SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Het is niet alleen de WiFi overdag maar ook signaal tv en WiFi s avonds. Wij denken dat er misschien een nieuwe modem moet komen en wat WiFi versterkers. Maar binnenkort laten we een monteur komen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:25 schreef MadMaster het volgende: [..] Wat zouden ze moeten doen als half Nederland thuis werkt en alles zwaar belast wordt...
quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Waren er maar 14 landen die meededen destijds?
Dat gaat allemaal door dat ene kabeltje/over dat ene netwerk.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is niet alleen de WiFi overdag maar ook signaal tv en WiFi s avonds. Wij denken dat er misschien een nieuwe modem moet komen en wat WiFi versterkers. Maar binnenkort laten we een monteur komen.
Ik vind de versie van Paul de Leeuw ook mooi.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:30 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit lied van Paul de Leeuw. Nooit geweten dat het eigenlijk van Ben Cramer was![]()
Ik vind het wel een mooi nummer.
quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:32 schreef MadMaster het volgende:
Flipendo!
Hocus Pocus Pilatus Pas...
quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De perfecte achtergrond voor een singlehoesje... ❌❌❌
Weet je ook waar de foto is genomen?quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De perfecte achtergrond voor een singlehoesje... ❌❌❌
De foto is wat wazig, maar ik denk de Groenburgwal of de Oudezijds Achterburgwal...quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Weet je ook waar de foto is genomen?
Qua playbacken scoor je hier ook niet mee.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:36 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind dit eigenlijk maar een vervelend en te lang nummer
quote:
Ah, ik vond het al allemaal zo recent...quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Allemaal nummers uit het geboortejaar van Doedezemaar.
Ik denk ook dat het goed en knap gemaakt is maar ik kan er niet goed tegen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Qua playbacken scoor je hier ook niet mee.
Maar verder is het magistraal...
Kan jij je voorliefde voor schlagers in combinatie met new wave en synthpop verklaren?quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat heb ik dit vaak aangevraagd bij gup
quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, ik vond het al allemaal zo recent...
Rotte rozen...quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:40 schreef Melting het volgende:
@:Symphonic: dan weet je meteen wat je moet kopen als Ddm jarig is.
Te vaak in Duitsland geweest in mijn jeugd, denk ikquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan jij je voorliefde voor schlagers in combinatie met new wave en synthpop verklaren?
Shit, weer vergeten dit jaarquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:40 schreef Melting het volgende:
@:Symphonic: dan weet je meteen wat je moet kopen als Ddm jarig is.
Dat begrijp ik dan nog wel, muziek tijdens dat soort momenten blijft vaak wel hangen...quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Te vaak in Duitsland geweest in mijn jeugd, denk ik
Duitsers vinden het altijd heel grappig dat ik al die ouwe meuk zo meezingquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dan nog wel, muziek tijdens dat soort momenten blijft vaak wel hangen...
quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Duitsers vinden het altijd heel grappig dat ik al die ouwe meuk zo meezing
quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, ik vond het al allemaal zo recent...
Het meeste ken ik ook wel en ik kan het op zich ook wel meezingen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Duitsers vinden het altijd heel grappig dat ik al die ouwe meuk zo meezing
Terwijl je tijdens de oorlog je radio in moest leveren...quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:46 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ken ook veel van die oude Duitse meuk, maar dat komt omdat mijn ouders vroeger altijd naar de geheime zender luisterden. Mijn oma was ook gek op Duitse muziek.
Je kon de radio ook verstoppenquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Terwijl je tijdens de oorlog je radio in moest leveren...
Mijn oma was, toen de oorlog begon, nog maar 3 jaar. De liefde voor de muziek is later gekomen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Terwijl je tijdens de oorlog je radio in moest leveren...
quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:50 schreef livelink het volgende:
Die druivenstokken willen mij nou nooit eens wat smeuïge roddels vertellen. Het blijft bij praatjes over het weer en het is altijd te koud en te nat volgens hen.
In de Partykeller bij vrienden. Heel verantwoord met neue Deutsche Welle en synthpop enzo beginnen en vervolgens de platenkast van de ouders plunderen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het meeste ken ik ook wel en ik kan het op zich ook wel meezingen.
Maar ik kom niet veel op plekken in Duitsland waar ze dit draaien...
nee dan had je je vingers in je oren moeten stoppenquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet als je naar de Duitsers luisterde...
OK, ik neem het haar niet kwalijk...quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mijn oma was, toen de oorlog begon, nog maar 3 jaar.
Het zijn zure rakkersquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:50 schreef livelink het volgende:
Die druivenstokken willen mij nou nooit eens wat smeuïge roddels vertellen. Het blijft bij praatjes over het weer en het is altijd te koud en te nat volgens hen.
Volgens mij ben jij ongeveer uit dezelfde tijd...quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:54 schreef livelink het volgende:
Zo spraken ze dus in de tijd van DDM
DDM is wel een stukje jonger dan ik hoor. In mijn tijd spraken ze nog met mensch en zo.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ongeveer uit dezelfde tijd...
quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
DDM is wel een stukje jonger dan ik hoor. In mijn tijd spraken ze nog met mensch en zo.
Excuus, voor DDM of jou dan...quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
DDM is wel een stukje jonger dan ik hoor.
quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
DDM is wel een stukje jonger dan ik hoor. In mijn tijd spraken ze nog met mensch en zo.
quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:58 schreef Rafeiro het volgende:
* Rafeiro gaat zich heel goed verstoppen,
Ik was gewoon als eerste aan de beurt met vaccineren.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:57 schreef Rafeiro het volgende:
Damn meerdere 100+ jarige dames hier dus.
Het kostte de zuster ook geen moeite om een huidplooi te vindenquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was gewoon als eerste aan de beurt met vaccineren.
Dat was tegen de Spaanse griep dan.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Vascinerendquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat was tegen de Spaanse griep dan.
Niet tegen Corona.
You-koe-La-di-Loepie...quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het kostte de zuster ook geen moeite om een huidplooi te vinden
quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het kostte de zuster ook geen moeite om een huidplooi te vinden
quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat was tegen de Spaanse griep dan.
Niet tegen Corona.
Live is altijd goed...quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:08 schreef Diaan73 het volgende:
Ik luister nog even mee tot 21:30 uur. Dan schakel ik over naar een live digitaal optreden van Tom McRae
quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
De Spaanse Griep heb ik gewoon ongevaccineerd overleefd. Toen werkte ik ook al thuis.
Was Collin niet zo'n heel befaamde coureur? Naam kmam ineens weer bij me op.quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:08 schreef Diaan73 het volgende:
Ik luister nog even mee tot 21:30 uur. Dan schakel ik over naar een live digitaal optreden van Tom McRae
Geen idee, ik ben niet zo thuis in die wereld.quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:18 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Was Collin niet zo'n heel befaamde coureur? Naam kmam ineens weer bij me op.
Veel plezier!quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga digitaal aansluiten bij Tom McRae. Bedankt MM![]()
Fijne avond nog!
Mondkapje!quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:47 schreef Rafeiro het volgende:
Morgen groepsdingetje, waarbij je wat mee moet nemen, niet mijn ding, maar heb ook niks opgeschreven. Pleur mn jaszakken maar vol met allerhande spul, in de hoop dat het goede er tussen zit.
Slim wel van mij
Ik dacht dat je afzwaaidequote:Op donderdag 25 februari 2021 22:02 schreef livelink het volgende:
![]()
Werd gebeld door een vriendin en moest even bijkletsen. Daarom tune ik wat laat in.
Ha, terug van weggeweest.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:02 schreef livelink het volgende:
![]()
Werd gebeld door een vriendin en moest even bijkletsen. Daarom tune ik wat laat in.
Ja, na het eten inderdaad.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ha, terug van weggeweest.
Heb je eerder vanavond ook weer gewandeld?
Nee, ik geniet juist van de stilte dan.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is hardlopen met een muziekje als dit niks voor je?
In mijn dromenquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:06 schreef Rafeiro het volgende:
Doe je dan ook gelijk 10-20 kilometer?
OK, knap als je dat kan.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik geniet juist van de stilte dan.
quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, knap als je dat kan.
Ik heb vaak te horen gekregen van 'Ga even lekker uitwaaien aan het strand of zo...'.
Als ik dat doe, word ik doodongelukkig en kan je me waarschijnlijk uit de vloedlijn opdreggen...
Ik loop meestal 4-5 kilometer, gisteren even overgeslagen. Last van mn knieën Maar al 3 dagen gewandeld deze week. Morgen weer afspraak waar ik 20-30 minuten voor moet fietsen, Dus ben op zich wel redelijk oké bezig.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:09 schreef livelink het volgende:
[..]
In mijn dromen![]()
![]()
Ik loop zo'n 5 a 6 km. Uitschieter hooguit 8.
Het is ook niet echt bedoeld als sporten of presteren. Meer als even uit huis zijn en even helemaal niks moeten.
En hoe gaat het met je gewicht? Ook al weer wat aangekomen?quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:15 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik loop meestal 4-5 kilometer, gisteren even overgeslagen. Last van mn knieën Maar al 3 dagen gewandeld deze week. Morgen weer afspraak waar ik 20-30 minuten voor moet fietsen, Dus ben op zich wel redelijk oké bezig.
Ik wil ooit toch wel een keer een Polar night meemaken.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:15 schreef MadMaster het volgende:
MadMaster plays Dmitriy Bulakov - Polar Nights
Grom, 66,6 zeg maar.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:17 schreef livelink het volgende:
[..]
En hoe gaat het met je gewicht? Ook al weer wat aangekomen?
Ik ook en dat gaat ook gebeuren...quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wil ooit toch wel een keer een Polar night meemaken.
Is het al gepland?quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:20 schreef MadMaster het volgende:
MadMaster plays Dmitriy Bulakov - Polar Nights
[..]
Ik ook en dat gaat ook gebeuren...
Wel echt randje ondergewicht, je kan mijn ribben ook prima tellen, wil er 10-20 kilo bij.quote:
Een aantal jaar geleden hebben we ook al zo'n trip gemaakt, 200 kilometer boven de Poolcirkel, naar het plaatsje Luosto in Finland.quote:
Welterusten ook voor straks!quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:36 schreef livelink het volgende:
Dank je wel MadMaster en fijne avond nog verder!
Goedemorgen.quote:
Zo'n zware week gehad?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 06:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Wat ben ik blij dat het bijna weekend is.
Ja, best wel. Loopt deze week op het werk allemaal erg moeizaam, en meerdere nachten slecht geslapen.quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 06:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, best wel. Loopt deze week op het werk allemaal erg moeizaam, en meerdere nachten slecht geslapen.
Ja, gelukkig wel. 11 uur heb ik weekend.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 07:26 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Nog even volhouden dan. Heb je maar een kort dagje vandaag?
Dat schiet al aardig opquote:Op vrijdag 26 februari 2021 07:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel. 11 uur heb ik weekend.
Nog een vroege vogel. Goedemorgen.quote:
Op vrijdag staat mijn wekker altijd omdat ik om 09.00 uur ergens moet zijnquote:Op vrijdag 26 februari 2021 07:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog een vroege vogel. Goedemorgen.
Dank, maar kaneel is in deze mate iets te veel van het goede voor mij.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 08:01 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag warme kaneelbroodjes:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg!
Dan neem ik er tweequote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank, maar kaneel is in deze mate iets te veel van het goede voor mij.
Iemand anders mag daarom mijn exemplaar hebben...
Dan neem ik die van jou straks ook nog wel, ik ben gek op kaneel(broodjes)quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:38 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Iemand anders mag ook mijn kaneel broodje hebben.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dan neem ik die van jou straks ook nog wel, ik ben gek op kaneel(broodjes)
Je groeit dicht zo...quote:Op vrijdag 26 februari 2021 10:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dan neem ik die van jou straks ook nog wel, ik ben gek op kaneel(broodjes)
Beterschap just me.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:17 schreef just me het volgende:
Ik ga dit weekend een middenweg vinden tussen wandelen en rusten. Mijn knie begint weer te ontsteken maar ik heb gelukkig nog ontstekingsremmers in huis en ik ben maar begonnen met er eentje te nemen.
Ik had me ingeschreven voor een golfwedstrijdje zondag, dat heb ik maar afgezegd![]()
Voor vanavond staat rusten op het programma dus zo de bank op met een lekker glaasje limonade, het is natuurlijk wel vrijdagavondtot morgen
Beterschap!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:17 schreef just me het volgende:
Ik ga dit weekend een middenweg vinden tussen wandelen en rusten. Mijn knie begint weer te ontsteken maar ik heb gelukkig nog ontstekingsremmers in huis en ik ben maar begonnen met er eentje te nemen.
Ik had me ingeschreven voor een golfwedstrijdje zondag, dat heb ik maar afgezegd![]()
quote:Voor vanavond staat rusten op het programma dus zo de bank op met een lekker glaasje limonade, het is natuurlijk wel vrijdagavond
Heb je zoveel ontstekingsremmers in huis?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:45 schreef just me het volgende:
![]()
![]()
ik kom in ieder geval niet om van de honger
Alleen het broodnodige...quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je zoveel ontstekingsremmers in huis?
Dat wordt nog wat tegen de tijd dat je naar bed wil.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:05 schreef just me het volgende:
Ik moet er zelf ook om lachen hoor, zolang ik zit is er niets aan de hand maar als ik moet opstaan doe ik er lang over, dus als ik naar de wc moet dan ga ik 5 minuten van te voren opstarten![]()
![]()
Ik zit voorlopig nog goed, zak chips en 'n fles spa onder handbereikquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat tegen de tijd dat je naar bed wil.
Half uur van te voren aanstalten maken.
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:08 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zit voorlopig nog goed, zak chips en 'n fles spa onder handbereik
quote:
En toen dus niet open gemaakt...quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:12 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb vrijwel nooit chips in huis maar vorig weekend voor de kabouters gekocht
Ze hebben er ook niet meer om gevraagdquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En toen dus niet open gemaakt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:25 schreef Fogel het volgende:
Geinspireerd door onze goede symph heb ik nu de stones met she’s so cold aanstaan en de volgende is lemon tree...Drankje erbij, en stoom afblazen maar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder alles OK?
Nog sneeuw en kou daar?
...quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Drankje erbij, en stoom afblazen maar...
Verder alles OK?
Nog sneeuw en kou daar?
Ik ga er vanuit dat je ze in gaat vriezen? 4 kilo is wel veel.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 07:49 schreef MadMaster het volgende:
Iemand interesse nog (voortreffelijke) paddo's voor in de soep, saus, oven, whatever, die anders vernietigd worden?
Net weer 4 kilo besteld voor slechts 19 euro, incl. bezorging aan huis.
https://www.mushroomsonline.eu/
Nee, invriezen lukt niet echt, alleen nadat je ze in soep, saus of ragout of zo verwerkt hebt.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 07:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat je ze in gaat vriezen? 4 kilo is wel veel.
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 07:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, invriezen lukt niet echt, alleen nadat je ze in soep, saus of ragout of zo verwerkt hebt.
Maar we delen de helft uit aan buren en vrienden.
Gezellig samen aan de paddo's...
Lennon wil (interne competitie) maar we mogen niet kijken. Ik ben er inmiddels wel aan gewend dat we niet meer hoeven te gaan.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 08:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hi!
Nog steeds geen voetbal, ben je al afgekickt?
Alkmaar is leuk, Schoorl alleen van de zomer.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 08:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lennon wil (interne competitie) maar we mogen niet kijken. Ik ben er inmiddels wel aan gewend dat we niet meer hoeven te gaan.
Vandaag ben ik vroeg op omdat ik mijn moeder zo naar het stafion ga brengen. Ze gaat en weekendje met een vriendin naar Schoorl en Alkmaar.
Geen idee wat er in Schoorl te doen is, en of het de moeite is om daar naartoe te gaan.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 08:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alkmaar is leuk, Schoorl alleen van de zomer.
Maar als je er nu overnacht is het ongetwijfeld spotgoedkoop...
Het strand en dan heb je het wel gehad...quote:Op zaterdag 27 februari 2021 08:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen idee wat er in Schoorl te doen is, en of het de moeite is om daar naartoe te gaan.
Vooral het duin eigenlijk, maar dat is inderdaad leuker in de zomer. En je kunt mooie fietstochten maken in die omgeving.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 08:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het strand en dan heb je het wel gehad...
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 08:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Vooral het duin eigenlijk, maar dat is inderdaad leuker in de zomer. En je kunt mooie fietstochten maken in die omgeving.
Goedemorgen
Goedemorgen madame...quote:Op zaterdag 27 februari 2021 08:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Vooral het duin eigenlijk, maar dat is inderdaad leuker in de zomer. En je kunt mooie fietstochten maken in die omgeving.
Goedemorgen
Leuke restaurants, een klimduin en het strand. Het hele dorp is het hele jaar door betaald parkeren, dat zegt wel iets over de populariteit. Als het vanmiddag nog zonnig wordt dan gaan we daar in de buurt naar het strandquote:Op zaterdag 27 februari 2021 08:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen idee wat er in Schoorl te doen is, en of het de moeite is om daar naartoe te gaan.
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn moeder vindt het gewoon heerlijk om even een paar dagen weg te zijn. Het maakt haar niet zoveel uit waar naartoe. Ze zijn met z'n tweeën en hebben fietsen gehuurd. Die vermaken zich wel.
Groot gelijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn moeder vindt het gewoon heerlijk om even een paar dagen weg te zijn. Het maakt haar niet zoveel uit waar naartoe. Ze zijn met z'n tweeën en hebben fietsen gehuurd. Die vermaken zich wel.
Wat vervelend van die zere knie... Hopelijk gaat het snel beter.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:44 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
het duurde heel lang voordat ik mijn knie comfortabel kon neerleggen maar toch nog 'n par uurtjes slaap gehad
Dat klinkt heel pijnlijk, just me. Mijn man heeft ook regelmatig ontstekingen in zijn schouder of elleboog. En als ik in bed dan ook maar even beweeg dan krimpt hij ineen van de pijn. Gelukkig helpen ontstekingsremmers altijd goed. En dan gaat hij vervolgens de boel weer overbelasten, zodat het weer terugkomtquote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:44 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
het duurde heel lang voordat ik mijn knie comfortabel kon neerleggen maar toch nog 'n par uurtjes slaap gehad
Maandag maar even met de dokter bellen?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:28 schreef just me het volgende:
Het is heel pijnlijk, misselijkmakend pijnlijk.. geen idee waar het nu vandaan komt want zoveel vreemde dingen heb ik afgelopen week niet gedaan. 'n uurtje golfles dat is alles.
Ik kan mijn knie dus niet "recht" krijgen, opstaan is al een comedy op zich en ik probeer er zal maar om te lachen als een boer met kiespijn.
Dat klinkt echt heel erg naarquote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:28 schreef just me het volgende:
Het is heel pijnlijk, misselijkmakend pijnlijk.. geen idee waar het nu vandaan komt want zoveel vreemde dingen heb ik afgelopen week niet gedaan. 'n uurtje golfles dat is alles.
Ik kan mijn knie dus niet "recht" krijgen, opstaan is al een comedy op zich en ik probeer er zal maar om te lachen als een boer met kiespijn.
Daar dan braaf de maximum dosering van blijven nemen. Heb je genoeg om het weekend door te komen? Ernaast mag je paracetamol gebruiken.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:38 schreef just me het volgende:
Het komt door slijtage, niets aan te doen "mee leren leven".
Ik heb alleen diclofenac nog over van de vorige keer.
Ik mag er 3 per dag en ik ga dat ook doenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Daar dan braaf de maximum dosering van blijven nemen. Heb je genoeg om het weekend door te komen? Ernaast mag je paracetamol gebruiken.
Let wel op je maag met diclofenac.
Iedereen moet doen waar hij /zij zich goed bij voelt maar ik snap het oprecht niet. Ik wil ook leuke dingen doen, ik wil ook wel weer eens in de trein om naar de kinderen te gaan, ik ben mijn eigen huis en omgeving ook flink zat, maar tot op heden wordt het ontraden. Ben ik dan te streng voor mezelf ?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:44 schreef Doedezemaar het volgende:
In Groet was het serieus net zo druk als in het zomerseizoen en er werd ook gezellig ‘gehangen’ op het terras van de brasserie, zo met de bekertjes afhaalkoffie enzo, niks aan de hand, gewoon gezellig sociaal doen met je groepje. Ik denk zomaar dat de bungalowparken daar behoorlijk vol zitten. En dan sta je dus buiten in de rij voor de Spar voor je inkopen
Ik wissel zitten en lopen af, pijn is al minder. Ik heb nog voor n paar dagen eten en drinken in huis. Merel wilde al komen om boodschappen te doen maar ik heb écht genoeg in huis.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe is ‘t met de pijn, just me? Heb je wel genoeg te eten in huis?
Tot zekere hoogte bepaal je dat zelf.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:48 schreef just me het volgende:
[..]
Iedereen moet doen waar hij /zij zich goed bij voelt maar ik snap het oprecht niet. Ik wil ook leuke dingen doen, ik wil ook wel weer eens in de trein om naar de kinderen te gaan, ik ben mijn eigen huis en omgeving ook flink zat, maar tot op heden wordt het ontraden. Ben ik dan te streng voor mezelf ?
Ik vond het best wel fris...quote:Vanmiddag wel heerlijk op het balkon boven in de zon gelegen, oogjes dicht, prima
Heeft ook geen zin, alleen wat je zelf doet (of niet doet) heeft invloed op je gesteldheid.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:33 schreef livelink het volgende:
Ik ben al in geen maanden mijn woonplaats meer uit geweest. Ik moet eerlijk zeggen dat ik snak naar een andere omgeving. Ik hou me aan de regels, maar ben inmiddels wel op het punt dat ik me niet meer druk maak over wat andere mensen doen.
Als het echt nodig is, laat ik voedselpakketten droppen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:23 schreef just me het volgende:
[..]
Ik wissel zitten en lopen af, pijn is al minder. Ik heb nog voor n paar dagen eten en drinken in huis. Merel wilde al komen om boodschappen te doen maar ik heb écht genoeg in huis.
Maar jij kunt toch gewoon met de auto naar een natuurgebied iets verderop gaan om daar te gaan wandelen? Vast wel plekken te vinden waar het niet druk is.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:33 schreef livelink het volgende:
Ik ben al in geen maanden mijn woonplaats meer uit geweest. Ik moet eerlijk zeggen dat ik snak naar een andere omgeving. Ik hou me aan de regels, maar ben inmiddels wel op het punt dat ik me niet meer druk maak over wat andere mensen doen.
Volgens mij waren ze er pas laat... dus dat zou kunnen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:09 schreef Doedezemaar het volgende:
We zijn de moeder van Diaan niet tegengekomen, maar het was echt achterlijk druk in de omgeving van Schoorl. Op het strand waren ook veel mensen, het parkeerterrein was heel druk, maar op het strand bij Hargen is er echt enorm veel ruimte, dus daar heb je geen last van elkaar.
Je zag het ook met het schaatsweer. Bij dat weer en mooi weer gaan mensen toch naar buiten.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:34 schreef just me het volgende:
Ik zal wel iets niet snappen of heb ik gemist dat de lockdown is opgeheven ?
Mijn man gebruikt de auto, ik niet. Los van het feit dat ik zelf echt niet graag rij, is hij ook wel het hele weekend met de auto op pad.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Maar jij kunt toch gewoon met de auto naar een natuurgebied iets verderop gaan om daar te gaan wandelen? Vast wel plekken te vinden waar het niet druk is.
Neem wat sterkers.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:59 schreef DJ11 het volgende:
Net op tijd thuis, voor de avondklok. Zo maar eens even koffie pakken.
Ik woon op de bovenste verdieping, dus hoger gaat het niet worden.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De openingstrack maakt meteen al duidelijk wat jij vanavond van plan bent....
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:02 schreef livelink het volgende:
I was gonna do a show untill I got high
Ik woon op de eerste. En ik ga ruzie met twee lagen bovenburen graag uit de weg.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik woon op de bovenste verdieping, dus hoger gaat het niet worden.
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die bestaat al een tijdje niet meer.Het is tegenwoordig Afrotrosman
Goede avond.quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond.
Genoef te eten en drinken bij je staan, zodat je niet teveel hoeft te lopen vanavond?
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:06 schreef just me het volgende:
[..]nope, maar maakt niet uit, net koffie op en ik loop straks nog wel even naar beneden
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik woon op de eerste. En ik ga ruzie met twee lagen bovenburen graag uit de weg.
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Is dit een hint wat betreft de eindtijd van de show?
Ik heb zin in wijn, maar dat hebben we niet in huis.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:14 schreef Melting het volgende:
Ik zit trouwens al aan mijn 2e biertje.
Scheelt dat het kleine flesjes zijn.
Heb je weer niet goed voor jezelf gezorgd?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb zin in wijn, maar dat hebben we niet in huis.
quote:
Hopelijk gaat dit goed...quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:14 schreef Melting het volgende:
en het alcohol promillage ?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:14 schreef Melting het volgende:
Bewust wel. Ik ben eigenlijk min of meer gestopt met alcohol. We waren doordeweeks al gestopt en het was eigenlijk logisch om dan in het weekend ook niet te drinken. Dus ik drink al een maandje helemaal niet meer. Gaat op zich goed, maar af en toe heb ik dus wel zin in wijn.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je weer niet goed voor jezelf gezorgd?
6.5% en nu 7.5%quote:
Je hebt tegenwoordig blijkbaar ook best lekkere alcoholvrije wijn heb ik me laten vertellen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Bewust wel. Ik ben eigenlijk min of meer gestopt met alcohol. We waren doordeweeks al gestopt en het was eigenlijk logisch om dan in het weekend ook niet te drinken. Dus ik drink al een maandje helemaal niet meer. Gaat op zich goed, maar af en toe heb ik dus wel zin in wijn.
Hoe betrouwbaar is die bron ?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig blijkbaar ook best lekkere alcoholvrije wijn heb ik me laten vertellen.
Geen idee.quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:23 schreef DJ11 het volgende:
Het lijkt een beetje op de Black-Eyed Peas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |