of niet, kan niets recht breien wat krom is.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:23 schreef Benny het volgende:
Dit is overigens een twist in het voordeel van Mike
Omdat elke twist altijd in het voordeel van Mike is. Hij lult elke twist in een bocht waar alleen hij nog uit komt.quote:
Die zijn rijk. Krijgen elke dag een nieuwe galajurk.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:26 schreef Sestra666 het volgende:
de vrouwen kunnen nu geen was draaien?
Maar de mannen daarentegen. Nick had al enigszins aan zijn hand. Die heeft zich nog niet uitbundig uitgelaten over het hele gedoequote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Denk het niet .. denk dat de dames vrij eensgezind hem eruit gaan stemmen
Zal wel voor batterijwissel zijn. Dat zullen ze om-en-om moeten doen nu.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:26 schreef Ebinas het volgende:
Mannen weg, vrouwen terug
oh nee, mannen nu op 1 en
2 woonkmr.
Even streamertjes dollen
Het loopt tot maandagquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:24 schreef freaky40 het volgende:
Dat arm/rijk is toch onbeperkt en vanaf nu, of is het maar voor een paar dagen, uiterlijk een week?
Owja, hmmm gaat dan vaker gebeuren.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zal wel voor batterijwissel zijn. Dat zullen ze om-en-om moeten doen nu.
Als ze niet meer de kans krijgen om te overleggen onderling, dan zitten Matt en Mike zeker op de bank volgende week.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:27 schreef Benny het volgende:
[..]
Maar de mannen daarentegen. Nick had al enigszins aan zijn hand. Die heeft zich nog niet uitbundig uitgelaten over het hele gedoe
Wordt er onderling genomineerd... Kun je zomaar een verassende persoon op de bank hebben
En Julie Michel niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:29 schreef Kefke04 het volgende:
Gelukkig kan Mike jill niet meer inpalmen.
Zou kunnen ja zal wel heftig zijnquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stel je voor als ze moeten nomineren uit eigengroep.
Liese: Jill en Zoey?
Naomi: Jill en Zoey?
Julie: Jill en Zoey
Jill: Liese en Naomi
Zoey: Jill en Naomi
Jill genomineerd bij de dames.
Bij de heren zal het wel Mike zijn.
ik hoorde een hele week.quote:
ik zie alleen maar voordelenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:30 schreef Rhosyn het volgende:
Mooi. De mannen weg bij de vrouwen.
Matt kan Jill niet stalken.
Michel en Nick niet meer smoezelen met hun favo meisje en de keuken en de koelkast het grootste deel van de dag opeisen.
Alleen voor Mike is dit prettig. Niks doen, beetje hangen en grapjes maken zonder seksistisch over te komen.
Ik denk zeker dat de voorraadkamer om en om gesloten is.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zal wel voor batterijwissel zijn. Dat zullen ze om-en-om moeten doen nu.
En niet meer tegen JollyJulie aanhangen..quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:31 schreef aswesleep het volgende:
Ik zie al aan Michel zijn gezicht dat hij het hier het moeilijkst mee gaat hebben. Heeft ook minder een klik met Matt en Mike.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Vandaag kan dit nog wel bij CoS ... ook geen geheime kamer dus
[ afbeelding ]
Genoeg voordelenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En niet meer tegen JollyJulie aanhangen..
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Vandaag kan dit nog wel bij CoS ... ook geen geheime kamer dus
[ afbeelding ]
Pizza&Bier??quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:33 schreef Whuzz het volgende:
Oh, Mies heeft gewoon zijn volle bak yoghurt nog.
Veel eten ook daar.
Nix "arm" aan dus. Da's gewoon standaard FOK-er zolderkamer werk.
Een gemeenschappelijk raam tussen beide delen zou zeer leuk geweest zijn.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:33 schreef zodeju het volgende:
Jammer dat ze elkaar niet kunnen zien.....
Wie zegt dit? ik hoorde gisteren "volgende week"quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:31 schreef freaky40 het volgende:
Tot maandag? Dus nominaties zijn dus gewoon normaal. Beetje jammer dit weer.
'basis' dusquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:33 schreef Whuzz het volgende:
Veel eten ook daar.
Is een andere, die in de woonkamer is een crosstrainer.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:34 schreef Benny het volgende:
Dus de armen hebben de hometrainer gekregen___! ?
van de dames heb ik haar en liese altijd als mogelijke finalisten gezien van de mannen heb ik geen ideequote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:31 schreef Lavenderr het volgende:
Ik heb het idee dat Naomi heel ver gaat komen. Zie haar wel als kanshebber. Wat vinden jullie?
En goeiemiddag;)
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:33 schreef Whuzz het volgende:
Veel eten ook daar.
Ja dat was bij de eerste BB wel zo arm en rijk zaten alleen tralies tussenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:33 schreef zodeju het volgende:
Jammer dat ze elkaar niet kunnen zien.....
nominaties kunnen toch ook nog gewoon anders worden? positief nomineren, maar 1 persoon mogen nomineren enz.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:31 schreef freaky40 het volgende:
"komende week" staat er.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wie zegt dit? ik hoorde gisteren "volgende week"
Bron?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:31 schreef freaky40 het volgende:
Maar goed dat Jerrel er niet meer in zitquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:36 schreef Benny het volgende:
De mannen kunnen ook niet meer naar de dagboekkamer
Ik vermoed om ze toch wat beweging te gunnen. Ze hebben namelijk ook geen toegang tot de tuinquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:35 schreef greysbones het volgende:
Waarom hebben ze een fiets???
om het licht aan te houden??
Jahh ze worden komende week verdeelt.. nu dus al.. voor hoe lang staat er nietquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:35 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
"komende week" staat er.
[ afbeelding ]
In principe is de volgende week ook de komende weekquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:35 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
"komende week" staat er.
[ afbeelding ]
geluk dat jerrel er niet meer is, dat zou een probleem worden dan.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:36 schreef Benny het volgende:
In het toilet, en zittend op een wc-pot.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:36 schreef Benny het volgende:
Same.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:37 schreef Kefke04 het volgende:
ik heb op de boksbal gestemd, wou geen koffie in het arme gedeelte
Daar is geen camera... daarom wou Jerrel wel op die wcquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
In het toilet, en zittend op een wc-pot.
Dito hier.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:35 schreef danilel het volgende:
[..]
van de dames heb ik haar en liese altijd als mogelijke finalisten gezien van de mannen heb ik geen idee
Er staat ook niet op dat het tot maandag s.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:35 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
"komende week" staat er.
[ afbeelding ]
Nee, vraag was voor VraagAanRegie.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:35 schreef D. het volgende:
[..]
Bron?
Of mag je die weer niet verklappen?
Ik denk sat michel het heel zwaar kan krijgen, tot dikke irritatie aan toe.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:37 schreef 5thencounter het volgende:
Nah ja. als de cijfers zakken is het zo weer over
Ik niet. Was ze na 10 minuten zat.quote:
Volgens mij zit er een deur tussen gameroom en DBK: remember opdracht met die vermonning van de nieuwe bewoners.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:36 schreef Benny het volgende:
@:Whuzz wil graag de mannen zien dus daar zitten we nu mee opgescheeptquote:
Ja. BB-regie luistert naar mij.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Whuzz wil graag de mannen zien dus daar zitten we nu mee opgescheept
die is er welquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Daar is geen camera... daarom wou Jerrel wel op die wc
Toen liepen ze gewoon over de gang vanuit de DBK (normale in/uitgang) naar de voorraadkamer. Daar moesten ze zich omkleden voordat ze de gameroom binnen gingen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Volgens mij zit er een deur tussen gameroom en DBK: remember opdracht met die vermonning van de nieuwe bewoners.
Sjah, het is geen Afghanistan .. dáár moest 'ie vechten enzo ..bikkel op een veldbedje met blik bonen...quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:38 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik denk sat michel het heel zwaar kan krijgen, tot dikke irritatie aan toe.
Ah!! Natuurlijkquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:40 schreef D. het volgende:
[..]
Da’s een eigen post quoten als er binnen een paar minuten nog niemand op gereageerd heeft
Die had een roze pols- en hoofdband gekregen. Verblijfplaats in de DBKquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar goed dat Jerrel er niet meer in zit
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:34 schreef D. het volgende:
Teams zijn mannen tegen de vrouwen?
En weten ze al van arm en rijk?
genomineerd Michel en Mikequote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja. BB-regie luistert naar mij.
Nog verzoekjes die ik moet doorgeven? (Nee, geen vrouwengewauwel.)
Bij de mannen heeft hij geen aanzien als bij de vrouwen. Hij zal niet de aandacht krijgen die hij wil. Na 6 weken is dat best een klap in zijn gezicht.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah, het is geen Afghanistan .. dáár moest 'ie vechten enzo ..bikkel op een veldbedje met blik bonen...
Geen buitenluch is erger. Dat had je nog wel in andere BB, als was het meer een plaatsje.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:34 schreef Benny het volgende:
Dus de armen hebben de hometrainer gekregen___! ?
Die gingen gewoon door de gang naar de voorraadkamer.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Volgens mij zit er een deur tussen gameroom en DBK: remember opdracht met die vermonning van de nieuwe bewoners.
Oui.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:34 schreef D. het volgende:
Teams zijn mannen tegen de vrouwen?
En weten ze al van arm en rijk?
De strijd met Jerry kon hij al niet aan.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah, het is geen Afghanistan .. dáár moest 'ie vechten enzo ..bikkel op een veldbedje met blik bonen...
Ieuuwwwquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:42 schreef greysbones het volgende:
Lekker die hele slaapkamer die naar ei stinkt straks
Jerrel ligt eruit. Hoezo "kon hij het niet aan"quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De strijd met Jerry kon hij al niet aan.
Ja mario quote zichzelf graag een keer of 3quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:43 schreef D. het volgende:
[..]
...in de hoop alsnog antwoord te krijgen’
Had ik er aan toe moeten voegen
Waar zit de deur van de slaapkamer naar de voorraadkamer eigenlijk?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:42 schreef greysbones het volgende:
Lekker die hele slaapkamer die naar ei stinkt straks
Het is een egotripper, daar zal 'ie het meest last van hebben zonder aanbiddingquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De strijd met Jerry kon hij al niet aan.
Michel was toen telkens erg snel opgefokt. Dat is een zwakte.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:43 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Jerrel ligt eruit. Hoezo "kon hij het niet aan"
Dat bedoel ik niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:43 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Jerrel ligt eruit. Hoezo "kon hij het niet aan"
Ja preciesquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is een egotripper, daar zal 'ie het meest last van hebben zonder aanbidding
Hoop wel dat ze volgende week wisselen. Meiden in het arm gedeelte heeft meer kans op interessante beelden.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Echte mancave. Best wel grappig.
Toch was het behelpen van de meiden nog grappiger geweest.
Stiekem Chuck Norris !quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:28 schreef Jockari het volgende:
Michel overleeft dat. Die is niet geboren, maar ontstaan uit wilskracht !
De voorraadkamer heeft toch een raampjequote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:45 schreef puzziepie het volgende:
Zitten ze daar nou zonder daglicht?
Er komt ergernis. Bv met eten maken. Nick en Michel waren de baas in de keuken. Nu geldt dat niet meer.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:44 schreef Whuzz het volgende:
Nagoed. Ik hoop dat deze faal niet te lang duurt, want dit gaat verschrikkelijk saai worden.
Streams van bankhangende mannen, want geen fuck te doen daar.
Streams van bankhangende vrouwen, want die deden toch al niets anders.
Moet je ook antword geven, conjo!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja mario quote zichzelf graag een keer of 3
Daglicht is voor rijke mensenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:45 schreef puzziepie het volgende:
Zitten ze daar nou zonder daglicht?
ik verwacht zoey en juliequote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:46 schreef Benny het volgende:
Geen Koken met Nick
Ben benieuwd wie gaat koken bij de dames
jij wilde mannen streams..quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:44 schreef Whuzz het volgende:
Nagoed. Ik hoop dat deze faal niet te lang duurt, want dit gaat verschrikkelijk saai worden.
Streams van bankhangende mannen, want geen fuck te doen daar.
Streams van bankhangende vrouwen, want die deden toch al niets anders.
Het ziet er sowieso leuk uit die tafel /stoelen /bank en donkere ruimtequote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:46 schreef greysbones het volgende:
Prachtige stoelen... waarom geen kratjes??
Pak het dan goed aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |