Vind het echt wel engig af en toe, daarom wil ik dat Jill blijft, zo benieuwd hoe dat dan verder gaat.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou hij heeft het zowat uitgevonden
Wat een gezeik met die pruik.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:50 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Zoey maakt zich weer af ( ja, dat is het tegengestelde van "op" )
Van boven bont, van onder stront, zeggen ze hier.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:50 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Zoey maakt zich weer af ( ja, dat is het tegengestelde van "op" )
Topwijf, maar kledingstijl "quote:
Oeh meestal heeft ze geen leuke kleding aan maar dit setje gaat ook wel, top van net vond ik haar ook goed staan.quote:
Ziet er leuk uit weerquote:
Niet echt mooi vind ik.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh meestal heeft ze geen leuke kleding aan maar dit setje gaat ook wel, top van net vond ik haar ook goed staan.
haar kledingstijl is veganquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Topwijf, maar kledingstijl ""
Met wat ? "Er staat een paard in de gang, ja ja een paard in de gang..."quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:51 schreef engine het volgende:
Liese wil indruk maken op haar Nederlandse fans vandaag
quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:52 schreef Jockari het volgende:
[..]
Met wat ? "Er staat een paard in de gang, ja ja een paard in de gang..."
Ik dacht dat ze naakt was maar dat is een shirtjequote:Op donderdag 25 februari 2021 20:52 schreef Jockari het volgende:
[..]
Met wat ? "Er staat een paard in de gang, ja ja een paard in de gang..."
Mooi lijkt ook niet te lukken bij Naomi, geen idee waar dat aan ligt, of foute kleding gewoon of... ja dat weet ik dus niet.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Niet echt mooi vind ik.
ja idd is het soms ook wel denk dat ze helemaal gek word van hm danquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vind het echt wel engig af en toe, daarom wil ik dat Jill blijft, zo benieuwd hoe dat dan verder gaat.
Liese had vanmiddag een capuchontrui aan, die dat ze gekregen heeft van Theo. Ze staat daar zo cute inquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:52 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
haar kledingstijl is vegan
Geef mij ook maar de capuchon van Julie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Theo helemaal, denk ikquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Liese had vanmiddag een capuchontrui aan, die dat ze gekregen heeft van Theo. Ze staat daar zo cute in![]()
![]()
![]()
Wordt er helemaal geil van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi ik ben Miep
Ik vind het gewoon bizar hoe hij blijft volgen, in het begin dacht ik nog ok maar nu is het eng aan het worden.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja idd is het soms ook wel denk dat ze helemaal gek word van hm dan
wel grappig vind ik altijd net ook matt ziet er aan te gappen en dan aan thomas vragen of iets dacht wenkbrauwen recht zijnnou hoe groot is de hint
Dat soort is luizen- en vlooienjeuk gewoon.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:55 schreef Soury het volgende:
Zo'n pruik is toch ook warm en jeukerig. Ik kan me er niks bij voorstellen
quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon bizar hoe hij blijft volgen, in het begin dacht ik nog ok maar nu is het eng aan het worden.
Ja Jill moet blijven, ik wil weten hoe dat verder gaat.
Naomi wilde dit zelf he.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:56 schreef Jockari het volgende:
Zoey speelt het weer tactisch en gaat het haar van Naomi al verknoeien voor de liveshow. Zodoende verliest Naomi al kijkers op de looks. Heeft ze geleerd van brother Jowie de kapper.
[ afbeelding ]
Ik heb legale stream en geen geluid ook dus ligt aan BB.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:56 schreef aswesleep het volgende:
Is er geen geluid bij Nick en Mike of ligt dat aan de (illegale) stream?
quote:
Hahaquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:57 schreef Benny het volgende:
Michel tegen Julie: "Je zou toch krullen doen?"
Jullie: "Ik had geen tijd"
Michel: "Geen tijd? We hebben uren gelegen op bed"
geen geluid, en dit is waarschijnlijk een interessant gesprek tussen Mike en Nickquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:56 schreef aswesleep het volgende:
Is er geen geluid bij Nick en Mike of ligt dat aan de (illegale) stream?
quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:55 schreef Sunflower01 het volgende:
Waar is Irma Sluis nou als je d'r nodig hebt. Die kan vast ook liplezen...
Jerrel misschien?quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:58 schreef suzi1 het volgende:
wie heeft die hoerenbloes ondertussen allemaal al aangehad? nu julie, vorige week liese, daarvoor vergeten en nog iemand weer daarvoor
Lijkt me niet, eerder om ons te beschermen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:58 schreef Joyce-43 het volgende:
dat geen geluid is dat voor mike zijn bescherming ofzo ????
Hahahaquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:58 schreef danilel het volgende:
[..]
https://i.gyazo.com/8b0399731d49f896869e473a2a24072b.gif
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |