een soort Kees de Kort zegmaar, voor degenen die hem kennen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Als je maar genoeg roept heb je altijd wel een keertje gelijk
Onzin. Ik heb nu al 2x gelijk gekregen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, dat horen we meestal uit jouw mond
quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:56 schreef GayGuy het volgende:
Wat is die KUT fishermansfriend godverdetyfus sterk😭😭😭😭
shit ook gemist wie heeft dit ?quote:
hij zei het echt!quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
shit ook gemist wie heeft dit ?
En 500+ keer nietquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Onzin. Ik heb nu al 2x gelijk gekregen.
knuffelen met pikachuquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:58 schreef jameshond7 het volgende:
Hopen dat Thomas een eigen programma krijgt
Denk ik ook. Tenzij er een nieuw bondje komt met Matt, Jill, Zoey en Liese.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:58 schreef Clasientje het volgende:
Dit kan Jill niet aan in haar eentje ik zie haar wel vrijwillig vertrekken.
Jammer... vanaf het begin mijn favoriet. Zou met zijn luie donder me best wel irriteren in het huis denk ik, maar wel iemand met het hart op de juiste plaats. Nooit een onvertogen woord over andere bewoners. Tactisch spelen, geen emotionele stemmer. Leuk joch.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:56 schreef waxmask het volgende:
mooie compilatie van een leuke speler die de finale verdient had
Juist julie en michel apart zettenquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:00 schreef Whuzz het volgende:
Graag: Zoey, Julie, Michel en Mike in ARM
Dat laatste weet ik wel zekerquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:00 schreef Oranos het volgende:
Wel heel mooi die reactie van Thomas, fijne vent
Jill is wel een topfavoriet nu
Zoey, Liese en Jill, dat zijn toch een beetje de luxe-typetjesquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:00 schreef Whuzz het volgende:
Nee hoor Heeft Nederland al ver in het verleden gedaan in BBquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:00 schreef Denemarken het volgende:
Lekker makkelijk een iconische opdracht van het Engelse Big Brother nakken haha.
Maar wel leuk, arm en rijk!
matt en jill moeten uitelkaar ook hoorquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:00 schreef Whuzz het volgende:
Nee, de grootste zeikerds in ARM.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Juist julie en michel apart zetten
Ja hij weet dat hij het daar lastig tegen gaat hebbenquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:57 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk toch? Hij had gehoopt dat Jill exit was.
Een gokje. Mike zit er sowieso op.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:00 schreef GayGuy het volgende:
Volgende week gaat het ECHT tof worden
Ja, viel mij ook op.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:01 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Vinden jullie het niet raar dat de Belgische presentator en de Belgische Big Brother stem geheel toevallig tegelijk ziek zijn?
Die gaat nog wel als die vriendschap echt zo dik is....moeten nog een tijdje he.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:57 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk toch? Hij had gehoopt dat Jill exit was.
Slapen op een brood? Da's wel érg karig. Meteen 1000000 kruimels in je bedquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:02 schreef lonneberga het volgende:
Hopelijk wel echt arm dan,slapen op stro en droog brood.
HALLO BENNY JILL IS 2 KEERquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:59 schreef mario390 het volgende:
man man mod,je destroyed
liese in de op,en jill is 2 keer
Morgen dus de hele dag stremlock voor het ombouwen naar rijk en armquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:02 schreef lonneberga het volgende:
vraag me af hoe ze dat huis gaan opdelen kan toch moeilijk een hek midden door de keuken, of arm moet buiten slapen en alleen de pizzaoven gebruiken?quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:02 schreef lonneberga het volgende:
Mede mogelijk gemaakt door Delaquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:02 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik mis nu wel een plak cake met koffie
Niet zo schreeuwen tegen Benny, kun je ook normaal vragen, het liefst in fb.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
HALLO BENNY JILL IS 2 KEER
EN LIESE HEB JE GESLOPT
Misschien dat daar die extra kamer voor is naast de keuken?quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:03 schreef waxmask het volgende:
[..]
vraag me af hoe ze dat huis gaan opdelen kan toch moeilijk een hek midden door de keuken, of arm moet buiten slapen en alleen de pizzaoven gebruiken?
En duw Zoey gelijk in arm, en dan Michel van de andere kant al snackend op kroepoek.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:02 schreef lonneberga het volgende:
quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet zo schreeuwen tegen Benny, kun je ook normaal vragen, het liefst in fb.
Dat gaan we lekker niet doen,quote:
Dat zou kunnen, maar wellicht ook niet he.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die gaat nog wel als die vriendschap echt zo dik is....moeten nog een tijdje he.
Ik slinger Mieke Tellkamp er effe in met het eeuwige nummer. Waarheen, leid de weg, die wij moeten gaan.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door Dela
quote:
quote:Dus geen arm en rijk-gedeelte of andere extra elementen, maar echt terug naar de basis. Dat is de kracht van Big Brother“.
Nee, je weet nooit hoe een balletje kan rollen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:04 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar wellicht ook niet he.
Naja, daar heeft ie dan wel weer een punt.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:05 schreef waxmask het volgende:
[..]
zit jij nu julie uit te schelden voor hoer?
vanaf wanneer kregen we arm en rijk? even niet gehoord hahaquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:02 schreef utopia2.0 het volgende:
quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:04 schreef Kinga het volgende:
[..]
En duw Zoey gelijk in arm, en dan Michel van de andere kant al snackend op kroepoek.
Duidelijk en terecht natuurlijk ookquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:05 schreef waxmask het volgende:
[..]
zit jij nu julie uit te schelden voor hoer?
Komende week, maar ja, wanneer dat dan is zullen we moeten afwachten.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:06 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vanaf wanneer kregen we arm en rijk? even niet gehoord haha
quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:02 schreef utopia2.0 het volgende:
Dood of levendquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:06 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ik zie ze nog wel een move uithalen dat er iemand vanuit rijk en iemand vanuit arm op de bank komt... nu denk ik dat Mike het wel zo ongenadig verkloot heeft dat ie er toch wel opkomt, maar tochquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:06 schreef aswesleep het volgende:
Gaan ze vandaag al afspreken wie ze naast Mike gaan zetten? We kunnen het maar gehad hebben.
Ik heb het ook niet gehoord. Weten de bewoners het dan al?quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:06 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden, om maar eens een oude FOK classic van stal te halen.quote:
neequote:Op donderdag 25 februari 2021 23:07 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet gehoord. Weten de bewoners het dan al?
Daar staat tegenwoordig een ban opquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden, om maar eens een oude FOK classic van stal te halen.
Ja, was 1 van de laatste dingen die die geraldine zei.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:08 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Wat praten jullie allemaal over arm en rijk, heb ik wat gemist?
Komende week het nieuwe element in het huisquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:08 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
In de voorraadkamer is een keukentje en douche/toilet, misschien is dat voor de arme kant.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:03 schreef waxmask het volgende:
[..]
vraag me af hoe ze dat huis gaan opdelen kan toch moeilijk een hek midden door de keuken, of arm moet buiten slapen en alleen de pizzaoven gebruiken?
Siert je bitch. Ook vanaf mijn kant oprechte deelneming.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden, om maar eens een oude FOK classic van stal te halen.
Ow, was de TV uitzending ook al live dan? Ik heb vervroegd uitgezetquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, was 1 van de laatste dingen die die geraldine zei.
Dat zou zomaar kunnen dus, weten we eindelijk waar dat voor is.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
In de voorraadkamer is een keukentje en douche/toilet, misschien is dat voor de arme kant.
Stel je voor hij weigert.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:06 schreef jameshond7 het volgende:
Michel en Nick wisten niet hoe snel ze Thomas naar de deur moesten begeleiden
Wie is arm wie is rijk?quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:08 schreef D. het volgende:
[..]
Komende week het nieuwe element in het huis
Ja kut jury ... schanzenrekord heeft ze welquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
de nederlandse hebben ze dr medaille weggenomen
Iedereen gaat toch wel op Mikequote:Op donderdag 25 februari 2021 23:07 schreef Whuzz het volgende:
Bondjes compleet opsplitsen en verbieden met elkaar te praten.
Wordt een leuke nominatie
Gewoon de uitzending, das toch live dan ja en zo zie je maar weer, tot de laatste seconde blijven kijken naar de uitzending anders mis je nog belangrijke info, gelukkig heb je fok en kan je er zo nog achter komen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:09 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ow, was de TV uitzending ook al live dan? Ik heb vervroegd uitgezet
Zijn masterplan is misluktquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:10 schreef Harry het volgende:
Michel baalt, want geen Nederlander die vertrekt.
Ga er dan iig naast lopen en niet 5 meter erachter, hij zal nog wel even moeten wennen dat thomas weg isquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:09 schreef dorkie94 het volgende:
Jezus, Matt heeft nog net geen leiband hangen rondom Jill dr nek.
Ja vermoedelijk. Je ziet zoiets ook in de andere BB'squote:Op donderdag 25 februari 2021 23:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
In de voorraadkamer is een keukentje en douche/toilet, misschien is dat voor de arme kant.
Daar heb je een punt, wat dacht je van Mikequote:Op donderdag 25 februari 2021 23:10 schreef Harry het volgende:
Michel baalt, want geen Nederlander die vertrekt.
Laatste minuut van de uitzending. Op de website kun je stemmen wat de arme kant krijgt om het iets dragelijker te maken (koffie-apparaat, spelletjes en nog iets).quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:08 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Als je de helft een week met Mike opsluiten stemmen die allemaal op de andere groep.quote:
Noodgreep dus.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:05 schreef D. het volgende:
https://newsmonkey.be/eerste-blik-nieuwe-big-brother-huis/
[..]
Misschien omdat ze dat laatste sowieso al krijgen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:09 schreef NBWtje het volgende:
Rare vraag van BB;
Komende week worden de bewoners in twee groepen verdeeld: Arm en rijk. Maak het leven van de bewoners in het arme deel iets fijner.
En dan kun je kiezen uit
- doe spelletjes
- boksbal en handschoenen
- koffiezet apparaat
Waarom niet
- uien
- pindakaas
- aardappelen
Of mensen hebben op Thomas gestemd zodat Jill breekt en zelf opstapt. 2 vliegen in 1 klapquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:10 schreef Kinga het volgende:
Ik had dit ook niet verwacht eigenlijk. Is die kleuter werkelijk zo populair dan
Denk het wel, en dat komt vooral ook door wat er gedaan is door Mike heb ik het idee. En denk dat mensen ook tegen wilde houden dat michel zo door naar de finale zou gaan als enige nederlander.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:10 schreef Kinga het volgende:
Ik had dit ook niet verwacht eigenlijk. Is die kleuter werkelijk zo populair dan
In hun ogen moet de andere Nederlander, Jill, wel heel sterk zijn.......quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, wat dacht je van Mike
Ik denk dat de Nederlandse stemmers in de meerderheid zijn, en Jill wordt in de tv-uitzendingen nog steeds vrij positief neergezet.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:10 schreef Kinga het volgende:
was close. ~45-55%quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:10 schreef Kinga het volgende:
Oja dat was ik even vergetenquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als je de helft een week met Mike opsluiten stemmen die allemaal op de andere groep.
En hebben allemaal een nieuwe keuken uiteraard, dat lijkt me duidelijk.
Ojee, in arm mogen ze niet puzzelenquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:09 schreef NBWtje het volgende:
Rare vraag van BB;
Komende week worden de bewoners in twee groepen verdeeld: Arm en rijk. Maak het leven van de bewoners in het arme deel iets fijner.
En dan kun je kiezen uit
- doe spelletjes
- koffiezet apparaat
Waarom niet
- uien
- pindakaas
- aardappelen
Codewoord is: koffiezetapparaat...quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Misschien omdat ze dat laatste sowieso al krijgen.
He er is toch een belg uit, denk dat je nederlander bedoeldequote:Op donderdag 25 februari 2021 23:11 schreef NBWtje het volgende:
Ja Michel baalt want zijn berekening van Belg eruit en zo de rest weg spelen klopt niet meer
Jaaaaaaaaaa!!! Dat zou een goeie zijn ...quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:06 schreef Oranos het volgende:
Hopelijk zetten ze Mike en Naomi wel samen dan
???quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:02 schreef Kinga het volgende:
De productie gaat K5 dus opsplitsen LOL
Ik weet niet of ik ze dit gun, ik wil eigenlijk eerst weten wie er naar arm gaat.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Codewoord is: koffiezetapparaat...
Die Jill gaat zo door naar de finale, ze hebben haar juist veel sterker gemaakt, met alle pro-Thomas stemmen die nu naar haar gaan.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:09 schreef Italy1404 het volgende:
Aha Nick begint gelijk over het feit dat het lastig gaat worden met Jill. Volgende week staat ze er weer op!
Met de bokshandschoenen!quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:13 schreef snetje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa!!! Dat zou een goeie zijn ...![]()
nee die nog nietquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:07 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet gehoord. Weten de bewoners het dan al?
Vanaf volgende week word het arm en rijk concept gebruikt, 's oals in Big Brother The battlequote:Op donderdag 25 februari 2021 23:08 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
De rest vind ik niet boeiend, dan maar het beste van het slechtste gekozen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik ze dit gun, ik wil eigenlijk eerst weten wie er naar arm gaat.
Ik tel alle twitterpolls bij elkaar op. Meestal zo'n 30-50 stuks per stemming.quote:
Dat kan. Wat andere zeggen vind ik ook weer kunnen, lastige keuze vind ik het voor nu nog ff.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De rest vind ik niet boeiend, dan maar het beste van het slechtste gekozen.
Schijnbaar wel.....snap het ook niet maar ja. Ze zeiden wel dat het dicht bij elkaar lag.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:10 schreef Kinga het volgende:
Ik verbaasde me over de snelheid waarmee hij schakelde.. Naomi gaf een blik dat hij het nu niet moest bespreken.. moment was heel kort..quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die Jill gaat zo door naar de finale, ze hebben haar juist veel sterker gemaakt, met alle pro-Thomas stemmen die nu naar haar gaan.
Arm en rijk was leukquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:14 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ze gaan de groepjes dus weer opsplitsen![]()
altijd dat gekut om het "spannend" te maken, hoeft niet voor mij hoor, laat hen toch gewoon eens paar weken samenleven zonder inmenging, vind ik boeiend genoeg
Met dat arm/rijk. Ik vermoed dat er ook een twist komt met wie ze mogen nomineren. K5 gaat volgende week sowieso moeten gaan snijden in eigen vlees.quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die Jill gaat zo door naar de finale, ze hebben haar juist veel sterker gemaakt, met alle pro-Thomas stemmen die nu naar haar gaan.
BB's huis, BB's regelsquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
benny had nog gezegd geen zinloze polls, bb luistert slecht
Ik noem ze opa en opaquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:15 schreef lonneberga het volgende:
Ik voel dat ik ga switchen, wilde altijd Michel en Nick in de finale ,maar ben eigenlijk nu wel klaar met ze,schijnheilen
Hier nog steeds Team Michel/Nick. Ik heb verder echt niets met de rest, misschien Naomi dan nog een beetje.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:15 schreef lonneberga het volgende:
Ik voel dat ik ga switchen, wilde altijd Michel en Nick in de finale ,maar ben eigenlijk nu wel klaar met ze,schijnheilen
Yes, goed zo je kan het, stap over naar de andere kantquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:15 schreef lonneberga het volgende:
Ik ben aan het voorproevenquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
zit jij in rijk waar ze al bubbels hebben?
Ik wil wel kiezen maar wil eerst weten wie erin zit ...quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:09 schreef NBWtje het volgende:
Rare vraag van BB;
En dan kun je kiezen uit
- doe spelletjes
- koffiezet apparaat
Waarom niet
- uien
- pindakaas
- aardappelen
Mijn vriendin zei net: "Degene die dit meisje heeft opgemaakt moet haar wel intens haten".quote:
Ik denk dat die nog wel gaat instorten voor die tijdquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je denk wel erg laag over Matt.........er zitten nog meer nederlanders in. Als die met Jill aanpapt kan hij ook nog ver komen. Eerst maar eens een paar Belgen eruit.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk het wel, en dat komt vooral ook door wat er gedaan is door Mike heb ik het idee. En denk dat mensen ook tegen wilde houden dat michel zo door naar de finale zou gaan als enige nederlander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |