Ja, waarom zijn die geheime opdrachten na week 2 gelijk geschrapt?quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:19 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik verlang toch wel een beetje naar de uitzendingen dat men naar de dagboekkamer werd geroepen, daar een opdracht kreeg of een 1-op-1 gesprek met de presentatoren had
werd iets anders gezegd maar naomi is uiteindelijk van woede weggelopenquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:23 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Duh? En zij liet het zo?
Nog triester.
Van wie moest dat?quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:24 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Wat een gelul weer. Ze moest eerst afkoelen. Gast morgen praten.
Naomi deed/doet dat welquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:21 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Uitpraten.
Midden in zijn gezicht vragen/zeggen.
Maar dit is niks voor dat zg lieve vrouwtje Naomi. Die laat zich ook kennen.
Ja!quote:
Uiterlijk? Wie? Jill?quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:27 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Net zo droog als jill. Maar jullie worden blind door het uiterlijk. Ach mannen
ach en morgen weer huilie huiliequote:Op donderdag 25 februari 2021 22:26 schreef 5thencounter het volgende:
Knos weer die twee.
[ afbeelding ]
Mooi! Ik hoop dat dat nog een lastig gevalletje gaat worden om die weer richting Mike te gaan krijgen ...quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:18 schreef Aggie46 het volgende:
Die "lieve" Naomi kijkt Mike niet meer aan.
Triest mens
[ afbeelding ]
Julie’s vriend hier: Ik vind dit niet knus.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:26 schreef 5thencounter het volgende:
Knos weer die twee.
[ afbeelding ]
Ja ok, Belgquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:27 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Jezus wat wordt dit uitgemolken.
🤢🤢🤢🤢🤮🤮🤮🤮🤮
GA skreewe over het hekquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:28 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Julie’s vriend hier: Ik vind dit niet knus.
Zo'n overdreven montage lieten ze niet bij voorgaande nominaties zienquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:28 schreef Benny het volgende:
[..]
Raar, ja. Het is niet alsof zij genomineerd zijn. Oh, wacht..
Als die begint te zeveren ga ik ff slapenquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:28 schreef viseenoptie het volgende:
Nick nogsteeds niet aan het woord gehad
Hij vroeg zich af of ze nog wel weten of hij in het huis isquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:29 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Als die begint te zeveren ga ik ff slapen
Naomi was redelijk woest en Michel zei zoiets dat ze kalm moest blijven. Niet veel later liep ze weg.quote:
quote:
Enorme tegenvaller ditquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:31 schreef WAvanBuren het volgende:
Niet de geile Belgische psychologe.
Morgen in de sauna weer even dot voten. “Maijek, Met of Zowèj. Welke tweeje van de drei goan we nomineren...?”quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:30 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Hij vroeg zich af of ze nog wel weten of hij in het huis is
gewoon belachelijk dat michel dat hele gesprek aanging en stuurdequote:Op donderdag 25 februari 2021 22:30 schreef engine het volgende:
[..]
Naomi was redelijk woest en Michel zei zoiets dat ze kalm moest blijven. Niet veel later liep ze weg.
Dat vind ik ook slap trouwens. Dat was het moment om je uit te spreken. Maar vind het ook irritant dat hij dat weer moet zeggen en weer zo bepalend is in dat gesprek ook.
Vrouwenquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:31 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Heel hard dit, maar als Thomas een Sixpack had en witte neppe tanden en tattoos dan was het geen vriendschap maar..
"Er Is Over Gesproken " Aldus de verklaring van Mr. Egoquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:30 schreef spapaars het volgende:
Zijne hooghartigheid had het over een andere manier van stemmen, wat een geklets weer van die malloot, ze hadden vorige week ook al Jill en Thomas op de bank.
Yep! Mee eens.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:31 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Heel hard dit, maar als Thomas een Sixpack had en witte neppe tanden en tattoos dan was het geen vriendschap maar..
Wat een schnabbelaar is het ook. Temptation Island, Big Brother, MAFS...quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:31 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Pablo was betrokken bij de screening... hmmm
Als Thomas dat had dan ging hij wel voor wat knappers dan Jillquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:31 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Pablo was ook bij UTOquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:31 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Pablo was betrokken bij de screening... hmmm
die ligt nu bij Peterquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:34 schreef Windhapper het volgende:
Wie is deze nou weer? Was toch Lotte week?
En toch heb je zo'n eikel nodig in het programmaquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:35 schreef lonneberga het volgende:
Vlg.week graag Julie op de bank,samen met Zoey en doe Naomi er ook maar bij
lijkt me niet echt ethischquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:35 schreef Benny het volgende:
Pablo laat ook wel blijken dat het Mike naar het hoofd is gestegen
What happens in de dagboekkamer, stays... oh, nee. Toch niet
Maar écht!quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En toch heb je zo'n eikel nodig in het programma
ja ik dacht ook al; "die hebben geen pauzes gehad vandaag"quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:36 schreef Benny het volgende:
Het gesprekje van vanochtend nu al in de uitzending. Nice!
Voor Matt hoop ik dat Matt eruit gaatquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:37 schreef M.Ritcher het volgende:
Voor Matt hoop ik dat Jill er uit gaat
De herder van zijn kuddequote:Op donderdag 25 februari 2021 22:36 schreef engine het volgende:
Dit had ik niet meegekregen vandaag
+1 voor Michel
Omg ik moet ook +1 voor Michel doen nu, pakte hij netjes aan ja.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:36 schreef engine het volgende:
+1 voor Michel
Dat ook natuurlijkquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor Matt hoop ik dat Matt eruit gaat![]()
Thomas is meer zijn type denk je?quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:37 schreef M.Ritcher het volgende:
Voor Matt hoop ik dat Jill er uit gaat
Alleen heel jammer dat hij vervolgens anderen niet liet pratenquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omg ik moet ook +1 voor Michel doen nu, pakte hij netjes aan ja.![]()
Ik had het ook niet gezien vanmorgen.
Ja, dat zag ik nadat ik het getikt had, ik trek mijn +1 weer in hierbij.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alleen heel jammer dat hij vervolgens anderen niet liet praten
Ze laten wel precies het beste stukje van Michel zien. Hij heeft ook 2 keukens gekocht vanochtend.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:36 schreef engine het volgende:
+1 voor Michel
In het gesprek is hij weer irritant aanwezig. Maar ik bedoelde dat hij Mike wel heeft geconfronteerd.quote:
De hele dag jammeren dat hij zo spijt heeft dat hij op Jill gestemd heeft. Nu vroegen ze hem en wat zegt die leugenaar. Nou geen spijt had liever gehad dat ze allemaal mochten blijven.quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:39 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hebben jullie het nu gezien?
Waar zei Michel dat Naomi haar mond moest houden.
dat hebben ze er uit gehaaldquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:39 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vlak hiernaquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:39 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Volgens mij komt dat morgen in de uitzending, weet het niet zeker.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:39 schreef Dutchgirl23 het volgende:
quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:39 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dat lieten ze dus niet zien nu. Maar vlak er na stond ze opquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:39 schreef Dutchgirl23 het volgende:
dan is het sowieso thomas, da's de grootste afvallerquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:40 schreef WAvanBuren het volgende:
Zou Pablo nu de afvaller gaan ophalen bij het huis?
Hij zei het welquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
[..]
Dat lieten ze dus niet zien nu. Maar vlak er na stond ze op
Ik vind dat jij de tv moet aanzetten om te kunnen oordelenquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:40 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het spontaan en leuk doet.
Ik heb het wel gezien en Michel was continue aan het woord. Ik dit ik dat ik zus ik zo. Mike alles omdraaien. Michel die tegen anderen zegt dat ze even rustig moeten doen als ze iets wilden brengen en vervolgens zeggen: nou, denk wel dat alles is gezegd toch?quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omg ik moet ook +1 voor Michel doen nu, pakte hij netjes aan ja.![]()
Ik had het ook niet gezien vanmorgen.
Soms kan je beter even weglopen voordat je dingen roept waarvan je spijt krijgt, verstandig van Naomiquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:40 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat morgen in de uitzending, weet het niet zeker.
Maar tis makkelijk om weg te lopen....domme mottige Naomi.
Hij had al eerder een paar keukens gekocht. Echt, iedere bewoner in het huis heeft -ondanks de discounter- al 60k neergelegd.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze laten wel precies het beste stukje van Michel zien. Hij heeft ook 2 keukens gekocht vanochtend.
Omg, vind het nu jammer dat ik het niet gezien heb.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:41 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Ik heb het wel gezien en Michel was continue aan het woord. Ik dit ik dat ik zus ik zo. Mike alles omdraaien. Michel die tegen anderen zegt dat ze even rustig moeten doen als ze iets wilden brengen en vervolgens zeggen: nou, denk wel dat alles is gezegd toch?
pablo picassoquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:42 schreef Monique___ het volgende:
wie gaat er nu naar het huis lopen om de bewoner eruit te loodsen naar de studio...
Beter als met die Belgquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:40 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het spontaan en leuk doet.
Dat noemen ze groepskorting maar je wordt allemaal genaaid.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:41 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Hij had al eerder een paar keukens gekocht. Echt, iedere bewoner in het huis heeft -ondanks de discounter- al 60k neergelegd.
Misschien toveren ze ineens Tekkel of Els uit de hoge hoed om dat te doen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:42 schreef Monique___ het volgende:
wie gaat er nu naar het huis lopen om de bewoner eruit te loodsen naar de studio...
En de rest van de groep legt zich er bij neer, dat snap ik echt niet. Wie heeft Michel gekroond tot koning daar?quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:41 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Ik heb het wel gezien en Michel was continue aan het woord. Ik dit ik dat ik zus ik zo. Mike alles omdraaien. Michel die tegen anderen zegt dat ze even rustig moeten doen als ze iets wilden brengen en vervolgens zeggen: nou, denk wel dat alles is gezegd toch?
Zou wel leuk zijn als ze daarvoor Rene hadden uitgenodigdquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:42 schreef Monique___ het volgende:
Doe hem lippenstift op en een paar oorbellen en het kon een vriendin van Thomas zijnquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
chauchau, zit geraldine hem nu voor een chinese hond uit te maken?
Hij zelf en anders verheft hij zijn stemquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:43 schreef Krambo het volgende:
[..]
En de rest van de groep legt zich er bij neer, dat snap ik echt niet. Wie heeft Michel gekroond tot koning daar?
Dat zei ze later zelf ook. Dat ze af moest koelen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:41 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Soms kan je beter even weglopen voordat je dingen roept waarvan je spijt krijgt, verstandig van Naomi.
King/dictator Mies him selfquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:43 schreef Krambo het volgende:
[..]
En de rest van de groep legt zich er bij neer, dat snap ik echt niet. Wie heeft Michel gekroond tot koning daar?
quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:43 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Nee, tante Lieve uit Zottegem.
Ja, hoorde haar ook iets zeggen over haar heupen bewegen. Ik maak hier weer rare dingen van in mijn hoofd.quote:
Daar ging mn bier... thanks!quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:43 schreef engine het volgende:
[..]
Dat noemen ze groepskorting maar je wordt allemaal genaaid.
Uhuquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat zei ze later zelf ook. Dat ze af moest koelen.
ja kann man zien hij gaat straks model werdenquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:44 schreef lonneberga het volgende:
Ik hoop wel dat Thomas blijft lijnen,mocht hij weggaan.
Hij is best veel kilo's kwijt,
Nog vroeger over de stemmingen beginnen dan vorige week.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:44 schreef suzi1 het volgende:
hoor ik nu julie over hm en dat als gij t bent en er zijn er 3 gestemd....?!
Neequote:Op donderdag 25 februari 2021 22:45 schreef Lillfex het volgende:
Morgen zijn ze Mike zijn streken allang vergeten
ja te gek voor woordenquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:41 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
”Michel, iek ovuleer... Laten we subiet naar de kamer gaan...”quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, hoorde haar ook iets zeggen over haar heupen bewegen. Ik maak hier weer rare dingen van in mijn hoofd.![]()
En nu weer iets over huismeester zijn.
Nou, ik schat een type als Naomi wel in als iemand die dit niet snel vergeet.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:45 schreef Lillfex het volgende:
volgende week zit hij thuis in zijn eigen scheve keukenquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:45 schreef Lillfex het volgende:
K5 heeft een vrij ruime meerderheid dus ze kunnen hem veilig wegstemmen. Gaat ook vast gebeuren denk ik. Tenzij hele verrassende wendingen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:45 schreef Lillfex het volgende:
Weet ik eigenlijk niet... Nick denk ikquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:43 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ja zoiets ja.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:46 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
”Michel, iek ovuleer... Laten we subiet naar de kamer gaan...”
Jij trekt volle zalen begrijp ik je intelligente posting.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja kann man zien hij gaat straks model werden![]()
Inderdaad en er is altijd nog Zoey die de herinneringen nog wel is zal boven halen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nou, ik schat een type als Naomi wel in als iemand die dit niet snel vergeet.
Goed van vetrouwen, maar áls je dat schaadt, dan kun je maar beter met body armor en één oog open gaan slapen voor de rest van je leven....
Komt door zijn verleden bij defensie... hehequote:Op donderdag 25 februari 2021 22:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij zelf en anders verheft hij zijn stem
Die heeft geen keuken. Echt zo'n kerel die elke dag thuisbezorgd beltquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
volgende week zit hij thuis in zijn eigen scheve keuken
Ik vind het knap van hem Marioquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja kann man zien hij gaat straks model werden![]()
Praktisch iedereen verdwijnt naar de achtergrond in de Djill en Thomas Show.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:46 schreef zodeju het volgende:
Zoey wordt wel erg op de achtergrond gezet....Helemaal over haar gekonkel.
Dat zag je wel toen ze dronken was.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nou, ik schat een type als Naomi wel in als iemand die dit niet snel vergeet.
Goed van vetrouwen, maar áls je dat schaadt, dan kun je maar beter met body armor en één oog open gaan slapen voor de rest van je leven....
Nou dan moet je wel wat keukens per maand verkopen denkquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:47 schreef engine het volgende:
[..]
Die heeft geen keuken. Echt zo'n kerel die elke dag thuisbezorgd belt
hij had het wel met michel besproken over hoe en watquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:44 schreef lonneberga het volgende:
Ik hoop wel dat Thomas blijft lijnen,mocht hij weggaan.
Hij is best veel kilo's kwijt,
goed voor jequote:
Ik heb er vandaag al 4 gekocht dus dat zit wel goed denk ikquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:48 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Nou dan moet je wel wat keukens per maand verkopen denk
Ik mag het hopen want ik wil niet dat Michel wint.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:50 schreef D. het volgende:
Jammer voor Michel, Jill is de enige Nederlander waar ie niet van gaat winnen
die juicht stiekem van binnenquote:
Zwijg.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:51 schreef freaky40 het volgende:
Er moest een Belg uit, duidelijk toch...told you so. Had wel op Thomas gestemd though.
Als je maar genoeg roept heb je altijd wel een keertje gelijkquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:51 schreef freaky40 het volgende:
Er moest een Belg uit, duidelijk toch...told you so. Had wel op Thomas gestemd though.
Ik denk het ook, maar goed dat je gestemd heb dan toch he.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:53 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik heb op Jill gestemd. Denk dat die van mij beslissend is geweest
Bullshit.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Als je maar genoeg roept heb je altijd wel een keertje gelijk
Echt?quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:53 schreef suzi1 het volgende:
thomas tegen mike, ik hoop u buiten te zien he. tot volgende week
![]()
Waarom baalt hij nu weer.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:53 schreef Sunflower01 het volgende:
Michel baalt nu heel erg. Dit is een beetje winnen wel.
Ja mooi om te zien, en michel zijn plan om als enige nederlander in de finale te zitten is nu verdwenen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:51 schreef Lillfex het volgende:
Hahaha Moet je Michel en Nick zien kijken Tja Die zijn aan het denken Jill is heel sterk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |