Ook hier kan ik mijn reactie van vorig jaar wel quoten. Want ook hier vond ik het de eerste keer wel aardig en ga ik het steeds beter vinden. Is het een geweldig nummer? Nee dat niet, maar wel eentje die je bij het refrein wel wil meezingen. Prima inzending dus, niet meer, niet minder.quote:Op maandag 18 mei 2020 00:49 schreef Redefine het volgende:
De eerste keer vond ik het wel aardig, hoe vaker ik het hoor hoe beter ik het vind. Voor mij dit jaar de beste rechttoe rechtaan ballad. Vooral het Voda wil je gewoon meebrullen. En hoewel het nummer eigenlijk ook weer niet heel veel om het lijf heeft, pakt het mij wel.
Heb hem nog niet gezien, maar eens! Daar ging ik ook vanuit, vandaar ook de likequote:
Perpetuum Jazzile is echt zo tof.quote:
Here For You is sowieso een goed nummer, ga hem gelijk kijken!quote:Op donderdag 29 april 2021 18:51 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Perpetuum Jazzile is echt zo tof.
quote:Op woensdag 12 mei 2021 11:57 schreef Cee het volgende:
Sloveni ??
Dit komt in de zaal harder binnen dan op tv, doordat je nu ziet hoe ontzettend knap het podium en het licht in elkaar zitten en wat voor effect de grote LED-deuren en het grote (tweede) transparante scherm hebben op de performance in zijn geheel. Ana's stem klinkt als een klok en op het moment dat de deuren (in razendsnel tempo) 180 graden openen en het scherm naar beneden komt creert dat - zeker in de zaal - cht een moment.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |