Scherp!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:34 schreef woveleed het volgende:
[..]
Dat is het toch ook?
Als de makers zelf het al zeggen dat Big Brother een populariteitswedstrijd is:
https://www.broadcastmagazine.nl/tag/rob-van-der-vleugel/
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:42 schreef renevanlaaren het volgende:
wat is dit nou weer, mogen we niet zien wie er naar arm moetblijft de hele week stream op zwart dan
En het dansen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:43 schreef Harry het volgende:
Voorspelbaar toch.
We hebben bijna geen spel (behalve cattlebell) mee mogen kijken.
Even later toch weer geluid
Nee dus Naoompje gaat snel naar huis.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:45 schreef viseenoptie het volgende:
Zullen er ook specifieke vegan producten zijn bij arm?
Wees blij. Als dat Matt was, dan was er stront aan de... tja... onderbroek.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:45 schreef Benny het volgende:
Er wordt getijdreist. Ik heb Mike al 4 keer met allerlei onderbroeken in de hand gezien
gras in de tuinquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:45 schreef viseenoptie het volgende:
Gras.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:45 schreef viseenoptie het volgende:
uien en winterpeenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:45 schreef viseenoptie het volgende:
Precies. Een flinke steen op te bakken en een stapel hout. Zie zelf maar hoe je dat aansteekt.quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:45 schreef Cargamelk het volgende:
Die mooiboy is echt niet grappig .. net als zijn fans
twee heethoofden tegen elkaar aan slaan?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Precies. Een flinke steen op te bakken en een stapel hout. Zie zelf maar hoe je dat aansteekt.
Die moet ook nog wat bruine sminck in haar zwemboek bijwerken (bah, krijg dat beeld niet meer uit mn hoofd)quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:48 schreef Li0nHeart het volgende:
In principe is iedereen klaar ..... behalve Zoey
Dat zou de eerste opdracht zijn waarbij ik Jerrel zou missenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:49 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
twee heethoofden tegen elkaar aan slaan?
Lekstokken!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
niemand iets te snaaien in zijn/haar koffer gedaan?
Klimopquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:45 schreef viseenoptie het volgende:
Ze gaan een arm/rijk kamp krijgen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:51 schreef Ang3l het volgende:
Net de liveshow gekeken en ik zet de stream aan.... zie ik Jill met een koffer sjouwen.
Whatskebeurt?
Of juist alleen alles vegan.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:45 schreef viseenoptie het volgende:
LOL. Gaan ze dat seizoen van BB nu proberen vanwege de kijkcijfers?quote:
Liese had een Lolly in haar koffer gedaan hahahaquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
niemand iets te snaaien in zijn/haar koffer gedaan?
Ja vond het gisteren wel rustig zonder zn irritante praatjes .quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Mike begint weer praatjes te krijgen
Geen idee maar brengt nu tenminste wat beweging in het programma.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
LOL. Gaan ze dat seizoen van BB nu proberen vanwege de kijkcijfers?
Of zou dat altijd al t plan zijn geweest?
ik denk dat jullie dat lolly's noemenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
whut??
is dat belgisch voor tamponny's?
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:53 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik denk dat ze een weekend bij Natasia gaan logeren.
Dat waren nog eens streams...quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
nou lkkr Surinaams koken kan die
wat zou dat claseh met Zoe
Heerlijk, dat beledigen, of niet?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Mikk hou je smoel
idiot
met je contact persoon ..vrienden
ja waar heeft tie het nou weer over? Niemand heeft nog met buiten contact toch?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Mikk hou je smoel
idiot
met je contact persoon ..vrienden
iets over foto's sturen naar de productie, toen die op hotel zat denk kquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:57 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
ja waar heeft tie het nou weer over? Niemand heeft nog met buiten contact toch?
Liese werd al gek van 1 puistje, die gaat t huis uit hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Het zou wel mooie tv zijn als al die meiden een poosje zonder al die schmink en haarzooi moesten doen.
Die zullen het het moeilijkst hebben.
Oeiii hard.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:58 schreef Tourniquet het volgende:
Ze moeten ook nog iets doen met die moodboards van gisteren. Filmavondje/feestje alleen voor luxe?
Heb het vermoeden dat ze terug moeten spelen naar het huis. De laatste vertrekt.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:58 schreef Tourniquet het volgende:
Ze moeten ook nog iets doen met die moodboards van gisteren. Filmavondje/feestje alleen voor luxe?
Jij doet niet aan FTC? (Female Time Calibration)quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:55 schreef viseenoptie het volgende:
Als ik als man nu al 1.5uur op Zoey zou moeten wachten voordat we op vakantie kunnen dan zou ik mijzelf al helemaal opvreten van binnen van irritaties
dat kan kloppen, iedereen start in armquote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Heb het vermoeden dat ze terug moeten spelen naar het huis. De laatste vertrekt.
Dan de gewonnen avond.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:01 schreef cobain1994 het volgende:
Nou schiet op, ik moet naar de wc......
Arme jij...quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:02 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Heb geen wi-fi op het toilet..
quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:40 schreef Li0nHeart het volgende:
9:40
De bewoners worden met een nieuwe toon naar de woonkamer geroepen.
Big Brother: 'Deze week verandert alles. De halve finale is bijna in zicht. Mijn experiment wordt meer en meer individueel. Vandaag wordt alles beslissend. Vanaf vandaag is er geen huismeester meer. Vanaf nu zullen jullie het met mij moeten doen. Jullie koffers staan klaar in de voorraadkamer. Pak al jullie spullen en wacht verder op mijn instructies.'
[ afbeelding ]
10:50
De bewoners wachten op wat komen gaat. Alleen Zoey is nog bezig met schminken, aankleden en inpakken.
[ afbeelding ]
Ah okayquote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:03 schreef espri het volgende:
[..]
Nee, arm/rijk kamp komt er aan maar weten ze nog niet.
Daar verheug ik me het meeste op....quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Het zou wel mooie tv zijn als al die meiden een poosje zonder al die schmink en haarzooi moesten doen.
Die zullen het het moeilijkst hebben.
vanaf morgen, ik denk dat ik erop staquote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt met een interessant verhaal over een onderbroek ... not
Met wie?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:08 schreef Don_Pesto het volgende:
pfff liese maakte weer een pinkypromess met die trut
Luie doos is dat.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:08 schreef Don_Pesto het volgende:
pfff liese maakte weer een pinkypromess met die trut
ee is mest voor het vegan voerquote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:10 schreef zodeju het volgende:
Jill moet weer poepen, ga nu maar want je weet maar nooit.
Maar geen idee wat er aan vast zit. Vragen zich af of ze meteen moeten vertrekken die verliest.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:11 schreef renevanlaaren het volgende:
ze zijn nog niet klaar in de tuin. ze zien dus alles al
Oooh zie idd de gordijnen dicht.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar geen idee wat er aan vast zit. Vragen zich af of ze meteen moeten vertrekken die verliest.
Van zichzelf zeker.quote:
Het ligt allemaal weer gerekt gestrekt verticaal en horizontaalquote:
In armquote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:14 schreef zodeju het volgende:
Heb het idee dat Zoey in arm het moeilijkst krijgt....
K5 in arm de rest in rijk en hele weekend opdrachtenquote:
Ik vond dit ook nog wel een scherpe opmerking, jaquote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:13 schreef MissyZ het volgende:
Naomi denkt de schutting is weg en er is een huis naast gebouwd.....kan zomaar.
Dat lange wachten kan ik me wat bij voorstellen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:14 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Het ligt allemaal weer gerekt gestrekt verticaal en horizontaal
Hopelijk dan ook Zoey daarbijquote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:15 schreef MissyZ het volgende:
Ik ben heel benieuwd wie er in welke groep bij wie zit.
Mike en Naomi en Jill of zo.....
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:15 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
K5 in arm de rest in rijk en hele weekend opdrachten
Ah zoquote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou ja basic zoals ze het nu noemen.
Ik denk tentjes......quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
lach me kapot als ze een eigen slaap doos in de tuin krijgen
lkkr op de parking in een kartonnen doos
experimento
Lekker nu in het zonnetje, daar hangen ze toch zo graag? Kan nu.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
lach me kapot als ze een eigen slaap doos in de tuin krijgen
lkkr op de parking in een kartonnen doos
experimento
Weekendje Natasiaquote:
Geen electra hoop ik.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:16 schreef renevanlaaren het volgende:
graag alleen bruine bonen met uien en zelf brood bakken![]()
goed plan en dan zien dat ze binnen heerlijk eten krijgenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:17 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ik denk tentjes......
met een pan op open vuur.
Ja, denk dat daar een connotatie aan hangt.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:16 schreef MissyZ het volgende:
Maar Arm en Rijk is nu Luxe en Basis....is Arm en Rijk discriminerend of zo?
Yes een heksenketelquote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:17 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ik denk tentjes......
En die werkt op dynamo?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze kunnen via de kijkerstemmen een koffiezetapparaat verdienen .. dat zou wel leuk zijn dan
Kunnen ze niet in filmen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:17 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ik denk tentjes......
Ik heb gestemd voor de boksbal.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze kunnen via de kijkerstemmen een koffiezetapparaat verdienen .. dat zou wel leuk zijn dan
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |