Ja, waarom zijn die geheime opdrachten na week 2 gelijk geschrapt?quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:19 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik verlang toch wel een beetje naar de uitzendingen dat men naar de dagboekkamer werd geroepen, daar een opdracht kreeg of een 1-op-1 gesprek met de presentatoren had
werd iets anders gezegd maar naomi is uiteindelijk van woede weggelopenquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:23 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Duh? En zij liet het zo?
Nog triester.
Van wie moest dat?quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:24 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Wat een gelul weer. Ze moest eerst afkoelen. Gast morgen praten.
Naomi deed/doet dat welquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:21 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Uitpraten.
Midden in zijn gezicht vragen/zeggen.
Maar dit is niks voor dat zg lieve vrouwtje Naomi. Die laat zich ook kennen.
Ja!quote:
Uiterlijk? Wie? Jill?quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:27 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Net zo droog als jill. Maar jullie worden blind door het uiterlijk. Ach mannen
ach en morgen weer huilie huiliequote:Op donderdag 25 februari 2021 22:26 schreef 5thencounter het volgende:
Knos weer die twee.
[ afbeelding ]
Mooi! Ik hoop dat dat nog een lastig gevalletje gaat worden om die weer richting Mike te gaan krijgen ...quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:18 schreef Aggie46 het volgende:
Die "lieve" Naomi kijkt Mike niet meer aan.
Triest mens
[ afbeelding ]
Julie’s vriend hier: Ik vind dit niet knus.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:26 schreef 5thencounter het volgende:
Knos weer die twee.
[ afbeelding ]
Ja ok, Belgquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:27 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Jezus wat wordt dit uitgemolken.
🤢🤢🤢🤢🤮🤮🤮🤮🤮
GA skreewe over het hekquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:28 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Julie’s vriend hier: Ik vind dit niet knus.
Zo'n overdreven montage lieten ze niet bij voorgaande nominaties zienquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:28 schreef Benny het volgende:
[..]
Raar, ja. Het is niet alsof zij genomineerd zijn. Oh, wacht..
Als die begint te zeveren ga ik ff slapenquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:28 schreef viseenoptie het volgende:
Nick nogsteeds niet aan het woord gehad
Hij vroeg zich af of ze nog wel weten of hij in het huis isquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:29 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Als die begint te zeveren ga ik ff slapen
Naomi was redelijk woest en Michel zei zoiets dat ze kalm moest blijven. Niet veel later liep ze weg.quote:
quote:
Enorme tegenvaller ditquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:31 schreef WAvanBuren het volgende:
Niet de geile Belgische psychologe.
Morgen in de sauna weer even dot voten. “Maijek, Met of Zowèj. Welke tweeje van de drei goan we nomineren...?”quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:30 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Hij vroeg zich af of ze nog wel weten of hij in het huis is
gewoon belachelijk dat michel dat hele gesprek aanging en stuurdequote:Op donderdag 25 februari 2021 22:30 schreef engine het volgende:
[..]
Naomi was redelijk woest en Michel zei zoiets dat ze kalm moest blijven. Niet veel later liep ze weg.
Dat vind ik ook slap trouwens. Dat was het moment om je uit te spreken. Maar vind het ook irritant dat hij dat weer moet zeggen en weer zo bepalend is in dat gesprek ook.
Vrouwenquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:31 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Heel hard dit, maar als Thomas een Sixpack had en witte neppe tanden en tattoos dan was het geen vriendschap maar..
"Er Is Over Gesproken " Aldus de verklaring van Mr. Egoquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:30 schreef spapaars het volgende:
Zijne hooghartigheid had het over een andere manier van stemmen, wat een geklets weer van die malloot, ze hadden vorige week ook al Jill en Thomas op de bank.
Yep! Mee eens.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:31 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Heel hard dit, maar als Thomas een Sixpack had en witte neppe tanden en tattoos dan was het geen vriendschap maar..
Wat een schnabbelaar is het ook. Temptation Island, Big Brother, MAFS...quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:31 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Pablo was betrokken bij de screening... hmmm
Als Thomas dat had dan ging hij wel voor wat knappers dan Jillquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:31 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Pablo was ook bij UTOquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:31 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Pablo was betrokken bij de screening... hmmm
die ligt nu bij Peterquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:34 schreef Windhapper het volgende:
Wie is deze nou weer? Was toch Lotte week?
En toch heb je zo'n eikel nodig in het programmaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |