Ja, die was ook akelig goed.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Als de volgende wel not the sharpest tool in the shed, die is ook wel goed. Als we dat dan nog kunnen onthouden.
Maak je die gifjes zelf, met die tekst er in? Hoe doe je dat, met welk programma? Lees het morgen wel.quote:
Nee joh, ik ga gewoon op Giphy en dan typ ik een tekst in de zoekbalk en overal bestaat wel een plaatje mee.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:13 schreef Salina het volgende:
[..]
Maak je die gifjes zelf, met die tekst er in? Hoe doe je dat, met welk programma? Lees het morgen wel.
Truste ieders. Dit gereedschapje gaat zich te bed leggen om uitgerust aan een nieuwe klus te beginnen morgen.
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:13 schreef Salina het volgende:
[..]
Maak je die gifjes zelf, met die tekst er in? Hoe doe je dat, met welk programma? Lees het morgen wel.
Truste ieders. Dit gereedschapje gaat zich te bed leggen om uitgerust aan een nieuwe klus te beginnen morgen.
Voor een 18+ versie kun je sharpest nog vervangen door hardest, lijkt me wel wat voor jou.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:12 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja, die was ook akelig goed.Bewaren we.
Zat ook ff te twijfelen om Mr.Sandman onder de bus te gooien, omdat ie geen nieuw topic opende, maar ach... Ik heb ook mijn milde kanten he?
Kan altijd nog.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:12 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja, die was ook akelig goed.Bewaren we.
Zat ook ff te twijfelen om Mr.Sandman onder de bus te gooien, omdat ie geen nieuw topic opende, maar ach... Ik heb ook mijn milde kanten he?
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:13 schreef Salina het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:15 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Voor een 18+ versie kun je sharpest nog vervangen door hardest, lijkt me wel wat voor jou.
Doe me dan die bus maar.quote:
Nah... lekker dan.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:23 schreef bloodymary1 het volgende:
Oeh wat had ik daar een hekel aan vroeger. Kutkinderen met die Rrrrrr.
Ik ga ook stoppen met werken (ja dat was ik tussendoor nog aan het doen) en ook met jullie en nog even netflixen in bed. Ot moarn!
[ afbeelding ]
5 minuten en weer slapen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:27 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nah... lekker dan.![]()
He, ho ff... laat je me alleen achter met Mr. Sandman?![]()
We weten allemaal hoe dat doorgaans werkt...
Zo dat zijn grote letters, heb je nog geen leesbril?quote:
Ja, die was onverwacht best wel uit de hand gelopen!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:44 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Zo dat zijn grote letters, heb je nog geen leesbril?
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zitten wel een paar nachtdieren hier
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zitten wel een paar nachtdieren hier
Dat good moaning kan in deze chat wel een andere lading krijgen, beetje mee oppassen dus.quote:
En voor degenen die wel van wat lekkere techno houden:quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:06 schreef dick_laurent het volgende:
Nou voor de mensen die even willen wakker worden en deze baas nog niet kennen... Presenteer ik hier the original Techno Viking.
Techno Viking says OBEY!
Lekker. Ook maar eens opzoeken. Vorig jaar Ghosteen en Skeleton Tree ontdekt.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:11 schreef bloodymary1 het volgende:
Vanavond de nieuwe Nick Cave eens goed luisteren!
Ja, de nieuwe klinkt al weer goed van wat ik er van heb gehoord. De laatste drie albus zijn in zijn hele rustige (depressieve?) periode, na het overlijden van zijn zoontje. Ook heel mooi hoor, maar ik hoor ook graag het ruigere werk. Ook van Nick Cave als Grinderman, dat is heerlijk, luister maar eens. Ook diverse malen live gezien al, zo bijzonder! Zou er in april 2020 heen gaan in het Sportpaleis, toen was het verzet naar oktober, toen naar april 2021, maar inmiddels helemaal gecancelled en geld terug gekregen..quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:26 schreef Salina het volgende:
[..]
Lekker. Ook maar eens opzoeken. Vorig jaar Ghosteen en Skeleton Tree ontdekt.
Volg de nieuwe releases niet meer zo, dus loop wat achter soms.
Eerste kennismaking met Cave was met Where the Wild Roses Grow/Murder Ballads.
Tevens leren waarderen via een film van Wim Wenders, Der Himmel über Berlin (1987). Op DVD trouwens. Met Peter Falk ook trouwens.Moet ik weer eens kijken.
From Her to Eternity.![]()
Dat van zijn zoontje wist ik niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:48 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, de nieuwe klinkt al weer goed van wat ik er van heb gehoord. De laatste drie albus zijn in zijn hele rustige (depressieve?) periode, na het overlijden van zijn zoontje. Ook heel mooi hoor, maar ik hoor ook graag het ruigere werk. Ook van Nick Cave als Grinderman, dat is heerlijk, luister maar eens. Ook diverse malen live gezien al, zo bijzonder! Zou er in april 2020 heen gaan in het Sportpaleis, toen was het verzet naar oktober, toen naar april 2021, maar inmiddels helemaal gecancelled en geld terug gekregen..![]()
Zijn oude muziek is ook heerlijk. Niet te vergeten natuurlijk de begintune van:
[ afbeelding ]
En als ik hem live zie doet hij me op een of andere manier ook altijd aan Hans Teeuwen denken, geen idee waarom, door zijn haar of zo.
quote:
Vast een typo in de laatste zin he?!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:04 schreef Salina het volgende:
[..]
O wacht, voor jou die andere natuurlijk.
Good moaning Mammietje.![]()
Yes, de koffie op...quote:Op vrijdag 26 februari 2021 13:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Kom op Mammietje, je kunt het!
[ afbeelding ]
Lol. Ja sowieso de combo pindakaas en honing is goudquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:03 schreef Predator40 het volgende:
OMG, bananenbrood met pindakaas en honing = EPIC
Ik ging laatst met de auto op pad zonder een rijbewijs. Dat is nou wat een lockdown met mensen doet!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 18:51 schreef raptorix het volgende:
Ik heb weer een ID kaart, dus kan nu weer veilig de avondklok overtreden
doe ik zovaakquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ging laatst met de auto op pad zonder een rijbewijs. Dat is nou wat een lockdown met mensen doet!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |