SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Kudus wilt ff te graag
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Op naar revanche tegen Tottenham!Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
er zit een grasspriet op Klaassen zijn voorhoofd
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Wat is Erik toch een god.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
En 10 man kramp.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:59 schreef Simmertje het volgende:
Psv even een verlenging en dan mogen ze van mij ook wel door.![]()
Geen mooie match, maar Lille heeft amper grote kansen gehad. Terecht door.
Zou mooi zijn als we Bayer Leverkussen van Peter Bosz zouden loten, mits ze doorgaan uiteraard.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Een hele zware pot voor PSV zou wel fijn zijn. Daarnaast voor Nederland goed als ze doorgaan en zij trekken dat zware programma nooit de komende weken. Dus win-win.quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou het wat uitmaken hoeveel minuten PSV vandaag speelt?![]()
Onnodig spannend valt toch wel mee? Lille is wel gewoon een prima ploeg.quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:08 schreef Class het volgende:
Pfff onnodig spannend maar whatever, terecht doorOh.![]()
Dat gevoel krijg je wel steeds meer eigenlijk...quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benieuwd of ze Brobbey alsnog een aanbieding gaan doen.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Over twee wedstrijden zeker terecht door. Vandaag wel een stuk moeizamer, maar dat was ook wel de verdienste van Lille die veel meer van hun eigen kracht gebruik maakten. Hielp ook niet mee dat er maar weinig Ajax spelers lekker in de wedstrijd zaten. Vond Timber nog de beste. Alvarez kwam snel in de problemen als het tempo hoog ligt.![]()
Je mist toch wel enorm Tagliafico in zo'n wedstrijd. Blind linksback is gewoon een stuk minder, kwam ook amper aan voetballen toe. Voor mij waren Klaassen en Timber de beste vandaag.![]()
Wordt geen best veld zondagCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Zou ook wel zonde zijn om hem te laten gaan. Ja je hebt Haller en voor dit soort wedstrijden de Tadic in de sambasandwich, maar Brobbey bewijst hier in mijn ogen zijn meerwaarde al wel.quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat gevoel krijg je wel steeds meer eigenlijk...Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
![]()
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Mooi. Hopelijk PSV ook een ronde verder zodat ze een dubbel programma blijven houden en natuurlijk zodat we verder uitlopen op België.![]()
Dacht dat hij zelf niet wilde, maar deur staat nog wel open dus?quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benieuwd of ze Brobbey alsnog een aanbieding gaan doen.![]()
PSV verprutst het.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:35 schreef franske19 het volgende:
Mooi. Hopelijk PSV ook een ronde verder zodat ze een dubbel programma blijven houden en natuurlijk zodat we verder uitlopen op België.![]()
Ten Hag geeft wel telkens aan dat er nog een kans daarop is ja.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dacht dat hij zelf niet wilde, maar deur staat nog wel open dus?Oh.![]()
Ja lekker die Grieken laten voetballen was niet zo slim. Club Brugge ook vlak voor tijd eruit dus dat is dan wel weer goed voor ons.quote:![]()
Behoorlijk niveau verschil morgen met de loting. Tegen zeker de helft van de ploegen is Ajax (dik) favoriet. Hoop in ieder geval de drie Engelse ploegen te ontlopen.![]()
Geen zin in Tottenham.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Behoorlijk niveau verschil morgen met de loting. Tegen zeker de helft van de ploegen is Ajax (dik) favoriet. Hoop in ieder geval de drie Engelse ploegen te ontlopen.
Die gaan we dus loten.Oh.![]()
Ja, dat is echt de minste van de 15.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen zin in Tottenham.
Die gaan we dus loten.
Molde zou mooi zijn. Hele goede kans om door te gaan en kans op revanche te nemen voor twee jaar geleden.![]()
Dit boeit echt niemandquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Paar maanden terug kon volgens sommige hier ETH beter wieberen en moest Bosz maar terug komen.quote:![]()
Het zou goed zijn als Erik ten Hag na dit seizoen vertrekt ja, gewoon het feit dat hij het lef had aan het begin van dit seizoen te zeggen dat er geen versterkingen nodig waren, was echt schandalig. En ook dat nepotisme omtrent Klaiber en Labyad is misselijkmakend. Maar Bosz lijkt me geen logische opvolger.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Paar maanden terug kon volgens sommige hier ETH beter wieberen en moest Bosz maar terug komen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het zou goed zijn als Erik ten Hag na dit seizoen vertrekt ja, gewoon het feit dat hij het lef had aan het begin van dit seizoen te zeggen dat er geen versterkingen nodig waren, was echt schandalig. En ook dat nepotisme omtrent Klaiber en Labyad is misselijkmakend. Maar Bosz lijkt me geen logische opvolger.![]()
![]()
Speelde Ajax 2 jaar geleden tegen Molde?quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, dat is echt de minste van de 15.
Molde zou mooi zijn. Hele goede kans om door te gaan en kans op revanche te nemen voor twee jaar geleden.
Edit: Laat maar...![]()
ben je nou echt zo simpel?quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het zou goed zijn als Erik ten Hag na dit seizoen vertrekt ja, gewoon het feit dat hij het lef had aan het begin van dit seizoen te zeggen dat er geen versterkingen nodig waren, was echt schandalig. En ook dat nepotisme omtrent Klaiber en Labyad is misselijkmakend. Maar Bosz lijkt me geen logische opvolger.![]()
Rangers lijkt me wel leukquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen zin in Tottenham.
Die gaan we dus loten.![]()
Je hoopt dat je ervaren spelers de leiding nemen, maar dat viel erg tegen. Tadic heel slecht. Al zijn eerste pass was enorm slap, en dat bleef maar doorgaan. Met als dieptepunt die enorme kans die hij binnenkans voet wil spelen, totaal verkeerde keuze en tekenend voor zijn spel vandaag.
Martinez (wel een wereldpass, maar ook een totaal onnodige overtreding bij de penalty), Blind en en in mindere mate Alvarez vielen ook tegen nadat ze de afgelopen weken juist zo sterk speelden.
Beste man op het veld met afstand Klaassen, die was toch echt wel aan het bossen op het middenveld.
Was wel een heerlijk gevoel zo naar PSV kijken, lekker ontspannen."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Op de een of andere manier zijn we in Europese thuiswedstrijden zoveel minder dan in uitwedstrijdenquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:47 schreef Tarado het volgende:
was wel een billenknijpavondje maar gelukkig met goeie afloopOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
staat ook wel meer druk op de 2e wedstrijd dan de 1e dus of of dat alleen door thuis is weet ik niet.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op de een of andere manier zijn we in Europese thuiswedstrijden zoveel minder dan in uitwedstrijden![]()
EditOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Zo'n leuke rubriekquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het zou goed zijn als Erik ten Hag na dit seizoen vertrekt ja, gewoon het feit dat hij het lef had aan het begin van dit seizoen te zeggen dat er geen versterkingen nodig waren, was echt schandalig. En ook dat nepotisme omtrent Klaiber en Labyad is misselijkmakend. Maar Bosz lijkt me geen logische opvolger.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Lille speelde ook gewoon een stuk beter dan vorige week. Zo'n slechte ploeg is dat allemaal niet als ze eerste staan in Ligue 1. Zegt dan ook wat over kracht van Ajax dat ze nog hun eigen spel konden spelen en relatief weinig in de problemen kwamen.![]()
We speelden tegen Molde in 15/16 joh.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, dat is echt de minste van de 15.
Molde zou mooi zijn. Hele goede kans om door te gaan en kans op revanche te nemen voor twee jaar geleden.
Toen ze die lollerpoule niet eens doorkwamen (lol)Oh.![]()
En Rosenborg ook nog, maar dat is ook alweer 3,5 jaar geleden
[ Bericht 1% gewijzigd door Marcoss op 26-02-2021 00:26:34 ]![]()
Als we al kampioen zijn lijkt me prima.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benieuwd of er nog wel een keer ruimte komt om die wedstrijd tegen Utrecht in te halen (lol)![]()
Ja dan kan je het ook inplannen als voorwedstrijdje voor de Europa Liek.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 00:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als we al kampioen zijn lijkt me prima.Oh.![]()
Uitwedstrijden spelen ons spel gewoon beter in de kaart.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op de een of andere manier zijn we in Europese thuiswedstrijden zoveel minder dan in uitwedstrijdenGroot fan van User Wotte![]()
Azzenal zou ik meer dan prima vinden.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Behoorlijk niveau verschil morgen met de loting. Tegen zeker de helft van de ploegen is Ajax (dik) favoriet. Hoop in ieder geval de drie Engelse ploegen te ontlopen.![]()
Op naar zondag. De serie overwinningen nog iets langer maken.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
En wat lekker dat Klaasen dit soort belangrijke goals maakt zeg. Hij scoort toch weer die 1-0 zonder twijfel, erin koppen. heerlijk.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
die verschuiving Blind naar lb en Gravenberch op het middenveld had toch meer invloed dan je vooraf zou verwachtenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:50 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vond Ajax maar erg matig jongens, we mogen ons handen dichtknijpen.![]()
Volgens de T zou...quote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tagliafico corona. Hopelijk begint de ellende niet weer.
Afgehaakt![]()
Ook wel heel fijn om te zien dat Timber (was erg sterk gister) en Rensch zo goed doorbreken. Dat gelul over dat talenten geen kans meer krijgen kan zoals gewoonlijk ook weer de prullenbak in. Als je goed bent dan sta je er.![]()
Wel fijn dat je met Klaiber in ieder geval nog een alternatief hebt nu het maar de vraag is hoe lang Mazraoui weg is met die vage oogblessure... anders was je helemaal kwetsbaar geweest op die positie. Nu kun je Timber ook gewoon centraal blijven gebruiken.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:39 schreef Simmertje het volgende:
Ook wel heel fijn om te zien dat Timber (was erg sterk gister) en Rensch zo goed doorbreken. Dat gelul over dat talenten geen kans meer krijgen kan zoals gewoonlijk ook weer de prullenbak in. Als je goed bent dan sta je er.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
![]()
Blind trekt het spel erg naar zich toe, wat in principe niet slecht is maar Ajax is wel enigszins uit balans zo. Antony wordt niet bereikt, Klaassen vindt geen medespelers.
Verdedigend vrij goed voor elkaar, slechts 0.49 xG tegen uit open spel, en dat tegen een team dat twee keer moest scoren![]()
![]()
Blind moet ook gewoon centraal op het veld staan, achterin of op het middenveld. We zijn te kwetsbaar met Blind op links. Daarnaast heb je inderdaad daardoor veel minder voetbal vanuit het midden.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[ afbeelding ]
Blind trekt het spel erg naar zich toe, wat in principe niet slecht is maar Ajax is wel enigszins uit balans zo. Antony wordt niet bereikt, Klaassen vindt geen medespelers.
[ afbeelding ]![]()
Eens, je ziet dat de voorwaartsen alsnog vooral door Blind worden bereikt. Maar op deze manier bereikt hij Tadic en Neres vooral met de rug richting het doel. Terwijl als hij vanuit een centrum een buitenspeler aanspeelt, je een 1 tegen 1 situatie creëert.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:16 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Blind moet ook gewoon centraal op het veld staan, achterin of op het middenveld. We zijn te kwetsbaar met Blind op links. Daarnaast heb je inderdaad daardoor veel minder voetbal vanuit het midden.![]()
Je merkt gewoon dat Daley snelheid tekort komt, al had Lille wel heel snelle aanvallers. Ten Hag zal straks flinke knopen moeten doorhakken als Tagliafico en Mazraoui terug zijn. Wie ga je dan waar opstellen en wie ga je slachtofferen.![]()
Dat hinken op twee gedachten is altijd lastig en Lille is ook gewoon een goede ploeg natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 01:50 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vond Ajax maar erg matig jongens, we mogen ons handen dichtknijpen.
Al vond ik het middenveld vaak ook niet zo goed staan in de opbouw.Oh.![]()
ETHereum?quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Paar maanden terug kon volgens sommige hier ETH beter wieberen en moest Bosz maar terug komen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Hoelaat is de loting ook alweer?
Molde is uiteraard het meest gunstig. Was een wonder dat ze van Hoffeheim wonnen. Daarnaast zijn Granada en Olympiacos ook wel gunstig. Granada echt in hele matige vorm op dit moment, en Olympiacos lijkt me toch ook wel te pakken voor Ajax, ondanks dat ze het wel goed doen in Griekenand.
Rangers(18 punten voor op Celtic), Slavia Praag, Zagreb en Kyiv staan wel lekker te ballen de laatste tijd, maar zouden ook niet heel ongunstig zijn.
Villareal zit ook in een matige fase op dit moment, maar zijn nog steeds erg sterk uiteraard. Young Boys doet het ook erg goed met 18 punten voorsprong op nummer 2 Basel.
Ben benieuwd!![]()
Milan, dan heb je Zlatan weer ff terug.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:59 schreef GGMM het volgende:
Als we maar geen Spaanse club loten of Tottenham
Verder vind ik alles prima.BFF met GGMM![]()
Ook geen United graag.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:59 schreef GGMM het volgende:
Als we maar geen Spaanse club loten of Tottenham
Verder vind ik alles prima.![]()
Kiev heb ik 2x tegen Brugge gezien en dat was echt slecht. Daarnaast zijn ze in de competitie hun straatlengte voorsprong op Shakthar alweer bijna kwijt.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:56 schreef GwaiLow het volgende:
Hoelaat is de loting ook alweer?
Molde is uiteraard het meest gunstig. Was een wonder dat ze van Hoffeheim wonnen. Daarnaast zijn Granada en Olympiacos ook wel gunstig. Granada echt in hele matige vorm op dit moment, en Olympiacos lijkt me toch ook wel te pakken voor Ajax, ondanks dat ze het wel goed doen in Griekenand.
Rangers(18 punten voor op Celtic), Slavia Praag, Zagreb en Kyiv staan wel lekker te ballen de laatste tijd, maar zouden ook niet heel ongunstig zijn.
Villareal zit ook in een matige fase op dit moment, maar zijn nog steeds erg sterk uiteraard. Young Boys doet het ook erg goed met 18 punten voorsprong op nummer 2 Basel.
Ben benieuwd!BFF met GGMM![]()
Die hebben ook nog tegen AZ gespeeld in de voorronde CL maar die wedstrijd ben ik helemaal kwijt. Had wel verwacht dat Club het zou redden tegen Kiev.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kiev heb ik 2x tegen Brugge gezien en dat was echt slecht. Daarnaast zijn ze in de competitie hun straatlengte voorsprong op Shakthar alweer bijna kwijt.![]()
Het gaan de Spurs worden hoor. Beginnen uit.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Als we dan de eerste wedstrijd met 1-2 winnen zoek ik vast een mooie brug op.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:11 schreef franklop het volgende:
Het gaan de Spurs worden hoor. Beginnen uit.![]()
Club miste wel echt een waslijst aan spelers in beide wedstrijdenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die hebben ook nog tegen AZ gespeeld in de voorronde CL maar die wedstrijd ben ik helemaal kwijt. Had wel verwacht dat Club het zou redden tegen Kiev.![]()
Dat was ik even vergeten ja.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Club miste wel echt een waslijst aan spelers in beide wedstrijden![]()
Daar heb ik echt geen zin in.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:11 schreef franklop het volgende:
Het gaan de Spurs worden hoor. Beginnen uit.![]()
Rond Rotterdam is er wel een populairequote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als we dan de eerste wedstrijd met 1-2 winnen zoek ik vast een mooie brug op.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Tegen Arsenal, Milan en Roma zou ik Ajax ook niet direct favoriet achten, denk ik..quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:17 schreef Intint het volgende:
Behalve tegen Spurs en United moet je van iedereen kunnen winnen![]()
Milan en Arsenal zijn niet in beste vorm.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tegen Arsenal, Milan en Roma zou ik Ajax ook niet direct favoriet achten, denk ik..Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
wel eens al zitten er dan nog steeds moeilijke ploegen tussenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:17 schreef Intint het volgende:
Behalve tegen Spurs en United moet je van iedereen kunnen winnen![]()
Maar ze hebben nog 2 weken om in vorm te komen natuurlijkquote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Milan en Arsenal zijn niet in beste vorm.![]()
Dat zie ik bij Arsenal dan weer niet zo snel gebeuren,,al zouden die als tegenstander nog lastig genoeg zijn.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar ze hebben nog 2 weken om in vorm te komen natuurlijkIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
maar het zet je natuurlijk wel weer lekker op de kaart, als je tegen Dinamo Kiev moet kraait er geen haan naarquote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax en Engelse clubs is de laatste jaren geen succes.![]()
Absoluut, maar voor de coëfficiënten zijn de punten nu even het belangrijkste dus doe maar Molde.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar het zet je natuurlijk wel weer lekker op de kaart, als je tegen Dinamo Kiev moet kraait er geen haan naar
Dan komen die goede ploegen later wel.Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: