Afgehandeld.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:54 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ben geen VBL-mod dus die eer laat ik aan mijn grote vrienden @:Lenny_Leonard of @:onlogisch over.
quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:54 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ben geen VBL-mod dus die eer laat ik aan mijn grote vrienden @:Lenny_Leonard of @:onlogisch over.
Hey forumbeestquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:59 schreef onlogisch het volgende:
Mooi. Dan kan ik weer veilig komen posten
Tot tien tellen Tong. Voel me bijna een Oeigoer die dapper stand houdt.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:54 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hey, je bent er weerquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tot tien tellen Tong. Voel me bijna een Oeigoer die dapper stand houdt.
Nog wel, maar het begin van de wedstrijd belooft niet veel goeds.quote:
Dan tyf je toch op.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Okequote:Op donderdag 25 februari 2021 19:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit dus. Ik ben niet hielen likkend.quote:
Oh, ajax speelt. Ik kom alleen trollen als jullie achter staan.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nog wel, maar het begin van de wedstrijd belooft niet veel goeds.
Omdat een kut mod die hier post m;n topics verkloot.quote:
Echt uit de grond van m'n hart. Je bent een lopende lakei. Knikkend en buigend.quote:
Hoe ben je ooit mod geworden? En op welk forum ?quote:
Oké.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat een kut mod die hier post m;n topics verkloot.
Nog een half jaar. Dan fuseren het VIVA-en FOK! forum
Al een paar TR's gemaakt. Werkt toch niet.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:07 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Jij en het hebben van een hart, hardop gelachen.
Geen idee, maar geen valse TR's maken dat ik jou zou beledigen en stalken terwijl jij daar juist mee begint is een goed begin.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe ben je ooit mod geworden? En op welk forum ?
Te triest.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:12 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Geen idee, maar geen valse TR's maken dat ik jou zou beledigen en stalken terwijl jij daar juist mee begint is een goed begin.
quote:
Jan Boskamp qua Rotterdammer?quote:
Is geen garppie ze hebben het op feesboek gezetquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:22 schreef Erasmus het volgende: [..] WAAR LAS JIJ DAT Of is dit een garpje?
![]()
Ga gewoon weg met je nutteloze kutpostsquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Al een paar TR's gemaakt. Werkt toch niet.
Ik ga verder met tot tien tellen. 1-0 Fucking cunt
Kun je ook gewoon Nederlands posten?quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is geen garppie ze hebben het op feesboek gezet
Snel een voorraadje kopen op 3mmc-shop.nl en gaan met die banaan
Ik zie het, onderdeel van dat horecaprotest om het terras open te gooien. Als zij open gaan fiets ik er gelijk naar toequote:Op donderdag 25 februari 2021 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Is geen garppie ze hebben het op feesboek gezet
Beter gewoon pep joh, veel leuker ook.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Snel een voorraadje kopen op 3mmc-shop.nl en gaan met die banaan
Die indruk had ik al bij jou. Denken dat je een narcist bent.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:52 schreef Erasmus het volgende:
Beter gewoon pep joh, veel leuker ook.
Neem mijn posts vooral serieus. Waarom ga je weer verder met ruzie zoeken?quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die indruk had ik al bij jou. Denken dat je een narcist bent.
Man ik zoek geen ruzie. Je hebt me de hele dag achtervolgd. Met misbruik van m'n zwakte uit het verleden.quote:Op donderdag 25 februari 2021 20:59 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Neem mijn posts vooral serieus. Waarom ga je weer verder met ruzie zoeken?
Dat is lariekoek. Baggertopics gaan dicht, of het nou van jou is of van de koning, maakt mij geen reet uit. Je neigt een speciale behandeling te willen krijgen die ik je niet ga geven.quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:02 schreef tong80 het volgende:
Man ik zoek geen ruzie. Je hebt me de hele dag achtervolgd.
Nee geen oké. Ik blijf posten zoals ik al 20 jaar doe. Ik zal jou vermijden als de vlieg op het behang.quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:04 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat is lariekoek. Baggertopics gaan dicht, of het nou van jou is of van de koning.
Als je inderdaad geen ruzie zoekt, dan stel ik voor om op te houden. Okee?
Door telkens het gesprek te beginnen zoals in het vorige deel van de SC lukt je dat aardig inderdaad.quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee geen oké. Ik blijf posten zoals ik al 20 jaar doe. Ik zal jou vermijden als de vlieg op het behang.
Tel tot tien Tong.......quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:06 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Door telkens het gesprek te beginnen zoals in het vorige deel van de SC lukt je dat aardig inderdaad.
Erg mooiquote:Op donderdag 25 februari 2021 20:43 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe DSI is uit!!!![]()
![]()
![]()
[ twitter ]
[ twitter ]
@:onlogisch @:wereldgozer
Denk je dat ze elkaar al dickpics gestuurd hebben?quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:30 schreef Elan het volgende:
Volgens mij bloeit er hier iets moois op tussen Herman en @:Erasmus
Geen idee, laten we het een deskundige op dit gebied vragen @Drizzt_DoUrdenquote:Op donderdag 25 februari 2021 21:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Denk je dat ze elkaar al dickpics gestuurd hebben?
Ik snap vooral niet waarom je hier zou willen posten als alles zo kut is.quote:Op donderdag 25 februari 2021 21:30 schreef Elan het volgende:
Volgens mij bloeit er hier iets moois op tussen Herman en @:Erasmus
Ik vind 95 % geweldig aan FOK! Alleen die andere 5 % is funest voor FOK! Ik signaleer dat. Post het en ben dan zelf de pispaal. Je raakt er aan gewend. Trusten voor straks. PSV in bed kijken. Dromend over het FOK! van vroeger.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap vooral niet waarom je hier zou willen posten als alles zo kut is.
Waarschijnlijk omdat hij z'n eigen vaste SC stek op FOK! jaren geleden al om zeep heeft geholpen, met z'n labiele dronkemansgelul.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap vooral niet waarom je hier zou willen posten als alles zo kut is.
Vroegah in de nachtbagger was top.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind 95 % geweldig aan FOK! Alleen die andere 5 % is funest voor FOK! Ik signaleer dat. Post het en ben dan zelf de pispaal. Je raakt er aan gewend. Trusten voor straks. PSV in bed kijken. Dromend over het FOK! van vroeger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |