Scherp!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:34 schreef woveleed het volgende:
[..]
Dat is het toch ook?
Als de makers zelf het al zeggen dat Big Brother een populariteitswedstrijd is:
https://www.broadcastmagazine.nl/tag/rob-van-der-vleugel/
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:42 schreef renevanlaaren het volgende:
wat is dit nou weer, mogen we niet zien wie er naar arm moetblijft de hele week stream op zwart dan
En het dansen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:43 schreef Harry het volgende:
Voorspelbaar toch.
We hebben bijna geen spel (behalve cattlebell) mee mogen kijken.
Even later toch weer geluid
Nee dus Naoompje gaat snel naar huis.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:45 schreef viseenoptie het volgende:
Zullen er ook specifieke vegan producten zijn bij arm?
Wees blij. Als dat Matt was, dan was er stront aan de... tja... onderbroek.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:45 schreef Benny het volgende:
Er wordt getijdreist. Ik heb Mike al 4 keer met allerlei onderbroeken in de hand gezien
gras in de tuinquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:45 schreef viseenoptie het volgende:
Gras.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:45 schreef viseenoptie het volgende:
uien en winterpeenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:45 schreef viseenoptie het volgende:
Precies. Een flinke steen op te bakken en een stapel hout. Zie zelf maar hoe je dat aansteekt.quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:45 schreef Cargamelk het volgende:
Die mooiboy is echt niet grappig .. net als zijn fans
twee heethoofden tegen elkaar aan slaan?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Precies. Een flinke steen op te bakken en een stapel hout. Zie zelf maar hoe je dat aansteekt.
Die moet ook nog wat bruine sminck in haar zwemboek bijwerken (bah, krijg dat beeld niet meer uit mn hoofd)quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:48 schreef Li0nHeart het volgende:
In principe is iedereen klaar ..... behalve Zoey
Dat zou de eerste opdracht zijn waarbij ik Jerrel zou missenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:49 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
twee heethoofden tegen elkaar aan slaan?
Lekstokken!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
niemand iets te snaaien in zijn/haar koffer gedaan?
Klimopquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:45 schreef viseenoptie het volgende:
Ze gaan een arm/rijk kamp krijgen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:51 schreef Ang3l het volgende:
Net de liveshow gekeken en ik zet de stream aan.... zie ik Jill met een koffer sjouwen.
Whatskebeurt?
Of juist alleen alles vegan.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:45 schreef viseenoptie het volgende:
LOL. Gaan ze dat seizoen van BB nu proberen vanwege de kijkcijfers?quote:
Liese had een Lolly in haar koffer gedaan hahahaquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
niemand iets te snaaien in zijn/haar koffer gedaan?
Ja vond het gisteren wel rustig zonder zn irritante praatjes .quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Mike begint weer praatjes te krijgen
Geen idee maar brengt nu tenminste wat beweging in het programma.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
LOL. Gaan ze dat seizoen van BB nu proberen vanwege de kijkcijfers?
Of zou dat altijd al t plan zijn geweest?
ik denk dat jullie dat lolly's noemenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
whut??
is dat belgisch voor tamponny's?
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:53 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik denk dat ze een weekend bij Natasia gaan logeren.
Dat waren nog eens streams...quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
nou lkkr Surinaams koken kan die
wat zou dat claseh met Zoe
Heerlijk, dat beledigen, of niet?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Mikk hou je smoel
idiot
met je contact persoon ..vrienden
ja waar heeft tie het nou weer over? Niemand heeft nog met buiten contact toch?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Mikk hou je smoel
idiot
met je contact persoon ..vrienden
iets over foto's sturen naar de productie, toen die op hotel zat denk kquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:57 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
ja waar heeft tie het nou weer over? Niemand heeft nog met buiten contact toch?
Liese werd al gek van 1 puistje, die gaat t huis uit hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Het zou wel mooie tv zijn als al die meiden een poosje zonder al die schmink en haarzooi moesten doen.
Die zullen het het moeilijkst hebben.
Oeiii hard.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:58 schreef Tourniquet het volgende:
Ze moeten ook nog iets doen met die moodboards van gisteren. Filmavondje/feestje alleen voor luxe?
Heb het vermoeden dat ze terug moeten spelen naar het huis. De laatste vertrekt.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:58 schreef Tourniquet het volgende:
Ze moeten ook nog iets doen met die moodboards van gisteren. Filmavondje/feestje alleen voor luxe?
Jij doet niet aan FTC? (Female Time Calibration)quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:55 schreef viseenoptie het volgende:
Als ik als man nu al 1.5uur op Zoey zou moeten wachten voordat we op vakantie kunnen dan zou ik mijzelf al helemaal opvreten van binnen van irritaties
dat kan kloppen, iedereen start in armquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Heb het vermoeden dat ze terug moeten spelen naar het huis. De laatste vertrekt.
Dan de gewonnen avond.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:01 schreef cobain1994 het volgende:
Nou schiet op, ik moet naar de wc......
Arme jij...quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:02 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Heb geen wi-fi op het toilet..
quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:40 schreef Li0nHeart het volgende:
9:40
De bewoners worden met een nieuwe toon naar de woonkamer geroepen.
Big Brother: 'Deze week verandert alles. De halve finale is bijna in zicht. Mijn experiment wordt meer en meer individueel. Vandaag wordt alles beslissend. Vanaf vandaag is er geen huismeester meer. Vanaf nu zullen jullie het met mij moeten doen. Jullie koffers staan klaar in de voorraadkamer. Pak al jullie spullen en wacht verder op mijn instructies.'
[ afbeelding ]
10:50
De bewoners wachten op wat komen gaat. Alleen Zoey is nog bezig met schminken, aankleden en inpakken.
[ afbeelding ]
Ah okayquote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:03 schreef espri het volgende:
[..]
Nee, arm/rijk kamp komt er aan maar weten ze nog niet.
Daar verheug ik me het meeste op....quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Het zou wel mooie tv zijn als al die meiden een poosje zonder al die schmink en haarzooi moesten doen.
Die zullen het het moeilijkst hebben.
vanaf morgen, ik denk dat ik erop staquote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt met een interessant verhaal over een onderbroek ... not
Met wie?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:08 schreef Don_Pesto het volgende:
pfff liese maakte weer een pinkypromess met die trut
Luie doos is dat.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:08 schreef Don_Pesto het volgende:
pfff liese maakte weer een pinkypromess met die trut
ee is mest voor het vegan voerquote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:10 schreef zodeju het volgende:
Jill moet weer poepen, ga nu maar want je weet maar nooit.
Maar geen idee wat er aan vast zit. Vragen zich af of ze meteen moeten vertrekken die verliest.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:11 schreef renevanlaaren het volgende:
ze zijn nog niet klaar in de tuin. ze zien dus alles al
Oooh zie idd de gordijnen dicht.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar geen idee wat er aan vast zit. Vragen zich af of ze meteen moeten vertrekken die verliest.
Van zichzelf zeker.quote:
Het ligt allemaal weer gerekt gestrekt verticaal en horizontaalquote:
In armquote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:14 schreef zodeju het volgende:
Heb het idee dat Zoey in arm het moeilijkst krijgt....
K5 in arm de rest in rijk en hele weekend opdrachtenquote:
Ik vond dit ook nog wel een scherpe opmerking, jaquote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:13 schreef MissyZ het volgende:
Naomi denkt de schutting is weg en er is een huis naast gebouwd.....kan zomaar.
Dat lange wachten kan ik me wat bij voorstellen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:14 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Het ligt allemaal weer gerekt gestrekt verticaal en horizontaal
Hopelijk dan ook Zoey daarbijquote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:15 schreef MissyZ het volgende:
Ik ben heel benieuwd wie er in welke groep bij wie zit.
Mike en Naomi en Jill of zo.....
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:15 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
K5 in arm de rest in rijk en hele weekend opdrachten
Ah zoquote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou ja basic zoals ze het nu noemen.
Ik denk tentjes......quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
lach me kapot als ze een eigen slaap doos in de tuin krijgen
lkkr op de parking in een kartonnen doos
experimento
Lekker nu in het zonnetje, daar hangen ze toch zo graag? Kan nu.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
experimento
Weekendje Natasiaquote:
Geen electra hoop ik.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:16 schreef renevanlaaren het volgende:
graag alleen bruine bonen met uien en zelf brood bakken![]()
goed plan en dan zien dat ze binnen heerlijk eten krijgenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:17 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ik denk tentjes......
met een pan op open vuur.
Ja, denk dat daar een connotatie aan hangt.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:16 schreef MissyZ het volgende:
Maar Arm en Rijk is nu Luxe en Basis....is Arm en Rijk discriminerend of zo?
Yes een heksenketelquote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:17 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ik denk tentjes......
En die werkt op dynamo?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze kunnen via de kijkerstemmen een koffiezetapparaat verdienen .. dat zou wel leuk zijn dan
Kunnen ze niet in filmen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:17 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ik denk tentjes......
Ik heb gestemd voor de boksbal.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze kunnen via de kijkerstemmen een koffiezetapparaat verdienen .. dat zou wel leuk zijn dan
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik ook. Hoop dat Naomi Mike neermeptquote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:19 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Ik heb gestemd voor de boksbal.
Dit dus jaquote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:19 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik ook. Hoop dat Naomi Mike neermept
Hoop alleen dat het niet te lafjes wordt. Echt een groot verschil moet er zijn.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
haha.. met een fiets erbijzou wel mooi zijn.
Maar dan geen koffie erbij leveren, dat zal ze leren die armoedzaaiersquote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er zit een heel vals kantje aan je Mod.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:19 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik ook. Hoop dat Naomi Mike neermept
Hielden ook rekening met een 1:3 ratio bij Zoeyquote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:21 schreef Sunflower01 het volgende:
Nou, bb had niet verwacht dat ze zo snel klaar zouden zijn.
Dat zou wat zijn!!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:21 schreef espri het volgende:
Je ziet Juli gewoon angstig kijken, ze is te bang dat ze niet bij Michel in de groep komt.
Ah ja, hebben ze haar toch onderschat.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hielden ook rekening met een 1:3 ratio bij Zoey
Die trekt dat echt nietquote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:23 schreef espri het volgende:
[..]
Die trekt dat niet en gaat naar haar kientjes.
Ik ben voorquote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
experimento
Dan is Jill niet meer de enige die op een parkeerplaats in de Bijlmer heeft geslapen...quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:25 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik ben voorwel een doos met gaatjes
Boels heeft er ff een unit naast gezet.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:13 schreef MissyZ het volgende:
Naomi denkt de schutting is weg en er is een huis naast gebouwd.....kan zomaar.
Voor de stekker van de föhn?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:25 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Hij voert verdomme weer het hoogste woord, heeft zijn zielige bolle ogen weer in zijn koffer gestopt...en Naomi maar naar het plafond kijkenquote:
Ze krijgt bad vibes van Mike. Ze kan niet boos zijn maar wel bad vibes...quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:26 schreef Rhosyn het volgende:
Ik hoor Zoe fluisteren. Waarom moet ze altijd fluisteren...zo sneaky. Ze zitten nu samen bij elkaar. Dan is fluisteren helemaal not done.
Ik ben wel voor een scheiding tussen Mies en Juliequote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Als we arm en rijk nu eens zo doen .. Mike in z'n eentje in arm .. en de rest gewoon in het huis
Jerrelquote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Niemand die er 5 minuten vandaan woont en even een kijkje kan gaan nemen?
Middenstip in de Arena, hebben ze ook een dak boven hun hoofd.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:25 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze de nominatiewijze gaan veranderen. Ze blijven altijd een keuze hebben. En de kijker ook.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:26 schreef Toweler het volgende:
Zullen allemaal wel arm beginnen en per dag 1 naar rijk die over blijven zijn genomineerd zoiets zal het zijn
Nee ze wachten vol spanning..quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:28 schreef NickTheBomb het volgende:
Weten de bewoners eigenlijk al wat er zal gebeuren?
Met een drone kan je goed spieken, had ik me al eens bedacht.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Niemand die er 5 minuten vandaan woont en even een kijkje kan gaan nemen?
Ze gaan allemaal.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:28 schreef freaky40 het volgende:
De spullen van Jill staan nog klaar...gaat ze weg?
Achterlijk!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Weet nog goed bij BB Vlaanderen.
Moesten ineens de helft van de bewoners weg en nieuwe erin.
Dat was een schok.
Zou best een ding kunnen zijn, maar ik vermoed niet de redenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:31 schreef Rhosyn het volgende:
Dat lange wachten is wel irritant. Is een rode draad door heel het programma.
Wachten wachten wachten.
Zal dat met corona te maken hebben dat alles zo lang duurt?
Alles ontsmetten enzo?
Te laat begonnen met bouwen buiten.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:31 schreef Rhosyn het volgende:
Wachten wachten wachten.
Alles ontsmetten enzo?
Opbouwen, coronaproof maken, checken, dubbelchecken, camerastanden, en de stem moet nog een kopje thee. (Jeroen vd productie)quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:31 schreef Rhosyn het volgende:
Wachten wachten wachten.
Alles ontsmetten enzo?
Neuh ..verbouwing.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:31 schreef Rhosyn het volgende:
Wachten wachten wachten.
Alles ontsmetten enzo?
Vermoed ik ook. Is niet genoeg ruimte voor 2 groepen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:32 schreef zodeju het volgende:
Ik denk dat je via opdrachten in basic weer in luxe kan komen. Dus dan blijven de groepen steeds veranderen van samenstelling...de helft in luxe en de helft in basic.
Behalve mooiboy die heeft gespiekt.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:34 schreef spapaars het volgende:
Iets in de tuin, alle gordijnen zijn dicht, dus kunnen ze niet naar buiten kijken.
Michel had al gespiekt. Er stond iets van een korfbalnetquote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:34 schreef spapaars het volgende:
Iets in de tuin, alle gordijnen zijn dicht, dus kunnen ze niet naar buiten kijken.
[ afbeelding ]
Maar zouden ze een hele unit naast het huis gaan opbouwen voor 1 weekje tv (er even vanuit gaande dat het meer is dan een legertent)? Zou me ook niet verbazen als dit langer gaat duren.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:26 schreef Toweler het volgende:
Zullen allemaal wel arm beginnen en per dag 1 naar rijk die over blijven zijn genomineerd zoiets zal het zijn
BB: Michel. Jij... hebt gespiekt. Bij deze ga jij dus automatisch naar "Basis". De rest mag spelen om hun plek in "Rijk"quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:35 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Behalve mooiboy die heeft gespiekt.
Die gaat meteen als straf de armoede in.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:35 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Behalve mooiboy die heeft gespiekt.
Komende weken werd gezegd.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:35 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
Maar zouden ze een hele unit naast het huis gaan opbouwen voor 1 weekje tv (er even vanuit gaande dat het meer is dan een legertent)? Zou me ook niet verbazen als dit langer gaat duren.
Dus ze moeten gaan KORFBALLEN om te kijken wie er in 'luxe' of 'basis' komt?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:35 schreef Benny het volgende:
[..]
Michel had al gespiekt. Er stond iets van een korfbalnet
oh is dat dr definitie van viesquote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:38 schreef Whuzz het volgende:
Zoey zeuren over dat boeren van anderen vies is.
Heb ik ook met broekboeren.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:38 schreef Whuzz het volgende:
Zoey zeuren over dat boeren van anderen vies is.
dacht ik ook al, maar misschien toevalligquote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:41 schreef Benny het volgende:
Nick ook groen. Net als Matt
Mannen vs. vrouwen?
je mag het ook niet al te leuk gaan vinden bij BBquote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:40 schreef Juan_Roman het volgende:
Menen ze dit. Zit je te wachten en krijg je een streamlock.
En dus betalen we voor... ?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:42 schreef MissyZ het volgende:
BB Bepaalt weer dat we niks mogen horen.
Kinderachtig.
Er moet nog iets zijn voor de tv uitzendingen hé.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:42 schreef MissyZ het volgende:
BB Bepaalt weer dat we niks mogen horen.
Kinderachtig.
En dat was het laatste beeld dat we ooit nog van ze zagenquote:
er zit een deur naar buiten in de voorraadkamerquote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:43 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ze lopen richting gameroom dacht ik.
Ingezoomd op de lens van de camera naast de tv... Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:43 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ze lopen richting gameroom dacht ik.
maandag al????quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:43 schreef freaky40 het volgende:
Maandag in de uitzending....met je livestreams!
Anders hadden ze vanaf de bank toch er tussendoor gegaan. Ze liepen richting de gang.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:44 schreef Benny het volgende:
[..]
Ingezoomd op de lens van de camera naast de tv... Je hebt gelijk
Nou kijk mee klopt tot nu toequote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
kijk live mee 24/7
blijft hylarisch hoe ze er mee weg komen
waarom? ze woont in Mantongé in Brussel, de armste wijk van België, die is wel wat armoede gewoonquote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:14 schreef zodeju het volgende:
Heb het idee dat Zoey in arm het moeilijkst krijgt....
Enkel om een paar extra kijkers te krijgen voor hun uitzendingen. Vraag me af of dat echt uit maakt als ze nu ineens echt alles laten zien. Denk het niet...quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
kijk live mee 24/7
blijft hylarisch hoe ze er mee weg komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |