Ik weet het niet meer, krijg zulke nare vibes.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:37 schreef TB-Spoelie het volgende:
[..]
Matt: Nou, moet dat nou zo? Serieus? Waaaaaaw. Meen je dit oprecht ChocoFan? Waaaaaaaw
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
denk dat ze daar zelf wel voor bedankt...
Ik vond hem echt wel geinig in het begin maar het neemt zulke rare vormen aan nu.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:38 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Deed hij dat maar dan kwam het misschien wat natuurlijker over. Dat gestaar en die lichaamshouding geeft me echt creepy vibes.
Me tooquote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, krijg zulke nare vibes.
Ja heel jammer, had je mij mogen oppikken ook.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:41 schreef Flory het volgende:
[..]
Me too
Tis dat ik nie over de grens mag anders sprong ik in m'n Hummer
Game Of Thomasquote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:40 schreef TheVulture het volgende:
Nondeju, het lijkt wel of we Thomas vanavond hebben gecremeerd
quote:
En door Jill en Thomas, al zien ze dat zelf niet zoquote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:42 schreef jameshond7 het volgende:
Matt: ik kreeg in me schoenen geschoven dat ik op Michel en Nick moest stemmen om m'n eigen hagje te redden
Jill: door wie
Matt: jah, door wie (kijkt naar Mike)
Mike: door het spel
![]()
![]()
Iekk en iekkkquote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:43 schreef ChocoFan het volgende:
Zap naar stream 2, ik ken het niet meer aan. Dan maar Julie aanhoren, die weer frans aan het lullen is met Zoey.
Ja, fuck wat een keuzes weer zeg.quote:
nee hij iis nog wel op de kamer maar niet meer op der bedquote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is ze dan nu alleen met Mike, die vertrouw ik al helemaal niet.
Ja ik weet het. Had alweer moeten slapen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, fuck wat een keuzes weer zeg.![]()
En ja ik weet dat ik een uit knop heb maar tis zo verslavend naar mensen kijken.
Niet te filmen hequote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:46 schreef Krambo het volgende:
Jill weet toch dat Thomas niet dood is hè
Ohw, ok, denk ik, fuck waar zijn die ander vrouwen nou allemaal. Echt hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee hij iis nog wel op de kamer maar niet meer op der bed
Ze wilde in Thomas z'n bedquote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:45 schreef Kinga het volgende:
Grootste fout ever dat ze nog op die kamer blijft...
Ja echt, ze maken het alleen maar ergerquote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:47 schreef Sunflower01 het volgende:
Laat iemand Jill verlossen van deze mannen...
Ja slapen als er een rls is is wel een dingetje. Daarom mis ik de meeste gesprekken in de ochtend ook vaak.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Had alweer moeten slapen.
Ik vind Julie ineens leuk vandaag
Uhuh. en thomas kan nu niet ingrijpen wat normaal gebeurd, jill moet echt bij de dames slapenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:46 schreef cheanny het volgende:
Die twee hebben echt geen goede invloed op Jill. Ze maken haar alleen nog depressiever! Zelfs ik wordt depressief van die twee.Ik kan ze beiden niet meer aanhoren
![]()
Ze kan echt beter met de meiden optrekken.
Snappen jullie niet dat ze het heerlijk vindt die aandacht.....quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:47 schreef Flory het volgende:
[..]
Ze wilde in Thomas z'n bed![]()
Pfff iIk trek die gasten nie meer, ff zappen naar de dames maar.
Dan kan hij er weer voor haar zijn.quote:
Succes, is ook niet veel beter hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:47 schreef Flory het volgende:
[..]
Ze wilde in Thomas z'n bed![]()
Pfff iIk trek die gasten nie meer, ff zappen naar de dames maar.
ik hoop echt dat ze morgen toch echt naar die meiden gaatquote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:48 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Uhuh. en thomas kan nu niet ingrijpen wat normaal gebeurd, jill moet echt bij de dames slapen
Hmm ook dat is weer waar ja. Zucht, ingewikkeld zooitje is het.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Snappen jullie niet dat ze het heerlijk vindt die aandacht.....
Echt he, hoe meer ze met die 2 pipo's om blijft gaan hoe minder populair ze wordt. Die 2 frikandellen willen nu meeliften op haar succes. Zo fuck dat ze dat zelf niet ziet.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:46 schreef cheanny het volgende:
Die twee hebben echt geen goede invloed op Jill. Ze maken haar alleen nog depressiever! Zelfs ik wordt depressief van die twee.Ik kan ze beiden niet meer aanhoren
![]()
Ze kan echt beter met de meiden optrekken.
Alweer groepjes- en nominatietalkquote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Succes, is ook niet veel beter hoor.
Dit meisje kan morgen naar huis als ze wil......quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:50 schreef Kinga het volgende:
BB grijp eens in.
Dat meisje hangt zich nog op aan de balken in de woonkamer als dit zo door gaat.
Mike redt het niet lang.quote:
Eens, al is dat wel kiezen tussen cholera en tyfusquote:
Oh ja stijf onderaanquote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja slapen als er een rls is is wel een dingetje. Daarom mis ik de meeste gesprekken in de ochtend ook vaak.![]()
Nou leuk is wel een heel groot woord maar vandaag ging Julie wel, een beetje maar hoor, staat nog steeds bijna onderaan bij mij.
mag ik dat aub zelf doenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:51 schreef TheVulture het volgende:
Matt: "Jill, morgenvroeg maak ik je bed op"
TT is terecht. Gast moet effe optyfen bij die meidquote:
Nou ik betwijfel het hoor, ik vind het een stom wijf. Die stomme keuzes maakt.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:53 schreef engine het volgende:
[..]
Oh ja stijf onderaanmaar ze was vandaag wel leuk. Wie weet gaat ze nog meer leuk zijn
dat zegt toch wel iets hahahahquote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:53 schreef BB-King het volgende:
Het lukt Mike verdomme ook nog om Jill een knuffel te geven.![]()
Wat zal Matt balen dat hij dat niet voor elkaar krijgt.
Dat zelfs de persoon die verantwoordelijk is voor Thomas zijn exit dat lukt.
Volgende week wordt hij genomineerd, tenzij zijn baas(Nick_) daar een stokje voor steekt.quote:
Jill: "Nou mag ik het alsjeblieft zelf doen?"quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:51 schreef TheVulture het volgende:
Matt: "Jill, morgenvroeg maak ik je bed op"
Heel verstandig, mij lukt het nog niet, soort ramptoerisme vibe weer. Ken niet wegkijken.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:53 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou ik lees het morgen wel ben het janken en slap gelul van die 2 gasten wel even zat nu
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:54 schreef waxmask het volgende:
och och vrouwke die scheve keuken passen we aan door de vloer net zo scheef te egaliseren dan lijkt het weer recht
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou ik betwijfel het hoor, ik vind het een stom wijf. Die stomme keuzes maakt.
Goh hoe later hoe grofer in de mond ik word geloof ik.Julie is gewoon een domme kuthoer ja. Zo dat moest ik ff kwijt.
Vibes.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heel verstandig, mij lukt het nog niet, soort ramptoerisme vibe weer. Ken niet wegkijken.
dadelijk weer Fargo seizoen 4 op videoland verder kijken, heb ik dat abonnement niet voor niksquote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heel verstandig, mij lukt het nog niet, soort ramptoerisme vibe weer. Ken niet wegkijken.
Maar ze heeft zo'n leuk gesprek net gehad met Michel.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:57 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zoey is weer lekker bezig.
Zit weer tussen Julie en Michel in.
Ze kan het niet laten.
Oh dat is wel een goede serie ja.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
dadelijk weer Fargo seizoen 4 op videoland verder kijken, heb ik dat abonnement niet voor niks
Knap dat je dat krijsstemmetje kan luisteren.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:57 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zoey is weer lekker bezig.
Zit weer tussen Julie en Michel in.
Ze kan het niet laten.
Ik wil er ook 1, waarom doen we ons zelf dit aan, waarom drukken we niet op het kruisje.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:59 schreef utopia2.0 het volgende:
Kan iemand mij een prozac geven. Trek dit niet meer
Het kan gewoon he. We zijn gewoon locoquote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wil er ook 1, waarom doen we ons zelf dit aan, waarom drukken we niet op het kruisje.
Ik ook niet, maar heb dan liever een borrel eik.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:59 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik schenk er wel één in. vangquote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:01 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar heb dan liever een borrel eik.
We hebben echt die prozac nodigquote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:01 schreef ChocoFan het volgende:
Jill viel met haar hoofd op mike, ten hoogte van zijn piemel.tis dat we weten dat ze aan het janken is.
Ja echt he, de enige die heel blij is ermee vermoed ik. Oh en Michel natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:01 schreef Fikkert2 het volgende:
Kijk matt eens balen dat thomas weg is
[ afbeelding ]
Hij is diegene die zijn vriendin een ontbijt op bed maakt, terwijl ze hem de dag ervoor echt nadrukkelijk heeft gezegd dat ze wilt uitslapen. En als ze dan niet enthousiast genoeg reageert op het ontbijtje, hij zijn excuses gaat aanbieden dat het brood net niet knapperig genoeg uit de broodrooster is gekomen en dat het ietwat zompig is geworden door het sap uit de tomaat die op het bord ligt. Voor de rest waren de sinaasappels op dus heeft hij maar Appelsientje ingeschonken, dus sorry daarvoor..quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:55 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
Jill: "Nou mag ik het alsjeblieft zelf doen?"
Even daarna:
Matt: "Praat gerust even verder, ik ga douchen en kom er zo weer aan"
Jill: "Ik ga ook zeker verder"
Matt: "He?"
Jill: "Ik ga ook zeker verder"
Matt: "Top"
Ze trekt Matt echt niet meer (en terecht). Waar is die jongen mee bezig?
Ja, waarom heeft niemand dat hier. Echt hoor, vind het niet kunnen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
We hebben echt die prozac nodig
Denk dat het lachen hem snel vergaat als hij de slaapkamer weer inloopt en Mike met Jill ziet knuffelen, terwijl hij zelf net werd afgesnauwd.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:01 schreef Fikkert2 het volgende:
Kijk matt eens balen dat thomas weg is
[ afbeelding ]
Denkbeeldigquote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:02 schreef Flory het volgende:
[..]
Dank u
Een virtuele is altijd beter dan niks
Michel is echt niet blij hiermee. Die krijgt Jill nooit meer dat huis uit.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja echt he, de enige die heel blij is ermee vermoed ik. Oh en Michel natuurlijk ook.
Dubbel lol nu.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:02 schreef TB-Spoelie het volgende:
[..]
Hij is diegene die zijn vriendin een ontbijt op bed maakt, terwijl ze hem de dag ervoor echt nadrukkelijk heeft gezegd dat ze wilt uitslapen. En als ze dan niet enthousiast genoeg reageert op het ontbijtje, hij zijn excuses gaat aanbieden dat het brood net niet knapperig genoeg uit de broodrooster is gekomen en dat het ietwat zompig is geworden door het sap uit de tomaat die op het bord ligt. Voor de rest waren de sinaasappels op dus heeft hij maar Appelsientje ingeschonken, dus sorry daarvoor..
Had zalig geweest moest Matt op dat moment binnen gekomen zijn!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:01 schreef ChocoFan het volgende:
Jill viel met haar hoofd op mike, ten hoogte van zijn piemel.tis dat we weten dat ze aan het janken is.
*gooit doosje over*quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:59 schreef utopia2.0 het volgende:
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, waarom heeft niemand dat hier. Echt hoor, vind het niet kunnen.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:03 schreef Pokkehandtas het volgende:
Wie gaat er douchen om 1.00 uur 's nachts
Hmm ja dat is ook weer waar. Man3quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:03 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Michel is echt niet blij hiermee. Die krijgt Jill nooit meer dat huis uit.
Misschien moet hij het nog een keer tegen Jill zeggen dat hij er voor haar is. Hij heeft het pas 100000 keer gezegd.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:03 schreef Joyce-43 het volgende:
ohh matt ff janken ze laat der wel door mike troosten en niet door mijn boehoe
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:02 schreef TB-Spoelie het volgende:
[..]
Hij is diegene die zijn vriendin een ontbijt op bed maakt, terwijl ze hem de dag ervoor echt nadrukkelijk heeft gezegd dat ze wilt uitslapen. En als ze dan niet enthousiast genoeg reageert op het ontbijtje, hij zijn excuses gaat aanbieden dat het brood net niet knapperig genoeg uit de broodrooster is gekomen en dat het ietwat zompig is geworden door het sap uit de tomaat die op het bord ligt. Voor de rest waren de sinaasappels op dus heeft hij maar Appelsientje ingeschonken, dus sorry daarvoor..
Net zo idioot als 3 keer per dag, maar dan heeft Matt wel een schoon piemeltje, je weet maar nooit natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:03 schreef Pokkehandtas het volgende:
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:04 schreef dorkie94 het volgende:
[..]
Had zalig geweest moest Matt op dat moment binnen gekomen zijn!
Beeldquote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Net zo idioot als 3 keer per dag, maar dan heeft Matt wel een schoon piemeltje, je weet maar nooit natuurlijk.
Echtquote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:02 schreef TB-Spoelie het volgende:
[..]
Gewoon voor ik ga slapen, meestal pas tegen een uur of 3, lekker fris m'n bed in.quote:
Volgens mij heeft Greta daar wel een mening overquote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Net zo idioot als 3 keer per dag, maar dan heeft Matt wel een schoon piemeltje, je weet maar nooit natuurlijk.
Voel mij relax nu. Hier vangquote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lavender gooit net wat naar jou, gooi jij het ff door naar mij dan.
Ikquote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:03 schreef Pokkehandtas het volgende:
Die moet niet zo moeilijk doen. Vervelende puber. Of is ze al volwassen inmiddels.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:06 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Greta daar wel een mening over
Alleen?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:06 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Gewoon voor ik ga slapen, meestal pas tegen een uur of 3, lekker fris m'n bed in.
Al klaar?quote:
Waarom praat Jill nog met die kerelquote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:06 schreef Sunflower01 het volgende:
Mike zou nooit iemand zich kut laten voelen... zout ff een end op Mike! Wat een lulkoek weer.
Bij hun bestaat geen tijd....quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:03 schreef Pokkehandtas het volgende:
Ook geen idee meer. Is dit onderdeel van een groter plan ofzo?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:08 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom praat Jill nog met die kerel
Ik ziequote:
Aandacht hèquote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:08 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom praat Jill nog met die kerel
Ga lekker douchen danquote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:09 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Ik ook wel, op elk tijdstip eigenlijk wel. Vind het heerlijk.
Met m'n Pikachu knuffel.quote:
Eerst de mannen weg stemmen en als die er niet meer zijn vindt Jill er niks meer aan.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hmm ja dat is ook weer waar. Man3
Oh jee, dat is niet goed hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ziein mijn woonkamer. Lavender, welke pillen heb je mij gegeven
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:08 schreef ChocoFan het volgende:
Liese is aan het zingen en Zoey zegt, shut the fuck up.
Lekker frisquote:
Jij.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
heel de bar ligt nu vol drank, wie gaat dat opruimen?
Waar is dat doosje nu?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ja zoiets ja. Raarrrrrrr allemaal.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Eerst de mannen weg stemmen en als die er niet meer zijn vindt Jill er niks meer aan.
Nou, het lijkt me ook lastig om niet terug te praten als iemand constant tegen je aan lult. Hij is wel degene die er gaat zitten. Dus ondanks dat ik niet achter zijn stem keuze sta, toch klein beetje respect. Ik kan hem beter harden dan Matt.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:09 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Ook geen idee meer. Is dit onderdeel van een groter plan ofzo?
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:11 schreef mario390 het volgende:
ik heb niet dedoor
wat en judas knuffel is
ik hoop niet in de
eierstocken
een judas knuffel is een knuffel van een verrader.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:11 schreef mario390 het volgende:
ik heb niet dedoor
wat en judas knuffel is
ik hoop niet in de
eierstocken
Is ie al weg of ben je al aan het melken, als het dat laatste is moet je stoppen denk ik anders zit je beeldscherm dadelijk onder.quote:
Hetzelfde als ik jou een knuffel zou geven, dat zou een judasknuffel zijn.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:11 schreef mario390 het volgende:
ik heb niet dedoor
wat en judas knuffel is
ik hoop niet in de
eierstocken
Oke, mn drinken ligt nu over de bank... in de eierstokken? Ik kom niet meer bij.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:11 schreef mario390 het volgende:
ik heb niet dedoor
wat en judas knuffel is
ik hoop niet in de
eierstocken
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is ie al weg of ben je al aan het melken, als het dat laatste is moet je stoppen denk ik anders zit je beeldscherm dadelijk onder.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
ondertussen bij utopia thuis:
[ afbeelding ]
Ik zei nog zo niet postenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
ondertussen bij utopia thuis:
[ afbeelding ]
achzoquote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
een judas knuffel is een knuffel van een verrader.
Sterke! Bij mij werken ze al dus ik ga pitten. Lees morgen wel terug. Fijne nachtquote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De boer kwam ze al ophalenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is ie al weg of ben je al aan het melken, als het dat laatste is moet je stoppen denk ik anders zit je beeldscherm dadelijk onder.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:13 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Oke, mn drinken ligt nu over de bank... in de eierstokken? Ik kom niet meer bij.
Ja in Duitsland zijn de kroegen blijkbaar gewoon open.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:13 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Oke, mn drinken ligt nu over de bank... in de eierstokken? Ik kom niet meer bij.
Heb hem naar zijn hoofd gegooid.quote:
Slaap lekker en bedankt voor de pillen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sterke! Bij mij werken ze al dus ik ga pitten. Lees morgen wel terug. Fijne nacht
Zodra ze eruit komt is daar Matt om haar eraan te herinneren.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:13 schreef aswesleep het volgende:
Hopelijk komt het er vandaag allemaal uit bij Jill en gaat ze het niet elke dag allemaal herhalen.
Slaap lekker meisquote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sterke! Bij mij werken ze al dus ik ga pitten. Lees morgen wel terug. Fijne nacht
Oostenrijk volgens mij...quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:14 schreef TB-Spoelie het volgende:
[..]
Ja in Duitsland zijn de kroegen blijkbaar gewoon open.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:17 schreef anine het volgende:
oh god mike slaat weer door, hij heeft een heel leger achter zich staan en heeft opgeroepen om op jill te stemmen
Mike moet eruitquote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:17 schreef anine het volgende:
oh god mike slaat weer door, hij heeft een heel leger achter zich staan en heeft opgeroepen om op jill te stemmen
Ik heb maar 1 stream(op Jill), ben al redelijk op weg om morgen een afspraak te maken met een psychoquote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb hem naar zijn hoofd gegooid.
Michel is niet meer boos, kweet niet waar ie boos over was overigens.
Julie heeft gedronken.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb hem naar zijn hoofd gegooid.
Michel is niet meer boos, kweet niet waar ie boos over was overigens.
als je alle fora met hun leden en elke gamesite en misschien de parenclub waar hij af en toe gevoyeurd heeft bij elkaar optelt, wie weetquote:
1 maarquote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 stream(op Jill), ben al redelijk op weg om morgen een afspraak te maken met een psycho
Stuur die maar naar mij, krijg jij die boerquote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet de boerin, ook weer jammer zeg.
Gevangen!quote:
Ook een aandachtshoer net als Jill.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Julie heeft gedronken.
Deed ze zaterdag ook. Zogenaamd boos. Om niks.
Ik heb het net gecheckt maar de jostiband heeft maar ongeveer 140 leden.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:17 schreef anine het volgende:
Of ze dan ook ruzie maakte met haar vriend.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:17 schreef ChocoFan het volgende:
Michel vroeg iets aan julie over als ze thuis dronken is, hoorde weer niet wat, nu zegt julie, bied je excuus aan anders praat ik niet tegen u morgen he.
Deal.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Stuur die maar naar mij, krijg jij die boer
Dat is em verrek.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
ik tel er maar 1...
[ afbeelding ]
heeft de koe teveelquote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
ik tel er maar 1...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
1 maar. En verstandig, ik hoop dat ze snel plek hebben voor je.
dat kan altijd zo omslaan in een echte ruzie weet ik uit ervaring...quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Julie heeft gedronken.
Deed ze zaterdag ook. Zogenaamd boos. Om niks.
Teveel koeienmelkquote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
heeft de koe teveel
Rüscherl gedronken?
ah, dank, had geen zin om terug te spoelen want dan loop ik weer achter.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Of ze dan ook ruzie maakte met haar vriend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik zag Michel in boxershort...hoop dat dat spul snel gaat werken.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Veel plezier met de koeien, ik zie ze overigens nog niet.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, wl het voorzichtig wel weer proberen op veler verzoek ....
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa daar ben je weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Goedenavond, wll het voorzichtig wel weer proberen op veler verzoek ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedenavond, wl het voorzichtig wel weer proberen op veler verzoek ....
nachtridder..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
gewoon de gezellige momenten eruit pikken en fok de rest
![]()
Arme jij, ik zag het ook maar dat is iets waar ik weer geen moeite mee heb.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zag Michel in boxershort...hoop dat dat spul snel gaat werken.
Nu ben ik pas echt blijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Held, je werd gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
Hoi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Yes, je bent gemist!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat het begint te werken anders had ik allang met kussens gegooidquote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Arme jij, ik zag het ook maar dat is iets waar ik weer geen moeite mee heb.![]()
Michel liep met Naomi op zijn nek rond.
heldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met kussens is niet erg zolang je niets omgooit.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:24 schreef engine het volgende:
[..]
Denk dat het begint te werken anders had ik allang met kussens gegooid
Dat maakt het vertrek van Thomas weer een beetje goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~ It seems that I’m like the moon that rose at noon ~
![]()
Top dat je er weer bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
of is dgk stiekem thomas, tha plot thickens...quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:25 schreef cheanny het volgende:
[..]
Dat maakt het vertrek van Thomas weer een beetje goed!
Dat ze gewone thee wilt. Matt gaat het zetten. Hij denkt dat hij daar punten mee scoort. Gaat echt zijn best doen om de lekkerste thee ooit te maken, maar in die van Mike doet hij net iets te weinig suiker (dat zal hem leren) en die van Jill maakt hij precies goed.quote:
Haleeluja het is een wonder.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:26 schreef utopia2.0 het volgende:
Nu DGK er weer is, zijn deweg. Ik ben genezen
Jill kwam er zelf mee. Dat er misschien wel meer was dan vriendschap.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:25 schreef chufi het volgende:
wtf lult Mike nu over liefde .... meer dan liefde dus geen relatie en dat denkt hij te bepalen voor Jill ..
Welkom terug! Blij dat je er weer bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |