Geen ideequote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:01 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Heeft de voorraadkamercam nog geen naam?
Past mooi bij zijn gedragquote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:01 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wat heeft die Matt een vreselijke zeikstem
Geen idee, niet gezien en gelezen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:03 schreef mario390 het volgende:
welke conjo zei de begrafenis
van thomas is morgen?
Nee maandagquote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:03 schreef mario390 het volgende:
welke conjo zei de begrafenis
van thomas is morgen?
Oh ik verstond toen ze 2 jaar was en ze er niets van heeft meegekregen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:06 schreef Oranos het volgende:
Jill's ouders 10 jaar geleden gescheiden
yep ze is bij haar moeder blijven wonen want de hele fam woonde in de zelfde straat , vader heeft nog poosje in spanje gewoond en woonde in nederland 3 kwartier rijden.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh ik verstond toen ze 2 jaar was en ze er niets van heeft meegekregen.
Ja dat was de (slechte) grapquote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh ik verstond toen ze 2 jaar was en ze er niets van heeft meegekregen.
hij doet niet anders, mooie praatjes, hopelijk prikken ze er wel doorheen bij het nomineren straksquote:
Dus 1 vrouw kan spagetti koken. Nu nog 1 die een ei kan klaar maken. En ze zijn er voor de rest van de week.quote:
die grap met die zoutmolen hadden ze gisteren toch al ontdekt?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:12 schreef rinardo het volgende:
Zoey blijft maar draaien aan de zoutmolen waar suiker in zit en het water word niet zout... duhhhhh
Maar misschien nog niks aan gedaan en buiten mede weten van Zoey.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:12 schreef Verida het volgende:
[..]
die grap met die zoutmolen hadden ze gisteren toch al ontdekt?
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:12 schreef bb-fan-1999 het volgende:
de heren eten Faschierte Laibchen?
Dat was van de huismeester opdracht er is geen huismeester meer, BB is nu de huismeesterquote:
Ja maar roots kennende van beiden...quote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Spaghetti volgens mij.
(geen couscous met spaghetti, maar gewoon spaghetti met saus)
vandaar dus veel bij opa en oma omdat mama werken was zo is mijn dochter ook opgegroeid en die was ook gek met opa ja niet zo als jill maar was wel opa voor en opa naquote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:09 schreef rinardo het volgende:
[..]
yep ze is bij haar moeder blijven wonen want de hele fam woonde in de zelfde straat , vader heeft nog poosje in spanje gewoond en woonde in nederland 3 kwartier rijden.
De heren eten stampot hutspot met een gehaktbal/schijfquote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:12 schreef bb-fan-1999 het volgende:
de heren eten Faschierte Laibchen?
Ik hou niet van dat soort grappenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:12 schreef rinardo het volgende:
Zoey blijft maar draaien aan de zoutmolen waar suiker in zit en het water word niet zout... duhhhhh
Goede auto, om op 3 kwartier van Spanje naar Nederland te rijden.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:09 schreef rinardo het volgende:
[..]
yep ze is bij haar moeder blijven wonen want de hele fam woonde in de zelfde straat , vader heeft nog poosje in spanje gewoond en woonde in nederland 3 kwartier rijden.
wat een onzinquote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ja maar roots kennende van beiden...
misschien even de zin goed lezen ;-)quote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Goede auto, om op 3 kwartier van Spanje naar Nederland te rijden.
31 decquote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:18 schreef Toweler het volgende:
Domme vraag misschien maar sinds wanneer zitten de eerste in het huis?
oudjaarsavondquote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:18 schreef Toweler het volgende:
Hij wordt kwaad van al dat slappe gelul.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:16 schreef danilel het volgende:
IK WIST HET, MICHEL IS DE HULK, KIJK MAAR NAR ZIJN VOETEN, HET BEGINT AL!!
[ afbeelding ]
klopt, ik zou daar ook groen van zienquote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:19 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Hij wordt kwaad van al dat slappe gelul.
BB / Big Brother 2021 Updatesquote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:18 schreef Toweler het volgende:
31 december.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:18 schreef Toweler het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |