of niet, kan niets recht breien wat krom is.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:23 schreef Benny het volgende:
Dit is overigens een twist in het voordeel van Mike
Omdat elke twist altijd in het voordeel van Mike is. Hij lult elke twist in een bocht waar alleen hij nog uit komt.quote:
Die zijn rijk. Krijgen elke dag een nieuwe galajurk.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:26 schreef Sestra666 het volgende:
de vrouwen kunnen nu geen was draaien?
Maar de mannen daarentegen. Nick had al enigszins aan zijn hand. Die heeft zich nog niet uitbundig uitgelaten over het hele gedoequote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Denk het niet .. denk dat de dames vrij eensgezind hem eruit gaan stemmen
Zal wel voor batterijwissel zijn. Dat zullen ze om-en-om moeten doen nu.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:26 schreef Ebinas het volgende:
Mannen weg, vrouwen terug
oh nee, mannen nu op 1 en
2 woonkmr.
Even streamertjes dollen
Het loopt tot maandagquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:24 schreef freaky40 het volgende:
Dat arm/rijk is toch onbeperkt en vanaf nu, of is het maar voor een paar dagen, uiterlijk een week?
Owja, hmmm gaat dan vaker gebeuren.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zal wel voor batterijwissel zijn. Dat zullen ze om-en-om moeten doen nu.
Als ze niet meer de kans krijgen om te overleggen onderling, dan zitten Matt en Mike zeker op de bank volgende week.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:27 schreef Benny het volgende:
[..]
Maar de mannen daarentegen. Nick had al enigszins aan zijn hand. Die heeft zich nog niet uitbundig uitgelaten over het hele gedoe
Wordt er onderling genomineerd... Kun je zomaar een verassende persoon op de bank hebben
En Julie Michel niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:29 schreef Kefke04 het volgende:
Gelukkig kan Mike jill niet meer inpalmen.
Zou kunnen ja zal wel heftig zijnquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stel je voor als ze moeten nomineren uit eigengroep.
Liese: Jill en Zoey?
Naomi: Jill en Zoey?
Julie: Jill en Zoey
Jill: Liese en Naomi
Zoey: Jill en Naomi
Jill genomineerd bij de dames.
Bij de heren zal het wel Mike zijn.
ik hoorde een hele week.quote:
ik zie alleen maar voordelenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:30 schreef Rhosyn het volgende:
Mooi. De mannen weg bij de vrouwen.
Matt kan Jill niet stalken.
Michel en Nick niet meer smoezelen met hun favo meisje en de keuken en de koelkast het grootste deel van de dag opeisen.
Alleen voor Mike is dit prettig. Niks doen, beetje hangen en grapjes maken zonder seksistisch over te komen.
Ik denk zeker dat de voorraadkamer om en om gesloten is.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zal wel voor batterijwissel zijn. Dat zullen ze om-en-om moeten doen nu.
En niet meer tegen JollyJulie aanhangen..quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:31 schreef aswesleep het volgende:
Ik zie al aan Michel zijn gezicht dat hij het hier het moeilijkst mee gaat hebben. Heeft ook minder een klik met Matt en Mike.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Vandaag kan dit nog wel bij CoS ... ook geen geheime kamer dus
[ afbeelding ]
Genoeg voordelenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En niet meer tegen JollyJulie aanhangen..
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Vandaag kan dit nog wel bij CoS ... ook geen geheime kamer dus
[ afbeelding ]
Pizza&Bier??quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:33 schreef Whuzz het volgende:
Oh, Mies heeft gewoon zijn volle bak yoghurt nog.
Veel eten ook daar.
Nix "arm" aan dus. Da's gewoon standaard FOK-er zolderkamer werk.
Een gemeenschappelijk raam tussen beide delen zou zeer leuk geweest zijn.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:33 schreef zodeju het volgende:
Jammer dat ze elkaar niet kunnen zien.....
Wie zegt dit? ik hoorde gisteren "volgende week"quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:31 schreef freaky40 het volgende:
Tot maandag? Dus nominaties zijn dus gewoon normaal. Beetje jammer dit weer.
'basis' dusquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:33 schreef Whuzz het volgende:
Veel eten ook daar.
Is een andere, die in de woonkamer is een crosstrainer.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:34 schreef Benny het volgende:
Dus de armen hebben de hometrainer gekregen___! ?
van de dames heb ik haar en liese altijd als mogelijke finalisten gezien van de mannen heb ik geen ideequote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:31 schreef Lavenderr het volgende:
Ik heb het idee dat Naomi heel ver gaat komen. Zie haar wel als kanshebber. Wat vinden jullie?
En goeiemiddag;)
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:33 schreef Whuzz het volgende:
Veel eten ook daar.
Ja dat was bij de eerste BB wel zo arm en rijk zaten alleen tralies tussenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:33 schreef zodeju het volgende:
Jammer dat ze elkaar niet kunnen zien.....
nominaties kunnen toch ook nog gewoon anders worden? positief nomineren, maar 1 persoon mogen nomineren enz.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:31 schreef freaky40 het volgende:
"komende week" staat er.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wie zegt dit? ik hoorde gisteren "volgende week"
Bron?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:31 schreef freaky40 het volgende:
Maar goed dat Jerrel er niet meer in zitquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:36 schreef Benny het volgende:
De mannen kunnen ook niet meer naar de dagboekkamer
Ik vermoed om ze toch wat beweging te gunnen. Ze hebben namelijk ook geen toegang tot de tuinquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:35 schreef greysbones het volgende:
Waarom hebben ze een fiets???
om het licht aan te houden??
Jahh ze worden komende week verdeelt.. nu dus al.. voor hoe lang staat er nietquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:35 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
"komende week" staat er.
[ afbeelding ]
In principe is de volgende week ook de komende weekquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:35 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
"komende week" staat er.
[ afbeelding ]
geluk dat jerrel er niet meer is, dat zou een probleem worden dan.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:36 schreef Benny het volgende:
In het toilet, en zittend op een wc-pot.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:36 schreef Benny het volgende:
Same.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:37 schreef Kefke04 het volgende:
ik heb op de boksbal gestemd, wou geen koffie in het arme gedeelte
Daar is geen camera... daarom wou Jerrel wel op die wcquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
In het toilet, en zittend op een wc-pot.
Dito hier.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:35 schreef danilel het volgende:
[..]
van de dames heb ik haar en liese altijd als mogelijke finalisten gezien van de mannen heb ik geen idee
Er staat ook niet op dat het tot maandag s.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:35 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
"komende week" staat er.
[ afbeelding ]
Nee, vraag was voor VraagAanRegie.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:35 schreef D. het volgende:
[..]
Bron?
Of mag je die weer niet verklappen?
Ik denk sat michel het heel zwaar kan krijgen, tot dikke irritatie aan toe.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:37 schreef 5thencounter het volgende:
Nah ja. als de cijfers zakken is het zo weer over
Ik niet. Was ze na 10 minuten zat.quote:
Volgens mij zit er een deur tussen gameroom en DBK: remember opdracht met die vermonning van de nieuwe bewoners.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:36 schreef Benny het volgende:
@:Whuzz wil graag de mannen zien dus daar zitten we nu mee opgescheeptquote:
Ja. BB-regie luistert naar mij.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Whuzz wil graag de mannen zien dus daar zitten we nu mee opgescheept
die is er welquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Daar is geen camera... daarom wou Jerrel wel op die wc
Toen liepen ze gewoon over de gang vanuit de DBK (normale in/uitgang) naar de voorraadkamer. Daar moesten ze zich omkleden voordat ze de gameroom binnen gingen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Volgens mij zit er een deur tussen gameroom en DBK: remember opdracht met die vermonning van de nieuwe bewoners.
Sjah, het is geen Afghanistan .. dáár moest 'ie vechten enzo ..bikkel op een veldbedje met blik bonen...quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:38 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik denk sat michel het heel zwaar kan krijgen, tot dikke irritatie aan toe.
Ah!! Natuurlijkquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:40 schreef D. het volgende:
[..]
Da’s een eigen post quoten als er binnen een paar minuten nog niemand op gereageerd heeft
Die had een roze pols- en hoofdband gekregen. Verblijfplaats in de DBKquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar goed dat Jerrel er niet meer in zit
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:34 schreef D. het volgende:
Teams zijn mannen tegen de vrouwen?
En weten ze al van arm en rijk?
genomineerd Michel en Mikequote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja. BB-regie luistert naar mij.
Nog verzoekjes die ik moet doorgeven? (Nee, geen vrouwengewauwel.)
Bij de mannen heeft hij geen aanzien als bij de vrouwen. Hij zal niet de aandacht krijgen die hij wil. Na 6 weken is dat best een klap in zijn gezicht.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah, het is geen Afghanistan .. dáár moest 'ie vechten enzo ..bikkel op een veldbedje met blik bonen...
Geen buitenluch is erger. Dat had je nog wel in andere BB, als was het meer een plaatsje.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:34 schreef Benny het volgende:
Dus de armen hebben de hometrainer gekregen___! ?
Die gingen gewoon door de gang naar de voorraadkamer.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Volgens mij zit er een deur tussen gameroom en DBK: remember opdracht met die vermonning van de nieuwe bewoners.
Oui.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:34 schreef D. het volgende:
Teams zijn mannen tegen de vrouwen?
En weten ze al van arm en rijk?
De strijd met Jerry kon hij al niet aan.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah, het is geen Afghanistan .. dáár moest 'ie vechten enzo ..bikkel op een veldbedje met blik bonen...
Ieuuwwwquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:42 schreef greysbones het volgende:
Lekker die hele slaapkamer die naar ei stinkt straks
Jerrel ligt eruit. Hoezo "kon hij het niet aan"quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De strijd met Jerry kon hij al niet aan.
Ja mario quote zichzelf graag een keer of 3quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:43 schreef D. het volgende:
[..]
...in de hoop alsnog antwoord te krijgen’
Had ik er aan toe moeten voegen
Waar zit de deur van de slaapkamer naar de voorraadkamer eigenlijk?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:42 schreef greysbones het volgende:
Het is een egotripper, daar zal 'ie het meest last van hebben zonder aanbiddingquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De strijd met Jerry kon hij al niet aan.
Michel was toen telkens erg snel opgefokt. Dat is een zwakte.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:43 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Jerrel ligt eruit. Hoezo "kon hij het niet aan"
Dat bedoel ik niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:43 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Jerrel ligt eruit. Hoezo "kon hij het niet aan"
Ja preciesquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is een egotripper, daar zal 'ie het meest last van hebben zonder aanbidding
Hoop wel dat ze volgende week wisselen. Meiden in het arm gedeelte heeft meer kans op interessante beelden.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Echte mancave. Best wel grappig.
Toch was het behelpen van de meiden nog grappiger geweest.
Stiekem Chuck Norris !quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:28 schreef Jockari het volgende:
Michel overleeft dat. Die is niet geboren, maar ontstaan uit wilskracht !
De voorraadkamer heeft toch een raampjequote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:45 schreef puzziepie het volgende:
Zitten ze daar nou zonder daglicht?
Er komt ergernis. Bv met eten maken. Nick en Michel waren de baas in de keuken. Nu geldt dat niet meer.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:44 schreef Whuzz het volgende:
Nagoed. Ik hoop dat deze faal niet te lang duurt, want dit gaat verschrikkelijk saai worden.
Streams van bankhangende mannen, want geen fuck te doen daar.
Streams van bankhangende vrouwen, want die deden toch al niets anders.
Moet je ook antword geven, conjo!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja mario quote zichzelf graag een keer of 3
Daglicht is voor rijke mensenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:45 schreef puzziepie het volgende:
Zitten ze daar nou zonder daglicht?
ik verwacht zoey en juliequote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:46 schreef Benny het volgende:
Geen Koken met Nick
Ben benieuwd wie gaat koken bij de dames
jij wilde mannen streams..quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:44 schreef Whuzz het volgende:
Nagoed. Ik hoop dat deze faal niet te lang duurt, want dit gaat verschrikkelijk saai worden.
Streams van bankhangende mannen, want geen fuck te doen daar.
Streams van bankhangende vrouwen, want die deden toch al niets anders.
Het ziet er sowieso leuk uit die tafel /stoelen /bank en donkere ruimtequote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:46 schreef greysbones het volgende:
Prachtige stoelen... waarom geen kratjes??
Pak het dan goed aan
Wie zei dat nu toch... dat ze in die flesjes ook iets van vitamines hebben zitten..quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Daglicht is voor rijke mensen![]()
Vitamine D is overrated!
Zit je een week in een donkere dagboekkamer... wordt je weggestemd en het huis uit geschopt. Loop je corona op, ben je binnen een week dood want te weinig vitamine D. Da's wel de ultieme eliminatie zegmaar
Nou, ik zat net eens te bedenken he... wat zou ik daar tegen kunnen doen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij wilde mannen streams..
nu zit je er aan vast ook.. minstens 24 uur
Echt niet een ARMe KANT... eerder een donkere kantquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het ziet er sowieso leuk uit die tafel /stoelen /bank en donkere ruimte![]()
Een beetje een fokkers hol
Ik heb nergens last van: fokker jeweetzquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Daglicht is voor rijke mensen![]()
Vitamine D is overrated!
Zit je een week in een donkere dagboekkamer... wordt je weggestemd en het huis uit geschopt. Loop je corona op, ben je binnen een week dood want te weinig vitamine D. Da's wel de ultieme eliminatie zegmaar
Kun je niet meer COSSENquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nou, ik zat net eens te bedenken he... wat zou ik daar tegen kunnen doen.
Toen kwam ik dit tegen: www.youtube.com
Da's echt leuk joh! Staat heel veel op! Denk dat ik daar eens ga kijken
Daar ben ik niet eens mee bezigquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Echt niet een ARMe KANT... eerder een donkere kant
Ik ook niet hoor. Enige wat wel eens lastig is, is die enorme FoK-er-lul van 30+ cm. Maar daar leer je mee leven.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van: fokker jeweetz
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Waar zit de deur van de slaapkamer naar de voorraadkamer eigenlijk?
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:31 schreef Tourniquet het volgende:
Die deur vanuit de voorraadkamer is wel geinig gedaan, die zat dus gewoon achter het achterwandje van Nick zijn bed. En in de voorraadkamer stond er een kast voor.![]()
Juist niet. We hebben weer een beetje andere gesprekkenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:49 schreef Toweler het volgende:
Leuke twist maar zo zijn de streams nog saaier
Dat is toch gewoon YouTube ?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nou, ik zat net eens te bedenken he... wat zou ik daar tegen kunnen doen.
Toen kwam ik dit tegen: www.youtube.com
Da's echt leuk joh! Staat heel veel op! Denk dat ik daar eens ga kijken
Idd dit is wel even leukquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:49 schreef Benny het volgende:
[..]
Juist niet. We hebben weer een beetje andere gesprekken
Bedoel ziet er niet uit als een arme kantquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar ben ik niet eens mee bezig
Die heb ik dan weer niet , kan ik niet over meepraten als vrouw.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Enige wat wel eens lastig is, is die enorme FoK-er-lul van 30+ cm. Maar daar leer je mee leven.
Eens!! Plus dat Julie en Michel van elkaar zijn gescheiden , dat vind ik ook wel leuk. Hopelijk blijft dat nog een tijdjequote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:49 schreef Benny het volgende:
[..]
Juist niet. We hebben weer een beetje andere gesprekken
Het is basic, niet arm.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bedoel ziet er niet uit als een arme kant
Kloptquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bedoel ziet er niet uit als een arme kant
Een nog groter dilemma: moet je een Jerrel nou indelen bij de mannen of de vrouwen?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:30 schreef Juan_Roman het volgende:
Stel u voor dat Jerrel er nog in zat. Dan moest hij zijn privé wc delen met anderen of kon hij er geen gebruik meer van maken. Weekje alles ophouden.
Jawel joh. Streams kijken is makkelijk te faken.quote:
Wat lulde Geraldine dan gisteren.. Had de tekst van 2000 nog voor zich?quote:
En Jill. Die is volledig gescheiden van haar speelmaatjesquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eens!! Plus dat Julie en Michel van elkaar zijn gescheiden , dat vind ik ook wel leuk. Hopelijk blijft dat nog een tijdje
Ik ben ontmaskerdquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jawel joh. Streams kijken is makkelijk te faken.
Hier let op:
"gatver Zoey weer met d'r scheten!"
"haha Nick weer meej ze dekentje"
"Sterke verhalen weer van Mike"
"Wou dat Julie d'r brilletje nog eens op deed"
"BewonerX KAP eens met je gezeik zeg"
"Kijk Matt weer bij Jill hangen"
Kan niet missen toch? Heeft niemand door dat je niet echt kijkt. Af en toe nog een wazige poll ertussen om met Benny te fucken en je bent hier gewoon meubilair, ook zonder streams
Als ze in de slipstream van iemand anders richting finale kan komen, anders zie ik het niet gebeuren.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:31 schreef Lavenderr het volgende:
Ik heb het idee dat Naomi heel ver gaat komen. Zie haar wel als kanshebber. Wat vinden jullie?
En goeiemiddag;)
Kan hem niet lastig genoeg gemaakt wordenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:51 schreef utopia2.0 het volgende:
Michel baalt, onze marinier, vechtmachine, overlever. Hij heeft het er moeilijk mee.
Ook!! Ik zie er tot nu toe alleen maar voordelen inquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:52 schreef Benny het volgende:
[..]
En Jill. Die is volledig gescheiden van haar speelmaatjes
Niet alleen Julie en Michel maar ook Matt en Jill.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eens!! Plus dat Julie en Michel van elkaar zijn gescheiden , dat vind ik ook wel leuk. Hopelijk blijft dat nog een tijdje
Ja die moet nu met de volwassenen meepraten over poep, menstruatiecups en orgasmes. Gelukkig kan ze daar haar eigen piemelrepertoire aan toevoegenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:52 schreef Benny het volgende:
[..]
En Jill. Die is volledig gescheiden van haar speelmaatjes
Deur naar slaapkamer zat 1 bed meer naar rechts, wandje achter Nick's bed. In de voorraadkamer stond er een kast voor. Waarschijnlijk hebben ze tijdens de SL de deurklink erin gezet.quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[b]Niet alleen Julie en Michel maar ook Matt en Jill.[/b]
Zou wat zijn moest Thomas en Jill gesplitst zijn
Kan me voorstellen, hij gooit van afstand een tennisbal in een kaarsending en dit lukt niet....quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:52 schreef Krambo het volgende:
Michel baalt van zichzelf, blijkbaar heeft 'ie een spel verneukt (iets met basketballen?)
Gefixedquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jawel joh. Streams kijken is makkelijk te faken.
Hier let op:
"gatver Zoey weer met d'r scheten!" jij kijkt alleen mannen streams
"haha Nick weer meej ze dekentje"... heeft geen dekentje meer
"Sterke verhalen weer van Mike" mannen luisteren niet naar Mike
"Wou dat Julie d'r brilletje nog eens op deed" jij kijkt alleen mannen streams
"BewonerX KAP eens met je gezeik zeg" X doet niet meer mee(Jerrel non Binair)
"Kijk Matt weer bij Jill hangen" Matt kan niet bij jill komen
Kan niet missen toch? Heeft niemand door dat je niet echt kijkt. Af en toe nog een wazige poll ertussen om met Benny te fucken en je bent hier gewoon meubilair, ook zonder streams
Ach is ie alweer niet de beste in iets.Jammer joh toch iets minder vol van zich zelf zijnquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:52 schreef Krambo het volgende:
Michel baalt van zichzelf, blijkbaar heeft 'ie een spel verneukt (iets met basketballen?)
Volgende faalquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:34 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Een gemeenschappelijk raam tussen beide delen zou zeer leuk geweest zijn.
Als ik lieg over kijken van streams dan doet het er niet echt meer toe welke streams ik wel/niet kijk he?quote:
Stond ook eerst even op de site, maar ik denk dat ze er zelf ook snel achter kwamen dat arm niet echt van toepassing was. Ze hebben de poll gisterenavond ook vrij snel na de liveshow aangepast.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat lulde Geraldine dan gisteren.. Had de tekst van 2000 nog voor zich?
Jawel, heb ze al een paar keer gezien met de toiletpot schoonmaken.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Daar is geen camera... daarom wou Jerrel wel op die wc
Dus een paar dagen gezeik hierover door die 2.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Michel en Nick kunnen het niet verteren.
Ik gok Zoey en Naomi.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wie er gaan koken bij die vrouwen.
Ook een andere slaapkamer?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:54 schreef Ebinas het volgende:
Heet in de gameroom, Nick en Michel gaan daar weg
Jillquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Dit suddert nog wel even doorquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dus een paar dagen gezeik hierover door die 2.
Weet jij wat voor spel ze moesten doen?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:55 schreef Koos1958 het volgende:
Nick zegt dat hij zeker logica had gewonnen
Je kan vanalles zeggen tussen Julie en Michel, maar de enigen die seksuele handelingen heeft gedaan waren Jill en Thomasquote:
Een enkele vrouw gaat waarschijnlijk koken van woede, maar verder zie ik ook niet veel gebeuren.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze krijgen eten.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:46 schreef Benny het volgende:
Geen Koken met Nick
Ben benieuwd wie gaat koken bij de dames
Allemaal weer excuses maken en goedpraten van het falen van. En hij wist het al zegt hij weer.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:56 schreef greysbones het volgende:
oh my GOD...
Dat gelul van Michel... die heeft verloren..
het gaat echt nergens over
Eigenlijk hadden ze dit vorige week al moeten doen, het was toen ook precies 5-5 mannen/vrouwen. En Thomas had meer kans gehad om te kunnen blijven want geen/andere complotjes.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Niet alleen Julie en Michel maar ook Matt en Jill.
Zou wat zijn moest Thomas en Jill gesplitst zijn
valt op he.. als je dan gaat reageren op iets dat je anders niet wil kijkenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als ik lieg over kijken van streams dan doet het er niet echt meer toe welke streams ik wel/niet kijk he?
Doe eens niet zo haten.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:56 schreef greysbones het volgende:
oh my GOD...
Er zal ook een non-vegan moeten koken. Denk niet dat Naomi met vlees in de weer wil.quote:
Ja, dat wordt nog een dingetje mss.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:55 schreef utopia2.0 het volgende:
De logica die zo krom is als een hoepelquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:56 schreef Koos1958 het volgende:
Michel dat vrouwen omdat ze minder spieren hebben dus minder verzuren. Wat een bullshit. Je hebt gewoon verloren.
aanname.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je kan vanalles zeggen tussen Julie en Michel, maar de enigen die seksuele handelingen heeft gedaan waren Jill en Thomas
Is een kookplaatquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja, dat wordt nog een dingetje mss.
En die mannen, kunnen die wel koken.
Weet niet of daar een kookplaat is.
Daar kan ik je wel alvast antwoord op geven: nee.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik hoop dat Zoey haar handen dan wast na gebruik van wattenschijfjes.
De connectie tussen Mies en Julie is dieper, Dus voor hun veel lastiger. Zij leunen op elkaar.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je kan vanalles zeggen tussen Julie en Michel, maar de enigen die seksuele handelingen heeft gedaan waren Jill en Thomas
Neequote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:56 schreef Koekeloeren het volgende:
Is bij jullie de stream ook uit Videoland verdwenen?
Ik heb de plattegronden , dus ik ga straks even kijken hoe en watquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee toch? is toch doorgebroken (of deurtje geplaatst0 ?
Ik hoop zo dat hij weer verloren heeft van Jillquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:57 schreef Sunflower01 het volgende:
Michel probeert uit te leggen waarom vrouwen deze krachtopdracht beter konden.
Ja want vrouwen......................
Wantuh......... ja........ vrouwen.............. anatomisch....
Heb ook alleen die mannen stream.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Dacht al dat het aan mij lag.. Bij mij ook weg in de app!
ALs jij daarvoor tekent, dan mag dat gewoon.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:58 schreef Joyce-43 het volgende:
hebben die mannen nou helemaal geen dag licht dat mag toch in priciepe niet
en heerlijk jill en matt gescheiden en bonus julie en michel ook
maar voor jill even het beste
leuk hele tijd vegan hahaquote:
stream 1 beeld met mannen ruimte stream 2 vast beeld woonkamerquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:56 schreef Koekeloeren het volgende:
Is bij jullie de stream ook uit Videoland verdwenen?
Tx.quote:
Mike heeft zo'n gevoel... dat jij wel eens een keukentje zou willen kopen!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:59 schreef Benny het volgende:
Heeft Mike wel gevoel?
Hij is zo verbaast dat er bij Jill en Thomas zoveel gevoel bij kwam kijken
Wat wil je. Michel heeft gevochten tussen de taliban, al qaida en de avondklok plunderaars. Begrijp zijn gevoel wel.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:57 schreef Benny het volgende:
Michel is echt op z'n teentjes getrapt dat hij heeft verloren van de dames
Matts schuldquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:59 schreef puzziepie het volgende:
Mike weer aan het lullen over Jill![]()
Ik denk dat daar eens mee moet ophouden.
Nee.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:59 schreef Benny het volgende:
Heeft Mike wel gevoel?
Hij is zo verbaast dat er bij Jill en Thomas zoveel gevoel bij kwam kijken
Mss krijgen ze wel een ff luchtenpauze.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:58 schreef Joyce-43 het volgende:
hebben die mannen nou helemaal geen dag licht dat mag toch in priciepe niet
en heerlijk jill en matt gescheiden en bonus julie en michel ook
maar voor jill even het beste
Die komen na het weekend volledig gebrainwashed dat hok uit.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:00 schreef puzziepie het volgende:
Ik zie het alweer: mensen gaan Mike weer straks geloven
Matt begint me de keel uit te hangen met zijn zielige verhalen .quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matts schuld
want Jillebill werd boos op hem en dat was niet eerlijk...
Met andere woorden.. JMatt zat op het verkeerde moment weer eens te zeiken en Jill had er geen zin in
Ben benieuwd, zal toch niet een hele slaapkamer gemaakt zijn of verborgen zijn geweestquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb de plattegronden , dus ik ga straks even kijken hoe en wat
Elke dag? Is alleen morgen toch (de 'sterrenmaaltijd')? Volgens mij moeten ze verder wel gewoon zelf koken.quote:
MIkequote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:02 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik heb het wel met Matt te doen. Achter wie moet hij nu aanlopen.
Vast nietquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ben benieuwd, zal toch niet een hele slaapkamer gemaakt zijn of verborgen zijn geweest
Ben jij Mike?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
in en slaapkamer is
en geheime deur?
maar hij gaat het wel doen... en scheelt zover hoeven ze niet telopenquote:
Jaquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:03 schreef Angelflush het volgende:
Moeten we nu constant naar die Mike luisteren🤮🤮🤮😡😡😡
ik dacht altijd de is op de badkamer-seitequote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:54 schreef Ebinas het volgende:
Heet in de gameroom, Nick en Michel gaan daar weg
ok, dan sluit ik niets af nu, want anders ben ik het ook kwijt denk ikquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Dacht al dat het aan mij lag.. Bij mij ook weg in de app!
Neequote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:04 schreef utopia2.0 het volgende:
Ben ik de enige die dat gelul van Mike niet trekt. Pfffff
Durf niet van stream te wisselen omdat sommigen de streams kwijt warenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:04 schreef utopia2.0 het volgende:
Die blijft in het basicgedeelte dat is de grootste straf die BB kon verzinnen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:03 schreef Angelflush het volgende:
Moeten we nu constant naar die Mike luisteren🤮🤮🤮😡😡😡
Was vanmorgen ook.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:00 schreef Monique___ het volgende:
Beide streams zijn weg uit de app.. Beeld bleef hangen, dat ga er even uit.. En start het nog eens op.. Weg streams.
hoezo zijn de 2 opgesloten?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:56 schreef greysbones het volgende:
oh my GOD...
Nee. Ik ben naar stream 2 gegaan. Dat daar eens streamlock is... Tja, beter dan Mike.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:04 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat is wel grappig, ben ook even kwijt hoe en wat in dat stukquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik dacht altijd de is op de badkamer-seite
Matt wil aandacht en dat krijg je door zielig te zijn.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mike kan Matt manipuleren zonder gestoord te worden
Rotte eiquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:42 schreef greysbones het volgende:
Alleen TV scherm te zien op S2quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Durf niet van stream te wisselen omdat sommigen de streams kwijt waren
Zou ik ook doen met zo'n gast die zijn bek niet kan houden voor 5 minquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:04 schreef Sunflower01 het volgende:
Liggen Michel en Nick nou op bed????
Nee, mijn geluid staat al uitquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:04 schreef utopia2.0 het volgende:
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee toch? is toch doorgebroken (of deurtje geplaatst0 ?
Hier zit de deur tussen voorraadkamer en mannenslaapkamer:quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb de plattegronden , dus ik ga straks even kijken hoe en wat
Gelijk heeft ze dat ze daar staat slapen heeft ze toch nog een soort van iets van Thomasquote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:01 schreef Joyce-43 het volgende:
als jill niet naar thomas zijn bed is verhuist hadden ze in principe in hun "eigen" bed kunnen slapen behalve zoey dan want daar ligt jill
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |