelijk dat China de WHO heel slecht heeft geïnformeerd over wat er daadwerkelijk speelde en hoe het virus zich verspreidde.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 12:25 schreef MoreDakka het volgende:
Ik vind terugkijken op dat soort voorspellingen niet heel productief eigenlijk. Valt er wat uit te leren?
Ja, ik begrijp ook niet zo goed waarom een continue lockdown van maanden beter wordt gevonden door sommigen dan af en toe een paar dagen op slot met daartussen periodes zonder veel maatregelen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteindelijk hebben zij minder lockdown dagen dan wij waarschijnlijk maar verder moeilijk te vergelijken met NL en EU.
Dat is dan ook helemaal niet wat er gezegd wordt. De herhaaldelijke lockdowns zetten het 'succesverhaal' van landen als Australië in perspectief, want zo'n succes is het dus ook niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 12:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp ook niet zo goed waarom een continue lockdown van maanden beter wordt gevonden door sommigen dan af en toe een paar dagen op slot met daartussen periodes zonder veel maatregelen.
Typisch plaatje, volgens Ourworldindata zitten we op 5,3% en liggen we Europees gezien op 3 na laatste.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 12:45 schreef ondeugend het volgende:
We geraken wel op stoom de laatste weken!
[ afbeelding ]
Maar dan nog is het toch beter om af en toe een week in lockdown te gaan dan maandenlang?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 12:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat is dan ook helemaal niet wat er gezegd wordt. De herhaaldelijke lockdowns zetten het 'succesverhaal' van landen als Australië in perspectief, want zo'n succes is het dus ook niet.
Een deel van de vaccinaties (gezet in de langdurige zorg of door de huisarts) worden nog niet geregistreerd door het RIVM. In plaats daarvan wordt daar een aantal voor berekend. Dat is het verschil tussen de 7,1% en 5,3%.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 12:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Typisch plaatje, volgens Ourworldindata zitten we op 5,3% en liggen we Europees gezien op 3 na laatste.
Is het ook, maar voer dat maar eens in een land waar het gros van de bevolking alleen maar bereid is om het absolute minimum van wat ze op dat moment noodzakelijk achten te doen. Het kabinet krijgt al een hele berg stront over zich heen als ze de horeca niet open gooien als er dagelijks duizenden besmettingen bij komen, diezelfde samenleving ga je echt niet overtuigen om een veel strengere lockdown in te gaan bij slechts een fractie van dat aantal.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 12:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar dan nog is het toch beter om af en toe een week in lockdown te gaan dan maandenlang?
Mooi, nog maar 19/20e deel// 95% te gaan.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 12:45 schreef ondeugend het volgende:
[ afbeelding ]
Verkiezingen komen er zeker weer aan.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 12:45 schreef ondeugend het volgende:
[ afbeelding ]
De lockdowns die ze daar hebben zijn heviger en onverwachter.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 12:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar dan nog is het toch beter om af en toe een week in lockdown te gaan dan maandenlang?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |